БЕРЕЗЕНЬ 2018 РОКУ.
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
КОНКУРСНА РОБОТА.
http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/2018/03/15-2018-httpmetodportalcom.html
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
КОНКУРСНА РОБОТА.
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води
1 березня, четвер
Початок весни
Весна рухається по планеті зі швидкістю приблизно 50 кілометрів на добу. Це визначили, спостерегаючи за суцвіттями деяких рослин, а діти навесні ростуть швидше, ніж в інші пори року.
Початку весни починають очікувати вже з середини зимового періоду часу, а іноді і з самої осені. Воно надихає і змушує нас по новому поглянути практично на все, на оточуючу нас природу, на власні перспективи, дарує надію на те, що разом з пробудженням життя навколо нас, і наш власний настрій до життя також прокинеться і заб’є весняним ключем. Початок весни - це завжди неперевершене диво. Напевно це самий кращий для більшості з нас період року. Чи може офіційний перший весняний день стати святом? Кожен вирішує сам. Не можна заперечувати те, що саме по собі перше березня зчайний і буденний день, коли людина, яка з головою погрузла в нескінченних турботах, роботі, навчанні, просто не помітить його. Це свято цілком можна і пропустити, адже всі ми знаємо, що від цього нічого страшного не трапиться. Що ми втрачаємо? Нічого! Але і не набуваємо тоді так само абсолютно нічого, а адже весь інший світ уже завмер в передчутті всього майбутнього. Повітря стане змінюватися, сонечко скоро стане по справжньому приємним, не так як спекотним літом і вже ніяк не так, як холодною зимою. Починається нове життя. І ми завжди маємо свої дивіденди від цього, хочемо ми того чи не хочемо. Це справжній дар і у вас нічого не вимагають взамін. Весна іде. Вона не пройде повз вас. Вона обов’язково подарує вам щось приємне, тепле і рідне. Зустріне вас і ніколи не пропустить.
У цей День проект DilovaMova.com поспішає привітати всіх, чекаючих початку весни з цим великим святом! Весна іде до Вас! Вона не забариться і готує Вам свої хороші подарунки. Скоро все зміниться і зміниться на краще, а якщо у Вас все добре, то стане зовсім чудово, адже у Вас додасться сил і день стає більше, а значить і часу у Вас буде все більше і більше. Природа навколо Вас розцвіте і заспіває. Настане довгоочікуваний час і підніметься настрій. Все буде по-новому, може бути не з початку, але обов’язково з новим натиском, з новим потенціалом і радістю. Це весна. Вона стукає Вам прямо в двері, заглядає у вікно. Вона не нав’язує себе, просто все життя стає на свої місця. Цікаво, що в Південній півкулі весна триває з вересня по листопад, наприклад, весна в Австралії настає саме у вересні.
Зі святом Вас!
1 березня, четвер
Всесвітній день цивільної оборони
В 1931 році з ініціативи декількох держав французький генерал медичної служби Жорж Сен-Поль заснував у Парижі „Асоціацію Женевських зон” – „зон безпеки” для створення шляхом двосторонніх і багатосторонніх угод локальних зон безпеки в усіх країнах, яка потім була перетворена на Міжнародну організацію цивільної оборони (МОЦО). В 1972 році МОЦО отримала статус міжурядової організації. Зараз в МОЦО входять 50 країн, ще вісім держав мають статус спостерігача. Участь України в МОЦО в якості спостерігача оформлена згідно з дорученням Прем`єр-міністра України від 25.07.1998 р.
Всесвітній день цивільної оборони відзначається з метою пропаганди знань про цивільну оборону і підняття престижу національних рятувальних служб. День 1 березня був обраний не випадково. Саме в цей день набрав чинності устав МОЦО, який схвалили 18 держав.
Серед напрямків діяльності МОЦО слід виділити такі: підготовка національних кадрів в галузі управління в період надзвичайних ситуацій; надання технічної допомоги державам у створенні і покращенні систем попередження НС і захисту населення; пропаганда досвіду і знань з ЦО і питанням управління в період НС. Підготовка спеціалістів проводиться в Учбовому центрі в Швейцарії.
Расповсюдження всітового досвіду з ЦО здійснюється через центр документації МОЦО та журнал „Цивільна оборона”, що видається чотирма мовами.
3 березня, субота
Всесвітній день дикої природи
Відомо, що кажани є єдиними ссавцями, які можуть літати. Кажани завжди повертають наліво коли вилітають з печери. Мурахоїди їдять більше 35000 мурах в день. Бджоли мають крихітні волоски на очах, щоб і ними збирати пилок. Метелики розрізняють смак своїми ногами. Дорослий панда може витратити до 12 годин на день для прийому їжі. Щоб виконувати свої дієтичні потреби, вони повинні їсти принаймні до 12,7 кг. бамбука. Всі білі ведмеді лівші, або, вірніше, ліволапі. Дитинчата жирафів можуть стояти вже протягом півгодини після народження. Щури сміються, коли їх лоскочуть і під час ігор. Дельфіни, коли сплять, роблять це однією половиною мозку і з одним закритим оком. Алігатори були приблизно за 150 мільйонів років. Названа завдяки своїми чудодійним здібностям амазонская ящірка "Ісус Христос", може бігати по воді.
20 грудня 2013 року 68-а сесія Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй ухвалила проголосити 3 березня Всесвітнім днем дикої природи, з тим щоб підвищити рівень обізнаності в питаннях дикої фауни і флори (A/RES/68/205). Дата збігається з датою прийняття Конвенції про міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори (СІТЕС) в 1973 році, яка відіграє важливу роль в регулюванні міжнародної торгівлі зникаючими видами.
Раніше, в рішенні 16-ї сесії Конференції Сторін СІТЕС (КС-16), що проходила в Бангкоку 3-14 березня 2013 року, було також запропоновано проголосити 3 березня Всесвітнім днем дикої природи. Спонсором резолюції СІТЕС виступило Королівство Таїланду, яке здійснювало у себе Конференцію КС-16 і подала результати КС-16 Генеральній Асамблеї ООН.
5 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
ІІ етап
ІІІ Всеукраїнського Інтернет-конкурсу
“УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2018”
за версією науково- популярного
журналу “КОЛОСОК”
Правила участі у конкурсі
“Учитель року”
Творчий етап – „
УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”
5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | СТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ |
Початкова школа, фізика | 01-27 січня |
Біологія, астрономія | 01-27 лютого |
Хімія, географія | 01-27 березня |
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.
Хімічне різнобарв’я
Недільний щотижневий випуск
Газети « Наш хімічний світ»
І в ній за першість сперечаються
На шпальтах мерехтять слова
Про галогени, й електрони
Не забуває ця стаття
Про ізотопи, й звісно -йони.
Тут головніш- лиш перемога
Хто переможе - матиме сюрприз
Тому, давайте розпочнемо
Хімічний батл, лютий вніс!
«Отож, я знаю, що Я перший
Бо, Я красивий електрон
Не переможе мене завше
Ніякий добрий катіон.»
Подумай, друже, Я частинка
Заряджена не позитивно
А негативно, як ні як
Така от добрая новинка.
Передаю увагу далі
Цим елементам групи сім
Періодичної системи
Простих хімічних речовин.
« Ну, хто Я, друзі?Галогени?
Ну, звісно, так. Це є вони
Ти, прочитай про них скоріше
Чим в хімії вони значні».
А естафета летить далі
І приземляється до них
Заряджених частинок звісно
Тому уважно слухай їх.
« Ми виникаємо не як всі
Із атомів електронейтральних
Невже це складно? Ні! Тож вчи!
Будь серед учнів пізнавальних»
Летить, і знає свою силу
Наступний претендент на приз
Себе він зве Періодом
Ти, друже, краще з ним учись!
« Є ряд хімічних елементів
Розміщених в порядку росту
Відносних атомних Я мас
Тож, напиши ти, це на дошку.
Ще й ці оксиди… не прості
Вони на ймення є кислотні
Яким відповідають ті
У кого назва, як – кислоти.
«А ось, послухай ще й про мене
Я звусь водою, без смаку
Я необхідна організму
Аби тримати силу всю.
Не маю запаху, не пахну
Але прозора, це є тема
І світлість, чистота в мені
Я люд тримаю в дивині.
Ну, що? Продовжимо боротись
І зараз буде в нас журі
Вони все вирішають сьогодні
Вони є головними в грі.
Отож – бо, першість невідома
Бо кожен з претендентів – ас
Вони в своїй роботі майстри
Й навчать тебе змаганню в раз.
Ті претенденти дуже вправні
І необхідні кожен час
Вони у хімії первинні
У своїм вигляді для нас.
Перемагає кожен з них
У категорії для люду
Вони ж тебе всі закликають
Пізнання скласти амплітуду.
Візьми до рук хімічну книжку
І почитай про них «пісень»
Про їх таланти і надбання
Вони ж бо там , є кожен день.
Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
5 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ
НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.
"ХІМІЧНЕ РІЗНОБАРВ'Я"
МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ ХІМІЇ.
УРОК № 9.
Хімічні формули речовин. Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин.
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.
Демонстрації
3. Періодична система хімічних елементів.
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
Правила участі у конкурсі
“Учитель року”
Творчий етап – „
УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”
5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | СТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ |
Початкова школа, фізика | 01-27 січня |
Біологія, астрономія | 01-27 лютого |
Хімія, географія | 01-27 березня |
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.
“УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2018” за версією науково- популярного
журналу “КОЛОСОК”
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
Хімічне різнобарв’я
Хімічні формули речовин. Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин.
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.
Демонстрації
3. Періодична система хімічних елементів.
3. Періодична система хімічних елементів.
Класи: 7 клас
Предмети: Хімія
- 1 перегляд
- Створити стаття, урок
СЕРТИФІКАТ
10 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
ІІ етап
ІІІ Всеукраїнського Інтернет-конкурсу
“УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2018”
за версією науково- популярного
журналу “КОЛОСОК”
Правила участі у конкурсі
“Учитель року”
Творчий етап – „
УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”
5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | СТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ |
Початкова школа, фізика | 01-27 січня |
Біологія, астрономія | 01-27 лютого |
Хімія, географія | 01-27 березня |
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.
Казкова пригода
Андрійка в країну Оксигену
*** *** ***
Як відомо, дихання – це фундаментальна складова для життя. Коли людський організм дихає, то він впускає кисень, випускаючи вуглекислий газ. Це є науково доведеною істиною, з якою і не посперечаєшся. Одначе, завжди знайдуться вільнодуми, які будуть висувати свої висновки, аби лише не ускладнювати собі життя. Особливо, це стосується школярів, які ліняться вчитися.
Отож бо, невеличка історія із шкільних спогадів одного хлопця, яку сміливо можна назвати казкою, або вигадкою. Хай там як, та було таке. Якраз перед весняними канікулами, коли в повітрі особливо відчувався присмак свободи….
-Учні, хто готовий відповідати? – запитала зацікавлена вчителька. На сьогодні я задавала Вам вивчити параграф з теми «КолообігОксигену в повітрі. Озон». Та-а-ак, як я подивлюсь, цілий «ліс рук». Ну добре, запитаємо того, у кого найбільш двійок. Відповідатиме – Андрійко.
- Що-о-о? Чому це я? Нехай Марійка відповідає, я впевнений, що в неї є про що з вами поговорити. А я не хочу, в мене настрою немає.
- Як це немає настрою? Юначе, в тебе вже чотири двійки за останні заняття. Невже тобі зовсім нецікаво поговорити про КолообігОксигену? Це ж ціле море інформації. Ось дивись, практично кожну секунду, у світі відбувається дуже багато фізичних і хімічних змін, багато з яких є періодичними, а точніше сказати….
Андрійко, так і не почув, що вчителька казала далі, оскільки, пелена сну взяла його до рук, і віднесла в казковий країну пригод, під назвою «Оксиген». Юнак, просто посеред уроку, безсоромно заснув.
Як тільки-но він опинився уві сні, то одразу ж побачивякогось поважного і розумного на вигляд чоловіка, який сидів за письмовим столом, і щось записував. Андрійко не знав цю людину, і тому, зацікавлено запитав:
-Вітаю, а Ви хто?
-О-о-о - голосно промовив чоловік. Добрий день і тобі. Значить, зараз 11.00 і по моїм підрахункам, ти спізнився на 10 хвилин. Та нічого, будемо виправляти ситуацію.
-Ситуацію? А, Ви взагалі хто, і що я маю з Вами виправляти?
-Хто я?-голосно засміявся чоловік. А ось це, ти маєш знати, бо тобі про мене вже розповідали.
-Ні, я Вас не знаю.
-Ну, добре. Чого і треба було очікувати. Отож бо, друже, зараз ми с тобою вирушимо в чарівне місто знань, і привітаємося із безліччю цікавих елементів.
-Елементів? Ну, в принципі, чого б і ні. Я готовий, аби лише на хімії не сидіти.
Після цих слів, час зупинився, здійнявся сильний вітер, і незнайомці враз опинились в чарівному місті знань. Це місто, мало надзвичайно чисте повітря, і все в нім було безумовним. В нім все було якимсь надзвичайним: пташки співали хімічну умову задач, рослини перемовлялися про раптовий дощик,траплялися й елементи, які просто розмовляли. То були мешканці КолообігуОксигену в природі. Колообіг можна представити, як бігання по колу двох – трьох спортсменів, які передають естафетний ланцюг іншому. Першим з цих спортсменів є Кисень – він є частиною складу повітря. Другими є органічні речовини, які об’єднуються з Киснем, і отримують право на участь повільного окиснення. Завершує забіг – Вивільнення енергії, де створюється вуглекислий газ та вода.
-Цікаво-цікаво - із зацікавленістю вимовив Андрійко. І що, цей процес постійно відбувається?
-Звичайно, що так. Більше того, в цім процесі беруть активну участь: машини, заводи, тощо. Їхнє завдання – поглинати кисень у великих кількостях, вивільняючи у довкілля Оксиген, у вигляді вуглекислого газу та води.
А поки юнак розмовляв із дивним чоловіком, наче нівідкіля,з’явилася невідома речовина.
-Ти хто -запитав юнак.
-Вітаю Вас, в місті знань. Мене звати Озон, я проста речовини, з трьохатомною молекулою.
-А як ти створюєшся?
-Все дуже просто: я створююсь з кисню, за допомогою сонячних променів.
-Сонячні промені, еге ж. Ну яка від тебе користь?
-Я не даю змогу потрапляти на поверхню землі небезпечним для живих істот компонентам сонячного випромінювання. А ще, я стою на сторожі земельногопереохолодження.
-Те ж мені. Я не вважаю, що це дуже цікаво.
Андрійко не встиг і оком моргнути, як незнайомий і серйозний чоловік, повів його в інше, не менш цікаве місце. Тут, на них вже чекав маленький хлопчик, прізвище якого було Застосування, а ім’я Кисень. Тобто, Застосування Кисню. Він був дуже радісним, від тією функції, яку виконує у природі. Він так багато посміхався, що Андрійко не міг намилуватися ним.
-Вітаю Вас. Настала і моя черга повідати про себе. Отож бо: я активно працюю у сфері промисловості (а саме, у видобуванні чавуну і сталі, кислот, тощо).
-У промисловості? – запитав хлопчина.
-Так – так. А ще,рідкий кисень, як окиснювач палива, активно застосовується й в космонавтиці та авіаційній сфері.
-М-м-м- проголосив Андрійко, а ось це вже цікаво. Виходить, що ваша функція дійсно важлива у природному середовищі, і є невід’ємною рисою життя на Землі?
-Так!- радісно закричав Застосування Кисню, я з тобою абсолютно згоден.
-Ну,добре-серйозно сказав чоловік. Андрійко, ми з тобою вже багато пройшли, і чимало побачили. Скажи мені будь ласка, чи принесла тобі ця подорож якісь знання?
-Знаєте- впевнено сказав хлопчик. Я не знаю хто Ви, і не знаю вашого ім’я, але, мені чомусь здається, що я Вас вже десь точно бачив, і що Ви мені дуже знайомі. Але, це я потім згадаю. Зараз, я хотів би у Вас поросити, щоб ми повернулися додому, бо я жахливо зголоднів.
-А-х-х- засмівся чоловік. Андрійко, але я тебе тут не тримаю. Справа в тому, що це все твоя уява, і що ти сам її створив. В своїх думках, ти давно хотів зустріти того, хто створює всі ці «непотрібні», на твою думку елементи і закони. Тобі це вдалося.
-Вдалося? Тобто Ви, це...
Але відповіді не було. Сон Андрійказакінчився, так само несподівано як і почався. Хлопчик, з малою охотою розплющив очі, і направив свій погляд на дошку, на якій була написана тема: «КруообігОксигену в природі». Озон. І що саме найцікавіше, на лівому боці дошки, висів портрет саме тієї людини, яку бачив Андрійко уві сні. Це фото, належало Вернадському….
-Ну і ну- проголосив хлопчик. Це що, я бачив у сні самого Вернадського, чи не бачив. Сумніви Андрійка розвіялись досить легко, коли у своїй руці, він побачив книжку, яку дав йому, його новий друг. Вона називалась: «Хімія 7 клас». Лише тоді, хлопчик зрозумів, що все було насправді.
Казка це, чи просто сон, але правда тут одна: Знання завжди перемагають незнання, і вони тебе знайдуть завжди, лише відкрий своє серце, і будь готовим їх прийняти.
ПРОВЕРКА ТЕКСТА НА УНИКАЛЬНОСТЬ
10 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ
НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.
РЕЄСТР ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ СЕРТИФІКАТІВ МЕТОДИЧНОГО ПОРТАЛУ
СЕРТИФІКАТ
10 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ
НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.
ПРИПУТЕНЬ – ПТАХ 2018 РОКУ
В УКРАЇНІ.
Опубліковано: Плясецька Яна С... Сб, 2018-03-10 17:50
Казка « Гордий Припутень»
Це великий лісовий голуб, який має схожість з добре відомим сизим голубом, але помітно більший за розміром.
Припутень (Columba palumbus) — птах родини Голубових (Columbidae). Це дикий лісовий голуб, завдовжки понад 40 см, розмах крил — понад 70 см, вага — до 930 г, колір блакитно-сірий, груди червонувато-сірі, дві білі плями і зелений металевий полиск на шиї. У польоті помітна поперечна біла смуга — шеврон на кожному крилі.
Харчується майже виключно рослинною їжею: насінням, листям, зерном, травою, жолудями та плодами. Рідше поїдають гусениць, слимаків та дощових черв’яків. Птахи, які живуть поруч з людським житлом, підбирають харчові відходи.
Харчується майже виключно рослинною їжею: насінням, листям, зерном, травою, жолудями та плодами. Рідше поїдають гусениць, слимаків та дощових черв’яків. Птахи, які живуть поруч з людським житлом, підбирають харчові відходи.
Класи: Середня школа
Предмети: Біологія
- 1 перегляд
- Створити стаття, урок
Казка
« Гордий Припутень»
То був вечір серпня. Вільнодума зникаючого дня, завертала за обрамлення літньої ширми, і легенько поколихуючи вітер, віддавала владу вечору. Золотава грива сонця, вбирала в себе насичення червоного, і від того, можна було споглядати констатацію заходу. Ані хмаринки не було в тодішнім вечорі, ані галасу шумливих карикатур – лише колегіум літнього умиротворенняі панування тепла. Епіцентром теплої лірики, був присмак затихаючої пісні денного галасу і поспіху. Всюди було дихання усього живого і діючого. Відтак, здалеку, можна було побачити втомлений працьовитий люд, який порався біля своїх господ. Трішки приглядаючись, до ока потрапляло вигинання витончених листочків дерев, які перемовлялися словом, із вітряним зойком. Зовсім близько, в двох кроках від річки, простягалися поля, які були наповнені втомою і красою визріваючого врожаю. На безмежній території зернової культури, майже нікого не було. Опоясавшись достатньою працею за день, мешканці тамтешніх сіл, попрямували на заслужений відпочинок. Усі, але не зовсім.
Отож, казковий експрес, розпочинає свою мандрівку, на яку чекає багато пригод і чудес…
-О-х-х! – щоб його грім побив, а собаки гналися, й догнали. Знову клюють, і не соромно ж їм, одначе – говорив злий господар поля.
Його злість була майже безкрайньою, оскільки, поле, за яким він так відчайдушно доглядав, вкотре почали атакувати голуби.
-Я, ж, головне, працюю, стараюсь, а вони… Ну все, я їм влаштую.
Дід Панас, а саме так звали незадоволеного старого, надумав ідею, як відлякувати голубів. Багато ексцентричних думок, приходили до його голови, та він зупинився на одній: відлякувати голубів, передягшись в опудало.
-Саме сьогодні розпочну, і дня три поспостерігаю за ними, а там видно буде.
Поки старий продумував специфіку теоретичного замислу, на широкім полі, з’явився він – Голуб Припутень.Здалеку, це був звичайний сизий голуб, одначе, придивившись, можна було помітити його унікальну, притаманну лише йому красу. Його голова, а разом із тим, і передній обеліск шиї, були наповнені сірим. По однім і другому боках, пір’яний колорит, був зеленувато –пурпурового кольору. Окрім цього, біля шиї, розташувалися білуваті озерця плям. Голуб неспішно пересувався, і через його горду статуру, проглядалися червонуваті кольори на грудях. Все в нім було якесь цікаве, навіть жовтуватий дзьоб, був схожий на симбіотичний відрізок жовтого полотна. Припутень елегантно і гордо, проходився широкою безмежжю поля, і неспішно ковтав зерновий урожай.
Дід Панас, вже другий день спостерігав за голубом, і нарешті, схопив шкідника.
-От, попався, ага- а-а, тепер я тобі відімщу.
-Не треба мене чіпати – почувся голос через щілину невеличкого дзьоба. Відпустіть мене!
-Що? Це хто сказав?
-Це я.
-Хто Я?
-Я, голуб Припутень, представник родини Голубові, ряду Голубоподібні.
-А ти хіба вмієш розмовляти?
-Так, і я зараз Вам розповім про себе. Почну з того, що я походжу з роду найбільших голубів Європи. Я, і мої рідні, переважно мешкаємо в лісах. Серед краси лісового скупчення, ми харчуємося насінням ялини, сосни, і не тільки. Ми добре ходимо, але не спритно, літаємо гарно, легко і швидко. Живемо ми, здебільшого зграями. Подовженість нашого життя, може перевищувати цифру 15, якщо будуть сприятливі умови для існування.
-Еге ж, чув я про вас. Читав колись, журнали з дикої природи. Скажи, а як ж у вас відбувається гніздовий період?
-Ну що вам сказати – гордовито відмовив голуб, і накинув ока на свою рожево – червонасту лапу. З приходом періоду для гніздування, аби звернути увагу на себе, самець підвищує активність голосового апарату, волелюбно, і радісно показує свої льотні таланти.
-Ну-у-у, добре. А , цей, як його, а що ж робить самка? - вкрившись рум’янцем цікавості, промовив старий.
-Все ж очевидно: якщо вона, тобто – самка відповідає взаємністю, то пара птахів, доторкаються до дзьобів один – одного, звертаючи увагу на пір’ячка. Ось така реакція згоди.
-А коли у вас періодизація кладки яєць?
-Перша в рамках ранньої весни, а друга десь в липні, в самому екваторі літа.
Дід Панас, із запалом в очах сказав: «Слухай, а ви черв’яків їсте, чи для вас це занадто низько?»
-Рідко. Лише в тому випадку, якщо представники нашого роду, живуть поряд із людськими житлами - відповів Припутень.
Гаразд- відрізав дід. Це все добре: гніздування, літання, красування, але ти мені зуби не заговорюй. Історія у вас чудова, чисто з естетичної точки зору, і я б споглядав на вас, із задоволенням. Але ж… скільки можна! Прилітаєте сюди, їсте мій врожай, псуєте мені все, ще й гордо звете себе родиною Голубових. Ну просто, спасу від вас немає. Я вже й в опудало надумавпередягтись, і вечорами тут чергую, та нічого. Але, ж тепер, я тебе спіймав. Відкажись лише на одне питання: чого тобі в лісі не сидиться, і чого ти тут плентаєшся?
-Тут все просто. Ми не хочемо завдавати шкоди, одначе, якщо в лісі виникає недостатність природного корму, то ми вимушені атакувати поля. Тут немає якоїсь великої філософії: просто птиці, як і люди, шукають собі кращого життя аби вижити, аби на повні груди, розправити свої крила, і летіти… Звичайно, ти можеш мене вбити, одначе, це нічого не змінить. Ми так і будемо літати, допоки матінка природа буде існувати.
Після цих слів, дід Панас, неначе задумався про щось велике і вічне. А поки він думав, гордовитий Припутень, вислизнув з рук старого, і полетів.Він летів, по темному, сіруватому небі, на яке ніби – то висипали колоритне вугілля.І через висоту свого польоту промовив:
-Все від чогось залежить, і кудись йде…
*** А алегорія казки, повністю поринула у ніч, не залишивши і сліду від денного експресу. Поснуло все: і люди, і птахи. Панувала ніч.
10 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ
На Урок.
Казка « Гордий Припутень»
Це великий лісовий голуб, який має схожість з добре відомим сизим голубом, але помітно більший за розміром.
Припутень (Columba palumbus) — птах родини Голубових (Columbidae). Це дикий лісовий голуб, завдовжки понад 40 см, розмах крил — понад 70 см, вага — до 930 г, колір блакитно-сірий, груди червонувато-сірі, дві білі плями і зелений металевий полиск на шиї. У польоті помітна поперечна біла смуга — шеврон на кожному крилі.
Харчується майже виключно рослинною їжею: насінням, листям, зерном, травою, жолудями та плодами. Рідше поїдають гусениць, слимаків та дощових черв’яків. Птахи, які живуть поруч з людським житлом, підбирають харчові відходи.
Харчується майже виключно рослинною їжею: насінням, листям, зерном, травою, жолудями та плодами. Рідше поїдають гусениць, слимаків та дощових черв’яків. Птахи, які живуть поруч з людським житлом, підбирають харчові відходи.
Матеріали до уроків
https://naurok.com.ua/kazka-gordiy-priputen-uchast-u-ramkah-vseukra-nsko-akci-ptah-roku-ptahom-2018-roku-ukra-nskim-tovaristvom-ohoroni-ptahiv-obrano-priputnya-columba-palumbus-15021.html
СЕРТИФІКАТ ЗА ПУБЛІКАЦІЮ МАТЕРІАЛА.
11 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ
НА МЕТОДИЧНОМУ ПОРТАЛІ.
Казка
Задум Засухи проти Води
МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ ХІМІЇ.
7 КЛАС.
УРОК № 40.
Вода, склад молекули, поширеність у
природі, фізичні властивості.
Вода – розчинник.
Навчальні проекти
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
Правила участі у конкурсі
“Учитель року”
Творчий етап – „
УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”
5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | СТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ |
Початкова школа, фізика | 01-27 січня |
Біологія, астрономія | 01-27 лютого |
Хімія, географія | 01-27 березня |
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.
Опубліковано: Плясецька Яна С... Нд, 2018-03-11 15:15
РЕЄСТР ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ СЕРТИФІКАТІВ
МЕТОДИЧНОГО ПОРТАЛУ
СЕРТИФІКАТ
Казка
Задум Засухи проти Води
Світ казки – це безмежна, зачарована долина, де щодень відбувається безліч цікавих несподіванок. В цім світі, є багато мальовничих місцин, вузеньких і широких вулиць, а найголовніше – багато посмішок. Майже кожна доріжка в цім світі – це вказівка до пригод, до нового, ще досі невідомого пізнання. Все в світі фантазії живе, гомонить, і мандрує по сторінках казкових книжок, періодично зупиняючись то на однім, то на другім кінці сторінки. І ось, мандрувавши по перших сторінках книжкових заголовків, оминаючи чарівні береги казкових країн, наша чудасія, зупинилася на одній цікавій історії. Оченята казки, радо поглянули на незнайому історію, передбачаючи щось цікаве, повчальне, а найголовніше – чарівне…
***
А зупинилася казка в далекому, вільному і безмежному краї. Ця країна, була волелюбна, як вітер, прекрасна, як соняшникове угіддя, і нестримна, як грозовий політ блискавки. Звали країнуВода, і все в її імені казало саме про себе. Її вигляд – був переповнений легкістю і свіжістю, інакомовність її характеру, давала наснагу для життя усім жителям країни. Вона добре товаришувала з двійкою кавалерів атомів, і з одним представником атомів кисню. Мала вона три сестри, які вміло поєднували між собою агрегатну складову характеру. Відтак, одна із сестер, мала стійкий, норов, який заморожував льодом усе навколишнє. Інша ж, рідку, водянисту характеристику, яка була настільки надзвичайна, що в кожнім її погляді була кристальна індивідуальність, або ж навіть – унікальність. Третя ж – в газоподібнім стані, могла похизуватися водянистою парою. Ці три сестри були дуже дружними, і країна Вода їх дуже любила.
Та що там казати, кожен живий організм, який населяв цю місцевість, з лагодою споглядав на водянисту сім’ю, бо знав, що без них їх світ всохне.
Одначе, були в цім краї відчайдухи, які думали геть по – іншому. То була сім’я Засуха, і вони були переконані, що без Води і її сестер, їм житиметься краще. Не зрозуміло було їм, чому розповсюдженість Води, або ж її популярність, настільки велика, і чому вона так необхідна.
- Ось дивіться – казала стара, із сім’ї Засухи. Я учора читала в газеті, про Воду, і що я вичитала: буцімто, вода поширюється на 4/5 територіального покриття…
-Ага-а-а-теж мені, факт – виголосив малий із сім’ї Засухи.
- А ще, ось, людське середовище організму, в більшому відсотковому відношенні, складається з водянистого наповнення.
- І чому її так поважають? Вона ж навіть не наповнена кольором, і запах у неї відсутній.
- А ще, поговорюють, що вона є сильним розчинником, і має велику ефективність у повсякденному колі обов’язків. Невже, Вода така всесильна – із злорадою вимовив дід із тієї ж сім’ї? Я ще чув, що гірські породи, також не обходяться без неї. Я вважаю, що ми можемо прожити і без Води.
- Я вигадав - промовив малий. А давайте, влаштуємо пожежу. Вночі, коли водяні стражі будуть спати. Ну – у – у, покличемо дядька Вогонь, він запалить все добренько, тоді і подивимось, чия взяла.
Бідолашна сім’я Засухи, так була зацікавлена в доведенні своєї думки, що навіть і не подумала, що їх затія є дурнуватою і безрезультатною. Одначе, вночі, коли зоряна октава вирушала на охорону, а місячний метелик розлігся біля м’якої хмарини, вони вирішили здійснити задумане. Отож бо, викликавши свого старого знайомого, вони, що є сили запалили вогняні простирадла полум’я, і радісно спостерігали за секундною перемогою. Одначе, вода ніколи не спить. Як тільки – но, червоний колір, з’явився на горизонті, із неба пішли прозорі крапельки, і змили план шкідників. Вони ще і ще намагалися, та сила трьох сестер була більшою, і на чолі з Водою, вони тримали в захисті усе живе і дихаюче. Бідолахи, навіть не зрозумівши своє нищівне фіаско, ще неодноразово намагалися заподіяти зло, та їм так нічого не вдавалося.
Не вдавалося, бо Вода – то є фундамент для життя живого організму, і якщо його прибрати, то життєздатність усіх інших процесів, буде погіршуватися, і згодом, зруйнується. Бо кожна краплина водички – то новий ковток для щоденності.
Сім’я Засухи, ще довго кружляла по країні Води. Вони так і не зрозуміли свою помилку, так і не поглянули в очі правди, і від того, були дуже сумними. Проходячи по знайомим доріжкам, вони зазирнули в гості до лісу, де якраз була пора росту грибочків. Перед їхніми обличчями, постали десятки опеньок, лисичок, і інших видів, які з дивним поглядом позирали на сім’ю. Вони хотіли рости, хотіли водички, яка чомусь, не йшла з неба. Вони ще і ще споглядали до неба, коли ось, впала одна, друга, а потім і третя крапелька. Вигляд грибів, почав змінюватися, їхні шийки повитягувалися, і вони почали зростати. Побачене здивувало сім’ю…
-Дідусю – вимовив малий, я зрозумів, для чого потрібна Вода. Вона необхідна для життя.
ПРОВЕРКА ТЕКСТА НА УНИКАЛЬНОСТЬ
Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
14-16 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ
ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ.
МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ
"ГИС-ФОРУМ-2018"
В ГОРОДЕ ХАРЬКОВЕ
21 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ
ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ.
23 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ
Графік ІV
засідання
РМЦ
вчителів-предметників
в 2017-2018 н.р.
РМЦ
|
Місце проведення
|
Дата, час
|
ПІБ педагога ЗЗШ № 65,
який відвідує захід
|
|
1.
|
Початкова школа
|
ЗНВК «Світанок»
|
26.03.2018
10-00
|
Корольова Л.О.
|
2.
|
Французька мова
|
ЗЗШ №4
|
04.04.2018
14-30
|
Голіщева Г.П.
|
3.
|
Англійська мова
|
ЗГ №93
|
04.04.2018
14-30
|
Сидір К.О.
|
4.
|
Німецька мова
|
ЗГ №93
|
05.04.2018
14-30
|
Меркулова В.С.
|
5.
|
Російська мова
|
ЗНВК №63
|
05.04.2018
14-30
|
Радченко О.М.
|
6.
|
Українська мова
|
ЗЛ №34
|
05.04.2018
14-30
|
Шовкопляс О.В.
|
7.
|
Історія
|
ЗЗШ №101
|
04.04.2018
14-30
|
Костіна Т.А.
|
8.
|
Економіка
|
ЗЛ №34
|
06.04.2018
14-30
|
Розсохач С.О.
|
9.
|
Хімія
|
ЗНВК №42
|
05.04.2018
14-30
|
Плясецька Я.С.
|
10.
|
Математика
|
ЗЗШ №52
|
04.04.2018
14-30
|
Іванюк Г.А.
|
11.
|
Географія
|
ЗЗШ №55
|
12.04.2018
14-30
|
Розсохач С.О.
|
12.
|
Біологія
|
ЗЗШ №95
|
05.04.2018
14-30
|
Фесенко Н.А.
|
13.
|
Фізика
|
ЗНВК «Освіта»
|
03.04.2018
14-30
|
Легуцька М.А.
|
14.
|
Інформатика
|
ЗБЛ «Перспектива»
|
03.04.2018
14-30
|
Легуцька Г.О.
|
15.
|
Фізична культура
|
ЗНВК №63
|
03.04.2018
14-30
|
Авраменко Н.В.
(відповідальна)
|
16.
|
Практичні психологи
|
ЗЗШ №12
|
28.03.2018
9-00
|
Безклепченко І.А.
|
17.
|
Трудове навчання
|
ЗЗШ №65
|
05.04.2018
14-30
|
Шаповалова Т.Г.
Вдовиченко В.М.
|
18.
|
Образотв. мистецтво
|
ЗЗШ №95
|
28.03.2018
11-00
|
Вдовиченко В.М.
|
19.
|
Основи здоров’я
|
ЗЗШ №111
|
28.03.2018
10-00
|
Плясецька Я.С.
|
20.
|
Музичне мистецтво
|
ЗНВК №19
|
05.04.2018
14-30
|
Александрович О.В.
|
21.
|
Бібліотекарі
|
ЗБЛ «Перспектива»
|
28.03.2018
10-00
|
Твердохліб Г.М.
|
25 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
Освітній проект «На Урок» оголошує про проведення 25 березня о 12.00першого безкоштовного вебінару за темою:
«Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою Internet-сервісів»
конференцій EdCamp Ukraine.
План вебінару:
- Інтерактивні технології в навчанні.
- Результати наукових досліджень сучасного шкільного навчання.
- Знайомство та інструкція по роботі з сервісом peardeck.com.
- Можливості та особливості роботи з сервісом nearpod.com.
Учасник вебінару отримує свідоцтво, в якому, окрім основної інформації, зазначається кількість прослуханих годин. Додатково надається презентація та відеоматеріали трансляції вебінару.
Про вебінар
Цей вебінар започатковує серію освітніх вебінарів, присвячених модернізації освітнього процесу. Ми плануємо познайомити українських вчителів з популярними у всьому світі інтернет-сервісами, які змінюють ставлення учнів до навчання.
Разом з учасниками вебінарів ми будемо говорити про стан сучасної освіти, використання інтерактивних технологій на уроках, можливі проблеми та шляхи їх вирішення. Віримо, що знайдемо багато однодумців — вчителів, які готові працювати спільно з нами задля покращення якості освіти.
Основна частина нашого вебінару присвячена практиці. Ми розглянемо два інтернет-сервіси для вчителів:
Основна частина нашого вебінару присвячена практиці. Ми розглянемо два інтернет-сервіси для вчителів:
- Peardeck — сайт, який змінить уявлення ваших учнів про презентації та посилить жагу до знань.
- Nearpod — сервіс для створення інтерактивних уроків, з допомогою якого стандартні розробки, які є у кожного вчителя, можна за лічені хвилини перетворити на цікаві та ефективні навчальні матеріали.
План вебінару:
- Інтерактивні технології в навчанні.
- Результати наукових досліджень сучасного шкільного навчання.
- Знайомство та інструкція по роботі з сервісом peardeck.com.
- Можливості та особливості роботи з сервісом nearpod.com.
Кому це буде корисно:
вчителям початкової та середньої шкіл, вчителям-предметникам загальноосвітніх закладів, педагогам додаткової освіти, заступникам директорів, класним керівникам, методистам, викладачам, вихователям, психологам, соціальним педагогам, батькам учнів, педагогам інших освітніх установ.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
БЕЗКОШТОВНЕ СВІДОЦТВО ОНЛАЙН УЧАСНИКАМ
Комментариев нет:
Отправить комментарий