Поиск по этому блогу

ЛЮТИЙ 2018 РОКУ.

ЛЮТИЙ 2018 РОКУ.


2 лютого, п’ятниця

Всесвітній день водно-болотних угідь

Всесвітній день водно-болотних угідь
Ця подія покликана привернути увагу громадськості і урядів різних країн світу до цінності водно-болотних угідь для підтримання стійкого розвитку нашої планети.Конвенція про водно-болотні угіддя, які мають міжнародне значення в першу чергу в якості середовища проживання водоплавних птахів, була підписана 2 лютого 1971 р. В місті Рамсаре (Іран), і з тих часів носить назву Рамсарської конвенції.
День її підписання в 1997 р. був об’явлений Всесвітнім днем водно-болотних угідь. Головною ціллю конвенції є збереження і раціональне використання водно-болотних угідь як засіб досягнення стійкого розвитку в усьому світі.
Однією з головних умов приєднання до Рамсарської конвенції є створення хоча б одного Рамсарського угіддя на своїй території. Вибір території здійснюється за складною системою критеріїв. Угіддя, проголошені державою Рамсарськими, вносяться секретаріатом Конвенції в перелік водно-болотних угідь міжнародного значення. Інформація про стан цих об’єктів тримається в базі даних Міжнародного бюро по збереженню водно-болотних угідь і постійно обновляється.
До теперішнього часу до Рамсарської конвенції приєдналося 144 держави, а загальна кількість Рамсарських угідь перевищила 1400 с загальною площею 122 млн. га.
Уряд СРСР у 1975 р. проголосив 12 водно-болотних угідь такими, що мають міжнародне значення, з яких 3 знаходились на території РСФСР. У вересні 1994 року відповідною постановою уряду РФ міжнародний статус був підтверджений для трьох існувавши до того угідь і наданий ще 32 ділянкам.





5 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.
РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ У ТРЕНІНГУ.
«Використання інтерактивних засобів навчання».










6 лютого, вівторок

День безпеки в Інтернеті

День безпеки в Інтернеті
Ця міжнародна календарна подія виникла за сприянням організації Insafe починаючи з 2004 року. Воно відзначається щорічно у другий день другого тижня лютого.
Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді.
У всьому світі, День безпеки в Інтернеті відзначається в більш ніж ста країнах і координується об’єднаної мережею Insafe/INHOPE, за підтримки Європейської комісії, а також 31-им національним центром забезпечення безпеки в Інтернеті по всій Європі.
Ця подія дозволяє зробити акцент на позитивному використанні технологій і вивчити роль, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращого і більш безпечної онлайн-спільноти. Воно служить закликом для молодих людей, батьків, вихователів, вчителів, соціальних працівників, співробітників правоохоронних органів, підприємств, політиків і широких верств суспільства, щоб об’єднатися з метою сприяння та створення найбільш позитивного і кращого інтернету.

В 2018 році День безпеки в Інтернеті припадає на 6 лютого.



6 ФЕВРАЛЯ 2018 ГОДА.

РАЗРАБОТКА ПРЕЗЕНТАЦИИ 

И ПАМЯТКИ 

ПО ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩИМ 

ТЕХНОЛОГИЯМ 

ДЛЯ УЧИТЕЛЯ И РОДИТЕЛЕЙ.

ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ. 

ПРОФИЛАКТИКА СКОЛИОЗА.


ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

 ПЛЯСЕЦЬКА Я.С.













Профилактика сколиоза у детей: тренировка от Станислава Кадникова.







ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ.
  Осторожно, сколиоз!
Профилактика сколиоза у школьников

С началом учебного процесса нагрузки на позвоночник возрастают – дети вынуждены длительное время пребывать в статичной позе, носить портфель с учебниками.



Дополнительным негативным фактором служит изменение психоэмоционального фона – новый коллектив и повышение социальной ответственности могут спровоцировать возникновение стрессовых ситуаций. Правильно организованная профилактика сколиоза у детей школьного возраста помогает предотвратить аномалии развития опорно-двигательного аппарата или значительно замедлить прогрессирование уже сформированной патологии.

Не допустить искривления позвоночника у школьников помогает комплексное применение следующих мер:
Ежедневное выполнение утренней гимнастики. По правилам зарядку следует начинать с кратковременного самомассажа спины и поясницы, чтобы разогреть и подготовить мышечные волокна к последующим нагрузкам. Только после этого можно начинать выполнять упражнения для профилактики сколиоза. Заканчивать гимнастику необходимо водными процедурами.
Выполнение в течение дня небольших физкультурных разминок продолжительностью 5-6 мин. Если ребенок вынужден сидеть неподвижно более 15 минут, ему следует периодически менять положение ног, двигать ступнями в разные стороны.
Правильная организация рабочего места ученика. Расстояние между партой и грудью школьника не должно превышать ширины ладони. Сиденье стула должно быть жестким, что помогает ученику держать спину прямой во время урока.
Посещение бассейна дважды в неделю. Наиболее эффективным в профилактике сколиоза у школьников является плавание на спине.
Систематическое выполнение упражнений, способствующих вытяжению позвоночника, например, чистый вис на турнике, при котором для ног нет опоры.
Не менее важную роль в мерах профилактики играет полноценное, здоровое питание. В рационе обязательно должны находиться продукты, богатые кальцием и другими полезными минералами, и витаминами. Например, в обязательном порядке нужно ежедневно употреблять молоко и молочные продукты, готовить блюда из рыбы, есть орехи, свежие овощи, фрукты, зелень
Не забывайте и о влиянии эмоционального состояния на двигательный стереотип. Дети, страдающие неврозами, склонны к сутулости
В профилактике сколиоза гимнастика, включающая специальные компенсаторные упражнения, имеет большое значение. Выполнять ее можно в комплексе с утренней зарядкой или на протяжении дня:
повиснуть на турнике и постараться подвести колени к груди;
занять исходное положение стоя на коленях, после чего сначала сильно выгнуть спину, затем прогнуть ее.
Позвоночник является основой скелета человека, отвечает за очень многие функции организма. Следите за тем, как ходят, сидят, как спят ваши дети. Начиная именно с школьного возраста, люди начинают сутулиться, что впоследствии может привести к очень серьезным последствиям.








6 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ 

НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.



Розробка уроку з біології у 6 класі

 з теми "Суцвіття".


 


Розробка уроку з біології у 6 класі з теми "Суцвіття"в межах атестації на підтвердження І категорії.


На початку уроку я використовую музичний фрагмент.
П.И.Чайковский - "Вальс цветов" из балета "Щелкунчик"
https://www.youtube.com/watch?v=9a4DnEWXMHM
Автор: 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Вчитель біології та хімії
Плясецька Яна Сергіївна



7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.
ПІДГОТОВКА ДО ІІІ ЕТАПУ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД
З ЕКОЛОГІЇ.


УЧАСНИК 

ІІІ (ОБЛАСНОГО) ЕТАПУ 

УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ 

З ЕКОЛОГІЇ

УЧЕНИЦЯ 11-А КЛАСУ

ХУДОТЕПЛА ВЛАДИСЛАВА.




КЕРІВНИК РОБОТИ

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ


ФЕСЕНКО Н.А.






7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

Всеукраїнський інтернет-конкурс

„Учитель року”


за версією науково-популярного 


природничого журналу

 „КОЛОСОК”.

http://kolosok.org.ua


                 НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"



УЧАСТЬ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.



Правила участі у конкурсі 

“Учитель року”




Творчий етап – „

УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”

5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇСТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ
Початкова школа,  фізика01-27 січня
Біологія,  астрономія01-27 лютого
Хімія, географія01-27 березня
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.

              КОНКУРСНА РОБОТА.
                  Казка «Бактерія»
                                                           
Зазвичай, люди поділяютьсяна два типи: сови і жайворонки. Тобто ті, хто любить багато подрімати, або ж ті, хто навпаки, встають від рання, і почувають себе енергійними і щасливими. Нашого героя Сергія, навряд-чи можна віднести до категорії «жайворонок», бо напевно, ще із років десяти, однією із його найулюбленіших справ було: спання, і комп’ютерні ігри. Ранок цього хлопця був простим: прокинутися за двадцять хвилин до початку занять, нашвидкуруч вкинути до рота декілька бутербродів, і не помивши руки, побігти до школи. Ну а там, він тільки і думав, що про свої «стрілялки» і «машинки». На перервах, він не переймаючись жартував, спілкувався, і їв. Не помивши руки після фізкультури, він одразу ж,  брав до рота смачну булочку, і разом із бактеріями, споживав їх у шлунок. Так продовжувалося досить довго, допоки Сергієві не наснився сон.
Це був вечір п’ятниці. Сергій як завжди сидів допізна за комп’ютером,  не помітивши при цьому, як його організм почав засинати. В розслабленому стані, хлопцеві почав снитися сон.
Це був звичайний літній ранок. В школі вже практично не було учнів, і ось-ось мали розпочатися такі бажані літні канікули. Сергій, як і більшість хлопців його класу, спокійно розгулював по просторам пустої школи, як ось, його терміново покликали до директорського кабінету. За десять хвилин, Сергій вже сидів біля кабінету Сергія Васильовича, і чекав, коли його покличуть.
-Заходьте!- пролунало як грім серед ясного неба. Ну, чому ви сидите? На вас там вже чекають.
-Чекають?-подумав про себе хлопець. А що, там ще хтось в кабінеті є…?
Зайшовши до кабінету, Сергій побачив незрозумілу постать. Напроти нього сидів змарнілий, і худий хлопець,  який зовсім не посміхався, і був чимось засмучений.
-Сергію!- сказав директор. Дозвольте вас познайомити з вашим теперішнім практикантом із 7-го А класу –Федором. Це хлопець, який завжди нехтував засобами особистої гігієни. Він завжди їв брудними руками, і не мив після транспорту пальці, і ба того, чесав очі цими бактеріальними ро зводниками. І тепер, він практично втратив свої сили, бо бактерії вже подружилися із ним, і тому, ми з вами,  мусимо йому допомогти.
-Г-м-м- гіркотливо проковтнув Сергій. Так, але чому ви обрали мене?
-Чому? А тому, що твої однокласники сказали мені, що ти зможеш це зробити, і обов’язково справишся із цим.
-Я-я-я…не зможу.
-Чому?Чому це ти не зможеш? Ні, ти зможеш, тому я не хочу тебе більше слухати. Іди, ти впораєшся.
-Так, а що мені потрібно з  ним робити?
-Ну, для початку, розказати про те, що потрібно завжди мити руки з милом, користуватися засобами особистої гігієни. І головне- дивитися за тим, як він все це виконує. Зрозумів?
-Н-у-у, так..
Насправді Сергій не знав що робити. Адже вперше в житті, він відчув на собі проблему, яка так само стосується і його самого. І тому, він вирішив, що пазом із ним буде  вчитися дотримуватися  особистої гігієни, адже він уже дорослий, і хочу чути в свою адресу що він не просто «Сергій- забіяка», а  ще і те, що він дуже відповідальний хлопець, який може самостійно вирішувати проблеми.
Прокинувшись, хлопець дуже злякався, адже уві сні, він бачив себе, але не того Сергія,  який був жвавим і самовпевненим, а того хлопця, який сидів  у кімнаті директора, чекаючи на допомого сторонніх. Тому, він вирішив, зо обов’язково змінить своє ставлення до всього того, що має назва ГІГІЄНА:
1. Гігієна сну;
2. Гігієна іжі;
3.Гігієна миття  рук;
4.Гігієна поведінки.
А ще, він написав невеличкий вірш, яким звернувся до своїх однолітків:

Я чітко знаю, сенс в простому
За тебе крок не стулять, ні!
Тому, ці правила ти відтвори в цілому
Щоб не було, як у мене у сні.

Вставай! Вмивайся! Не лінись!
В житті живинкою іскрись
Життя одне. Тож, не вагайся
І на найкраще сподівайся.

Скажи бактеріям «Бувай»!
І потім весело гуляй.








ПРОВЕРКА ТЕКСТА НА УНИКАЛЬНОСТЬ


HTTPS://TEXT.RU/ANTIPLAGIAT/UNAUTHORIZED











7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

Всеукраїнський інтернет-конкурс

„Учитель року”


за версією науково-популярного 


природничого журналу

 „КОЛОСОК”.

http://kolosok.org.ua


                        НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"


УЧАСТЬ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.



Правила участі у конкурсі 

“Учитель року”




Творчий етап – „

УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”

5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇСТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ
Початкова школа,  фізика01-27 січня
Біологія,  астрономія01-27 лютого
Хімія, географія01-27 березня
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.


КОНКУРСНА РОБОТА.
Казка  «Хлорофітум»
                                                           
Напередодні Різдва, морозний ранок, кружляв обабіч пустих і ще не заповнених вулиць. З самого ранку, йшов лапатий, м’якесенький сніжок, який, у поєднанні з вітром, перетворювався на казкову феєрію. Молодий місяць, який сидів на своїй зручній хмаринці, радо плескав в долоні, від того чуда, яке коїлося в цім місті. Місяць любив сніг.
Разом із дитинчатами-зорями, він намагався якомога краще освітити поверхню землі однак, на сьогодні, їхня зміна йшла на спочин. Уривки вранішнього світанку, вже розкладали  свій погляд на спляче місто, яке ось - ось повинно було встати зі своїх пригрітих подушок.
Ну і холодно ж сьогодні – промовило жваве сонечко. Треба хоч трішки піддати тепла. І як завжди, золотаве коло, розкинуло свої проміння, змахнуло теплою посмішкою, і невеличкі промені тепла, побігли по місту. Веселі промінчики, бігли на всі усюди, і дібралися до однієї багатоповерхівки, зоставшись біля фіранки вікна, на другому поверсі. Почали зазирати промінці у вікно, яке було гарно прикрашено різдвяними наліпками, і казковими малюнками. Вікно було таке гарне, міць його вигляду, давала певність в тому, що тут живуть чудові господарі.
Зазирнувши на підвіконник, сонячні помічники, побачили на нім три вазони кімнатними квітами, які були такі різні, і не схожі один на одного.



Першою, до погляду теплих гостей, потрапила фіалка. Вона була така гарна, але, чомусь схвильована. ЇЇ фіолетові квіточки, споглядали на сонечко з усмішкою, раділи життю, вистрибували цимбалів на місці свого проживання.




Щораз поглядаючи на своїх друзів на підвіконні, вона мріяла, аби лише вона залишилася тут, аби не було поєднання різкостей, а лише її цвіт манив погляд людини. Її поливали в потрібний термін, доглядали за нею, бо цвіт її торкався до струн людських сердець, вимальовуючи там життєздатний візерунок веселки. Фіалка нічого не помічала. Байдуже їй був вигляд за вікном, кружляння різдвяного снігу, лише її егоцентричний симбіоз свого Я, і свого світовідчуття.



Другою квіткою, була каланхое.  Цей цвітучий вид, був схожий на відбиток кольорової плями. Норову у цієї квітки було менш, аніж у фіалки, але відчуття своєї першості, майоріло в погляді очей. Любили господарі і цю квітку.  Доглядали, як за дитиною, і щораз посміхалися, при вигляді її цвіту.




Третя ж квітка, стояла у самому кутку підвіконника. ЇЇ живі корінці, давно не знали водиці, а в очах був несамовитий розпач. Його звали Хлорофітум.
Це була витончена листяно-декоративна розеточна  з довгими, схожими на стрічки, вигнутими, блідо-зеленими із кремовими або жовтими смугами, зібраними в пучки листками і довгими квітконосами, на яких розвиваються дрібні білі квіточки.
Його матуся називала його «рослиною–павуком ».
Його батько казав, що рід їхніх квітів, пишається білим соковитим Корінням, потовщеним, іноді бульбовидним.

Чомусь, саме Хлорофітум господарі не дуже любили, і щодень забували його поливати. Він, як той бравий солдат, щоранку прокидаючись, споглядав у віконечко, думаючи:» А може, проміння сонечка прийдуть, і хоч зігріють мене теплом?».
Його великою мрією, було потрапити в казку квітів, де всі рослини будуть рівними, і краплинки води, потраплятимуть до кожного корінця.
В цій казці, він бажав бачити сонечко, грайливий вітер, і безліч сміху. Всі ці думки грайливо переплітались в голові квітки, коли погляд на зимовий сніжок, зачарували його.
Йому, як ніколи в житті, забажалося загадати бажання на Різдво, і потрапити в казкову країну. Квітка, що є сили, прижмурила очі, і промовила бажання серця.І чи то чудасія, а чи ні, та сонячні промінчики почули бажання, і перенесли Хлорофітум в країну щасливих квітів.
Так, справді, взимку, а особливо, на Різдво, трапляються дива. Живе тепер квітка далеко, і лише іноді згадує про минуле місце перебування. Господарі ж, лише згодом помітили зниклу квітку. Щось на зразок жалю, промайнуло в їхніх душах… 









ПРОВЕРКА ТЕКСТА НА УНИКАЛЬНОСТЬ


https://text.ru/antiplagiat/unauthorized











7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА

 ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

РОЗСОХАЧ С.О.

Вебінар ОЛЬГИ ГОРОБЧЕНКО «АВТОСТОПОМ ПО НОВАЦІЯХ.
Прикладний довідник програм та додатків для вчительства»,.

Вебінар відбуВСЯ  7 лютого 2018 РОКУ.



На вебінарі Ви дізнаєтесь:

- як ефективно використовувати ПК та планшет у навчальному середовищі; 
- про шляхи перетворення смартфону учня із ворога та іграшки в універсального помічника; 
- які програми полегшать планування уроків; 
- які додатки допоможуть із перевіркою тестів; 
- як ефективно використовувати месенджери для оперативного зв'язку із батьками; 

- які додатки обирають для класного менеджменту та електронного журналу та багато іншого.


Учасники отримали вичерпну інформацію щодо програм та додатків,
 які полегшують планування уроків, допомагають перевіряти тести,
 створювати електронні журнали тощо. Дуже дякуємо пані Ользі за
 надзвичайно корисний та актуальний вебінар!









 Такі зустрічі просто необхідні сучасному вчителеві!














8 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ 

НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.





 



Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"


Творчий етап – „
УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”

КОНКУРСНА РОБОТА.
Казка «Бактерія»
Автор: 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Запорізької міської ради
Запорізької області.
Спеціаліст І категорії.
Вчитель біології та хімії
Плясецька Яна Сергіївна.































8 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.


ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ 

НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.



http://metodportal.com/node/65755

 


8 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ
НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"
ТВОРЧИЙ ЕТАП
-
"УЧИТЕЛЬ-ПОПУЛЯРІЗАТОР"
КОНКУРСНА РОБОТА.
КАЗКА "ХЛОРОФІТУМ"
Автор: 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Запорізької міської ради
Запорізької області.
Спеціаліст І категорії.
Вчитель біології та хімії
Плясецька Яна Сергіївна.


Джерело: 
http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/2018/02/blog-post_7.html






9 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

УЧАСТЬ У ЗАХОДІ

ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

РОЗСОХАЧ С.О.





Альфа-гравити в Запорожье: как легко расправить крылья и почувствовать себя. Фото


0
Если вам очень хочется оторваться от земли и почувствовать каждую клеточку своего тела в пространстве, то знакомство с системой тренировок альфа-гравити будет приятным открытием. В то же время комплекс упражнений «в подвешенном состоянии» станет лучшим помощником тем, кто имеет проблемы с позвоночником, суставами, сухожилиями и просто жаждет наконец-то «расправить крылья». РепортерUA с удовольствием познакомился с этой чудо-системой в теории и на практике.     

В народе модные нынче тренировки называют «веревочками». В целом же альфа-гравити – авторская система Владимира Езерского, которая становится популярной в современном мире. Это тренировки, где в качестве опоры выступает не земля, а собственное тело, на которое вы сможете посмотреть совершенно по-другому под руководством и при помощи опытного инструктора. Здесь название объединяет два значения: начало (альфа) и гравитацию (гравити). В альфа-гравити упражнения выполняются при помощи специальных тросов, за которые вы цепляетесь, словно акробат, то есть на весу. Автор подчеркивает, что только такая система позволяет почувствовать трехмерное пространство и полностью расправить тело.
– Альфа-гравити – это и не вид спорта, и не совсем медитация, скорее, это некая терапия, для того чтобы выровнять свое тело, почувствовать большую свободу движения. Мы считаем, что первая цель альфа-гарвити – это помочь организму на физическом уровне, а потом уже искать иные глубины. Передать в теории, как это и что чувствуешь во время занятий и после занятий, тяжело – нужно прийти и попробовать, как говорится, испытать на себе, – рассказал РепортерUA инструктор клуба «Alfa Gravity» Роман Нармания.
Из конкретной пользы, которую мы испытали на себе, попробовав сделать небольшой комплекс упражнений «на веревочках» при помощи инструктора: однозначно непривычный эффект ощущения собственного тела, устранение мышечных зажимов, включение практически всех групп мышц, улучшение кровоснабжения, ясность в голове, «расправление» позвоночника, а также избавление от напряжения в теле и в уме. Опытные «зависальщики» добавляют сюда еще и восстановление после травм, устранение межпозвоночных грыж, омоложение, проработку связок, суставов и сухожилий.          
– Альфа-гравити увеличивает в значительной мере гибкость тела – растянуть мышцы, сесть на шпагат, поставить на место суставы. Тело раскрепощается – раскрепощается и ум соответственно. В повседневной жизни человек не задействует все группы мышц, потому многие из них остаются без внимания, а провисание на веревках помогает включать их. Такие тренировки по альфа-гравити очень хорошо помогают после травм конечностей, когда их нужно разрабатывать – здесь без лишних усилий, а естественным путем ноги-руки хорошо восстанавливаются, – рассказал РепортерUA инструктор еще одной запорожской студии Денис Килат.  
При занятиях альфа-гравити тело, отрываясь от земли, все равно взаимодействует с гравитацией, но уже в трехмерном ключе. Нагружая его в «подвешенном состоянии», мы имеем дело с двойным эффектом: вытягивается позвоночник и работают мышцы, то есть соединяются и напряжение, и растяжение.
Роман Нармания отмечает, что возрастных противопоказаний для занятий нет совершенно никаких, более того – для провисания не требуется специальной подготовки, потому как в гордом одиночестве в зале вас, конечно, не оставят, тем более, если вы – новичок, все волшебные пассы и движения делаются только под руководством опытных инструкторов. Единственным противопоказанием может быть серьезный диагноз или просто ушиб, который произошел накануне визита в клуб альфа-гарвити. Об этом должен позаботиться сам клиент, сообщив инструктору о своих проблемах.         
– Что касается травм, то они должны зажить, организм на грубом уровне восстановиться, прежде чем вы придете заниматься. В спорте зачастую работают большие группы мышц, а мелкие, которые тоже очень важны, забываются. Такое вот провисание в пространстве – лучший помощник найти дополнительный  ресурс даже для спортсмена, выжавшего все из своего тела – снять блоки и зажимы, помочь расслабиться. Вообще уметь полностью расслабить свое тело, узнать его и его возможности – это настоящее искусство, которым можно овладеть «на веревочках». К нам часто приходят люди с растяжениями, после каких-то травм (только после разрешения врача. – Авт.): провисание в пространстве дает возможность «поставить на место» и восстановить кости, суставы, мышцы, сухожилия. В свое время я много занимался спортом и, как это обычно бывает, покалечился, потому что серьезный спорт не оздоравливает, а калечит. Провисание меня очень хорошо восстановило. Часто бывает, что люди мучаются с суставами, связками, больным позвоночником – ходят так, не зная, куда им обратиться, так что в этом смысле альфа-гравити может помочь, – утверждает инструктор.
Опытные «альфа-гравитисты» говорят, что свобода движения как таковая не только лечит, но и поднимает настроение, и дает возможность обрести иной взгляд на жизнь.
Что до взгляда медиков на такие тренировки, то, по словам инструктора Романа Нармании, один из клиентов их клуба – медик, и вполне успешно занимается этим видом спорта, одобряя «зависание».  
– У нас один из клиентов – остеопат, ему было очень интересно самому попробовать и почувствовать эффект от провисания. Он пришел к нам позаниматься, не сообщив заранее о своей профессии. Позже признался, что он остеопат, и с тех пор ходит к нам заниматься. Мы с ним вместе разработали специальный комплекс статических упражнений, которые завершают тренировку, для того чтобы зафиксировать и улучшить эффект от занятий. С его стороны мы получили полное одобрение и никаких противопоказаний – мы делимся опытом с тех пор. Впрочем, мы, конечно, не ставим никаких диагнозов, если есть проблемы со здоровьем даже в опорно-двигательной системе. С серьезными вещами нужно обращаться к врачу, а уже в качестве закрепления эффекта от лечения – к нам, – еще раз подчеркивает инструктор.
Многие люди сутулятся. Сутулость – результат гравитации. На занятиях возникает возможность преодолеть силу гравитации, растянуть позвоночник и мышцы. Эти упражнения являются психофизическими: сознание находится в гармонии, когда тело расправлено.
Тренировка по системе альфа-гравити питает тело энергией, восстанавливает суставы, положительно влияет на укрепление скелета, вытягивает позвоночник, делает тело гибким, восстанавливает нервную и сердечно-сосудистую системы. Также это лучший помощник при искривлениях позвоночника.
– Не скажу, что вы на 100% избавитесь, например, от сколиоза, пройдя комплекс упражнений на «веревочках», но 80% – это тоже результат.  В целом, если у человека есть какие-то небольшие проблемы и зажимы в теле, – а они есть практически у каждого, – то уже через месяц занятий можно почувствовать результат, – говорит инструктор.
Профессионалы альфа-гравити отмечают, что риска навредить своему телу, вывихнуть что-то или травмироваться, практически нет, потому как внешняя нагрузка на организм в этом занятии отсутствует – человек тянется только за счет веса собственного тела, движения при этом не могут быть резкими или быстрыми, скорее плавными, но уверенными.
– На занятиях по новой системе снова приходит в движение процесс развития, организм омолаживается естественным способом, человек начинает жить в другом состоянии, – подытоживают инструкторы.







10-11 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.


Проведення обласного етапу учнівських


 олімпіад з екології.


Додаток 2
до наказу Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації
від 29.12.2017 № 0809




О л і м п і а д и
Терміни
проведення
ІІІ етапу
олімпіад

Початок
Класи,
учні яких
можуть
брати участь
у ІІІ етапі
олімпіад

ПІ (обласний) етап всеукраїнських учнівських олімпіад













18.
Екологія


10-11.02
13 год.
10-11









Додаток 3
до наказу Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації
від 29.12.2017 № 0809

Місце проведення обласних учнівських олімпіад
і проживання їх учасників

Олімпіади
Поча
ток
Місце
проведення
Місце
проживання
ІІІ (обласний) етап учнівських олімпіад

12.
Екологія
13 год.
Козацький ліцей
Козацький ліцей




УЧАСНИК 

ІІІ (ОБЛАСНОГО) ЕТАПУ 

УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ 

З ЕКОЛОГІЇ

УЧЕНИЦЯ 11-А КЛАСУ

ХУДОТЕПЛА ВЛАДИСЛАВА.




КЕРІВНИК РОБОТИ

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО Н.А.











14-15 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

РОХСОХАЧ С.О.

14-15.02 практический форум по психосоматике в ЗНУ. Психологи,гештальт-терапевты, арт-терапевты, специалисты по работе с психосоматикой подготовили лекции, доклады, Презентации,разборы случаев,первичные консультации. Информация полезна и необходима .

Сегодня день был очень насыщеный! Форум по психосоматике в ЗНУ . Было много полезного и интересного !  Мы говорили о панических атаках, о психосоматике . Конечно же,  как без метафорических карт. Огромное спасибо всем с кем были встречи  , так приятно встречаться с колегами и друзьми ! Вот такие мероприятия дают ресурс для дальнейшей работы !





















15 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.


ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ 

НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.


БІОЛОГІЯ.

6 КЛАС.


СКАЗКА "СТРАНА СОЦВЕТИЯ"





Всеукраїнський інтернет-конкурс

„Учитель року”


за версією науково-популярного 


природничого журналу

 „КОЛОСОК”.

http://kolosok.org.ua


                             НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"



Правила участі у конкурсі 

“Учитель року”




Творчий етап – „

УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”

5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇСТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ
Початкова школа,  фізика01-27 січня
Біологія,  астрономія01-27 лютого
Хімія, географія01-27 березня

5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.







БІОЛОГІЯ. 6 КЛАС. СКАЗКА " СТРАНА СОЦВЕТИЯ"




http://metodportal.com/sertif/reestr-e







ПРОВЕРКА ТЕКСТА НА УНИКАЛЬНОСТЬ

HTTPS://TEXT.RU/ANTIPLAGIAT/UNAUTHORIZED










Сказка
«Страна соцветия»
(И Вновь, Сказка открывает свою страницу, где самое время поговорить о     Прекрасных жителях, из волшебной страны.)
       ***       ***       ***       ***       ***       ***       ***       ***       ***
Весна – прекрасная пора. Все в ней чудесно: свежесть расцветающей природы, легкость смелого ветра, авангард появляющихся красок… Каждая грань весны – это целая метафора сочетания и разнообразия. Она более многословна, нежели зима, в ней больше эмоций, экспрессии и тепла. Она говорит через цвета, ее настроение проявляется в зеленых и красочных оттенках великолепия. Лишь один раз в году, приходит Весна на землю, но послевкусие от ее визита, еще долго не сходит с улыбки окружающей среды. Лишь один раз…Но существует одна страна, в которой весна царствует круглый год, и имя ей «Страна соцветия».
В этой стране, все настолько красиво, что сердце не может не ликовать. Здесь хочется радоваться, кружиться в танце легкости, и чувствовать счастье. Кроме всего этого, жители этой страны, никогда не жалуются друг на друга, не имея такой традиции.
Но, так было до тех пор, пока в семье «Корзинка», и «Простой зонтик», не появились на свет два прекрасных малыша. Время шло, и соцветия уже потихоньку подрастали, пока в конечном итоге не превратилась в прекрасную Вишенку и Одуванчик. Население этой страны, очень удивлялись тому, что эти два друга, практически не разговаривают между собой, ведь в этом райском уголке, это совершенно было несвойственно.
- Дедушка! – говорил Одуванчик. Вишенка меня обижает. Она говорит, что только она самая красивая в нашей местности, ну а я, вовсе какой-то не такой. Ну, как же это, а?
В другой стороне райского уголка, плакала, и жаловалась на друга Вишенка. Она утверждала, что именно Одуванчик ее оскорбляет, и называет самой некрасивой, и при всем этом, она жутко расстраивалась.
В стране «Соцветия», очень перепугались из-за случившегося, и поэтому, через несколько часов, собрали всех жителей населения на неотложное собрание, чтобы еще раз всем напомнить, кто же такие Соцветия?
- Итак! - говорил самый главный старейшина. Мы, соцветия - это побег растения, которые несут цветочки, а не листья. Мы бываем простыми и сложными. В нас собраны маленькие цветочки, что помогает, нашим друзьям, насекомым - опылителям замечать нас.
В общем, прошу сейчас выйти семью «Початок». Эта семья очень особенная. У вас есть мясистая ось соцветия, и одним из ваших ярких представителей является – аир.
Далее, семья «Корзинка», то есть это мы, Одуванчик. Послушай, как особенны мы. Значит, у нас есть многочисленные мелкие сидящие цветки. С вешней стороны у нас имеется защита – зеленные листочки. Мы, Одуванчик, не похожи на других, но это не говорит о том, что мы, чем-то хуже. Нет, мы просто другие.
Далее, семья «Простой зонтик». Вишенка, послушай, это для тебя. Ты же наверно знаешь, что ваши цветочки выходят от самой вершины оси, и вы, тоже очень особенны.
Последнее, что успел сказать старейшина - это назвать представителей сложных соцветий, но после этого, начался большой дождик, который заставил преждевременно закончить важное собрание.
 Но, нельзя сказать, что собрание прошло зря. Ведь самое главное, ради чего собирали население, произошло. Вишенка и Одуванчик примирились, ведь обижаться друг на друга - это очень глупо. Каждый из нас особенный, и уникальный.


А пока дождь капал, сказка подходила к концу. Круглые капельки, еще долго прыгали по сказочной земле, пока совсем не устали. В «Страну Соцветия», пришел усталый вечер…





15 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.

Всеукраїнський інтернет-конкурс

„Учитель року”


за версією науково-популярного 


природничого журналу

 „КОЛОСОК”.

http://kolosok.org.ua


                                          НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"



Правила участі у конкурсі 

“Учитель року”




Творчий етап – „

УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”

5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇСТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ
Початкова школа,  фізика01-27 січня
Біологія,  астрономія01-27 лютого
Хімія, географія01-27 березня
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.


КОНКУРСНА РОБОТА.

Сказка
«Страна соцветия»
(И Вновь, Сказка открывает свою страницу, где самое время поговорить о     Прекрасных жителях, из волшебной страны.)
       ***       ***       ***       ***       ***       ***       ***       ***       ***
Весна – прекрасная пора. Все в ней чудесно: свежесть расцветающей природы, легкость смелого ветра, авангард появляющихся красок… Каждая грань весны – это целая метафора сочетания и разнообразия. Она более многословна, нежели зима, в ней больше эмоций, экспрессии и тепла. Она говорит через цвета, ее настроение проявляется в зеленых и красочных оттенках великолепия. Лишь один раз в году, приходит Весна на землю, но послевкусие от ее визита, еще долго не сходит с улыбки окружающей среды. Лишь один раз…Но существует одна страна, в которой весна царствует круглый год, и имя ей «Страна соцветия».
В этой стране, все настолько красиво, что сердце не может не ликовать. Здесь хочется радоваться, кружиться в танце легкости, и чувствовать счастье. Кроме всего этого, жители этой страны, никогда не жалуются друг на друга, не имея такой традиции.
Но, так было до тех пор, пока в семье «Корзинка», и «Простой зонтик», не появились на свет два прекрасных малыша. Время шло, и соцветия уже потихоньку подрастали, пока в конечном итоге не превратилась в прекрасную Вишенку и Одуванчик. Население этой страны, очень удивлялись тому, что эти два друга, практически не разговаривают между собой, ведь в этом райском уголке, это совершенно было несвойственно.
- Дедушка! – говорил Одуванчик. Вишенка меня обижает. Она говорит, что только она самая красивая в нашей местности, ну а я, вовсе какой-то не такой. Ну, как же это, а?
В другой стороне райского уголка, плакала, и жаловалась на друга Вишенка. Она утверждала, что именно Одуванчик ее оскорбляет, и называет самой некрасивой, и при всем этом, она жутко расстраивалась.
В стране «Соцветия», очень перепугались из-за случившегося, и поэтому, через несколько часов, собрали всех жителей населения на неотложное собрание, чтобы еще раз всем напомнить, кто же такие Соцветия?
- Итак! - говорил самый главный старейшина. Мы, соцветия - это побег растения, которые несут цветочки, а не листья. Мы бываем простыми и сложными. В нас собраны маленькие цветочки, что помогает, нашим друзьям, насекомым - опылителям замечать нас.
В общем, прошу сейчас выйти семью «Початок». Эта семья очень особенная. У вас есть мясистая ось соцветия, и одним из ваших ярких представителей является – аир.
Далее, семья «Корзинка», то есть это мы, Одуванчик. Послушай, как особенны мы. Значит, у нас есть многочисленные мелкие сидящие цветки. С вешней стороны у нас имеется защита – зеленные листочки. Мы, Одуванчик, не похожи на других, но это не говорит о том, что мы, чем-то хуже. Нет, мы просто другие.
Далее, семья «Простой зонтик». Вишенка, послушай, это для тебя. Ты же наверно знаешь, что ваши цветочки выходят от самой вершины оси, и вы, тоже очень особенны.
Последнее, что успел сказать старейшина - это назвать представителей сложных соцветий, но после этого, начался большой дождик, который заставил преждевременно закончить важное собрание.
 Но, нельзя сказать, что собрание прошло зря. Ведь самое главное, ради чего собирали население, произошло. Вишенка и Одуванчик примирились, ведь обижаться друг на друга - это очень глупо. Каждый из нас особенный, и уникальный.

А пока дождь капал, сказка подходила к концу. Круглые капельки, еще долго прыгали по сказочной земле, пока совсем не устали. В «Страну Соцветия», пришел усталый вечер…




Комментариев нет:

Отправить комментарий