Поиск по этому блогу

ПРОТОКОЛИ ЗАСІДАНЬ ШМО ЗА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

ПРОТОКОЛИ ЗАСІДАНЬ 

ШМО 

ВЧИТЕЛІВ 

КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК 

ЗА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.



ГОЛОВА МО - РОЗСОХАЧ С.О.





Протокол №_1__

Засідання методичного обєднання від ______29.08.2014р._______



Присутні: ____4_____

Відсутні: _____-______

Розглянуті питання:

1. Аналіз роботи ШМО за 2013-2014 н.р. Аналіз моніторингу навчальних досягнень учнів та ДПА у вчителів-предметників.
                                                                                                     
2. Вивчення і реалізація основних положень і директивних документів про освіту.

3. Планування роботи ШМО щодо забезпечення виконання навчальних програм в умовах впровадження нового Держстандарту освіти. Визначення пріоритетних напрямків роботи.

4. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2014-2015 н.р. Ознайомлення з листом МОН 1/9-343 від 01.07.2014 року. Особливості календарного планування предмету географії і біології в 6 класі.

4.1. Утворення груп контролю за адаптацією учнів 5, 10 класів.

4.2. Затвердження плану роботи гуртка «Юні природознавці». Розсохач С.О. 3 години.

4.3. Затвердити календарно-тематичне планування для індивідуального навчання з Сиротою Данилом. Розсохач С.О. 0,75 годин – географія. Фесенко Н.А. 0,75 годин – біологія. Куц В. В. 0,5 годин – основи здоров’я.   

4.4. Дотримання вимог щодо ведення ділової документації та оформлення класних журналів відповідно до наказу по школі №_________ та інструкцій щодо ведення журналів відповідної форми.

4.5. Затвердити календарне планування для учнів, що входять до резерву та можуть підвищити рівень навчальної компетентності.

5. Дотримання техніки безпеки на уроках та практичних заняттях з природничих дисциплін.
По першому питанню виступила:
Розсохач С.О. з аналізом роботи ШМО за 2013-2014 н.р. ЗД з НВР Король О.В. з аналізом моніторингу навчальних досягнень учнів та ДПА у вчителів-предметників.

По другому питанню виступила:
            ЗД з НВР Король О.В. з переліком та оголошенням змісту основних положень і директивних документів про освіту.

По третьому питанню виступила:
            Фесенко Н.А. та Плясецька Я.С. з пропозиціями по плануванню роботи ШМО.

По четвертому питанню виступила:
Розсохач С.О. познайомила з інструктивно-методичними рекомендаціями, щодо викладання предметів у 2014-2015 н.р.
Плясецька Я.С. про особливості календарного планування предмету географії і біології в 6 класі.
            Фесенко Н.А. про адаптацію учнів в 5, 10 класах.
            Куц В.В. психолого-педагогічні аспекти учнів 5 класів.
Король О.В. – надання змоги вчитися хворим учням за індивідуальним графіком.

По п’ятому питанню виступила:
            ЗД з НВР Куц В.В. про інструкції з техніки безпеки та ведення журналів інструктажів з природничих дисциплін.

Винесені рішення:

1. Затвердити план роботи МО з доповненням.

2. Вчителям-предметниками спрямувати методичну роботу на забезпечення виконання навчальних програм в умовах впровадження нового Держстандарту освіти.

3. У викладанні навчальних предметів дотримуватися методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2014-2015 н.р. викладених у листі МОН 1/9-343 від 01.07.2014 року.

4. Затвердити план роботи гуртка «Юні природознавці». Розсохач С.О. 3 години.

5. Затвердити календарно-тематичне планування для індивідуального навчання з Сиротою Данилом. Розсохач С.О. 0,75 годин – географія. Фесенко Н.А. 0,75 годин – біологія. Куц В. В. 0,5 годин – основи здоров’я.   



Керівник МО: _______Розсохач С.О.______________________________________







Протокол №_2__
Засідання методичного об’єднання від ______19.12.2014р._______

Присутні: ____5_____
Відсутні: _____-______

Розглянуті питання:

1. Екологізація освітнього простору шляхом використання інноваційних педагогічних технологій. 

2. Створення засобами мережі «Щоденник.ua», віртуальної медіатеки: навчальні програми всіх рівнів, програми спецкурсів, колекцію відеофільмів, презентацій, відео уроків.

3. Підготовка команд до ІІ етапу ВУО.

4. Обговорення  проблеми організаційної роботи з обдарованими дітьми і визначення подальших перспектив.

По першому питанню виступила:
            Плясецька Я.С. – у сучасному суспільстві неможливо прожити не враховуючи екологічних проблем, ці знання необхідні суспільно адаптованій людині, а значить курс «Екологія рідного краю» необхідно вести в школі.

По другому питанню виступила:
Розсохач С.О. – у сучасному світі неможливо навчити учнів старим прийомам, а віртуальна медіа тека допоможе підвищити інтерес до предметів природнього циклу.

По третьому питанню виступила:
            Розсохач С.О – розробка індивідуальних завдань для учасників у ІІ турі ВУО є обов`язковою необхідністю.

Винесені рішення:

1. Курс «Екологія рідного краю» допоможе учням дізнатися про проблеми нашої області та країни.

2. Створення мультимедійних уроків чи презентацій дадуть змоги стимулювати навчальну діяльність учнів.

3. Вчителям-предметникам дібрати індивідуальні завдання підвищеної складності для підготовки до ІІ туру ВУО.



Керівник МО: _______Розсохач С.О.______________________________________







Протокол №_3__
Засідання методичного обєднання від ______13.02.2015р._______

Присутні: ____5_____
Відсутні: _____-______

Розглянуті питання:

1. Аналіз рівня знань, умінь. Навичок учнів, труднощі в опануванні програмного матеріалу.

2. Хімічний експеримент як засіб підвищення інтересу учнів до навчальної діяльності.

3. Результативність другого туру ВУОЮ конкур «осінній колосок».

По першому питанню виступила:
            ЗД з НВР Куц В.В. проаналізувала результативністьз предметів природничого циклу за І семестр.

По другому питанню виступила:
            Фесенко Н.А. – показала фрагмент уроку з використанням хімічного експерименту, рівень зацікавленості учнів був високий.

По третьому питанню виступила:
            Розсохач С.О. – підсумувала ІІІ етап туру ВУО та корегування індивідуальної роботи з переможницею Чеберко Л.

Винесені рішення:

1. Підвищити рівень педагогічної майстерності за рахунок відвідування уроків.

2. використовувати такі методи робои які дають змогу ліквідувати програму в знаннях, уміннях та навичках учнів.  

3. Вважати рівень підготовки до ВУО у 2012-2013 н.р. високим.


Керівник МО: _______Розсохач С.О._____________________________________________








Протокол №_4__
Засідання методичного обєднання від ______25.04.2014р._______

Присутні: ____5_____
Відсутні: _____-______

Розглянуті питання:

1. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання – необхідна умова розвитку творчої особистості.

2. Використання елементів двомовного навчання на уроках природничих дисциплін.

3.Підготовка і організація порядку і проведення ДПА для учнів 9-х.11-х класів.

По першому питанню виступила:
Фесенко Н.А. – обмін досвідом роботи з творчими учнями.

По другому питанню виступила:
Розсохач С.О. – викладання географії в 9 класі на українській мові.

По третьому питанню виступила:
            Розсохач С.О – порядок закінчення 2013 – 2014 н.р. та організація проведення ДПА. Ознайомлення з положенням про державну підсумкову організацію учнів у системі загальної середньої освіти.
            Фесенко Н.А. – про рекомендації щодо проведення ДПА з хімії та біології у 9, 11 класах.

Винесені рішення:

1. Продовжувати самоосвітню педагогічну діяльність над провадженням сучасних методик у роботі з творчими особистостями.

2. У подальшій роботі враховувати труднощі двомовного навчання природничих дисциплін.

3. ДПА з географії (9клас), біології і хімії (9,11 клас) буде проводитись письмово за збірниками завдань, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.

4. Рекомендувати придбати учням збірники завдань з географії та біології для ДПА 2014р.

5.Вчителям Розсохач С.О, Фесенко Н.А. організувати повторення матеріалу для підготовки учнів до ДПА, консультації з предметів.


Керівник МО: _______Розсохач С.О.____________________________________








Протокол №_5__
Засідання методичного обєднання від ______12.06.2015р._______

Присутні: ____4_____
Відсутні:____________

Розглянуті питання:

1. Аналіз роботи МО за 12-2012 н.р. Перспективне планування.

2. Результати моніторингу навчальних досягнень за рік.

3. Аналіз результативності ДПА.

По першому питанню виступила:
            Розсохач С.О. – з аналізом роботи МО за 2012-2013 н.р. Запропонувала напрямки роботи у 2013-2014 н.р.

По другому питанню виступила:
            ЗД з НВР Куц В.В. з аналізом навчальних досягнень за рік.

По третьому питанню виступила:
            Вчителі-предметники з аналізом проведення ДПА з біології та географії.  

Винесені рішення:

1. Роботу методичного об`єднання природничих наук вважати задовільною.

2. Погодитися з перспективним плануванням МО на 2013-2-14 н.р. Вжити доповнення після серпневих нарад вчителів-предметників.

3. Згідно результатів ІІ семестру та року прослідковується підвищення результативних умінь, навичок учнів.

4. У наступному році більше приділяти особистісто-орієнтованому навчанню.

5. Аналіз ДПА з географії та біології дає змогу зробити висновки, що учні 9,11 класів підтвердили річний бал, показали тему, у яких виникли труднощі. У 2013-2014 н.р. звернути увагу на ці теми, дібрати форми їх пояснення у більш доступній формі. 


Керівник МО: _______Розсохач С.О.________________________________


Комментариев нет:

Отправить комментарий