Поиск по этому блогу

16-25 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ

16 жовтня, неділя

Всесвітній день анестезіолога

Всесвітній день анестезіолога
Для переважної більшості людей чутливість до болю є істотним чинником, коли мова заходить про необхідну, іноді термінову медичну допомогу, особливо при оперативному втручанні. Перевищення больового порогу при хірургічних операціях для людини може стати фатальним результатом і це спостерігалося протягом багатьох сторіч.
За даними проекту DilovaMova.com, одне з перших рішень цієї проблеми запропонував в першому столітті до нашої ери давньогрецький лікар і філософ по імені Діоскорид. Мандруючи разом з римською армією і займаючись медичною практикою, за імператора Нерона, він звернув увагу, що застосування снодійних та заспокійливих ліків, які виготовлялися з мандрагори, дозволяє проводити більш успішне хірургічне втручання, відповідно і шансів на одужання у поранених воїнів ставало більше. Саме він першим і застосував, відому в наші дні, термінологію - «анестезія», процедура зменшення чутливості нашого тіла або ж його частин аж до повної зупинки сприйняття інформації про зовнішне навколишне середовище або власний хворобливий стан.
Прогрес не стояв на місці і пізнання людини в цій галузі призвели до того, що анестезіологія була виділена в окрему гілку медицини, яка зараз невід’ємно супроводжує не тільки хірургію та її відгалуження, але і психіатрію, наркологію. Людство суттєво просунулося в пізнаннях медицини і кожна її гілка заслужила окремої уваги та шанування, адже в цілому все це покликане сприяти найдорожчому, що у нас є - збереженню нашого життя. Так, щороку 16-го жовтня, відзначається Всесвітній день анестезіолога. Саме в цей день, в далекому 1846-му році, американський хірург і стоматолог Вільям Томас Грін Мортон вперше публічно продемонстрував успішне застосування анестезії для створення загального наркозу. В якості анестетика він застосував інгаляцію діетилового ефіру.
Зараз в сучасній медицині розрізняють не тільки загальну, але і місцеву, а також спинномозкову анестезію. Препарати і методологія для проведення анестезії постійно удосконалюються.
У День анестезіолога ми приєднуємося до привітань на адресу всіх наших анестезіологів і бажаємо їм успішної медичної практики, відсутності летальних результатів, дружного і злагодженого трудового колективу, а також сімейного щастя і радості! 
Зі святом анестезіологів Вас!






16 жовтня, неділя

Всесвітній день здoрoвoгo харчування

Всесвітній день здoрoвoгo харчування
Здорове, правильне харчування, є одним з найбільш значущих аспектів способу життя людини і факторів його здоров’я. Давня мудрість говорить: «Ми є те, що ми їмо». Мета Всесвітнього дня здoрoвoгo харчування - залучення уваги громадськості до проблем харчування в сучасному суспільстві. Відзначається «Всесвітній день здoрoвoгo харчування » щорічно 16 жовтня.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, 80 відсотків усіх захворювань пов’язані тією чи іншою мірою з харчуванням, а 40 відсотків з них пов’язані безпосередньо з фактором харчування людини.
Оптимальне здорове харчування може сприяти не тільки поліпшенню вашого самопочуття, бадьорості, енергійності та активності, але також дозволить знизити ризики розвитку серйозних серцево-судинних захворювань, онкологічних, шлунково-кишкових та інших захворювань, значно погіршуючих якість вашого життя. Харчуйтеся правильно, не шкодуйте часу на приготування здорової свіжої їжі, відмовляйтеся від сурогатного швидкого харчування і ви істотно зміните своє життя на краще!







16 жовтня, неділя

Всесвітній день продовольства

Всесвітній день продовольства
Вперше країни світу офіційно проголосили одним з найважливіших завдань викорінення голоду на планеті і створення умов для сталого розвитку сільського господарства, яке було б в змозі прогодувати населення планети.
Встановлено, що голод і недоїдання підривають генофонд цілих континентів. Діти в країнах «третього світу» народжуються і виростають кволими, відстають в розумовому розвитку. Вони не в змозі концентрувати увагу на уроках у школі.
Всесвітній день продовольства дає привід задуматися над тим, що зроблено, і що ще належить зробити для вирішення глобального завдання - позбавити людство від голоду.
Всесвітній день продовольства стали відзначати в XX столітті. У цей день проводяться різні благодійні акції, які мають велике значення для полегшення тяжкого положення країн третього світу. Активні члени суспільства в цей день беруть участь в різних конгресах і конференціях.
Свято має також велике просвітницьке значення і допомагає громадянам дізнатися про тяжке становище з продовольством в деяких країнах. У цей день різні миротворчі організації доставляють допомогу в райони, що постраждали в результаті стихійних лих та природних катаклізмів.





16 жовтня, неділя

День алерголога

День алерголога
Професійне свято лікарів алергологів-імунологів - «День алерголога» відзначається щорічно 16 жовтня.
Термін «алергія» вперше був введений віденським педіатром Клеменсом Фон Пірке в 1906 році. Він зауважив, що у деяких з його пацієнтів спостерігаються симптоми, які могли бути викликані певними речовинами - алергенами з навколишнього середовища, такими, як пил, пилок рослин або деякі види їжі. Протягом довгого часу вважалося, що гіперчутливість розвивається у зв’язку з порушенням функції імуноглобулінів Е, проте незабаром стало ясно, що численні механізми з участю різних хімічних речовин викликають появу безлічі симптомів, раніше класифікованих як «алергія».
В останні десятиліття відзначається виражений ріст захворюваності алергією і лікарі-алергологи, що здійснюють діагностику та лікування цих недуг, не на жарт стурбовані цими тенденціями.
У їхнє професійне свято «День алерголога» - ми приєднуємося до численних привітань на адресу лікарів алергологів-імунологів і бажаємо їм міцного здоров’я, успіхів у їхній медичній практиці, сімейного тепла, затишку, щастя і довгих років!






16 жовтня, неділя

Козацтву бути

Шануємося браття, бо ми цього варті
Шануємося браття, бо ми цього варті! Дані та згадки про українське козацтво з минулих літописів говорять про те, що це не просто якесь войовниче об’єднання, офіційно зареєстроване на землях українських з незапам’ятних часів, це і військове мистецтво і суспільний устрій. Його роль в історії України одна з ключових, т.к. з цим явищем зв’язується в історії України і культурна традиція, і господарська діяльність, звичаї та побут, судочинство і духовні цінності та.ін. Одним з численних моментів, підтверджуючих все це згадане, є і "Указ про відродження козацтва", який був виданий 16-го жовтня 1918 го року. Його автором виступив український гетьман Павло Скоропадський, професійний військовий і колишній російський генерал, а після революції 1917-го року і один з яскравих політичних діячів землі української, праправнук брата гетьмана Івана Скоропадського.






17 жовтня 
св. Франциска з Асизу
alt

17 жовтня, за Юліанським календарем Церква обходить свято св. Франциска з Асизу покровителя всіх захисників природи та всього створіння Божого.
Св. Франциск проповідував Боже слово не лиш людям, але й всьому Божому створінню Божому природі. Рівно і все його життя стало свідченням жертвенної та милосердної Божої любові стосовно всіх тих, які її найбільше потребують, як людей так і всіх інших Божих створінь.
В 1979 р. Папа Іван Павло проголосив св. Франциска з Асизу небесним покровителем захисників природи (див. Апостольський лист Inter Sanctos: AAS 71, 1979, 1509-1510). Згідно із вченням Святішого Отця, св. Франциск: «дає християнам приклад самобутнього і глибокого пошанування цілісності створіння. Як приятель бідних, якого любили Божі створіння, св. Франциск закликав все створіння – тварин, рослин, сили природи, навіть братів Сонця і Місяця, вшановувати Бога і славити його. Бідний чоловік з Асизу подає нам переконливий доказ того, що коли ми є в мирі з Богом, то можемо себе краще посвятити побудові миру зі всім створінням , який є невіддільним від миру між всіма людьми».




17 жовтня, понеділок

Міжнародний день боротьби за 

ліквідацію злиднів

«Боротьба за ліквідацію бідності - один із головних моральних викликів нашого часу - не може залишатися метою одиниць; вона повинна стати покликанням для багатьох. У цей Міжнародний день боротьби за ліквідацію бідності я закликаю всіх приєднатися до цієї боротьби. Разом ми можемо досягти реального і значного прогресу у справі ліквідації убогості ".
(Витяг з послання Генерального секретаря ООН з нагоди Міжнародного дня боротьби за ліквідацію бідності, 17 жовтня 2006 року.)
Історія проведення Міжнародного дня боротьби з бідністю нерозривно пов’язана з датою 17 жовтня 1987 року. В той день більше ста тисяч чоловік зібралися на площі Трокадеро в Парижі, де в 1948 році була підписана Загальна декларація прав людини, щоб віддати данину пам’яті жертв убогості, насильства і голоду. Присутні заявили, що убогість є порушенням прав людини, і підтвердили необхідність спільними зусиллями добиватися дотримання цих прав. Відповідні заяви накреслені на пам’ятному камені, який був відкритий в той день.
З тих пір люди самих різних станів, переконань і соціального походження щорічно збираються 17 жовтня, для того щоб підтвердити незмінність своєї позиції і продемонструвати солідарність з незаможними. Такі ж пам’ятні камені були встановлені у багатьох країнах світу, і вони є місцем зібрання для проведення Дня. Один такий камінь знаходиться в саду Центральних установ Організації Об’єднаних Націй, і саме біля нього проводиться урочиста церемонія, щорічно організована Секретаріатом Організації Об’єднаних Націй в Нью-Йорку.
Своєю резолюцією, прийнятою 22 грудня 1992 року, Генеральна Асамблея оголосила 17 жовтня Міжнародним днем боротьби за ліквідацію убогості і закликала всі держави присвячувати цей День пропаганді і проведенню, в залежності від специфіки країни, конкретних заходів, пов’язаних з ліквідацією злиднів та бідності.
В резолюції Асамблея закликала міжурядові і неурядові організації надавати країнам, на їх прохання, сприяння в організації національних заходів у зв’язку з проведенням Дня і просила Генерального секретаря вживати необхідних заходів в рамках наявних ресурсів для забезпечення успішного проведення Дня Організацією Об’єднаних Націй.
День 17 жовтня - це день, коли світ може активно привернути увагу до тягот і лих осіб, що живуть у злиднях, коли вони можуть привселюдно заявити про свої проблеми, і коли можна визнати, що незаможним належить головна роль у справі боротьби з убогістю. З самого початку проведення Дня його найважливішою складовою частиною була участь в ньому самих представників бідних верств населення. Проведення Дня 17 жовтня свідчить також про прагнення людей, що живуть у злиднях, використовувати свій досвід і знання з метою сприяння викорінення бідності.






17 ЖОВТНЯ
НА БАЗІ ЗЗШ № 65
БУЛ ПРОВЕДЕН 
МІНІ-ТРЕНІНГ
ПО ФІНАНСОВОЙ ГРАМОТНОСТІ
ДЛЯ УЧНІВ 
9-11 КЛАСІВ
НАШОЇ ШКОЛИ 
ТА 
ДЛЯ УЧНІВ ЛІЦЕЮ № 34

17 октября  2016 года в нашей школе 

ЦРК «Профессионалы»

презентовали проект 

«Финансовая грамотность – играя», 

который реализуется 

в рамках конкурса социальных инициатив 

ПАО «Запорожсталь»

 «Мы – это город».

куда также были приглашены 

учащиеся других школ района .


Презентация проходила в форме мини-тренинга. 


Благодаря тренеру по финансовой грамотности — 

Татьяна Романенко, 

участники активно включились в работу, 

и за 40 минут познакомились с разными 

финансовыми стратегиями, 

разобрали такие понятия как 

«деньги», 

«капитал»,

 «бюджет» 

и другие, 

вспомнили свои убеждения относительно денег. 

Все проходило в игровой форме, 

особенно впечатлил мультфильм 

«Как размножаются деньги».  



Ребята слушали и активно принимали участие в 

обсуждениях и отвечали на вопросы. 



Быть финансовограмотным – Выгодно и Престижно!


ФОТОЗВІТ:


















18 жовтня, вівторок

Європейський День боротьби з 

торгівлею людьми

18 жовтня – День, який оголошений Європейським днем боротьби з торгівлею людьми. Такий день необхідний для консолідації діяльності та підвищення рівня обізнаності з найдавнішим негативним феноменом - торгівлею людьми, особливо жінками і дітьми. Не байдужість громадськості до цього явища і візуалізація проблеми на глобальному рівні - запорука успішної боротьби з цією проблемою.
Нагадаємо, що 17 листопада 2005 року була підписана Конвенція Ради Європи «Про боротьбу з торгівлею людьми». Пару років опісля Європейський Парламент одностайно прийняв звіт «Стратегії запобігання торгівлі жінками і дітьми, які є вразливими до сексуальної експлуатації». Прийняття цього звіту Членами Європейського Парламенту спонукає країни - члени ЄС вживати більше заходів для боротьби з торгівлею людьми і покращувати захист прав потерпілих осіб.
Країни, що ратифікували Конвенцію Ради Європи «Про боротьбу з торгівлею людьми» вдосконалюють систему надання допомоги потерпілим за коштами державних структур, процедури розгляду судових справ, координують діяльність силових відомств у сфері протидії торгівлі людьми з боку відповідних державних установ.
Людина - не товар! Цінність людського життя - не предмет торгівлі!







18 жовтня, вівторок

Україна увійшла до Ради Європи

В цей день в 1995-му році наша суверенна держава Україна офіційно увійшла до Ради Європи.
Рада Європи - міжнародна організація, яка сприяє співробітництву між усіма країнами Європи в області стандартів права, прав людини, демократичного розвитку, законності та культурної взаємодії. Будучи заснованим в 1949 році, Рада Європи є найстарішою в Європі міжнародною організацією. До його складу входять 47 держав, в яких проживають більше 800 млн. Людина, і Рада Європи є повністю самостійною організацією, яка не входить в систему Європейського союзу, що об’єднує тільки 28 держав. На відміну від Євросоюзу, Рада Європи не може видавати обов’язкові закони, однак ці дві міжнародні організації мають деякі загальні символічні атрибути, наприклад, гімн і прапор.
Найбільш відомими органами Ради Європи є Європейський суд з прав людини, який діє відповідно до Європейської конвенцією про захист прав людини та основних свобод, і Комісія Європейської фармакопеї.
Одним з найбільш значних досягнень Ради Європи вважається розробка і прийняття Європейської конвенції про захист прав людини та основних свобод.







18 ЖОВТНЯ

УРОК ХІМІЇ 

У 8-Б КЛАСІ

ДОСЛІД З ХІМІЇ

"БІГАЮЧИЙ НАТРІЙ"

ВЧИТЕЛЬ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА



ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА

№11 Натрий

История открытия:

...

Нахождение в природе, получение:

В природе щелочные металлы в свободном виде не встречаются. Натрий входит в состав различных соединений. Наиболее важным является соединение натрия с хлором NaCl, которое образует залежи каменной соли (Донбасс, Соликамск, Соль-Илецк и др.). Хлорид натрия содержится также в морской воде и соляных источниках. Натрий относится к числу распространенных элементов. Содержание натрия в земной коре составляет 2,64%.
Получают электролизом расплавленного хлорида натрия или гидроксида натрия. Применяется также и восстановление его оксидов, хлоридов, карбонатов алюминием, кремнием, кальцием, магнием при нагревании в вакууме.

Физические свойства:

Натрий - серебристо-белый металл, его плотность - 0,97 г/см3, очень мягкий, легко режется ножом. Между атомами металлическая связь. Для вещества с такой связью характерны металлический блеск, пластичность, мягкость, хорошая электрическая проводимость и теплопроводность.

Химические свойства:

Атом натрия при химическом взаимодействии легко отдает валентные электроны, переходя в положительно заряженный ион. На воздухе быстро окисляется, поэтому его хранят под слоем керосина.
При сгорании в избытке кислорода образует пероксид натрия, Na2O2
С водородом при нагревании образует гидрид Na + H2 = 2NaH
Легко взаимодействует со многим неметаллами - галогенами, серой, фосфором и др.
Бурно реагирует с водой: 2Na + 2H2O = 2NaOH + H2

Важнейшие соединения:

Оксид натрия, Na2O (бесцветный), ...
...
Пероксид натрия, Na2O2 (желтый) кристаллическое вещество с ионной решеткой, взаимодействует с влажным углекислым газом воздуха, выделяя кислород: 2Na2O2 + 2CO2 = 2Na2CO3 + O2
Гидроксид натрия, NaOH - кристаллическое белое вещество, сравнительно легкоплавкое, термически очень устойчиво. При нагревании испаряется без потери воды. Хорошо растворяется в воде, в спиртах.
Галогениды натрия, бесцветные кристаллические вещества, хорошо растворимы в воде, за исключением NaF. Для них характерны восстановительные свойства.
Сульфид натрия, - Na2S. Бесцветное кристаллическое вещество с ионной решеткой. Хорошо растворимо в воде, является сильным восстановителем.
Соли, все соли хорошо растворимы, являются сильными электролитами.
Гидрид натрия, NaH - бесцветное кристаллическое вещество с кристаллической решеткой типа NaCl, анионом является H -. Получают пропусканием водорода над расплавленными металлом. Подвергается термической диссоциации не плавясь, легко разлагаются водой:
2NaH = 2Na + H2
NaH + H2O = NaOH + H2

Применение:

Натрий - важнейший компонент химических производств. Используется в мыловарении, производстве стекла, дезинфекции.
Натрий важен для большинства форм жизни, включая человека. В живых организмах ионы натрия вместе с ионами калия выполняют функцию передатчиков нервного импульса. Также его ионы играют важную роль в поддержании водного режима организма. Его соединения нетоксичны. 


ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДА.
ФОТОЗВІТ.
Натрий является очень активным металлом, который реагирует со многими веществами. Реакции с участием натрия могут протекать бурно со значительным выделением тепла. При этом часто происходит воспламенение, и даже взрыв. Для безопасной работы с натрием необходимо иметь четкое представление о его физических и химических свойствах. Реакция натрия с водой
В кристаллизатор налейте на 3/4 воду и добавьте в нее несколько капель фенолфталеина. Бросьте в кристаллизатор кусочек натрия размером с половину горошины. Натрий останется на поверхности, поскольку он легче воды. Кусочек начнет активно реагировать с водой с выделением водорода. От тепла реакции металл расплавится и превратится в серебристую капельку, которая будет активно бегать по поверхности воды. При этом слышится шипение. Иногда водород, который выделяется, загорается желтым пламенем. Такой цвет придают ему пары натрия. Если воспламенения не произошло, водород можно поджечь. Однако кусочки натрия размером меньше пшеничного зернышка гаснут.
2Na + 2H2O = 2NaOH + H2
В результате реакции образуется щелочь, которая действует на фенолфталеин, поэтому кусочек натрия оставляет за собой малиновый след. Под конец опыта практически вся вода в кристаллизаторе окрасится в малиновый цвет.

При добавлении уксусной кислоты происходит обесцвечивание раствора,он становится снова прозрачным.


































18 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ. 


Методичні навчання 

природничий модуль 

25 жовтня

в ліцеї №105

От: Наталья Логинова
Кому: akchurina.nadezhda@mail.ruелена афанасьеваBaranenko.tanya@yandex.ruLina ByvalinaОксана Быцынаnelvipo76@yandex.ruirusik_68@list.ruarida@i.uanataliya-veckur@mail.ruЮлия Витковскаяjdedaial@ukr.netСерик Ивановlilyok-81@mail.rualinasam@mail.ruАлексей Грязновnatasha_gurina@list.ruBast Bastlara710606@gmail.ruvezenie@pochta.ruЛилия ДымареваЮлия Диброваannadol1955@mail.ruanna.zaloznaya.90@mail.ruvalentina ivanisovams.irina857@mail.ruЕлена Кикотьlena_kiryan@mail.ruolena.koshka11@gmail.comЛариса Коноваленкоkat.costina2013a@mail.rukoto.olga@rambler.rukushims@mail.ruНаташа ГузийИрина Веснаlaura62@i.ualucashova28t@gmail.comdasha_kornienko@mail.rulyannasvetlana@ukr.netJuliamamchur@rambler.rutanya-zp1999@yandex.uaТонечка Мищукluda_moseyko@mail.rucimha@mail.ruyuliya.nikolaenko.1970@mail.ruMarina Pantiukholga_334@mail.ru1977m2@rambler.ruoksanam_pol.@ukr.netpunko81@mail.uaevtushenko07@rambler.ruimago65@mail.ruKatyaNI@i.uaLena RuminaЄвгеній Савеленкоkenzo_25@mail.rusaenko040973@mail.ruvitex2011@online.uakip2410sel@gmail.comnizhniak88@mail.ruТатьяна СерговскаяСветлана Сидорцоваolya.sovpel@yandex.uayulya.stepkina.92@mail.ruВладимир Суторминansukhochev@yandex.ruirentarasowa.irina@mail.rumarin-a55@mail.ruZakalsk@rambler.ruternovay@gmail.comлюдмила тисленкоTanusha Tumanyanolenka14.73@mail.ruyuliyafedorchenko@hotmail.comt.k.frolkova@mail.ruKesunia@yandex.ruchubich74@mail.runataliya.chuyko@yandex.uachumak1307@bk.rumavpa-07@mail.rugritcsha@ukr.netevgenia.shugaeva@mail.rushulzhenko-1966@mail.ruIrina Yakovenkoflem_wife@mail.ru
18 окт, 16:08Методичні навчання природничий модуль 25 жовтна в ліцеї №105
Показать

Вложения 1

Шановні колеги! Вітаємо Вас з тим, що ви зареєструвались на методичні навчання! Уважно прочитайте списки і знайдіть у якій Ви групі, роздрукуйте план роботи природничо-наукового тренінгу: "Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології" та за планом роботи визначте свого першого тренера і кабінет, що необхідно мати при собі для роботи. Під час перерви перейдіть в інший кабінет до другого тренера,за планом (при собі мати те, що необхідно для роботи). Кожен з Вас буде учасником двох трененгів і має зареєструватися в кожного з тренерів (поставити підпис у кожному листі реєстрації). Природничий модуль містить 6 годин (2-жовтні; 2-грудні; 2- березні) тільки якщо Ви приймете участь в усіх тренінгах Ви отримаєте сертифікат. Будь ласка, будьте уважні і відвідайте усі навчання (якщо є уважна причина відсутності повідомляйте заздалегідь на мою пошту або за телефоном 0669585323). 
З повагоя модератор модуля Логінова Н.В.


Списки по групам на методичні навчання
25 жовтня в Запорізькому ліцеї №105

Група №2

Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)


            Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
1977m2@rambler.ru







Група №3


Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)


7.    Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
<nadija_fesenko@ukr.net>


Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
Природничо-науковий тренінг: «Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»
Дата проведення: 25.10.201
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №105, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., методист НМЦ
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*                забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*                формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*                створення умови для формування в учнів стійких навичок самоосвітньої діяльності використовуючи для цього хмарні технології;
*                формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
9-45 – 10-10   Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
10-10 – 10-50 Тренінг №1
1 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
2 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
3 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
10-50 – 11-00 Перехід. Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
11-00 -11-40 Тренінг №2
3 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
1 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
2 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
11-40 -11-50 Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (зимова та весняна сесії).
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації.
12-00 Закінчення тренінгу.

А я хочу как ветер петь
И над землей лететь
Но так высока и так близка
Дорога в облака

1. 
Учитель ХХ1 века. Какой он?
 2. Что такое «Облако»?
Cloud computing (англ. cloud – облако, метафоричное название Интернета; computing – вычисления) – «облачные вычисления» – концепция «вычислительного облака», согласно которой программы запускаются и выдают результаты работы в окно стандартного веб-браузера на локальном ПК, при этом все приложения и их данные, необходимые для работы, находятся на удаленном сервере в Интернете.

  3.Облачные технологии и облачные сервисы. В чем отличие?
  4,Использование облачных технологий на уроках химии  
  5. Vivat информатика!




19 ЖОВТНЯ
ЕКОНОМІЧНА ГРА 
НА БАЗІ ЗНУ
З ЕКОНОМІКИ
УЧАСНИКИ ГРИ:
КОМАНДА УЧНІВ 9-11 КЛАСІВ 
ТА 
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ 
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА

По инициативе 

научно-методического центра 

департамента образования 

Запорожского городского совета 

19 октября 2016 года 

для учащихся 9-11 классов 

проведена городская экономическая игра. 

Участники 18 команд смогли не только повысить 

свой интеллект, но и познавательно, и с пользой 

провести досуг: познакомились с экономическим 

факультетом Запорожского национального 

университета, который выступал в роли 

соорганизатора мероприятия.


 Довольные и веселые лица учащихся, святящиеся 

глаза ребят, говорят сами за себя:

 "Игра удалась! 

Общение с пользой!". 

Большое спасибо за сотрудничество Алле 

Васильевне Череп, профессору, декану 

экономического факультета и ее творческой команде

 за подготовку и проведения игры. 


Спасибо всем за игру!!!



ФОТОЗВІТ:






































19 ЖОВТНЯ


ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ 
ШКІЛЬНИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД
КАФЕДРОЙ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК



ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ 
ШКІЛЬНИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД
КАФЕДРОЙ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПРЕДМЕТ
ДАТА
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ВЧИТЕЛЬ
КЛАС
КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ
ЕКОНОМІКА
04.10.2016
Розсохач С.О.
9
2
10
0
11
4
ВСЬОГО ДІТЕЙ




6
БІОЛОГІЯ
05.10.2016
Плясецька Я.С.
7
25


Фесенко Н.А.
8
7



9
9



10
4



11
4
ВСЬОГО ДІТЕЙ




49
ХІМІЯ
06.10.2016
Плясецька Я.С.
7
9


Фесенко Н.А.
8
2



9
2



10
3



11
3
ВСЬОГО ДІТЕЙ




19
ГЕОГРАФІЯ
13.10.2016
Розсохач С.О.
8
8
9
7
10
6
ВСЬОГО ДІТЕЙ




21
ЕКОЛОГІЯ
18.10.2016
Фесенко Н.А.
10
2



11
3
ВСЬОГО ДІТЕЙ




5

ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ – 100



ПРОТОКОЛИ ПРОВЕДЕННЯ 

ШКІЛЬНИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД

КАФЕДРОЙ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК



















ЗАЯВКИ

НА УЧАСТЬ КОМАНД 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65

У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ 

ОЛІМПІАДИ З

- БІОЛОГІЇ,

-ХІМІЇ,

-ЕКОЛОГІЇ,

-ГЕОГРАФІЇ,

-ЕКОНОМІКИ



В 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.



ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БІОЛОГІЇ
В 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу Всеукраїнської олімпіади з біології  на ІІ районний етап направляються:
п / п
Прізвище, ім’я,   по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на   шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Лук’яненко Анастасія Сергіївна
05.01.2000
11-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


2.
Худотепла Владислава Михайлівна
09.10.2000
10-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


3.
Сафарова Лала Курбанівна
11.08.2001
9-А
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


4.
Гуліда Тетяна Володимирівна
11.06.2003
8-В
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


5.
Сергеєва Анна Дмитрівна
17.09.2002
8-В
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


Директор школи _____________                                             С.В. Чомова

Керівник команди _____________                                           _________________




ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІМІЇ
В 2016-2017НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії  на ІІ районний етап направляються:
п / п
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Савицька Марія Миколаївна
04.01.2003
8-Б
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


2.
Горб Дар’я Олегівна
18.10.2001
9-А
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


3.
Худотепла Владислава Миколаївна
09.10.2000
10-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


4.







5.








Директор школи __________________                                           С.В. Чомова

Керівник команди _____________                                 _________________


ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕКОЛОГІЇ
В 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу Всеукраїнської олімпіади з екології  на ІІ районний етап направляються:
п / п
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на   шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Лук’яненко Анастасія Сергіївна
05.01.2000
11-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


2.
Худотепла Владислава Михайлівна
09.10.2000
10-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії


3.







4.







5.








Директор школи_______                                                 С.В. Чомова

Керівник команди _______________________           ______________




ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ
В 2016-2017НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу Всеукраїнської олімпіади з географії  на ІІ районний етап направляються:
п / п
Прізвище, ім’я,   по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на   шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Бугайова Юлія Олександрівна
19.12.2002
8-Б
І
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


2.
Маріч Костянтин Сергійович
24.10.2002
8-В
І
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


3.
Рибка Дарина Олександрівна
05.05.2003
8-Б
ІІ
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


4.
Шевченко Михайло Сергійович
27.02.2004
7-В(8)
ІІ
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


5.
Різник Юлія Олександрівна
24.05.2003
8-Б
ІІІ
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


6.
Касьянова Вероніка Андріївна
08.03.2003
7-В(8)
ІІІ
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


7.
Фомичов Данило Олександрович
10.02.2004
7-В(8)
ІІІ
Розсохач Світлана Олександрівна, вища



Директор школи ____________________                                          С.В. Чомова

Керівник команди _______________                               ________________


              

ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕКОНОМІКИ
В 2016-2017НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки  на ІІ районний етап направляються:
п / п
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на   шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Урокбаєв Темірбек Ганібекович
14.08.2001
9-А
І
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


2.
Бережний Олександр Юрійович
30.09.1999
11-А
І
Розсохач Світлана Олександрівна, вища


3.







4.







5.








Директор школи ____________________                                           С.В. Чомова

Керівник команди __________                                     _________________








                          
19 ЖОВТНЯ 

Вебінари осінньої сесії 

Інтерактивної школи творчого вчителя 

з 24 жовтня по 5 листопада

От: Видавництво «Ранок»
Кому: 1977m2@rambler.ru
18 окт, 18:10Вебінари осінньої сесії Інтерактивної школи творчого вчителя з 24 жовтня!

Не бачите зображення? Натисніть тут...
                                                           
Видавництво "Ранок"
Поштова адреса: 61145, Харків,
вул. Космічна, 21-а, 7 поверх
e-mail: office@ranok.com.ua
Постійна технічна підтримка 098 037 54 68
Інформаційна підтримка e-ranok@ukr.net,uchebka@ranok.com.ua
Ви отримали цей лист, бо є зареєстрованим користувачем наших сайтів або були учасником наших освітніх заходів
Перелік авторських вебінарів сесій онлайн-проекту Видавництва «Ранок»
 «Інтерактивна школа творчого вчителя» на 2016/17 навчальний рік
/методична підтримка протягом всього року/

установча серпнева сесія 22 -23 серпня 2016 р.
До 25-річчя незалежності України. Пишаємося бути українцями
осіння сесія   24 жовтня–05 листопада 2016 р.
зимова сесія   09 січня – 21 січня 2017 р.
весняна сесія   27 березня – 08 квітня 2017 р.

Для участі у вебінарах і подальшого отримання сертифікату необхідно зареєструватися за адресою:http://www.ranok.com.ua/webinar.html/

Запис вебінарів буде розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua у розділі «Дистанційні курси»






  • РЕЄСТРАЦІЯ
  •  
  • ДЛЯ УЧАСТІ У 

  • 4 ВЕБІНАРАХ 

  • ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ 

  • ПЛЯСЕЦЬКОЇ 

  • ЯНИ СЕРГІЇВНИ


  • Біологія, основи здоров’я, хімія


  •  

  •  
  •  

    Шановний(-на) Плясецька Яна Сергіївна

    Дякуємо Вам за реєстрацію!

    На Вашу адресу електронної пошти надіслано листа з інформацією про вебінар.
    Якщо Ви не отримали листа, перевірте, будь ласка, папку "Спам".
    Якщо листа немає й у папці "Спам" зв'яжіться, будь ласка, з нами за телефоном (098) 037-64-58 (з 10:30 до 18:00).
    Нагадування про вебінари, які Вас зацікавили, Ви отримаєте за добу до їх початку на Вашу адресу електронної пошти
    Посилання на вебінарну кімнату:
  • От: Видавництво Ранок
    Кому: 1977m2@rambler.ru
    19 окт, 18:01Підтвердження реєстрації




20 жовтня, четвер

Всесвітній день профілактики остеопорозу


Всесвітній день профілактики остеопорозу
Ініціатива створення Всесвітнього дня профілактики остеопорозу належить Національному суспільству остеопорозу Великобританії та Всесвітньої організації охорони здоров’я. Відзначається Всесвітній день профілактики остеопорозу щорічно 20 жовтня, починаючи з 1999 року. Остеопороз є захворюванням, що знижує щільність кісток. У процесі хвороби скелет людини стає більш крихким, а ймовірність переломів значно зростає. Остеопороз стоїть у списку причин інвалідності і смертності людей, згідно зі статистикою ВООЗ - на четвертому місці після інфекційних захворювань. Даному захворюванню піддаються всі раси без виключень і обидві статі, і чоловіки і жінки. Як правило, жінок остеопороз вражає після 50 років, а чоловіків - після 70.
Серед найбільш поширених скарг хворих на остеопороз зниження працездатності, підвищена стомлюваність, сильні болі в спині. Проте в 50% випадків початкові стадії хвороби проходять безсимптомно, що і створює проблеми в діагностуванні. У зв’язку з цим медики підкреслюють важливість регулярних оглядів та профілактики, що полягає в дієті, багатої кальцієм, але вільною від білків, кави або чаю, дотриманні здорового способу життя, прогулянках.




20 жовтня, четвер

Всеукраїнський день боротьби із захворюванням на рак молочної залози

Всеукраїнський день боротьби із захворюванням на рак молочної залози
Указом Президента України від 17 січня 2005 року № 42/2005 введено щорічне проведення 20 жовтня Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на рак молочної залози.
Захворіти на рак молочної залози може будь-яка жінка, однак у одних ризик захворювання високий, а в інших - низький. Не позбавлені цього ризику і чоловіки, проте понад 99% всіх пацієнтів з раком молочної залози - жінки. Фактори, що підвищують ризик захворювання, наступні: вік понад 40 років; спадкова і сімейна схильність; пізня менопауза; ранній початок місячних (до 12 років); пізні перші пологи (у віці понад 30 років) або їх відсутність; переривання вагітності; фіброзно - кістозна мастопатія; ожиріння; паління.
Як і у всьому світі, захворюваність на рак молочної залози в Україні зростає - в середньому на 1-2% за рік - і в даний час у структурі онкопатології жінок рак грудної залози займає одне з перших місць. Кожні 30 хвилин в країні виявляється новий випадок раку молочної залози, і щогодини від нього вмирає одна жінка. В цілому щорічно це грізне захворювання забирає життя майже 7, 5 тис. жінок по всій Україні.
На жаль, саме пізнє виявлення цього захворювання є однією з головних причин того, що хоча в світі помітна тенденція до зниження смертності (в середньому на 1% за рік), в Україні зростання захворюваності супроводжується високим рівнем смертності. Рак молочної залози діагностується в запущених стадіях у чверті українських пацієнток, і половина з них помирає вже протягом першого року після виявлення.
Не останню роль в пізньому зверненні до лікарів грає непоінформованість суспільства про справжній стан проблеми раку грудної залози, неконтрольований державою стихійний розквіт самореклами "народних цілителів», некомпетентних і, зазвичай, непорядних людей, а не лікарів-професіоналів. Через неправильне лікування хворі втрачають час, а хвороба набирає обертів.
Необхідно зазначити, що тривалість нормального життя хворих на рак молочної залози після встановлення діагнозу на початкових стадіях хвороби (так звана нульова, перша і максимум друга - а всіх стадій існує п’ять) і правильно проведеного лікування - понад 25 років. Тобто, прогноз захворювання залежить від того, наскільки своєчасно вдалося діагностувати хворобу!
Основними методами, які дозволяють своєчасно виявити це захворювання, є самообстеження молочних залоз; клінічне обстеження молочних залоз; мамографія. З метою уточнення діагнозу лікар може призначити також деякі інші обстеження.



20 ЖОВТНЯ

 
ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Шевченківського району
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Пр.Моторобудівників 26, м.Запоріжжя, 69068, тел. (0612)78-35-91, E-mail:school-65@ukr.netКод ЄДРПОУ20490224
Н А К А З
_______ 2016 року                                                              № ___


Про забезпечення виконання наказу
територіального відділу освіти
Шевченківського району від 18.10.2016
 року №366р "Про організацію роботи"

На виконання наказу територіального відділу освіти Шевченківського району від 18.10.2016 року №366р "Про організацію роботи", у зв'язку з публікацією у газеті "МИГ"  від 13.10.2016 "Три тысячи – типа за благотворительность", -

НАКАЗУЮ:

1.      Педагогічним працівникам закладу взяти участь у нараді при директорові 24.10.2016 року з питань вивчення вимог Закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації", закону України "Про запобігання корупції".
2.      Педагогічним працівникам закладу неухильно дотримуватися вимог закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації", Закону України "Про запобігання корупції".
Постійно
3.      Педагогічним працівникам закладу заборонити ініціативи та збір благодійних внесків в закладу.
Постійно
4.      Контроль за виконанням даного наказу покласти на ЗД з НВР Массалову О.О.



Директор ЗЗШ №65                                                                                         С.В.Чомова






20 ЖОВТНЯ 

УРОК У 5-Б КЛАСІ.
ПРИРОДОЗНАВСТВО.

ТЕМА УРОКУ:
" ЧИСТІ РЕЧОВИНИ І СУМІШІ. СПОСОБИ РОЗДІЛЕННЯ СУМІШЕЙ."

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 3.
РОЗДІЛЕННЯ СУМІШЕЙ ФІЛЬТРУВАННЯМ.

"ІНСТРУКТАЖ З БЖ"

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКА ЯНА СЕРГІЇВНА



Мета: 
- навчальна: сформувати уявлення про різницю між чистими речовинами та сумішами. Навчитися розділяти суміш за допомогою фільтрування, удосконалювати вміння користуватися лабораторним обладнанням та вимірювальними приладами.

-       розвивальна: розвивати уявлення про різноманітність речовинного складу природи, розвивати навички роботи з приладами, розвивати бажання досліджувати речовини

-       виховна: виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги

Форма роботи: розповідь, бесіда, практична робота, робота з підручником

Обладнання: підручник, зошити, лійка, паперовий фільтр, мірна посудина, хімічні стакани, ложечка, скляна паличка, вода, пісок, таблиці розділення сумішей, таблиці з техніки безпеки

Тип уроку: Урок засвоєння знань і формування вмінь.

Хід уроку
  1. I.      Організаційний момент.
Рефлексія. Вибір настрою. Побажання успіхів у виконанні завдань.
  1. II.   Актуалізація опорних знань і умінь учнів.
Прийом «Бліц-опитування»
1.Дай визначення чистої речовини. Наведи приклади чистих речовин.
2.Що тобі відомо про склад і властивості сумішей? Наведи приклади сумішей.
3.У яких агрегатних станах трапляються суміші у природі? Наведи приклади
4.Чи можна молоко віднести до чистих речовин?
5.Назви компоненти повітря?
6.Чим суміш відрізняється від чистої речовини?
7.Способи розділення сумішей.
Перевірка письмового завдання в зошитах (вправа 4 та 5) – проводиться взаємоперевірка (учні обмінюються зошитами).
Виступ учнів, щодо питання: яким чином можна довести, що томатний сік суміш. Розглядаються всі пропозиції, проводиться обговорення.

III. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Суміші можна розділити різними способами.


Проведення досліду №1 «Відстоювання як спосіб розділення сумішей».
Суміш: вода, крохмаль (використання лабораторного обладнання)
Висновок: компоненти легко відділяються один від одного.


Дослід №2 «Розділення суміші води та олії» з використанням ділильної лійки.
Висновок: Відстоювання - використовують в тому випадку, коли компонент суміші легко розшаровуються.
Фільтрування – використовують в тому випадку, коли необхідно розділити суміш розчинних і нерозчинних речовин у воді. Матеріал крізь який легко фільтрують називають фільтром. Розміри  речовини повинні бути більші за шари фільтру.
Дослід «Фільтрування суміші піску та води».
Висновок: Один з компонентів не розчиняється у воді.
Випаровування – це видалення при нагріванні рідкого компоненту суміші
Дослід. Кухонна сіль та вода. Вода перетворюється у водяну пару. На дні посудини залишається тверда речовина.

IV.      Проведення практичного заняття.

Хід роботи:

Дослід: Розділення суміші води і піску

Інструктивна картка
  1. Приготуйте суміш із 50 мл води і 10 г річкового піску. Для цього відміряйте 50 мл води за допомогою мірного циліндра і перелийте у хімічний стакан.
  2. Користуючись терезами, відміряйте 10 г річкового піску. Обережно всипте в стакан з водою і перемішайте паличкою (скляна) для перемішування. Що спостерігаєте?
  3. Приготуйте прилад для фільтрування. Переконайтесь щоб фільтр не виходив за межі лійки. Злегка змочіть фільтр водою.
  4. Проведіть фільтрування. Суміш води і піску обережно по скляній паличці приставленій збоку лійки, виливають на фільтр.
  5. Що відбулося з водою? Що відбулося з піском?
  6. Зробіть висновок:
-  Які властивості води і піску дали змогу розділити суміш фільтруванням?
-       Чи можна було скористатись іншим способом?
-       Яких практичних умінь ви набули?


V.Закріплення вивченого матеріалу.
Запис етапів практичного заняття і висновків в зошит





  1. VI.                Підведення підсумків уроку
Контрольно-перевірна бесіда
7.  В яких випадках для розділення сумішей використовують метод фільтрування, випаровування, відстоювання?
8.  Які ви знаєте природні фільтри?
9.  Користуючись малюнками 25, 26, 27, 28 підручника охарактеризуйте основні способи розділення сумішей

  1. VII.            Повідомлення домашнього завдання
1.  Опрацювати матеріал  підручника §12, дати відповіді на запитання.
2.  Сторінка 53, вправа 4 письмово. Творче завдання «Поміркуй!»
3.  Детально опишіть послідовність дій при розділенні сумішей: залізні ошурки, пісок, тирса

4.  Створити 4 групи з учнів класу. Підготовка міні-проекту «Опале листя: користь чи шкода?». Обговорити план роботи



ФОТОЗВІТ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ









Дослід 
«Фільтрування суміші піску та води».




















Дослід. Крахмал та вода. 
Метод відстоювання.  





Дослід.  Кухонна сіль(екстра)та вода. 
Метод відстоювання.  


Дослід.  Сода та вода. 
Метод відстоювання.  


Дослід.  Кухонна сіль(кам'яна) та вода. 
Метод відстоювання.  





Дослід.  Сахар та вода. 
Метод відстоювання.  

Дослід  
«Розділення суміші води та олії» 









22 жовтня, субота

Всесвітній день людей з вадами мовлення

Всесвітній день людей з вадами мовлення
Король Великобританії, Канади, Австралії та Південної Африки Георг VI, який страждав на заїкання, визнав важливість мовної терапії для лікування заїкання ще на початку 20-го століття. Всесвітній день людей з вадами мовлення почав проводитися щорічно 22 жовтня за ініціативою фахівців з дослідження патологій мови з Канади (Canadian Association of Speech-Language Pathologists and Audiologists - CASLPA).
Заїкання - є значним порушенням мови і характеризується частим повторенням або пролонгацією звуків, складів, слів, частими зупинками або нерішучістю в промові, що розриває її ритмічне протягом. За статистикою близько 3 млн. Людей по всьому світу мають подібні проблеми. Причини виникнення заїкання досі точно не встановлені.
Існує ряд способів вилікувати заїкання, серед яких логопедичні, психологічні, психотерапевтичні, логопсіхотерапевтічні, соціореабілітаціонні, медикаментозні, фізіотерапевтичні, комплексні, однак жоден з цих способів, на жаль, не дає 100% гарантії повного лікування.
Але не варто впадати у відчай! Терпіння і труд в даному напрямку безсумнівно принесуть тільки позитивні плоди.






24 ЖОВТНЯ
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВНИЙ

СЕМІНАР 
НА БАЗІ ЗНУ
З ЕКОНОМІКИ
УЧАСНИК СЕМІНАРУ

ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ 
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА


Відповідно до плану роботи 

науково-методичного центру 

департаменту освіти і науки 

Запорізької міської ради 

в межах міського проекту 

"Наукова підтримка удосконалення якості освіти" 

24.10 2016р. 

на базі 

Запорізького національного університету 

на кафедрі 

економічного факультету 

23 вчителя, 

які викладають економіку 

в навчальних закладах міста, 

творчо попрацювали під час 

практико-орієнтовного семінару. 

Викладачі університету під керівництвом професора, 

декана економічного факультету 

Алли Василівни Череп 

надали методичні поради з підготовки обдарованих 

учнів до участі у олімпіадах, 

роботі МАН, ЗНО. 

Вчителі отримали методичний посібник, у якому є

 приклади розв`язання макроекономічних задач, 

моделі кругообігу потоків економіки, споживання, 

заощадження, інвестиції тощо. 


А також під час 

дискусії обговорили питання критичного мислення

 учнів на різних лекціоних занять, наприклад, 

інноваційна лекція-конференція, під час якої учні не 

тільки отримують теоретичні знання, а й мають змогу

 самостійно брати участь (в презентації матеріалу, 

розгляд ланцюжків-прикладів з Інтернет-ресурсу, 

порівняння даних з минулим...). 


Вчителі вдячні організаторам та співорганізаторам 


міського заходу за змістовні та методичні матеріали)))

ФОТОЗВІТ:















24 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ.


 САМООСВІТНЯ РОБОТА

   ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

    ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Вебінар 

Інтерактивної школи творчого вчителя

24.10.16



                                                           

Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!

Ви зареєструвались на вебінар(и), 
що буде(уть) проводитися 
24 ЖОВТНЯ 
в рамках онлайн-проекту 
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».

ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ: 
 17:00–18:00

ТЕМА ВЕБІНАРУ:

«Біологія. 7 клас. 
Особливості вивчення різноманіття хребетних тварин у 7 класі»


Спікер: 
Задорожний Костянтин Миколайович

УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ -125.

ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ:
























СЕРТИФІКАТ ЗА УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ ОЧИКУЄТЬСЯ.




Методичні навчання 

природничий модуль 

25 жовтня

в ліцеї №105


УЧАСТЬ 
У МЕТОДИЧНИХ НАВЧАННЯХ
ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ,
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Списки по групам на методичні навчання
25 жовтня в Запорізькому ліцеї №105

Група №2

Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)

            Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
1977m2@rambler.ru







Група №3


Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)

7.    Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
<nadija_fesenko@ukr.net>


Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
Природничо-науковий тренінг: «Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»
Дата проведення: 25.10.201
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №105, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., методист НМЦ
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*                забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*                формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*                створення умови для формування в учнів стійких навичок самоосвітньої діяльності використовуючи для цього хмарні технології;
*                формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
9-45 – 10-10   Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
10-10 – 10-50 Тренінг №1
1 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
2 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
3 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
10-50 – 11-00 Перехід. Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
11-00 -11-40 Тренінг №2
3 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
1 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
2 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
11-40 -11-50 Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (зимова та весняна сесії).
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації.
12-00 Закінчення тренінгу.

А я хочу как ветер петь
И над землей лететь
Но так высока и так близка
Дорога в облака

1. 
Учитель ХХ1 века. Какой он?
 2. Что такое «Облако»?
Cloud computing (англ. cloud – облако, метафоричное название Интернета; computing – вычисления) – «облачные вычисления» – концепция «вычислительного облака», согласно которой программы запускаются и выдают результаты работы в окно стандартного веб-браузера на локальном ПК, при этом все приложения и их данные, необходимые для работы, находятся на удаленном сервере в Интернете.

  3.Облачные технологии и облачные сервисы. В чем отличие?
  4,Использование облачных технологий на уроках химии  
  5. Vivat информатика!


ФОТОЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ НАВЧАНЬ 
ПО ГРУПАМ
2 група - 
ІІ тренер: 
Бицина Оксана Валеріївна 
«Хмарні технології в школі при вивченні хімії» 
каб. Фізики
10.00-11.00





























3 група - 
ІІІ тренер: 
Міщук Антоніна Олександрівна 
«Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» 
каб. Інформатики
10.00-11.00







2 група - 
ІІІ тренер: 
Міщук Антоніна Олександрівна 
«Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» 
каб. Інформатики
11.00-12.00






















3 група - 

І тренер: 

Ганошенко Сергій Анатолійович 

«Використання хмарних технологій та

 ВЕБ-сервісів на уроках хімії» 

каб. Хімії

11.00-12.00









25 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ.

 САМООСВІТНЯ РОБОТА

   ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

         ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Вебінар 

Інтерактивної школи творчого вчителя

25.10.16



                                                           

Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!

Ви зареєструвались на вебінар(и), 
що буде(уть) проводитися 
25 ЖОВТНЯ 
в рамках онлайн-проекту 
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».

ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ: 
 15:00–16:00

ТЕМА ВЕБІНАРУ:

Хімія. 8 клас. 

Особливості викладання 
теми 
про 
"хімічний звязок та будову речовини"

Спікер:


УЧВСНИКІВ ВЕБІНАРУ -166.

ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ:
















25 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ.

 САМООСВІТНЯ РОБОТА

   ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

         ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Вебінар 

Інтерактивної школи творчого вчителя

25.10.16



                                                           

Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!

Ви зареєструвались на вебінар(и), 
що буде(уть) проводитися 
25 ЖОВТНЯ 
в рамках онлайн-проекту 
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».

ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ: 
 16:00–17:00

ТЕМА ВЕБІНАРУ:

"Хімія. 7 клас. 
Формування понять 
про будову та властивості атомів 
у 7 класі."

Спікер:





УЧВСНИКІВ ВЕБІНАРУ -185.

ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ:














СЕРТИФІКАТ ЗА УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ ОЧИКУЄТЬСЯ.

http://e-ranok.com.ua/ua/product/xmya-7-klas-plani-konspekti-yrokv.html


Хімія. 7 клас: Плани-конспекти уроків

код:
Ш281038У
автор:
Григорович Олексій ВладиславовичГостиннікова Олена МиколаївнаВіценцик Анна Володимирівна
Хімія. 7 клас: Плани-конспекти уроків / О. В. Григорович, О. М. Гостиннікова, А. В. Віценцик. — Х. : Вид-во «Ранок», 2015. — 272 с.
(Серія «Сучасний майстер-клас»). ISBN 978-617-09-2602-9
Посібник укладений відповідно до нової програми з хімії для 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник містить розробки всіх уроків із методичними рекомендаціями щодо форм, засобів і методів навчання. У посібнику наведено необхідний теоретичний матеріал, зразки самостійних, перевірних робіт, завдання для тематичного контролю знань, розробки лабораторних та демонстраційних дослідів і практичних робіт та додаткові матеріали до уроків.
До посібника додається електронний ресурс, на якому розміщено два види календарного плану та уроки, зміст яких відрізняється від поданого в посібнику. Посібник можна використовувати з будь-яким підручником.
Посібник призначений учителям хімії загальноосвітніх навчальних закладів та студентам вузів педагогічних спеціальностей.
УДК [54:37.011.33](07)
ББК 74.262.4я721 
Мова:
укр.
кількість сторінок:
272
розмір файлу:
4,35 МБ
    http://interactive.ranok.com.ua/course/group/pdrychniki?filterlanguage=&filtersubject=25&filterclasses=









    25 ЖОВТНЯ

    УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ 

    В МЕЖАХ ПРОЕКТУ
    "МІСЬКИ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ"

    ВЧИТЕЛЯ  ГЕОГРАФІЇ
    РОЗСОХАЧ СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

    В межах міського проекту «Міські методичні 

    навчання» 25 жовтня 2016 року на базі Запорізької 

    гімназії №2 пройшла Перша (осіння) сесія 

    природничо/географічного модуля. 

    Досвідчені вчителі-тренери, а саме, 

    Вербицька Н.Б. 

    (керівник РМЦ вчителів географії, вчитель ЗГ №2), 

    Натяжко І.І. 

    (вчитель ЗЗШ №3), 

    Петрова І.Ю. 

    (вчитель ЗК №98) 

    та 

    Пархоменко О.Е. 

    (вчитель ЗЛ№105) 

    провели для 30 вчителів міста 

    змістовний навчальний тренінг 

    «Формування екологічної 

    компетентності та 

    патріотизму школярів засобами 

    краєзнавства та 

    туризму», 

    який складався із двох етапів 

    (теоретичний та практичний). 



    Під час творчої та плідної роботи 

    вчителі мали змогу пройти крок за кроком: 

    - захист презентацій, 

    - зав`язування вузлів восімок, маршрут із 

    спортивного орієнтування, 

    -квест-гри 

    «Стежками Запорізького краю» 







    Комментариев нет:

    Отправить комментарий