ЕКОЛОГІЧНЕ СВЯТО.
15 листопада
День вторинної переробки
За останні 30 років людство витратило третину наявних на Землі ресурсів. З кожним роком споживання ресурсів збільшується на півтора відсотка. Тому таке важливе значення набуває економія природних ресурсів, пошуки альтернативних ресурсів, вторинна переробка сировини.
Для залучення уваги громадськості, промислових структур до проблеми вторинної переробки відходів проводиться День вторинної переробки. У цей день доречно проведення акцій Рісайклінг (вторинної переробки) кольорових і чорних металів, зношених покришок від автомобілів, пластикових пляшок, паперу.
15 листопада, вівторок
Всесвітній день географічних інформаційних систем
(Всесвітній день ГІС)
За ініціативою ряду великих американських компаній і організацій (Національне географічне товариство, USGS, Sun Microsystems, Hewlett-Packard, ESRI та ін) було вирішено щорічно відзначати День ГІС.
В рамках свята, протягом тижня, повсюдно відбуваються різноманітні заходи - виставки, семінари, дні відкритих дверей, де студенти, школяри, будь-які бажаючі знайомляться з останніми досягненнями в області геоінформатики.
День ГІС стає все більш популярним і вже перетнув кордони США: у минулому році понад 700 організацій з 65 країн приєдналися до цього заходу.
15 ЛИСТОПАДА.
Воркшоп "Розв язання природничих задач"
16 ЛИСТОПАДА.
ІІ ЕТАП
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
З ЕКОНОМІКИ
ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕКОНОМІКИ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу
Всеукраїнської олімпіади з економіки на
ІІ районний етап направляються:
№
п / п
|
Прізвище, ім’я,
по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на
шкільному етапі
|
Прізвище, ім’я,
по-батькові учителя, категорія
|
Місце, зайняте на
ІІ район. Етапі
|
Запрошення до
участі у ІІІ обл.. етапі
|
1.
|
Урокбаєв Темірбек
Ганібекович
|
14.08.2001
|
9-А
|
І
|
Розсохач Світлана
Олександрівна, вища
|
||
2.
|
Бережний Олександр
Юрійович
|
30.09.1999
|
11-А
|
І
|
Розсохач Світлана
Олександрівна, вища
|
||
3.
|
|||||||
4.
|
|||||||
5.
|
Директор
школи ____________________________ С.В. Чомова
Керівник команди _______________________ С.О.Розсохач
ПОЗДРАВЛЯЕМ
ПРИЗЕРОВ
II ЭТАПА ВУО
по
ЕКОНОМИКЕ!!!
УрокбаеваТемирбека
Бережного Александра
(11-А)-ІІІ место,
ТАК
ДЕРЖАТЬ!!!!!!!!!
17 ЛИСТОПАДА.
ІІ ЕТАП
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
З БІОЛОГІЇ
ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БІОЛОГІЇ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного етапу
Всеукраїнської олімпіади з біології на
ІІ районний етап направляються:
№
п / п
|
Прізвище, ім’я,
по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на
шкільному етапі
|
Прізвище, ім’я,
по-батькові учителя, категорія
|
Місце, зайняте на
ІІ район. Етапі
|
Запрошення до
участі у ІІІ обл.. етапі
|
1.
|
Лук’яненко Анастасія
Сергіївна
|
05.01.2000
|
11-А
|
І
|
Фесенко Надія
Анатоліївна
Спеціаліст
вищої категорії
|
||
2.
|
Худотепла Владислава
Михайлівна
|
09.10.2000
|
10-А
|
І
|
Фесенко Надія
Анатоліївна
Спеціаліст
вищої категорії
|
||
3.
|
Сафарова Лала Курбанівна
|
11.08.2001
|
9-А
|
ІІ
|
Фесенко Надія
Анатоліївна
Спеціаліст
вищої категорії
|
||
4.
|
Гуліда Тетяна
Володимирівна
|
11.06.2003
|
8-В
|
ІІ
|
Фесенко Надія
Анатоліївна
Спеціаліст
вищої категорії
|
||
5.
|
Сергеєва Анна Дмитрівна
|
17.09.2002
|
8-В
|
І
|
Фесенко Надія
Анатоліївна
Спеціаліст
вищої категорії
|
Директор
школи ___________________ С.В. Чомова
Керівник команди _______________________ Н.А. Фесенко
ПОЗДРАВЛЯЕМ
ПРИЗЕРОВ
II ЭТАПА ВУО
по БИОЛОГИИ!!!
Худотеплу Владиславу
Лук'яненко Анастасію
(11-А)-ІІІ місто,
Вернігорову Марину
Вернігорову Марину
(10-А) –ІV місто,
Гуліду Тетяну
(8-В) –V місто,
Сафарову Лалу
(9-А) –ІV місто,
Гуліду Тетяну
(8-В) –V місто,
Сафарову Лалу
(9-А) –ІV місто,
ТАК ДЕРЖАТЬ!!!!!!!!!
17 ЛИСТОПАДА.
ІІ ЕТАП
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
З БІОЛОГІЇ
Склад педагогічних працівників
ЗЗШ №65,
які входять до журі ІІ (районного) етапу
Всеукраїнських учнівських
олімпіад
2016-2017 навчального року
№
|
П.І.Б. учителя
|
Категорія, звання
|
Біологія
|
||
1
|
Фесенко
Надія Анатоліївна
|
Вища категорія,
вчитель-методист
|
ФОТОЗВІТ РОБОТИ ЧЛЕНІВ ЖЮРІ:
17 листопада, четвер
Всесвітній день боротьби проти ХОЗЛ
Всесвітній день боротьби проти хронічного обструктивного захворювання легень заснований Глобальною ініціативою по боротьбі проти хронічної обструктивної хвороби легень і проводиться у всьому світі щорічно 17 листопада. У цей День фахівці охорони здоров’я та групи пацієнтів проводять різні заходи, робляться глобальні кроки щодо підвищення обізнаності про ХОЗЛ і поліпшенню допомоги пацієнтам.
За оцінками ВООЗ, в даний час від цієї хвороби страждає вже більше 210 мільйонів чоловік, за прогнозами, до 2030 року ХОЗЛ стане третьою за значимістю причиною смерті в усьому світі.
Основними факторами ризику розвитку хронічної обструктивної хвороби легень є паління тютюну, забруднення повітря всередині приміщень і на вулиці, а також вплив пилу та хімічних речовин на робочих місцях.
18 ЛИСТОПАДА.
ПІДГОТОВКА
КОМАНДИ УЧНІВ
ДЛЯ УЧАСТІ
У
ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
З ХІМІЇ
КЕРІВНИК КОМАНДИ
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО Н.А.
18 ЛИСТОПАДА.
Завдання для воркшопу
з хіміі
для
вчителя біології та хімії
Плясецької Яни Сергіївни.
18 листопада, п’ятниця
День народження Діда Мороза
Справедливість і благодійність, доброта і співчуття, особлива і дбайлива батьківська любов до дітей, мудрість і деякі якості, без яких не обходяться сучасні супергерої - ось коротка характеристика нинішнього збірного образу відомого нам з самого дитинства - Діда Мороза. За характером поведінки і набору властивих йому можливостей він дуже сильно нагадує свого західного колегу - Санта-Клауса, прообразу цілком реальної особи - Миколи Мірлікійського, загальнохристиянського діяча, відомого своєю безкорисливою допомогою бідним людям, яку він здійснював у вигляді таємних подарунків і день пам’яті якого відзначається 6 грудня. Є навіть думка, що це одна і таж особа. Однак, з огляду на глибоку самобутність слов’янської культурної традиції, не будемо цього стверджувати, хоча диму без вогню і не буває.
За даними проекту DilovaMova.com, День народження Діда Мороза, це хоч і вельми умовна, але цілком конкретна дата в наших календарях. Як відомо - все має свій початок, день свого народження, справжню і реальну дату, в яку офіційно можна стверджувати, що та чи інша подія має місце бути. Добре, коли ця дата відома, а ще краще, коли вона має документальне підтвердження, складене зі слів вірних очевидців. Але що робити, коли під рукою немає паперу, або ручки? Або очевидцям, яким вдалося стати свідками тієї чи іншої події, з тих чи інших причин, так і не вдалося зафіксувати свої свідчення, а тільки передати деякі загальні моменти, пов’язані з цією подією. Можливо для фіксації цієї події просто не вистачило часу, адже достеменно відомо, що Дід Мороз народився саме з приходом зими, а раніше, в колись стародавні часи в наших широтах прихід зими означав консервацію багатьох, звичних нам видів діяльності і це була об’єктивна необхідність.
У випадку з Дідом Морозом все виявилося простіше. На територію, де до нині проживають нащадки давніх слов’янських племен, зима приходить як і раніше - 18-го листопада, тому проблем з визначенням дати народження цієї чудесної і дивовижною особистості просто не виникло.
Не будемо зараз заглиблюватися в усі подробиці та нюанси цієї славної події, в остаточному підсумку кожен сам по собі вольний довіряти чи не довіряти тим чи іншим фактам. Зосередимося на головному: доброта, любов і безкорисливість - це справжнє диво у всі часи. Важливо не забувати про це. Особливо дорослим. А дітям це і так відомо.
19 ЛИСТОПАДА.
РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ У
ВЕБ-КВЕСТІ
З ТЕМИ:"ШКОЛА ДОРОЖНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ"
ДЛЯ УЧАЩИХСЯ
5-Х КЛАССОВ
ПО ПРАВИЛАМ ДОРОЖНОГО ДВИЖЕНИЯ
УЧЕНИЦЫ 5-Б КЛАССА
МАЛИКОВОЙ ЕЛИЗАВЕТЫ
НА БЛОГЕ
98 КОЛЛЕГИУМА
ГОРОДА ЗАПОРОЖЬЯ
http://nedeljapddzg11.blogspot.com
ВЕБ-КВЕСТ
ПО ПРЕДМЕТУ
-
ОСНОВЫ ЗДОРОВЬЯ
РУКОВОДИТЕЛЬ РАБОТЫ
В ВЕБ-КВЕСТЕ
КУЦ ВИКТОРИЯ ВЛАДИМИРОВНА.
20 листопада, неділя
Всесвітній день дитини
Людство зобов’язане дати дитині найкраще - Декларація ООН про права дитини. У всьому світі, в середньому жінка народжує приблизно 6,89 дітей. Найвищий рівень народжуваності в Нігері, де жінки народжують в середньому 7,58 дітей. Найнижчий в Сінгапурі - 0,8 дитини на одну жінку.
Яка б не була розумна і талановита дитина, вона все ж потребує дорослу опіку й увагу, турботу, любов, захист і постійну підтримку. Ми люди і зовсім нелюдяно відмовляти нашим дітям у всьому цьому, особливо враховуючи ті реалії, які вперто супроводжують нас у нашому непростому світі.
Свято - Всесвітній день дитини виникло в середині минулого століття, а саме в 1954-му році, коли Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй затвердила свою резолюцію № 836 (IX), рекомендувавши всім країнам відзначати цей день, починаючи з 1956-го року. За даними проекту DilovaMova.com, спочатку дата святкування Дня дитини рекомендувалася виключно на розсуд кожної держави, яка визнає для себе доцільним відзначати цей день. Так, у колишньому СРСР, а зараз і в багатьох суверенних державах, виник Міжнародний день захисту дітей, який відзначається 1-го червня. Пізніше, 20-го листопада 1959-го року прийняли «Декларацію прав дитини». Потім, в 1989-му році, також 20-го листопада всесвітнім співтовариством була прийнята «Конвенція прав дитини» та питання з єдиної для всіх датою святкування цього дня було вирішено само собою. Тепер в офіційних документах всесвітньої організації об’єднаних націй фігурує саме ця дата.
Метою святкування Всесвітнього дня дитини є привернення уваги широкої громадськості, організацій та урядових установ до питань, спрямованим на практичну реалізацію заходів щодо забезпечення благополуччя дітей в усьому світі. Актуальність проблем дитинства залишається високою, на жаль і до цього дня. Численні заходи та дії, навіть на законодавчому рівні, не в змозі повністю вирішити весь комплекс цих проблем, так як вони лежать швидше в моральній площині людського світогляду. Однак завдяки постійним загальним зусилям і заходам, що вживаються, йде успішне сприяння підвищенню активності у вирішенні безлічі з існуючих і виникаючих проблем нашого підростаючого покоління.
Дуже характерно, що саме у 20-е листопада відзначають своє професійне свято «День педіатра» і дитячі лікарі, які поклали на себе вирішення проблем здоров’я наших дітей.
У Всесвітній день дитини ми приєднуємося до цієї славної ініціативи і вітаємо всіх наших дітей! Вітаємо всіх, хто своєю працею і своєю наполегливістю зміцнює благополуччя підростаючого покоління, сприяє розвитку здорових стосунків і взаєморозуміння в цьому юному середовищі! Зі святом Вас, і нехай цей день залишить у Вас тільки приємні спогади!
21 ЛИСТОПАДА.
ПОПОЛНЕНИЕ
ФОНДА
ФОНДА
ШКОЛЬНОЙ БИБЛИОТЕКИ
ХУДОЖЕСТВЕННОЙ
ЛИТЕРАТУРОЙ
ИЗ ЛИЧНОЙ БИБЛИОТЕКИ
ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
БИОЛОГИИ И ХИМИИ
ПЛЯСЕЦКОЙ ЯНЫ СЕРГЕЕВНЯ.
ПЕРЕДАНО 304 КНИГИ.
21 ЛИСТОПАДА.
ПІДГОТОВКА
КОМАНДИ УЧНІВ
ДЛЯ УЧАСТІ
У
ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
З ХІМІЇ
КЕРІВНИК КОМАНДИ
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО Н.А.
21 листопада, понеділок
Всесвітній день вітань
Вітаємо Вас! Ця проста і нехитра дія знайома кожному з нас. Ми здійснюємо її, майже не замислюючись про це. Своїм привітанням ми розташовуємо до себе співрозмовника, відкриваємося перед ним, створюємо дружню обстановку. Привітанням можна показувати безліч почуттів та емоцій, своє особливе ставлення до людини. Ця проста дія універсальна і застосовуєтся до початку будь-яких ситуацій, надаючи позитивний вплив на будь-який процес. Вона виключає пасивність і є своєрідною акцією життєствердження.
Всесвітній день вітань став щорічно відзначатися починаючи з 1973-го року. За даними проекту DilovaMova.com, своїм виникненням він зобов’язаний двом братам - Брайану і Майклу Маккомак. Проживаючи в Сполучених Штатах Америки на піку холодної війни їм, як і іншим простим людям, неможливо було не відчувати ту гостру напруженість, яка панувала в той час між двома ядерними супердержавами. Відчуття ймовірності початку всесвітнього катастрофічного ядерного безумства було настільки високо, що багато людей просто не витримували цієї напруги і жахливої прийдешньої перспективи, кидаючись навіть в абсолютно комічні, як здається сьогодні крайнощі. Гнітюча і ворожа обстановка парила у повітрі.
Протестуючи проти такої тупикової ситуації, проявляючи свою громадянську позицію, вони знайшли простий і ефективний загальнолюдський спосіб боротьби з таким станом справ. Склавши листи зі щирими і привітними вітаннями, брати відправили їх у всі кінцівки світу. У текстах цих листів вони абсолютно не нав’язували ідеї боротьби за мир у всьому світі, лише просили одержувача просто привітати ще кого-небудь таким же чином, хоча б декілька людей ...
Ця чудова ідея знайшла відгук як серед керівників окремих держав, так і серед широкої маси простих людей. З цих пір щорічно 21-го листопада повсюдно став відзначатися воістину народний Всесвітній день привітань, день позитивного настрою і радісних емоцій.
У Євангеліє від Матвія в 5-му розділі 47-й вірш сам Бог відкриває сенс позитивної і життєствердної дії вітань. Вітайте один одного. Вітайте незнайомих Вам людей! Це надає тільки сприятливі наслідки, знімає напруженість, відкриває життю не тільки Вас, а й тих, кому адресовано Ваше привітання! Вітаємо Вас!
21 листопада, понеділок
День Гідності та Свободи
Україна, 2014-й: «Україна - це територія гідності і свободи. Такими нас зробила не одна, а дві революції - наш Майдан 2004-го року, який був Святом Свободи, і Революція 2013-го року, Революція Гідності. Це був дуже важкий іспит для України, коли українці продемонстрували свою європейськість, гідність, своє прагнення до свободи», - зазначив глава держави, Петро Порошенко.
Раніше Указом від 19 листопада 2005 року № 1619/2005, Президент України Віктор Ющенко встановив свято - День Свободи. Було запропоновано святкувати це свято щорічно, 22 листопада, з метою затвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, виховання почуттів національної гідності.
День Свободи в Україні був затверджений Президентом України Віктором Ющенко, враховуючи історичне значення революційних настроїв.
22 листопада 2004 дата початку «помаранчевої» революції в Україні, компанії загальнонаціональних протестів, мітингів, пікетів, страйків і інших акцій громадянської непокори проти свавілля влади. Події були організовані та проведені прихильниками Віктора Ющенка, основного кандидата від опозиції на президентських виборах у листопаді - грудні 2004 року.
Акція почалася після оголошення Центральною виборчою комісією результатів другого туру президентських виборів (у результаті першого визначилися два кандидати - Віктор Ющенко і Віктор Янукович), згідно з якими переміг В.Ф.Янукович. Після рішення Верховного суду було проведено повторне голосування другого туру, в результаті якого президентом України став Віктор Ющенко.
На жаль, влада, встановлена в Україні на той момент, не змогла реалізувати більшості очікувань, покладених на неї українським суспільством.
Згодом, наступним Президентом України став Віктор Янукович. День Свободи в Україні був скасований і об’єднаний з Днем Соборності України Указом від 30 грудня 2011 №1209 / 2011 "Про відзначення в Україні деяких пам’ятних дат і професійних свят" і відзначався з 2012 року - 22 січня.
Після подій 2013-го - 2014-го року, революції Гідності і трагедії початку неоголошеної війни Росії проти України, окупації «братнім російським народом» Кримського півострова і декількох обласних центрів на сході України, відповідно до Указу Президента України Петра Порошенка № 872/2014 від 13-го листопада 2014-го року, з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддаючи належне шанування патріотизму і мужності громадян, які восени 2004-го року і в листопаді 2013 - лютому 2014 стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів Української держави та її європейського вибору, святковий День отримав нове дихання. «Встановити в Україні День Гідності та Свободи, який відзначати щорічно 21 листопада» - йдеться в Указі № 872/2014.
В цей День проект DilovaMova.com приєднується до привітань на адресу всього українського суспільства! Єдність і свобода робить нас гідними нащадками наших батьків! Будемо з шаною зберігати і захищати цей безцінний скарб! Хай береже нас усіх Господь і слава Йому за цю прекрасну країну - Україну!
ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ №
65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІМІЇ
За рішенням оргкомітету та журі і шкільного
етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії на ІІ районний етап направляються:
№
п / п
|
Прізвище,
ім’я, по-батькові учня повністю
|
Дата
народження
|
Клас
|
Місце,
зайняте на шкільному етапі
|
Прізвище,
ім’я, по-батькові учителя, категорія
|
Місце,
зайняте на ІІ район. Етапі
|
Запрошення
до участі у ІІІ обл.. етапі
|
1.
|
Савицька
Марія Миколаївна
|
04.01.2003
|
8-Б
|
І
|
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
|
||
2.
|
Горб Дар’я
Олегівна
|
18.10.2001
|
9-А
|
ІІ
|
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
|
||
3.
|
Худотепла Владислава Миколаївна
|
09.10.2000
|
10-А
|
І
|
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
|
||
4.
|
Рибка Дарина
Олександрівна
|
02.05.2003
|
8-Б
|
ІІ
|
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
|
||
5.
|
Директор школи ________________________
С.В. Чомова
Керівник команди _______________________ Н.А.Фесенко
ПОЗДРАВЛЯЕМ
ПРИЗЕРОВ
II ЭТАПА ВУО
по
ХИМИИ!!!
Рибку Дарину
(8-Б)–ІV место,
(8-Б)–ІV место,
Худотеплу
Владиславу
(10-А) –ІV место,
Горб Дарью
(9-А) –V место,
ТАК ДЕРЖАТЬ!!!!!!!!!
22 ЛИСТОПАДА.
ПРОВЕДЕННЯ
В МЕЖАХ ШКОЛИ
ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ
ОЛІМПУС
З БІОЛОГІЇ.
СПИСОК УЧАСНИКІВ
предметної олімпіади
Олімпус
для школярів
листопад 2016 року.
| ||
БІОЛОГІЯ
| ||
6-В
|
ВЕРДІЄВА ЕЛЬВІРА ПАХАНІВНА
| |
7-В
|
ПИСАРЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
| |
7-В
|
ГАВРИЛЮК ДАНИЛО ЮРІЙОВИЧ
| |
9-А
|
ІСАЄВ РЕНАТ ЕДУАРДОВИЧ
| |
10-А
|
СИДІР ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА
| |
10-А
|
КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЇВНА
| |
10-А
|
ВЕРНІГОРОВА МАРИНА ІГОРІВНА
| |
10-А
|
ХУДОТЕПЛА ВЛАДИСЛАВА МИХАЙЛІВНА
|
22 ЛИСТОПАДА.
Завдання для воркшопу
з біології
для
вчителя біології та хімії
Плясецької Яни Сергіївни.
Биологические творческие задачи
на воркшоп
Тренер: Кречетова Ирина
Валерьевна
6 класс.
1.Басня « Листья и корни»
И.А.Крылова
Мы те, которые здесь роясь в
темное
Питаем вас. Ужель не знаете?
Мы корни дерева, на коем вы цветете.
Красуйтесь в добрый час!
Да только помните ту
разницу меж нас,
Что с новою весной лист
новый народится,
А если корень
иссушиться,-
Не станет дерева, ни вас!
Вопрос: В чем ошибка
баснописца?
( еще не было известно значение фотосинтеза и связи этого процесса
со строением листа).
Можно выступить в роли адвокатов и защитить лист,раскрыв
значение фотосинтеза,
связать
со строением листа)
2. «Взбесившиеся корни»
Ученик 6-го класса Ваня
Н.пришел на урок биологии с информацией о том,
что где-то на юге США растут
деревья со взбесившимися корнями.
Ребята долго смеялись над Ваней и говорили,
что такого не может быть, и
что он большой фантазер!
И только некоторые ребята стали на строну Вани. Как вы считаете, кто прав?
3. Спор на огороде.
На огороде встретились луковица, капуста и
картофель.
И каждый из них принялся рассказывать, что он особенный, что каждый
из разных важных семейств,
и что каждый дает разный вид плодов ,и что только
его плод важен для человека!.
Но тут пришла морковь и заявила, что не такие уж
они и разные ,что у них есть много общего!
Гордые овощи долго отрицали слова моркови. Вопрос:
Разрешите, пожалуйста, спор между овощами!
Необходимо найти
общие и отличительные черты между
овощами (классификация: покрытосеменные, однодольные, двудольные, семейства).
Назвать плоды растений, а так же их значение для человека.
Видоизменения корня,
стебля.
Подземную или надземную часть используют.
4. Поход в супермаркет.
Саша и Катя по маминой
просьбе пошли в супермаркет за покупками.
По списку в корзину они клали:
кетчуп, подсолнечное масло, малиновое варенье, банку кукурузы,
банку горошка,
сыр, тыквенные семечки, горчицу, хлеб, морскую капусту, фасоль, гречку, соевый
соус, грибы, черный шоколад, мармелад.
Вопрос: На какие группы
можно разделить купленные продукты?
Есть
ли здесь лишние продукты?
Если есть, то какие и почему?
5 Прогулка.
Возвращаясь зимним, морозным вечером от
гостей, Саша и Катя со своими родителями шли через парк. Вдруг они услышали
треск деревьев. Саша начал пугать свою младшую сестру рассказами о страшном
чудище, который
живет в парке и выходит погулять поздно вечером! А треск-это звук его шагов. Но папа тут
же обьяснил дочке, что
это не правда.
Вопрос: Что рассказал папа Кате?
7 класс
1.Мелкий и шустрый воробей хвастался перед лягушкой, ящерицей и карасем, что старый ворон ему рассказа, о том ,что у них –у
птиц есть сердце, и поэтому им не нужно приспосабливаться к окружающей среде. А
все остальные, кто
ползает и плавает, сердца не имеет, и их называют
холоднокровными. Животным
стал обидно за такие речи хвастунишки.
Вопрос:
Правильно ли обиделись животные? В чем прав и не прав воробей? (раскрыть вопрос о
кровеносной системе и ее эволюции)
2.Часто
с танцовщицами в варьете выступают еще одни актеры-удавы! Танцовщицы –не
дрессировщики, но
и не бояться играть с удавом, обвивая его вокруг своего тела .
Вопрос: Как это можно
обьяснить?
3.Маленький
муравей взобравшись на вершину своего муравейника наблюдал за большими и
крупными животными, которые проходили и пролетали мимо него. И ему стало очень
обидно, что
он не может быть таким большим как они.
Он спустился вниз и задал вопрос старому муравью: Может ли он сильно-сильно
вырасти, и
что ему для этого нужно сьесть.
Вопрос: Что ему ответил
старый муравей?( Вспомнить трахейное дыхание и процесс диффузии, а также их хитиновый
покров)
4. МУРАВЬИНАЯ КУХНЯ.
Вот муравей тащит огрызок листа. Куда?
Зачем? Это муравьи-листорезы, живущие в Южной
Америке. Подземное их жилище охватывает десятки кубометров грунта —
камеры, галереи, тоннели. Hаиболее мощные муравьи-«фуражиры» вереницей лезут на
дерево и обгрызают черенки листьев. Зеленый листопад покрывает землю ковром.
Эти листья разрезаются на кусочки муравьями-«закройщиками». Кусочки тут же
подхватываются носильщиками. Как лодочки под парусами, спускаются они друг за
другом в тоннели подземного города. Работа настолько спорая, что за сутки
дерево становится голым. Раньше думали: внизу, в подземелье идет пир
горой — тысячи муравьев пожирают зеленый салат. Все оказалось более
сложным и интересным. Муравьи не едят листья!
Попробуйте выдвинуть гипотезы,
объясняющие такое поведение муравьев.
5. Найдите в тексте биологические ошибки:
Летом я жила в деревне. У бабушки большой
огород, поэтому работы хватало всем. Мы пропалывали, поливали, выбирали из
почвы дождевых червей, чтобы они не повредили корни растений. После работы мы
мыли руки с мылом – ведь вместе с почвой под ногти могли попасть яйца
печёночных сосальщиков – опасных паразитов человека. А однажды на бабушкину капусту
напали белые планарии и стали объедать сочные нежные листья. Мы всех червей
собрали и уничтожили. Летом мы поработали на славу, а осенью собрали небывалый
урожай!
8 класс
1. .В Древней Индии на суде для решения вопроса о виновности или
невиновности подсудимому предлагали сьесть сухой рис.
Если обвиняемый мог его
сьесть, значит он невиновен, если нет - виновен.
На
чем основано данное испытание?
2.
Жак Картье в 1596 году выехал на исследование берегов Канады. На
его корабле весь экипаж заболел цингой. Высадившись на берег, команда не могла найти
в северных лесах ни лимонов, ни овощей.
Местное население дало совет, как спастись от цинги!
Каким мог быть этот совет?
3.
В 1646 году в Италии, в замке
Миланского герцога Моно,
шествие возглавлял «золотой
мальчик»,олицетворяя « золотой век»
Тело мальчика было сплошь краской.
Вскоре он был забыт и брошен на всю
ночь на каменном полу зала.
Забава стала роковой для мальчика – он заболел и умер.
Обьясните
причину.
4. В древние времена анатомы называли продолговатый мозг «жизненным узлом».
Как
вы считаете, на основании, каких наблюдений они пришли к таким выводам?
5.В клинике
находится больной человек. Он хочет взять стакан, но промахивается.
После
нескольких попыток берет его и роняет.
При попытке писать делает лишние
движения.
Определите место нахождения опухоли в головном мозге больного.
6. «Обжора роет себе могилу
зубами»,- гласит народная пословица.
Почему?
Ответ свой поясните.
Ответ свой поясните.
7. Мода на "пирсинг"
стала настоящим увлечением для молодёжи.
Как вы думаете, приносит ли он вред нашему организму?
Ответ поясните.
Как вы думаете, приносит ли он вред нашему организму?
Ответ поясните.
Задания
на Workshop
Тренер: Приходько Наталья Фатиховна
6 класс
1.
...На обед у Ивана Петровича был гороховый суп
с копчёною свиною рулькой,
и картошка, тушёная с репой и помидорами.
и картошка, тушёная с репой и помидорами.
Картошка,
впрочем, не слишком удалась: зря он поддался искушению покрошить туда колбасы,
в которой сои оказалось
в которой сои оказалось
больше, чем говядины, так что даже лавровый лист не
смог скрыть
неприятный привкус.
неприятный привкус.
Да и масло надо было взять не подсолнечное...
Дополнительным огорчением послужил кукурузный хлеб,
успевший слегка
зачерстветь, правда, ржаной был выше всяких похвал.
На третье у Ивана Петровича
были рисовые оладушки с тыквой,
ананасом и яблоками, щедро политые мёдом.
ананасом и яблоками, щедро политые мёдом.
Завершали трапезу чашечка сваренного по хитрому рецепту чёрного кофе
с корицей и кружок любимого им овсяного печенья.
с корицей и кружок любимого им овсяного печенья.
Дохрустев печеньем,
Иван Петрович
блаженно вздохнул, и, уцепив из фруктовой вазы банан и пару плодов киви,
удалился в гостиную...
удалился в гостиную...
Вопрос:
Какие части света были прародиной разных составляющих обеда Ивана Петровича?
Какие части света были прародиной разных составляющих обеда Ивана Петровича?
2.
Обычно за неделю до уборки картофеля скашивают ботву.
Как Вы
думаете, для чего это нужно делать?
3.
У животных ненужные организму вещества удаляются с помощью
выделительной системы.
Каким образом растения справляются с процессом удаления
ненужных их организму веществ?
4.
Существуют растения, которые в природных
условиях получают минеральные вещества не из почвы.
Что же это за растения, и
как они это делают?
5.
Косить
траву можно в любое время дня, но народная мудрость гласит, что лучше ее косить
утром.
Справедливо ли это утверждение?
6.
Луговые
опенки и другие грибы часто образуют на лужайках замкнутые круги ( в народе их
называют
«Ведьмины круги»), внутри которых грибы не растут. Объясните это
явление.
7.
В
засушливое лето грибы растут ближе к стволу
дерева, а в дождливое – на некотором от него расстоянии. Почему?
8.
Гриб
спорынья, поражающий завязь цветка злаковых растений, встречается чаще всего на
ржи и почти не встречается на самоопыляемой пшенице. Объясните это явление.
9.
Для
простейших углекислый газ не является жизненно необходимым,
а в высоких концентрациях даже вреден.
Но инфузории – туфельки всегда плывут в ту сторону, где больше углекислоты.
Почему?
а в высоких концентрациях даже вреден.
Но инфузории – туфельки всегда плывут в ту сторону, где больше углекислоты.
Почему?
10. Косить траву можно в любое время дня, но
народная мудрость гласит, что лучше ее косить утром.
Справедливо ли это
утверждение?
11. Луговые опенки и другие грибы часто
образуют на лужайках замкнутые круги
( в народе их называют «Ведьмины круги»),
( в народе их называют «Ведьмины круги»),
внутри которых грибы не растут.
Объясните это явление.
Объясните это явление.
12. В засушливое лето грибы растут ближе к
стволу дерева, а в дождливое –
на некотором от него расстоянии. Почему?
на некотором от него расстоянии. Почему?
13. Гриб спорынья, поражающий завязь цветка
злаковых растений, встречается чаще всего на ржи и почти не встречается на
самоопыляемой пшенице. Объясните это явление.
14. Для простейших углекислый газ не является
жизненно необходимым,
а в высоких концентрациях даже вреден.
Но инфузории – туфельки всегда плывут в ту сторону, где больше углекислоты.
Почему?
а в высоких концентрациях даже вреден.
Но инфузории – туфельки всегда плывут в ту сторону, где больше углекислоты.
Почему?
15.
Рассмотрите рисунки и определите, в каком случае растение завянет?
Почему?
7 класс
1.
У каких животных встречаются части тела,
похожие или одноимённые
с перечисленными на рисунке частями одежды, и для чего
нужны эти части тела этим животным?
2.
Что общего между серой вороной, серой крысой и серой (комнатной)
мухой?
3.
Интересная страна Австралия! Какое
животное туда ни завези – так сразу национальная катастрофа.
Не знаете ли,
каких животных туда переселили, и что они там натворили?
4.
Каким образом можно рассмотреть под микроскопом покровную ткань
живой лягушки?
5.
Английские ученые утверждают, что сверчок является хорошим
термометром.
Как можно расшифровать его сообщение о температуре воздуха?.
6.
Исследования обнаружили одну любопытную особенность в развитии аскариды.
Оказалось, что если проглотить свежеотложенные яйца аскариды, то заражения не
получится.
Как это можно объяснить?
7.
Птицы имеют более высокую температуру тела, нежели млекопитающие.
Какие, по-Вашему, преимущества это дает птицам и с какими недостатками связано?
8.Чтобы узнать, сколько лет
дереву, распиливают его ствол и подсчитывают количество годовых колец.
А как
подсчитать возраст у животных? Приведите примеры.
9.
Для чего и зачем светятся светлячки ( в биологию через химию)?
10. Пойманых раков хранят в
корзинах с сочными побегами крапивы, которые обладают бактерицидными
свойствами.
При других способах хранения раков без воды они быстро погибают
почему
раки при хранении в крапиве могут несколько дней оставаться живыми?
11. Один ювелирный магазин
неоднократно подвергался кражам со взломом.
Владелец магазина нашел способ
положить конец нежелательным ночным визитам:
он пустил в освещенную витрину
тарантула и написал:
« магазин охраняется по ночам тарантулами».
Из каких
соображений владелец магазина приобрел таких стражей и насколько он прав?
12. Насколько справедливо с
биологической точки зрения выражение «Проливать крокодиловы слезы»?
8 класс
1.
15 апреля 1875 года воздушный шар «Зенит», на борту которого
находились три воздухоплавателя,
достиг высоты 8000 метров.
Когда шар
приземлился, то в живых остался только один человек.
Что же послужило причиной
гибели людей?
2.
Сердце человека сокращается ритмично, поэтому кровь поступает в
кровеносные сосуды порциями.
Однако по кровеносным сосудам кровь течет
непрерывным потоком. Как Вы можете это объяснить?
3.
При большой кровопотере человек становится
бледным, дышит учащенно, ему хочется пить.
Какими реакциями организма обусловлены эти симптомы?
Можно ли назвать эти реакции защитными?
Почему?
Какие еще реакции возникают при кровопотере?
Какими реакциями организма обусловлены эти симптомы?
Можно ли назвать эти реакции защитными?
Почему?
Какие еще реакции возникают при кровопотере?
4.
В опытах по изучению утомления мышц И. М.
Сеченовым была обнаружена закономерность
: уставшая рука отдыхает быстрее, если работают мышцы другой руки.
Как вы думаете почему?
: уставшая рука отдыхает быстрее, если работают мышцы другой руки.
Как вы думаете почему?
5.
Если печень исключить из большого круга
кровообращения путем соединения «потока»
крови от кишечника с нижней полой веной, то животное погибает в течении первых
суток после такой операции. Почему?
крови от кишечника с нижней полой веной, то животное погибает в течении первых
суток после такой операции. Почему?
6.
Больной без рекомендаций врача купил себе
в аптеке антибиотики с целью вылечить ангину.
Ангина прошла, но к врачу все таки пришлось обратиться с жалобой на диарею и вздутие кишечника.
Как объяснить изменения в работе пищеварительной системы у больного?
Ангина прошла, но к врачу все таки пришлось обратиться с жалобой на диарею и вздутие кишечника.
Как объяснить изменения в работе пищеварительной системы у больного?
7.
В Древней Индии для решения вопроса о
виновности или невиновности подсудимому
иногда предлагали съесть сухой рис.
Если обвиняемый его съедал, считалось, что он невиновен.
Если нет – то виновен.
На основании каких знаний применялось «испытание рисом»?
иногда предлагали съесть сухой рис.
Если обвиняемый его съедал, считалось, что он невиновен.
Если нет – то виновен.
На основании каких знаний применялось «испытание рисом»?
8.
Если долго жевать корочку черного хлеба,
то его кисловатый вкус сменяется сладким.
Почему?
Почему?
9.
Объясните, почему человек может жить без желчного пузыря, с
одним легким, с одной почкой,
с половиной печени, но он умрет, если удалить маленькую железу – гипофиз, который весит всего 0,5 г?
с половиной печени, но он умрет, если удалить маленькую железу – гипофиз, который весит всего 0,5 г?
10.
Почему вещества, пригодные для пищи,
например, молоко или куриный бульон,
введенные прямо в кровь, вызывают гибель человека?
введенные прямо в кровь, вызывают гибель человека?
23 ЛИСТОПАДА.
ПРОВЕДЕННЯ
В МЕЖАХ ШКОЛИ
ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ
ОЛІМПУС
З ХІМІЇ.
СПИСОК УЧАСНИКІВ
предметної олімпіади
Олімпус
для школярів
листопад 2016 року.
|
ХІМІЯ
| ||
1.
|
7-В
|
ПИСАРЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
|
2.
|
7-В
|
ГАВРИЛЮК ДАНИЛО ЮРІЙОВИЧ
|
3.
|
8-Б
|
РИБКА ДАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
|
4.
|
8-Б
|
БУГАЙЦОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
|
5.
|
8-Б
|
СТАВИЦЬКА МАРІЯ МИКОЛАЇВНА
|
6.
|
8-Б
|
КАРАНДЄЄВА АНГЕЛІНА СЕРГІЇВНА
|
7.
|
10-А
|
ХУДОТЕПЛА ВЛАДИСЛАВА МИХАЙЛІВНА
|
8.
|
10-А
|
ВЕРНІГОРОВА МАРИНА ІГОРІВНА
|
9.
|
10-А
|
КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЇВНА
|
23 ЛИСТОПАДА.
Дорогі друзі!
·
Редакція журналу відкрила канал „КОЛОСОК-YouTube”.
·
Запрошуємо Вас взяти участь у флешмобі„ЧИТАЄМО
КОЛОСОЧОК!” (учителі початкових класів)
та „ЧИТАЄМО КОЛОСОК!” (учителі
природничих предметів). Відзніміть коротке відео (не більше 1 хвилини) про будь-яку газету (чи статтю у журналі) і
розкажіть, як саме можна використати цей матеріал на уроці чи для організації
проектної діяльності. Усі учасники
флешмобу отримають сертифікати „Популяризатор дитячого читання”, а переможці
чекає нагорода – передплата журналу „КОЛОСОК” або газети „КОЛОСОЧОК” на 2017
рік.
·
У флешмобі можуть взяти участь і батьки. Зніміть відеоролик „МОЯ ДИТИНА
ЧИТАЄ КОЛОСОЧОК”. Розкажіть Ви разом з нашим
юним читачем про газету (статтю у журналі), яка сподобалася і чому.Ваша дитина отримає сертифікат „ЮНИЙ
ПОПУЛЯРИЗАТОР ГАЗЕТИ КОЛОСОЧОК”. Для переможців флешмобу редакція оформить передплату газети на 2017 рік.
·
Запрошуємо до флешмобустаршокласників. У короткому відеоролику розкажіть, яка саме стаття
зацікавила Вас і чому. Усі учасники
отримають сертифікати „ПОПУЛЯРИЗАТОР ЖУРНАЛУ КОЛОСОК” Для переможців флешмобу
редакція оформить передплату журналу на
2017 рік.
23 ЛИСТОПАДА.
УЧАСТЬ У ВОКШОПІ З ХІМІЇ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ ЗОШ № 65
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Воркшоп з теми:"Розв язання хімічних задач"
23 листопада.
Час початку вокшопа - 14-20.
Місце проведення вокшопу - Академічний ліцей.
Тренера по проведенню вокшопу:
Ласинська Ірина та Яковенко Ірина.
Воркшоп це колективна творча діяльність і щоб вона була успішна висилаю Вам завдання, які підготували тренера на засідання. Дуже просимо Вас роздрукувати завдання (обов язково мати перед собою тексти завдань) та поможливості їх розв язання. Нагадую Вам, що Воркшоп є активним розвиваючим методом групової роботи. Кожен з учасників приходить на воркшоп зі своїм унікальним і неповторним досвідом, отриманим у процесі життєдіяльності, і таким же індивідуальним поглядом і ставленням до тих чи інших проблем, завдань. Воркшоп допомагає актуалізувати досвід, наявний в групі і інтегрувати на основі існуючих ресурсів новий погляд і розуміння розглянутої проблеми. Таким чином, воркшоп допомагає стати всім його учасникам після закінчення більш компетентними, ніж на початку. Якщо Ви дома опрацюєте, розв яжете деякі задачі, а все що буде не зрозуміло, або має декілька варіантів розв язання - доопрацюєте на самому воркшопі в означений час. Основні відмінності воркшопу від заходів іншого типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід і особисте переживання.
Бажаю успіхів та до зустрічи.
23 листопада.
Час початку вокшопа - 14-20.
Місце проведення вокшопу - Академічний ліцей.
Тренера по проведенню вокшопу:
Ласинська Ірина та Яковенко Ірина.
Воркшоп це колективна творча діяльність і щоб вона була успішна висилаю Вам завдання, які підготували тренера на засідання. Дуже просимо Вас роздрукувати завдання (обов язково мати перед собою тексти завдань) та поможливості їх розв язання. Нагадую Вам, що Воркшоп є активним розвиваючим методом групової роботи. Кожен з учасників приходить на воркшоп зі своїм унікальним і неповторним досвідом, отриманим у процесі життєдіяльності, і таким же індивідуальним поглядом і ставленням до тих чи інших проблем, завдань. Воркшоп допомагає актуалізувати досвід, наявний в групі і інтегрувати на основі існуючих ресурсів новий погляд і розуміння розглянутої проблеми. Таким чином, воркшоп допомагає стати всім його учасникам після закінчення більш компетентними, ніж на початку. Якщо Ви дома опрацюєте, розв яжете деякі задачі, а все що буде не зрозуміло, або має декілька варіантів розв язання - доопрацюєте на самому воркшопі в означений час. Основні відмінності воркшопу від заходів іншого типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід і особисте переживання.
Бажаю успіхів та до зустрічи.
Модератор модуля Логінова Н. В.
ФОТОЗВІТ ВОКШОПУ:
Тренер по проведенню вокшопу:
Ласинська Ірина надала можливість використовувати задачи
для 7 класу на уроках
(РІШЕННЯ ЗАДАЧ ПО 7 КЛАСУ)
Тренер по проведенню вокшопу
Яковенко Ірина.
24 ЛИСТОПАДА.
ПРОВЕДЕННЯ
В МЕЖАХ ШКОЛИ
ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ
ОЛІМПУС
З ГЕОГРАФІЇ.
СПИСОК УЧАСНИКІВ
предметної олімпіади
Олімпус
для школярів
листопад 2016 року.
|
ГЕОГРАФІЯ
| ||
1.
|
6-В
|
ВЕРДІЄВА ЕЛЬВІРА ПАХАНІВНА
|
2.
|
6-В
|
СУЩЕНКО ПАВЛО РОМАНОВИЧ
|
3.
|
7-Б
|
КОСТЮК МАЙЯ ВІТАЛІЇВНА
|
4.
|
7-В
|
ГАВРИЛЮК ДАНИЛО ЮРІЙОВИЧ
|
5.
|
7-В
|
ПИСАРЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
|
6.
|
8-Б
|
БУГАЙЦОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
|
ЕКОЛОГІЧНЕ СВЯТО.
25 листопада
День без покупок
Напередодні різдвяних розпродажів, наприкінці листопада, в п’ятницю після Дня подяки, в усьому світі відзначається День без покупок.
Автором ідеї Дня є рекламіст Тед Дейв, переконаний, що "реклама обманює, коли обіцяє, що ми станемо щасливішими, якщо придбаємо більше речей". Мета цього дня – звернути увагу на соціальні, економічні, екологічні та етичні наслідки сучасної культури споживацтва і дати зрозуміти людству, що крім товарів, у світі є багато більш цінних і цікавих речей.
Ця щорічна акція проводиться на знак протесту проти надмірного споживання в розвинених країнах, яке багато в чому нав'язане рекламою, а також проти нерівного розподілу матеріальних благ у світі.
25 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ.
ПРОВЕДЕННЯ
МІЖНАРОДНОГО ПРИРОДНИЧОГО
ІНТЕРАКТИВНОГО КОНКУРСУ
„КОЛОСОК-осінній-2016”
В МЕЖАХ ШКОЛИ
(2-11 КЛАСИ)
ВСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО КОНКУРСА
НА СТОРІНЦІ НАШОГО БЛОГУ
НА СТОРІНЦІ НАШОГО БЛОГУ
26 листопада, субота
День пам’яті жертв голодомору
Цей День щорічно відзначається в Україні в четверту суботу листопада.
Президент України, підтримавши ініціативу громадських організацій, міністерства культури і мистецтв, Державного комітету у справах релігій, Державного комітету телебачення і радіомовлення, ухвалив встановити в країні День пам’яті жертв голодомору і політичних репресій. Заходи, присвячені цьому дню, щорічно проходять в четверту суботу листопада.
Спочатку Указом президента України від 26 листопада 1998 року остання субота листопада оголошувалась Днем пам’яті жертв голодомору, потім Указом від 31 жовтня 2000 року цей день став іменуватися Днем пам’яті жертв голодомору і політичних репресій. У 2007-му році, згідно Указу Президента України № 431/2007 від 21-го травня 2007-го року, в назву цього пам’ятного Дня були внесені зміни: "Внести до Указу Президента України от 26 листопада 1998 року N 1310 (1310/98 ) "Про встановлення Дня памяті жертв Голодоморів та політічніх репресій" (в редакції Указа від 15 липня 2004 року № 797 (797/2004) зміни, віключівші у назві та тексті слова "та політічніх репресій".
Зараз День пам’яті жертв голодомору щорічно відзначається в четверту суботу листопада.
В 2016 році День пам’яті жертв голодомору припадає на 26 листопада.
Багато трагедій пережив український народ, але страшнішого лиха, ніж Голодомор 1932-1933 рр. історія не знає. Зрозуміло одне: голод в Україні – спланована акція проти української нації, яку здійснювала комуністична влада СРСР. Дехто думає, що голод виник унаслідок неврожаю, проте хлібне зерно того року вродило — вистачило би прогодувати весь український народ. Голод був спричинений насильницькою колективізацією, юдиноненависницькою політикою, розкуркулення, відвертим масовим терором проти селян України. У людей забрали всі запаси їжі – сухарі, сало, картоплю, квасолю… Забрали все, чим можна було прогодувати сім’ю. Селяни були доведені до відчаю, їли коней, жаб, котів, собак, щурів, кропиву. Деякі люди, збожеволівши від голоду, вбивали і їли власних дітей. Ті, хто вижив, підірвали своє фізичне і психічне здоров’я. В їхні душі назавжди закрався страх голоду.
Під час Голодомору-геноциду були порушені всі традиційні обряди, що стосувалися поховання і поминання померлих. Вмирали цілі села й родини і не було кому пом’янути, помолитися за невинні душі, замучені голодом. Спільні ями на сільських цвинтарях, у садках, городах біля хати, в ярах і лісах стали місцем вічного спочинку для мільйонів селян.
Пішла з життя надія нації, її майбутнє. Пішли ті, хто мав би донести до майбутніх поколінь гени розуму, здоров’я, гени людяності і талантів. Обірвався живий ланцюг поколінь. Нашому народу було завдано жорстокого удару. Пішли з життя квіти нації — діти. Уявіть собі горе батьків, які не можуть нагодувати своїх дітей. Немовляткам не було молока, вони кричали, не вгаваючи, а потім… затихали, затихали навіки.
Чи може материнське серце витримати голодний плач і крик дитячий? Адже найдорожче для кожної матері – це її діти. На хвилинку уявімо, що ми опинилися на місці тих матерів, бачачи, як твої діточки пухнуть з голоду і благають кусочок хліба:
Бозю! Що там у тебе в руці?
Дай мені, Бозю, хоч соломинку,
Щоб не втонути в Голодній ріці…
Бачиш, мій Бозю, я – ще дитинка,
Тож підрости хоч би трохи бодай.
Світу не бачив ще білого, Бозю,
Я – пташенятко, прибите в дорозі,
Хоч би одненьку пір’їночку дай.
Тато і мама – холодні мерці,
Бозю, зроби, щоб їсти не хтілось!
Холодно, Бозю. Сніг дуже білий,
Бозю, що там у тебе в руці?..
Наші серця не можуть осягнути до кінця всі страждання, муки й скорботи, через які пройшли люди в ті голодні роки.
Та про це не можна було говорити. Ці події замовчували понад 60 років. І люди мовчали, охоплені страхом і відчаєм.
2010 р. судовим розглядом завершилася кримінальна справа за фактом здійснення злочину геноциду. Суд визнав винними 7 вищих керівників СРСР та УРСР і констатував, що за даними науково-демографічної експертизи, загальна кількість людських втрат від Голодомору складає від 3 до 8 мільйонів осіб.
24 країни офіційно визнали Голодомор геноцидом українського народу. На жаль, деякі наші політики найвищих рівнів влади і до сьогоднішнього дня не визнають Голодомор 1932-1933 рр. геноцидом. Та й що від них можна чекати, якщо серед них більшість колишніх штатних комсомольців і комуністів?
Унаслідок цього маємо на рідній українській землі московські церкви, де моляться чужою загарбницькою мовою. Хіба Господь Бог не дав українцям рідну мову, що відображає душу і серце народу?
Навіть у страшні часи голоду і сталінських репресій комуністи не змусили наших дідів-прадідів зректися батьківської віри, рідної мови, українських традицій і звичаїв. То чому сьогодні, живучи в незалежній Україні, дозволяємо нищити все українське? А вороги наші не сплять. Вони знову піднімають свої криваві червоні прапори, закривають українські школи, будують пам’ятники Катерині ІІ, Сталіну.
Свободівці непримиренно і категорично виступають проти того, щоб на нашій рідній українській землі поновлювали і будували пам’ятники найжорстокішому диктаторові в історії людства – Сталіну. Ми ніколи не повинні забути тих чорних, трагічних і болючих сторінок історії нашої країни. Тільки народ, який пам’ятає своє минуле, має право називатися великим народом. Історія України написана кров’ю і потом. Тож пом’янімо у ці дні мовчанням великомучеників – мільйони українських селян, жертв небаченого в історії людської цивілізації Голодомору.
Запалімо свічку пам’яті 26 листопада. І доки б’ється серце українця, нехай вона горить у ньому пам’яттю про тих, хто загинув голодною смертю у 1932-1933 роках.
Вражає те, що і в теперішній час є люди, які недоїдають, живуть за межею бідності. Відкриймо серця до благодійності, не будьмо байдужими до чужого горя, протягнімо руку допомоги тим, хто її потребує.
26 ЛИСТОПАДА.
ПІДГОТОВКА КОМАНДИ
ПРЕДСТАВНИКІВ
ВІД ЗОШ № 65
ДЛЯ ІІ ТУР
ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ.
КОМАНДА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
ДЛЯ УЧАСТІ
У ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ
№
п / п
|
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на шкільному етапі
|
1.
|
Бугайова Юлія Олександрівна
|
19.12.2002
|
8-Б
|
І
|
2.
|
Маріч Костянтин Сергійович
|
24.10.2002
|
8-В
|
І
|
3.
|
Рибка Дарина Олександрівна
|
05.05.2003
|
8-Б
|
ІІ
|
4.
|
Шевченко Михайло Сергійович
|
27.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІ
|
5.
|
Різник Юлія Олександрівна
|
24.05.2003
|
8-Б
|
ІІІ
|
6.
|
Касьянова Вероніка Андріївна
|
08.03.2003
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
7.
|
Фомичов Данило Олександрович
|
10.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІІ
РОЗСОХАЧ С.В.
27 листопада, неділя
День заснування Національної Академії Наук України
Національна академія наук України (НАНУ) заснована установчими зборами при уряді гетьмана Скоропадського П. П. 27-го листопада 1918-го року і є однією з найстаріших академій на пострадянському просторі. Першим президентом Академії було обрано видатного вченого-геолога і геохіміка зі світовим ім’ям Вернадського В. І.. Її історія включає в себе ряд найважливіших і яскравих наукових досягнень.
У період з 1918-го по 1921-й рік носила назву «Українська академія наук» (УАН). З 1921-го по 1936-й - «Всеукраїнська академія наук» (ВУАН), з 1936-го по 1991-й вона називалася «Академією наук Української РСР» (АН УРСР), з набуттям суверенітету і незалежності України в період з 1991- го по 1993-й рік була перейменована як «Академія наук України» (АН України), а з 1994-го року знайшла свою теперішню назву - «Національна академія наук України» (НАНУ).
Серед найбільш значущих досягнень академії в період до і під час Другої світової війни, це роботи над штучною ядерною реакцією перетворення ядер літію в ядра гелію, роботи над прискорювачем заряджених частинок і створення трьохкоординатного радіолокатора дециметрового діапазону. Для оборонної промисловості - впровадження високоефективної технології автоматичного зварювання під флюсом корпусів танків, артилерійських систем та авіабомб. Серед розробок вчених-біологів і медиків - ряд нових лікарських препаратів і методів лікування поранених.
Після Другої світової війни, наприклад, в Інституті електротехніки АН УРСР лабораторією професора Лебедєва С. А. була розроблена перша в сучасній континентальній Європі універсальна електронна лічильна машина, а 1960-му році за допомогою розробленої в цій же лабораторії ЕОМ «Київ» в інституті ядерних досліджень в Дубні вперше в світі проводилися експерименти з дистанційного управління технологічними процесами.
У різний час в Академії працювало безліч видатні вчених, серед яких математики Боголюбов Н. Н., Граве Д. А. і Митропольський Ю. А., механіки Динник А. Н., Лаврентьєв М. А., Писаренко Г. С. і Трощенко В. Т., фізики Ахиезер А. І., Давидов А. С., Лашкарьова В. Е., Прихотько А. Ф., Синельников К. Д. і Шубников Л. В., астрономи Брауде С. Я., Орлов А. Я., Усіков А. Я. і Федоров Е. П., геолог Тутковський П. А. і матеріалознавці Трофимов В. І. та Францевич І. Н., хіміки Бродський А. І., Думанський А. В. , Кірсанов А. В. і Писаржевський Л. В., біологи і медики Амосов Н. М., Богомолець А. А., Заболотний Д. К., Палладін А. В., Філатов В. П. та Холодний Н. Г ., ботаніки Липський В. І. та Фомін А. В., економісти Воблий К. Г., Лукінов І. І. та Птуха М. В., історики Грушевський М. С. і Яворницький Д. І., правознавець Корецький В . М., філософи Омельяновский М. Е. і Шинкарук В. І., мовознавці Білодід І. К., Булаховський Л. А., Калинович М. Я., Мельничук А. С. та Русанівський В. М., літературознавці та письменники Білецький А. І., Єфремов С. А., Рильський М. Ф.
Станом на 2013-й рік в структуру НАН України на території України та Кримскої автономії входили 174 інституту, в роботі яких було зайнято більш ніж 41 тис. фахівців.
З Днем заснування Національної Академії Наук України!
27 ЛИСТОПАДА.
ПІДГОТОВКА КОМАНДИ
ПРЕДСТАВНИКІВ
ВІД ЗОШ № 65
ДЛЯ ІІ ТУР
ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ.
КОМАНДА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
ДЛЯ УЧАСТІ
У ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ
№
п / п
|
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на шкільному етапі
|
1.
|
Бугайова Юлія Олександрівна
|
19.12.2002
|
8-Б
|
І
|
2.
|
Маріч Костянтин Сергійович
|
24.10.2002
|
8-В
|
І
|
3.
|
Рибка Дарина Олександрівна
|
05.05.2003
|
8-Б
|
ІІ
|
4.
|
Шевченко Михайло Сергійович
|
27.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІ
|
5.
|
Різник Юлія Олександрівна
|
24.05.2003
|
8-Б
|
ІІІ
|
6.
|
Касьянова Вероніка Андріївна
|
08.03.2003
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
7.
|
Фомичов Данило Олександрович
|
10.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІІ
28 ЛИСТОПАДА.
УЧАСТЬ У ВОКШОПІ З БІОЛОГІЇ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ЗОШ № 65
ЗОШ № 65
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Воркшоп з теми:"Розв язання біологічних задач"
28 листопада.
Час початку вокшопа - 14-20.
Місце проведення вокшопу - ліцей "Логос".
Модератор модуля Логінова Н. В.
Тренера по проведенню вокшопу:
Кречетова Ірина та Приходько Наталія
Воркшоп це колективна творча діяльність і щоб вона була успішна висилаю Вам завдання, які підготували тренера на засідання.
Дуже просимо Вас роздрукувати завдання (обов язково мати перед собою тексти завдань) та поможливості їх розв язання.
Нагадую Вам, що Воркшоп є активним розвиваючим методом групової роботи. Кожен з учасників приходить на воркшоп зі своїм унікальним і неповторним досвідом, отриманим у процесі життєдіяльності, і таким же індивідуальним поглядом і ставленням до тих чи інших проблем, завдань.
Воркшоп допомагає актуалізувати досвід, наявний в групі і інтегрувати на основі існуючих ресурсів новий погляд і розуміння розглянутої проблеми.
Таким чином, воркшоп допомагає стати всім його учасникам після закінчення більш компетентними, ніж на початку.
Якщо Ви дома опрацюєте, розв яжете деякі задачі, а все що буде не зрозуміло, або має декілька варіантів розв язання - доопрацюєте на самому воркшопі в означений час.
Основні відмінності воркшопу від заходів іншого типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід і особисте переживання.
Бажаю успіхів та до зустрічи.
ФОТОЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ ВОКШОПУ:
ТРЕНЕР
Наталья Фатиховна Приходько
ПРЕДОСТАВЛЕННЫЕ
ТРЕНЕРОМ
ПО ВОКШОПУ
НАТАЛЬЕЙ ФАТИХОВНОЙ ПРИХОДЬКО.
РАЗМЕЩЕНИЕ
МАТЕРИАЛОВ ПО ВОКШОПУ
НА БЛОГЕ
ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
БИОЛОГИИ И ХИМИИ
28 листопада, понеділок
Початок Різдвяного посту
28 листопада (15 листопада за старим стилем) починається Різдвяний піст, який ще назвают Пилипів, бо він починається на наступний день після святкування пам’яті святого апостола Пилипа. Мета посту приготувати віруючих до зустрічі одного з головних свят Церкви - Різдва Господа нашого Ісуса Христа. Різдвяний піст триває сорок днів.
29 ЛИСТОПАДА.
ІІ ЕТАП
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
З ГЕОГРАФІЇ
В 2016-2017
НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ОЛІМПІАДА
БУЛА ПРОВЕДЕНА
НА БАЗІ
ШКОЛИ № 65.
ВІДПОВІДАЛЬНА
ЗА ПРОВЕДЕННЯ
ОЛІМПІАДИ
НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ОЛІМПІАДА
БУЛА ПРОВЕДЕНА
НА БАЗІ
ШКОЛИ № 65.
ВІДПОВІДАЛЬНА
ЗА ПРОВЕДЕННЯ
ОЛІМПІАДИ
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІІ
РОЗСОХАЧ С.В.
КОМАНДА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
ДЛЯ УЧАСТІ
У ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ
№
п / п
|
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на шкільному етапі
|
1.
|
Бугайова Юлія Олександрівна
|
19.12.2002
|
8-Б
|
І
|
2.
|
Маріч Костянтин Сергійович
|
24.10.2002
|
8-В
|
І
|
3.
|
Рибка Дарина Олександрівна
|
05.05.2003
|
8-Б
|
ІІ
|
4.
|
Шевченко Михайло Сергійович
|
27.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІ
|
5.
|
Різник Юлія Олександрівна
|
24.05.2003
|
8-Б
|
ІІІ
|
6.
|
Касьянова Вероніка Андріївна
|
08.03.2003
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
7.
|
Фомичов Данило Олександрович
|
10.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
Склад педагогічних працівників
ЗЗШ №65,
які входять до журі
ІІ (районного) етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 навчального року
№
|
П.І.Б. учителя
|
Категорія, звання
|
Географія
|
||
1
|
Розсохач Світлана Олександрівна
|
Вища категорія,
|
ПОЗДРАВЛЯЕМ
ПРИЗЕРОВ
II ЭТАПА ВУО
по ГЕОГРАФИИ!!!
Марича Константина
ТАК ДЕРЖАТЬ!!!!!!!!!
30 листопада, середа
День домашніх тварин
Офіційно День домашніх тварин в Україні не відзначається. Але це не привід не святкувати це добре й домашнє свято. Як сказав Антуан де Сент-Екзюпері, "ти у відповіді за тих, кого приручив". Пам’ятайте про це. І обов’язково почастуєте в цей день своїх вихованців чим-небудь смачненьким.
Комментариев нет: