Поиск по этому блогу

САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛІВ КАФЕДРИ ЗА 2016-2017 Н Р (СІЧЕНЬ-БЕРЕЗЕНЬ)

САМООСВІТНЯ РОБОТА 
ВЧИТЕЛІВ КАФЕДРИ 
ЗА 2016-2017 
НАВЧАЛЬНИЙ РІК

СІЧЕНЬ - БЕРЕЗЕНЬ 2017 РОКУ



4 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
 Тест-оболонка «My-TestX».
ІІ зимова сесія 4 січня в ліцеї №99
Шановні колеги! Запрошуємо Вас для участі у ІІ зимовій сесії природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти. Тема тренінгу 2: «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології. Тест-оболонка «My-TestX». Уважно прочитайте списки і знайдіть у якій Ви групі та на який час відбудеться Ваш тренінг. Кожен з Вас буде учасником двох тренінгів, які будуть проводити тренери: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна та Фролова Ольга Миколаївна. Ви має зареєструватися в кожного з тренерів (поставити підпис у кожному листі реєстрації). Нагадую, що природничий модуль містить 6 годин (2 у жовтні - це була осіння сесія; 2 у січні – це зимова сесія та 2 години будуть у березні). За умови, що Ви візьмете участь в усіх тренінгах, Ви отримаєте сертифікат. Будь ласка, будьте уважні і відвідайте усі навчання
(якщо є поважна причина відсутності повідомляйте заздалегідь на мою пошту або за телефоном 0669585323). 
З повагою модератор модуля Логінова Н.В.




Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
 Тест-оболонка «My-TestX».
Дата проведення: 04.01.2017
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №99, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., модератор модуля
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*               забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*               формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*               формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
10-00 – 10-15   Реєстрація учасників І групи, у кожного з тренерів
10-15 – 11-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
11-00 – 11-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
12-00 Закінчення тренінгу для учасників І групи.
12-00 – 12-15   Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.




Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група 
на 12-00 ЗБЛ №99

УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:



3.               
Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
30.           
Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65


ПЛАН РОБОТИ 
ІІ  ГРУПИ 
УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУ

12-00 – 12-15   Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).




14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.


Тренери: 
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
 та 
Фролова Ольга Миколаївна 
та 
модератор модуля Логінова Н.В.



КОМАНДА ФАХІВЦІВ ЛІЦЕЮ № 99, 
ЯКА ПРОВОДИЛА 
МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ:




Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій – Дєнєжкіна А.В.

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
ЗАДАНИЕ - Создание  теста
  1. Изучите образец теста
  2. Создайте тест, включающий 9 типов заданий (одиночный выбор, множественный выбор, установление порядка следования, установление соответствия, указание истинности или ложности утверждений, ручной ввод числа, ручной ввод текста, выбор места на изображении, перестановка букв) – по 1 вопросу каждого типа. Таким образом, минимальное число вопросов – 9.
  3. Заполните поля «Заголовок и описание теста», «Инструкции тестируемому», «Заметки» во вкладке «Параметры теста»
  4. Сохраните файл. (название файла: ***.MyTest.mtf,  где *** - Ваша фамилия на английском)
Помощник
·        Запустить  редактор  тестов MyTestEditor.
·        Появится окно создания и редактирования теста.
·        С левой стороны окна редактора располагается  список  заданий.
·        Иконки в этом списке характеризуют тип задания.
·        Для   добавления,   удаления, перемещения,   изменения   типа задания и т.п. служат команды пункта меню     «Задание,     панель инструментов и соответствующие сочетания клавиш».
·        В любой момент можно изменить содержание, тип заданий, порядок заданий в тесте.
·        Количество заданий в тесте не ограничено.

1.      Для добавления нового заданияв создаваемом/редактируемомтесте выполнить команду:Задание - Добавить… - далее выбираем  тип  добавляемогозадания:


Задание с одиночным вариантом ответа.
1.      В появившемся окне редактирования задания. В поле ввода текста вопроса пишем текст вопроса.
Например:
2.      “Кто изображен на рисунке?”.
3.      Для добавления рисунка к тексту задания нажимаем кнопочку с зеленым плюсиком
4.       Открывается окно обзора файлов компьютера, где нужно выбрать требуемое изображение.
5.      Проверить задание, варианты ответа, правильный вариант ответа.
6.      Если все верно, то нажимаем кнопку внизу окна «Сохранить задание».
7.      Если хотим создать задание заново, нажимаем Сбросить.
Задание с множественным вариантом ответа
Как в предыдущем описании набираем задание, отметив несколько правильных вариантов ответа. В данном случае нужно установить галочки всоответствующих квадратах.
Задание с указанием порядка
Вопрос с указанием порядка предполагает выбор номера следования вариантов из всех предложенных.
Задание на сопоставление
Вопрос   на   сопоставление предполагает  выбор  номера соответствующего варианта из всех предложенных.

Задание на указание истинности или ложности утверждений
Вопрос на указание истинности или  ложности  утверждений предполагает выбор "да" или "нет" для каждого варианта из всех предложенных.
Например: Месяц март ...Алгоритм аналогичен. Ответ – правильное соответствие множеств слева  и справа.
Задание на ручной ввод числа
Вопрос на ручной ввод числа предполагает ввод числа в качестве ответа. Правильный ответ может быть задан в виде числа, или в виде числового    диапазона.    В последнем    случае    ответ тестируемого       считается правильным если он попадает в указанный диапазон.
Задание на ручной ввод текста
Вопрос на ручной ввод текста предполагает введение текстовой строки в качестве ответа.
Можно задать не один, а несколько вариантов ответа. Ответ считается  правильным,  если совпадает, хоть с одним из вариантов.
Задание на выбор места на изображении
Для ответа на вопрос типа часть изображения необходимо указать точку на изображении.
Если она попадает в указанную область ответ верен.
Укажите пункт меню MyTest  для проверки теста на наличие ошибок, ограничение времени на каждое задание
Алгоритм
  1. Выбрать   указанный   тип задания.
  2. Добавление картинки происходит путем нажатия на кнопочку
  3. Дважды щелкнуть ЛКМ по добавленному  изображению появиться панель на ней щелкнуть по кнопке Выделение
  4.  Выделите    прямоугольную область - эта область рисунка является правильным ответом
  5. Сохранить задание.

Задание на перестановку букв
Ответом к этому типу заданий является слово (или текст).
Буквы нужного слова выводятся в отдельных областях и в случайном порядке.
Тестируемый может, щелкая мышью, обменивать буквы местами. Хорошо подходит для детей младшего возраста.
При создании задания этого типа в редакторе просто указывается нужное слово (нужный текст).
Буквы будут показаны тестируемому в случайном порядке автоматически.

                                             


ТЕСТЫ
1.                                                   Прионы – это модифицированные молекулы:
А) белков
Б) нуклеиновых кислот
В) липидов
Г) углеводов
2.                                                   Кто изображен на рисунке:
А) моллюск; б) ракообразное; в) насекомое; г) кольчатый червь


Множественный вариант ответа
3.                                                   Для папоротниковидных характерны следующие признаки:
А)улиткообразноепочкосложение; б – членистый стебель; в – сорусы; г – спороносные колоски; д – споры с элатерами.
Задание с указанием порядка
Определите последовательность типов конформации белков в порядке их  усложнения
А) мультимер или эпимер из протомеров
Б) полипептидная цепь
В) спираль или складчатый лист
г) компактная глобула
Ответ:1-б, 2-в, 3-г, 4-а
Задание на сопоставление
Установите соответствие между органом дыхательной системы (1-4) та ее составляющей (А-Д)
1. носовая полость
а. голосовые связки
2. гортань
б. хрящевые полукольца
3. трахея
в. альвеолы
4. легкие
г. тонкая соединительнотканная трубка

д. обонятельные рецепторы
Ответ: 1-д; 2-а; 3-б; 4-в
Задание на указание истинности или ложности утверждений
1. Восстановление природной структуры белка – это ренатурация Ответ: да
2. Фермент, расщепляющий белки в желудке – амилаза Ответ: нет
3. Зеленые пластиды растений называются хлоропласты  Ответ: да
4. Сердце у ланцетника – трехкамерное  Ответ: нет
Задание на ручной ввод числа
Сколько камер в сердце человека   Ответ: 4
Задание на ручной ввод текста
Наука, которая изучает грибы, называется  Ответ: микология
Задание на выбор места на изображении
Укажите на рисунке клыки

Задание на перестановку букв
Офтальмоскопия
Пример инструкции
Тест состоит из 30 заданий. Задания рекомендуется выполнять по порядку, не пропуская ни одного, даже самого легкого. Если задание не удается выполнить сразу, перейдите к следующему. Если останется время, вернитесь к пропущенным заданиям.В заданиях 1-20 выберите один верный и наиболее полный, по Вашему мнению, ответ. И т.д.



Тренер: Фролова Ольга Миколаївна 
«Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»


     Полезные ссылки по онлайн интерактивным играм

 - http://www.banktestov.ru(сайт с банком тестовых заданий по разным предметам)
 - http://biouroki.ru  ( сайт с материалом для уроков биологии, в т. ч. интерактивные игры)
http://biouroki.ru/workshop/crossgen.html(страница сайта по созданию кроссвордов онлайн)
 - http://cross.highcat.org/ru_RU/#(сайт для создания кроссвордов онлайн)
 - http://rebus1.com (генератор ребусов)
 - http://archive.is/ddBXy (генератор ребусов на украинском языке)
 - http://biouroki.ru/rebus(страница сайта с банком ребусов по биологии)





ФОТОЗВІТ 































10-14 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ 
НА БАЗІ ЗОІППО
фото ректора
ВЧИТЕЛІВ ЗЗШ № 65
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.
та
РОЗСОХАЧ С.О.

Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін



ТРЕНІНГ.






Володіння інформацією - далеко не все.

Інша річ, коли ти повністю розумієш її

і знаєш, як нею можна розпорядитися.

                                                    Джеффрі Ліндсей









15 СІЧНЯ 2017 РОКУ.






САЙТІ

https://infourok.ru
ПУБЛІКАЦІЇ

РОЗРОБКА ТЕМИ: 

Тема 2. Одноклітинні організми.Перехід до багатоклітинності. 

(8 годин + 1 година - резервна)


КУРС БІОЛОГІЇ. 

6 КЛАСС.

В МЕЖАХ КУРСУ
Дидактичне проектування ЕППЗН
·                   

10.01-14.01 2017 року   


ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ЗЗШ  № 65

ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ







http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/10-14.html







15 СІЧНЯ 2017 РОКУ

СВИДЕТЕЛЬСТВО  ПУБЛИКАЦИИ 

МАТЕРИАЛА НА САЙТЕ 










15 СІЧНЯ 2017 РОКУ


САЙТІ

https://infourok.ru

ТЕСТА







17 СІЧНЯ 2017 РОКУ


Участь вчителя географії 

РОХСОХАЧ 

СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ 

У презентації карти 

"Дніпрові пороги".







17 січня о 16.30 в Запорізькій обласній науковій бібліотеці відбудеться презентація карти "Дніпрові пороги" (2 видання) за авторством Олег Власов

Видано детальну мапу порогів Дніпра. Звідки на ній "Смерть московським окупантам"

Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січняПетро Олійник18 січня 2017, 11:30
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня
На презентації найдетальнішої карти побував і журналіст порталу Depo.Запоріжжя.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 1
Презентована в Запорізькій обласній бібліотеці карта-схема "Пороги Дніпра" позначена особистим "клеймом" авторів: "Смерть московським окупантам".
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 2
Нова робота співробітників Національного заповідника "Хортиця", що тільки-но вийшла друком після тривалих досліджень, викликала неабиякий інтерес запорізької історико-краєзнавчої спільноти - як фахівців, так й аматорів, що зібралися на презентацію. Справа в тому, що карт Дніпрових порогів багато – сучасних та давніх. Проте, деякі з них суперечать одна одній. Або ж містять певні неточності, узагальнену інформацію тощо. Нова карта-схема, як запевняють автори, має дуже великий відсоток історичної достовірності місць розташування 632 об’єктів, серед яких: 9 порогів, 56 заборів, 180 каменів та скель, 5 печер, 67 островів, 184 балок, 14 річок, 5 озер, 48 населених пунктів та понад три десятки визначних археологічних пам’яток.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 3
В'ячеслав Зайцев і Олег Власов презентують нову мапу
Впродовж останніх десяти років збирав та уточнював цю картографічну інформацію молодший науковий співробітник відділу історії Національного заповідника "Хортиця" Олег Власов. Художнє оформлення карти-схеми виконала Юлія Горностай, а видана мапа за сприяння колеги Олега по заповіднику, депутата міськради, відомого запорізького "кіборга" В’ячеслава Зайцева.
Власне, участь В’ячеслава в АТО в боях за донецький аеропорт і підштовхнуло Олега позначити карту підписом "Смерть московським окупантам". Він якраз тоді готував її до друку. "Під час Другої світової війни на виготовленій продукції писали "Смерть фашистським окупантам". Тому й вирішив, поки мій товариш в окопах, а я перед монітором комп’ютера, малюю карту у теплі та затишку, мушу його підтримати. Так з’явилась "Смерть московським окупантам" на цьому нашому спільному проекті", - пояснив Олег.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 4
Відтворити на карті-схемі затоплене після запуску Дніпрогесу у тридцятих роках минулого століття Надпорожжя – давня мрія багатьох картографів та істориків. У кругах науковців панувала думка, що таке зробити практично неможливо, адже пороги вкриті кількаметровим шаром води та мулу, ландшафт довкілля змінений, карти загублені.
Поштовхом для створення нової карти стала відома книга Дмитра Яворницького "Дніпрові пороги", утім за нею мапу не намалюєш, оскільки вона містить узагальнене уявлення про Надпорожжя. Тож автори використовували також ксерокопію плану Дніпра з додатків проекту Івана Александрова, яку вдалося зробити свого часу, плани, зроблені під керівництвом полковника Полікарпова у 1886 році, видані у 1888-у - з бібліотеки Вернадського, один з проектів шлюзування Дніпра, що був складений у 1913 році та зберігається у Держархіві, розповів Власов.
Саме завдяки стародавнім картам історику вдалося визначити конкретне розташування певних об’єктів, навіть відтворити деякі стародавні та призабуті топоніми. Зокрема, урочище Стерник, що на Кічкасі.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 5
"Топонім "Стерник" з’являється на західноєвропейських картах ще за часів московсько-турецької війни 1735-39 років. Він позначений, як поріг. Але це було просто дуже складне місце для проходу суден. Мало назву - Школа. Тоді казали: "Не той лоцман, що пороги пройде, а той, хто Школу мине". Оця Школа, як з’ясувалося, у першій половині XVIII століття називалася - Стерник. І я зазначив цей топонім на новій карті", - зазначив Олег.
Щойно видана та презентована карта-схема "Пороги Дніпра" – не є остаточним варіантом. У подальшому її корегуватимуть - дослідники сподіваються знайти інші старі карти, де позначені пороги. Наприклад, картографічні матеріали до проекту Дніпрогесу Александрова, що створювалися на початку 1920-х років. Вони можуть у Москві, Петербурзі, або ж у Нью-Йорку, в офісі компанії Г’ю Лінкольн Купера, який консультував Дніпробуд. Не виключено, десь в інших містах та країнах зберігаються карти, що складалися з середини XIX століття за проектами шлюзування Дніпра.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 6
За переконаннями авторів проекту, історично точна карта-схема "Пороги Дніпра" – це, перш за все, нагадування співвітчизникам про красу Запорізького краю, народженого поєднанням протилежних стихій – води і каменю. Вздовж майже ста кілометрів бурхливі води Славутича долали потужні виступи граніту Українського кристалічного щита, вік якого перевищує два з половиною мільярда років. Сюди приїздили туристи з усього світу полюбувалися розмаїттям гірських водоспадів та довколишніми краєвидами. Історики впевнені, що прийде час і Надпорожжя буде відроджено, відтворено його первозданний вид.
Нагадаємо, карта-схема "Пороги Дніпра" – не перший проект Олега Власова і В’ячеслава Зайцева. Раніше вони підготували та видали карти Хортиці та Великого Лугу. Також Олег Власов долучився до перевидання книги Дмитра Яворницького "Дніпрові пороги".
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 7
По декілька сотень примірників карт були передані до шкіл та бібліотек. Придбати карти та книгу можна в Національному заповіднику "Хортиця".


Більше про життя в Запоріжжі та області читайте на Depo.Запоріжжя
http://zp.depo.ua/ukr/zp/vidano-detalnu-mapu-porogiv-dnipra-zvidki-na-niy-smert-18012017103000





Карты порогов

16-28 СІЧНЯ 2017 РОКУ





26 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

 ВИСТУП 
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ 
ПЛЯСЕЦЬКОЇ Я. С.
НА ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДІ.

ТЕМА ВИСТУПУ:

28 січня, субота


III етап
Всеукраїнської олімпіади  

з біології 

28 січня 2017 року)  

ВЧИТЕЛЬ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ 

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА

ВХОДИЛА ДА СКЛАДУ

ЖЮРІ

ОЛІМПІАДИ.














28 СІЧНЯ 2017 РОКУ


СВИДЕТЕЛЬСТВО

№ ДБ 142585


о публикации на сайте 



СТАТТЯ.

"Сонячні та місячні

затемнення"









1 ЛЮТОГО 2017 РОКУ

СВИДЕТЕЛЬСТВО  ПУБЛИКАЦИИ 

МАТЕРИАЛА НА САЙТЕ 









2 ЛЮТОГО 2017 РОКУ

СЕРТИФІКАТ ЗА


САЙТІ 

SUPER.UROK-UA.com


ДОДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ДО УРОКУ.





12 ЛЮТОГО 2017 РОКУ

СЕРТИФІКАТ ЗА


САЙТІ 

SUPER.UROK-UA.com


ДОДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ДО УРОКУ.




13 ЛЮТОГО 2017 РОКУ

ПОДЯКА

 КООРДИНАТОРУ

МІЖНАРОДНОГО

ПРИРОДНИЧОГО 

ІНТЕРАКТИВНОГО 

"КОЛОСОК"









18 ЛЮТОГО 2017 РОКУ.


III етап

Всеукраїнської олімпіади  

з економіки



ВЧИТЕЛЬ 

ГЕОГРАФІЇ

РОЗСОХАЧ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ГОТУВАЛА ДО УЧАСТІ У ОЛІМПІАДІ 

УЧНЯ 9-А КЛАСУ

УРОКБАЄВА ТЕМІРБЕКА.



ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦЯ

УЧНЯ 9-А КЛАСУ

УРОКБАЄВА ТЕМІРБЕКА

-

ІІ МІСЦЕ У ОЛІМПІАДІ








19 ЛЮТОГО 2017 РОКУ.


19 лютого 2017 року – захист науково-дослідницьких робіт у відділеннях літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства, компʼютерних наук, технічних наук, фізики і астрономії, хімії та біології, історії (секція «Етнологія»), філософії і суспільствознавства (секції «Педагогіка», «Правознавство»).


До місця проведення конкурсу-захисту учасники прибувають організовано в супроводі керівника команди, який забезпечує збереження життя і здоров’я членів команди та своєчасне оформлення документів.


УЧАСТЬ У  ІІ ЕТАПІ 


ВСЕУКРАЇНСЬКОГО 


КОНКУРСУ-ЗАХИСТУ 


НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ 


УЧНІВ-ЧЛЕНІВ МАН 


УКРАЇНИ


УЧНЯ 9-А КЛАСУ

УРОКБАЄВА ТЕМІРБЕКА


ПІД КЕРІВНИЦТВОМ 


ВЧИТЕЛЬ 

ГЕОГРАФІЇ

РОЗСОХАЧ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА



ПІБ учня, дата народження
Відділення
Секція
ЗНЗ,
Клас, базова дисципліна
Тема науково-дослідницької роботи
Науковий керівник
1.       
Урокбаєв Темірбек
Ганібекович             14.08.01
економіка
. Економічна теорія та історія економічної думки
математика
Моделювання економічної ефективності територіальної одиниці
Розсохач Світлана Олександрівна
2.       
Сергєєва Ганна Дмитрівна
економіка
Мікроекономіка та макроекономіка
математика
Економічна доцільність використання біомаси на промислових ТЕЦ на прикладі ПАТ Запорізький оліяжиркомбінат»

Розсохач Світлана Олександрівна















ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦЯ

УЧНЯ 9-А КЛАСУ

УРОКБАЄВА ТЕМІРБЕКА

-

ІІІ МІСЦЕ ПО ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ.









20 ЛЮТОГО 2017 РОКУ.

ДИПЛОМ ПРИЗЕРА

ІІ МЕСТО

ЗА УЧАСТИЕ 


В  V МЕЖДУНАРОДНОЙ
  
ОЛИМПИАДЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ

"ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ТАЛАНТ"






22 ЛЮТОГО 2017 РОКУ

СВИДЕТЕЛЬСТВО 

Вебинар

 «Современные образовательные 

технологии».








26 ЛЮТОГО 2017 РОКУ.


                            
 КОНКУРСНА РОБОТА.


  Енергозберігаючі традиції народів 

України та Молдови.


 Традиції народів України, Болгарії і 

Молдови щодо раціонального

 використання, збереження та 

 відновлення біорізноманіття.


               Виконала учениця 8-В класу
 ЗЗШ № 65
Шевченківського району
Гуліда Тетяна

Керівник  проекту:
вчитель біології

Плясецька Яна Сергіївна





















14 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

НА БАЗІ ЗОШ № 65 

ПРОЙШЛА ГРА З ЕКОНОМІКИ.

В ГРІ ПРИЙМАЛИ УЧАСТЬ 

УЧНІ 9-А та 10-А КЛАСІВ 

ЗОШ № 65.


ФОТОЗВІТ ГРИ:










15 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ

СВИДЕТЕЛЬСТВО

В рамках программы 

«Школы талантливого учителя»  


Бесплатный вебинар на тему 








18 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.


УЧАСТЬ У ОБЛАСНОЇ 

ВИСТАВЦІ

«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО

 КРАЮ-2017»

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЇ 

ЯНИ СЕРГІЇВНИ

У НОМІНАЦІЇ

Професійна діяльність педагога 

в інноваційному
 
навчально-виховному закладі. 












23 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

СЕРТИФІКАТ 

КООРДИНАТОРАМ


 VII Міжнародної 

природознавчої грі 

"Геліантус" - 2016

від 

15грудня 2016 року

в межах школи.














27 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

ДИПЛОМ

КООРДИНАТОРУ
 
ПОЗАПРОГРАМНОЇ

ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ 

ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ


"ОЛІМПУС ОСІННЯ СЕСІЯ"

 В МЕЖАХ ШКОЛИ

ВЧИТЕЛЮ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНІ СЕРГІЇВНІ .







27 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.



 СЕРТИФІКАТ

КООРДИНАТОРУ

Конкурсу

«МАН-ЮНІОР

ЕРУДИТ»

В МЕЖАХ ШКОЛИ

ВЧИТЕЛЮ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЇ 

ЯНІ СЕРГІЇВНІ.






28 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ

ВЕБІНАР ВІД ВГ "ОСНОВА"

Використання сервісу 

Blendspace при підготовці

 та проведенні уроків.


СЕРТИФІКАТ.









29 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.





 УЧАСТЬ 

У ІІ МІСЬКОМУ 

ПРИРОДНИЧОМУ КОНКУРСІ 

МУЛЬТІМЕДІЙНИХ ПРОЕКТІВ 

"ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ 

З 

ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ

 ДИСЦИПЛІН" 


ЗА НАПРЯМКОМ БІОЛОГІЯ.


ТЕМА РОБОТИ:

"СУЧАСНІ МЕТОДИ БІОЛОГІЧНИХ 

ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ 

МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІІ"


АВТОР ПРОЕКТУ:

УЧЕНИЦЯ 10-А КЛАСУ - 

КАРАУЛОВА ДАР'Я ОЛЕКСІЇВНА.



КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА




 «Віртуальна лабораторія 

з природничо-наукових дисциплін» 

за напрямком біологія 

29.03.2017 року 

о 14-00 

за адресою: 

вул. Гоголя 62, 

3-й навчальний корпус ЗНУ, 

аудиторія № 307.




Заявка
на участь у Міському природничому конкурсі мультимедійних проектів «Віртуальна лабораторія з природничо-наукових дисциплін»


Назва  навчального закладу, клас, телефон для зв'язку, е-mail
Прізвище та ім’яконкурсанта
Тема
розробки
Направле
ність
(хімія, біологія, екологія)
Номінація
П.І.Б. вчителя
(повністю)
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
10-А клас
пр. Моторобудівників, 26, 
м. Запоріжжя, 69068 
 тел.: 278-35-91
Е-mail: school-65@ukr.net

Караулові
Дар’я
Олексіївна
Сучасні методи біологічних досліджень в галузі молекулярної біології
Біологія
«Дослідницька робота з хімії, біології та екології».


Фесенко
Надія
Анатоліївна



НОМІНАЦІЯ:



«Дослідницька робота з хімії, біології та екології».

ТЕМА РОЗРОБКИ:

Сучасні методи біологічних досліджень в галузі молекулярної біології


ФОТОЗВІТ УЧАСТИ У КОНКУРСІ:














СЕРТИФІКАТ:









28-29 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з  економіки
у 2016/2017 навчальному році

Комунальний заклад Львівської обласної ради
 «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
(Шиян Р.Б.)
 – економіка.


ВІТАЕМО ПЕРЕМОЖЦЯ 
IV етапу 
Всеукраїнської 
учнівської олімпіади 
з  економіки
УЧНЯ 9-А КЛАСУ
УРОКБАЄВА ТЕМІРБЕКА
ТА ВЧИТЕЛЯ ЕКОНОМІКИ
РОЗСОХАЧ С.О.

ІІ МІСЦЕ 
У 
IV етапі 
Всеукраїнської 
учнівської олімпіади 
з  економіки 



ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦЯ!!!!!!!


ФОТОЗВІТ ЗІ ЛЬВОВА










НАШ ПЕРЕМОЖЕЦЬ!!!




















ГРАМОТА 
ЗА УЧАСТЬ 
У 
IV етапі 
Всеукраїнської 
учнівської олімпіади 
з  економіки










30 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

VI Международная олимпиада 

для учителей 

«Педагогика: история, теория, 

практика» 
 
ЦРТ «Мега-Талант»

СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА.








31 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

Вебінар 

 «Біологічна освіта в сучасній

українській школі» 

УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ- 201 


УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ 

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ 

ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ










31 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

Педагогическая викторина

 «Мотивация на отлично!»

СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА.




Комментариев нет:

Отправить комментарий