1 листопада, вівторок
День вегана
Перше вегетаріанське товариство було утворено в 1847 році в Англії, проте саме вегетаріанство традиційно було пов’язане з народом стародавньої Індії. Навіть на сьогоднішній день індійці складають понад 70 відсотків вегетаріанського населення світу.
Міжнародний день вегана відзначається щорічно 1 листопада. Саме цього дня в 1994 році Веганское співтовариство відзначало своє 60-річчя. Вегани є строгими вегетаріанцями, вони не тільки виключають зі свого раціону м’ясо і рибу, а й будь-які інші продукти тваринного походження - яйця, молоко, мед. Вегани не носять одяг зі шкіри, хутра, вовни і шовку, і не користуються продуктами, які тестували на тваринах.
1 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Вебінар
Інтерактивної школи творчого вчителя
01.11.16
Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!
Ви зареєструвались на вебінар(и),
що буде(уть) проводитися
1 ЛИСТОПАДА
в рамках онлайн-проекту
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ:
14:00–15:00
ТЕМА ВЕБІНАРУ:
«Основи здоров’я.
7 клас.
Як уроки предмету
«Основи здоров’я»
можуть допомогти підліткам
вирішувати косметичні проблеми.
Спікер:
УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ -120.
1 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Вебінар
Інтерактивної школи творчого вчителя
01.11.16
Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!
Ви зареєструвались на вебінар(и),
що буде(уть) проводитися
1 ЛИСТОПАДА
в рамках онлайн-проекту
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ:
15:00–16:00
ТЕМА ВЕБІНАРУ:
Основи здоров’я.
8 клас.
Як на уроках предмету
«Основи здоров’я»
формувати уявлення про безпеку харчування.
Дієтичне харчування і негативні наслідки незбалансованого харчування»
Спікер:
УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ -120.
ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ:
СЕРТИФІКАТ ЗА УЧАСТЬ
У ВЕБІНАРІ
ПІСЛЯ 5 ЛИСТОПАДА.
2 ЛИСТОПАДА
3 ЛИСТОПАДА
Відповідно
до
Програми реалізації міського проекту
«Управлінська сотня кадрового резерву»,
затвердженої
наказом департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
від 03.10.2.016 №616р
«Про організацію міського проекту
«Управлінська сотня
кадрового резерву
у 2016-2017 навчальному році»
запрошуємо педагогічних працівників
навчальних закладів
м. Запоріжжя
стати учасниками
VIP-майстер класу
«Школа яка не школа.
Або найактуальніші проблеми
у реформуванні освітньої галузі»
під керівництвом
Віктора Громового -
відомого науковця,
автора двох підручників,
трьох збірок та близько 500 статей
з проблем сучасної освіти,
політології та соціології,
посібника з менеджменту освіти.
Дата та час проведення:
03 листопада 2016 року о 15:00.
УЧАСТЬ У
VIP-майстер класі
ВЧИТЕЛІВ ШКОЛИ:
Куц Вікторія Володимирівна
заступник директора з НВР,
вчителя основ здоров'я
ТА
Розсохач Світлана Олександрівна
вчителя географії
ФОТОЗВІТ:
ФОТОЗВІТ:
3 ЛИСТОПАДА
Тренінг
"Розробка дистанційних курсів
на платформі
Moodle"
кафедра информатики ЗОИППО
<ciit.zp@gmail.com>
13:12 05.10.2016
Шановні колеги!
Згідно додатку 3 наказу ДОіН від 27.11.2015 № 0645 кафедра
інформатики та інформаційних технологій в освіті з 01.11.16 по 20.12.2016 року
проводить дистанційний тренінг «Розробка дистанційних курсів на платформі
Moodle». До участі у тренінгу запрошуються вчиталі та співробітники
загальноосвітніх закладів Запорізької області.
Реєстраційна форма знаходиться за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1y-PDgZs_zTdqQEZFirWyQjEVEiILfl0fJccng-rot6A/edit?usp=sharing
Реєстраційна форма буде доступною з 05.10 по 07.11.2016
року.
За додатковою інформацією звертатися до доцента кафедри
інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО Швеця Юлія
Олександровича, т. 061-236-30-99 (роб.), 067-284-14-76 (моб.), ел. адреса:
shvets.july@gmail.com.
РЕЄСТРАЦІЯ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
ДЛЯ УЧАСТІ
У ТРЕНІНГУ
"Розробка дистанційних курсів
на платформі Moodle"
НА БАЗІ
КАФЕДРИ ІНФОРМАТИКИ
ЗОІППО
ФОРМА ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ
4 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
Вебинар
«Облачные сервисы и офисные
приложения в работе учителя».
Оганизованный
ЦРТ «Мега-Талант».
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ
ВЕБІНАРУ
-
17.00-18.00.
Ведущий вебинара:
Яна Литовченко, тренинг-менеджер крупной международной компании, консультант по вопросам использования инновационных технологий и электронного менеджмента в сфере образования.
|
Запланировано на 4 нояб. 2016 г.
Вебинар организован центром развития талантов https://mega-talant.com
Автор и ведущий: Яна Литовченко
1) Актуальность облачных технологий в школе
2) Обзор самых популярных облачных сервисов для педагогов
3) Работа учителя с облачным инструментарием (на примере Google Drive)
4) Идеи использования облачных технологий в школе
5) Итоги: преимущества и недостатки использования облачных сервисов и офисных приложений
6) Вопросы/ответы
Все участники вебинара получат именные электронные свидетельства и презентацию с материалами вебинара. Для этого нужно заполнить анкету, ссылку на которую мы опубликуем по завершении вебинара. Самые активные участники смогут получить по 500 рублей на личный баланс для оплаты участия в олимпиадах и конкурсах «Мега-Талант».
Присоединяйтесь к нам в соц. сетях:https://vk.com/mega_talant
http://ok.ru/group/52495588524196
https://www.facebook.com/the.megatalant
https://twitter.com/MegaTalant_tdc
Категория
Лицензия
- Стандартная лицензия YouTube
УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ -2057.
5 листопада, субота
Всесвітній день поширення
інформації про проблему цунамі
Цунамі призводять до численних людських жертв, завдають величезної шкоди і є спільною проблемою для багатьох країн, про що свідчать, зокрема, події, що відбулися в 1960 році в Чилі, в 1976 році на Філіппінах, в 1998 році в Папуа - Новій Гвінеї, в 1999 році в Туреччині, в 2001 році в Перу, в 2004 році в прибережних державах Індійського океану, в 2009 році біля узбережжя Самоа і Тонга і в 2011 році на сході Японії.
Визнаючи важливість забезпечення готовності до таких випадків і оперативного поширення інформації за допомогою систем раннього попередження, використання традиційних знань і здійснення принципу «зробити краще, ніж було» на етапах відновлення, реабілітації та реконструкції з метою захисту життя людей і запобігання шкоди від цунамі, про що йдеться в Сендайської рамковій програмі по зниженню ризику лих на 2015-2030 роки, Генеральна Асамблея ООН на 81-му пленарному засіданні, яке відбулося 22 грудня 2015 року, постановила оголосити 5 листопада Всесвітнім днем поширення інформації про проблему цунамі (резолюція A/RES/70/203).
Пропонується всім державам-членам, організаціям системи Організації Об’єднаних Націй, інших міжнародних і регіональних організацій, а також громадянського суспільства, в тому числі неурядовим організаціям і приватним особам, належним чином і відповідно до національних пріоритетів проводити Всесвітній день поширення інформації про проблему цунамі в цілях підвищення обізнаності громадськості про небезпеку цунамі.
6 ЛИСТОПАДА
Правила участі у конкурсі
“Учитель року”
ПОЛОЖЕННЯ
про Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
„Учитель року”
за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок проведення Всеукраїнського конкурсу „Учитель року” за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК” (далі – Конкурс).
1.2 Конкурс організовує редакція науково-популярного природничого журналу для дітей „КОЛОСОК” та оргкомітет Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу „КОЛОСОК” за сприяння Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інституту обдарованої дитини НАПН України.
1.3. Конкурс проводиться з метою підтримки ініціативних і талановитих педагогів природничих предметів та початкової школи, розвитку їхнього творчого потенціалу.
1.4. Основними завданнями Конкурсу є пошук талановитих учителів, які володіють предметом та бажають вдосконалювати свою фахову майстерність.
1.2 Конкурс організовує редакція науково-популярного природничого журналу для дітей „КОЛОСОК” та оргкомітет Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу „КОЛОСОК” за сприяння Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інституту обдарованої дитини НАПН України.
1.3. Конкурс проводиться з метою підтримки ініціативних і талановитих педагогів природничих предметів та початкової школи, розвитку їхнього творчого потенціалу.
1.4. Основними завданнями Конкурсу є пошук талановитих учителів, які володіють предметом та бажають вдосконалювати свою фахову майстерність.
ІІ. Учасники Конкурсу
2.1. До участі у Конкурсі запрошуються учителі початкових класів, які викладають предмет „Природознавство”, та учителі природничих предметів (фізики, хімії, біології, астрономії, географії).
2.2. Учасники Конкурсу беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.
2.3. Конкурс проводиться анонімно, а його результати оприлюднюються лише за згоди Учасників Конкурсу.
2.4. Участь у конкурсі безкоштовна.
2.2. Учасники Конкурсу беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.
2.3. Конкурс проводиться анонімно, а його результати оприлюднюються лише за згоди Учасників Конкурсу.
2.4. Участь у конкурсі безкоштовна.
ІІІ. Організація Конкурсу
3.1. Для організації Конкурсу створюється Організаційний комітет та Журі Конкурсу.
3.2. Організаційний комітет визначає правила проведення Конкурсу; визначає дату проведення Конкурсу; оприлюднює результати Конкурсу (за згоди Учасників).
3.3. Журі формує банк завдань Конкурсу, організовує перевірку робіт Учасників Конкурсу, визначає призерів та лауреатів, проводить апеляцію.
3.4. Конкурс відбувається щороку у два етапи: розв’язування тестових завдань („Учитель ерудит”) та виконання одного чи декількох творчих завдань з фахової майстерності („Учитель популяризатор” та ін.). Обидва етапи оцінюються незалежно, загальний бал підсумовується.
3.2. Організаційний комітет визначає правила проведення Конкурсу; визначає дату проведення Конкурсу; оприлюднює результати Конкурсу (за згоди Учасників).
3.3. Журі формує банк завдань Конкурсу, організовує перевірку робіт Учасників Конкурсу, визначає призерів та лауреатів, проводить апеляцію.
3.4. Конкурс відбувається щороку у два етапи: розв’язування тестових завдань („Учитель ерудит”) та виконання одного чи декількох творчих завдань з фахової майстерності („Учитель популяризатор” та ін.). Обидва етапи оцінюються незалежно, загальний бал підсумовується.
IV. Перший етап заочного туру – „УЧИТЕЛЬ ЕРУДИТ”
4.1. Для участі у першому етапі Учасник реєструється на сайті www.kolosok.org.ua (у рубриці „УЧИТЕЛЬ РОКУ-KOLOSOK ON-LINE”), вказує своє прізвище, ім’я та по батькові, предмет, який викладає, школу, електронну пошту, контактний телефон.
4.2. Реєстрація розпочинається 1 листопада і завершується за день до початку виконання завдань першого етапу. Логін і пароль, вказаний під час реєстрації, є ключем доступу до завдань першого етапу.
4.3. Оргкомітет конкурсу повідомляє про дату і час виконання завдань та надає інструктивні матеріали першого етапу заочного туру „УЧИТЕЛЬ ЕРУДИТ” на сайті www. kolosok.org.ua.
4.4. Орієнтовні терміни виконання завдань першого етапу подано у таблиці 1.
4.2. Реєстрація розпочинається 1 листопада і завершується за день до початку виконання завдань першого етапу. Логін і пароль, вказаний під час реєстрації, є ключем доступу до завдань першого етапу.
4.3. Оргкомітет конкурсу повідомляє про дату і час виконання завдань та надає інструктивні матеріали першого етапу заочного туру „УЧИТЕЛЬ ЕРУДИТ” на сайті www. kolosok.org.ua.
4.4. Орієнтовні терміни виконання завдань першого етапу подано у таблиці 1.
Таблиця 1. Орієнтовні терміни проведення
першого етапу заочного туру Конкурсу
першого етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
Початкова школа Фізика | 28 січня, 11.00-12.00 28 січня, 12.00-13.00 |
Біологія Астрономія | 25 лютого, 11.00-12.00 25 лютого, 12.00-13.00 |
Хімія Географія | 25 березня, 11.00-12.00 25 березня, 12.00-13.00 |
4.5. У вказаний час Учасник отримує доступ до банку завдань і обирає одну з номінацій: „ПОЧАТКОВА ШКОЛА”, „ФІЗИКА”, „АСТРОНОМІЯ”, „ХІМІЯ”, „БІОЛОГІЯ”, „ГЕОГРАФІЯ”.
4.6. Кожна номінація передбачає виконання Учасником не менше 30-ти тестових завдань, зміст яких відповідає науковій парадигмі навчального предмету (природознавства у початковій школі, фізики, астрономії, хімії, біології, географії).
4.7. Час виконання завдань обмежений.
4.8. По завершенню виконання завдань кожному Учаснику доводиться до відома результат у балах, час, затрачений ним на виконання завдань, а також таблиця правильних відповідей.
4.9. Переможці першого етапу визначаються за кількістю набраних балів з врахуванням затраченого на виконання завдань часу.
4.6. Кожна номінація передбачає виконання Учасником не менше 30-ти тестових завдань, зміст яких відповідає науковій парадигмі навчального предмету (природознавства у початковій школі, фізики, астрономії, хімії, біології, географії).
4.7. Час виконання завдань обмежений.
4.8. По завершенню виконання завдань кожному Учаснику доводиться до відома результат у балах, час, затрачений ним на виконання завдань, а також таблиця правильних відповідей.
4.9. Переможці першого етапу визначаються за кількістю набраних балів з врахуванням затраченого на виконання завдань часу.
V. Другий етап – „УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”
5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт другого етапу заочного туру подано у таблиці 2.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт другого етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
другого етапу заочного туру Конкурсу
другого етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | СТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ |
Початкова школа, фізика | 01-27 січня |
Біологія, астрономія | 01-27 лютого |
Хімія, географія | 01-27 березня |
5.6. Роботи Учасників другого етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.
VI. АПЕЛЯЦІЯ
6.1. Апеляційні заяви після першого етапу Конкурсу подаються у день проведення цього етапу (до 24.00) на електронну пошту:
kolosokappellation@gmail.com
6.2. Оргкомітет не приймає апеляцій щодо робіт другого етапу та не надсилає Учасникам аналізу їхніх творчих робіт. Апеляція не приймається і щодо виникнення форс-мажорних обставин (низька швидкість передачі даних через інтернет-канал в Учасників, збої у роботі їхньої електромережі та ін.).
VII. Підбиття підсумків Конкурсу. Лауреати конкурсу
7.1. У кожній предметній номінації на кожному етапі журі визначає лауреатів Конкурсу.
7.2. Дипломи лауреатів Конкурсу отримує не більше третини всіх учасників за умови, що вони набрали на відповідному етапі не менше половини від максимальної кількості балів.
7.3. Лауреати першого етапу Конкурсу отримують диплом „Учитель ерудит”, другого – „Учитель популяризатор” у кожній номінації відповідно:
Учитель ерудит. Номінація „Початкова школа”,
Учитель ерудит. Номінація „Фізика”,
Учитель ерудит. Номінація „Біологія”,
Учитель ерудит. Номінація „Географія”,
Учитель ерудит. Номінація „Хімія”,
Учитель ерудит. Номінація „Астрономія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Початкова школа”,
Учитель популяризатор. Номінація „Фізика”,
Учитель популяризатор. Номінація „Біологія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Географія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Хімія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Астрономія”.
7.2. Дипломи лауреатів Конкурсу отримує не більше третини всіх учасників за умови, що вони набрали на відповідному етапі не менше половини від максимальної кількості балів.
7.3. Лауреати першого етапу Конкурсу отримують диплом „Учитель ерудит”, другого – „Учитель популяризатор” у кожній номінації відповідно:
Учитель ерудит. Номінація „Початкова школа”,
Учитель ерудит. Номінація „Фізика”,
Учитель ерудит. Номінація „Біологія”,
Учитель ерудит. Номінація „Географія”,
Учитель ерудит. Номінація „Хімія”,
Учитель ерудит. Номінація „Астрономія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Початкова школа”,
Учитель популяризатор. Номінація „Фізика”,
Учитель популяризатор. Номінація „Біологія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Географія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Хімія”,
Учитель популяризатор. Номінація „Астрономія”.
VII. Підбиття підсумків Конкурсу. Фіналісти конкурсу
8.1. Фіналісти у кожній номінації визначаються серед Учасників, які брали участь в обох етапах.
8.2. Переможці визначаються за сумарною кількістю балів, набраною в обох етапах.
8.3. До фіналу запрошуються 5 учасників кожної номінації, які набрали максимальну кількість балів.
8.4. За підсумками Журі визначає переможців Конкурсу у кожній номінації:
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Початкова школа”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Хімія”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Фізика”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Біологія”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Географія”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Астрономія”.
8.2. Переможці визначаються за сумарною кількістю балів, набраною в обох етапах.
8.3. До фіналу запрошуються 5 учасників кожної номінації, які набрали максимальну кількість балів.
8.4. За підсумками Журі визначає переможців Конкурсу у кожній номінації:
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Початкова школа”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Хімія”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Фізика”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Біологія”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Географія”;
„Учитель року” за версією журналу „КОЛОСОК”. Номінація „Астрономія”.
IX. Нагородження Учасників Конкурсу
9.1. Для переможців у кожній номінації Конкурсу передбачені нагороди: дипломи, річна передплата журналу „КОЛОСОК” та газети „КОЛОСОЧОК”, безкоштовна участь у конкурсі „КОЛОСОК” 30-ти учнів школи, в якій працює переможець Конкурсу.
9.2. Електронні версії сертифікатів Учасники можуть отримати у своєму кабінеті на сайтіwww.kolosok.org.ua по завершенні Конкурсу в усіх номінаціях.
9.3. Інформація про підсумки Конкурсу висвітлюється на сайтах Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу „КОЛОСОК”, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інституту обдарованої дитини НАПН України.
9.2. Електронні версії сертифікатів Учасники можуть отримати у своєму кабінеті на сайтіwww.kolosok.org.ua по завершенні Конкурсу в усіх номінаціях.
9.3. Інформація про підсумки Конкурсу висвітлюється на сайтах Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу „КОЛОСОК”, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інституту обдарованої дитини НАПН України.
X. Фінансування Конкурсу
Джерелами фінансування Конкурсу є кошти, не заборонені законодавством України.
6 ЛИСТОПАДА
РЕЄСТРАЦІЯ
ДЛЯ УЧАСТІ
У
Всеукраїнському
інтернет-конкурсі
інтернет-конкурсі
„Учитель року”
за версією
науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”
„КОЛОСОК”
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
В НОМІНАЦІЇ "БІОЛОГІЯ"
В НОМІНАЦІЇ "ХІМІЯ"
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ “УЧИТЕЛЬ РОКУ” ЗА ВЕРСІЄЮ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОГО ЖУРНАЛУ “КОЛОСОК”
Якщо Ви вже реєструвались на конкурс Учитель року-2016, Ви можете УВІЙТИ використовуючи існуючий логін та пароль і обрати номінації, в яких бажаєте прийняти участь.
ЕКОЛОГІЧНЕ СВЯТО.
6 листопада
– Міжнародний день
попередження експлуатації
навколишнього середовища
під час
війни та військових конфліктів
5 листопада 2001р. Генеральна Асамблея ООН оголосила 6 листопада кожного року Міжнародним днем попередження експлуатації навколишнього середовища під час війни та військових конфліктів (резолюція 56/4). Приймаючи це рішення, вона враховувала, що шкода, яка наноситься навколишньому середовищу після їх закінчення відчувається на стані екосистем і природних ресурсів і часто виходить за межі національних територій та період життя одного покоління. Генеральна Асамблея послалась також на Декларацію тисячоліття ООН, в якій підкреслено необхідність вживати заходи з охорони спільного навколишнього середовища.
6 ЛИСТОПАДА.
ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ
ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
ХІМІЇ
ХІМІЇ
ПІСЛЯ
МО
ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ
ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ
ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
ВІД
26 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ
НА БАЗІ
ШКОЛИ № 18
-
26 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ
НА БАЗІ
ШКОЛИ № 18
-
СКЛАСТИ ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ
ВЧИТЕЛЬ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКА ЯНА СЕРГІЇВНА.
КУРС ХІМІЇ.
7 КЛАС.
ТЕСТОВА РОБОТА
З ТЕМИ:
З ТЕМИ:
"ПЕРІОДИЧНА ТАБЛИЦЯ
Д.І.МЕНДЕЛЕЄВА"
7 листопада.
законопроект_
3491-д_1.11.16
8 ЛИСТОПАДА.
Про організацію участі
ЗЗШ №65
у проведенні ІІ
(районного) етапу
Всеукраїнських учнівських
олімпіад
у 2016/2017
навчальному році
та підготовку
до ІІІ (обласного) етапу
Додаток 1
до
наказу ЗЗШ №65
від
08.11.2016 № 403
Графік проведення
ІІ (районного) етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад у 2016-2017 н.р.
№
|
О л і м п і а д и
|
Класи
|
Терміни
проведення
ІІ етапу
олімпіад
|
Місце
|
Орієнт
кількість
учасник.
|
Відповідальні
|
1.
|
Математика
|
6-11
|
14.11
|
ЗЗШ №12
|
99
|
Тертишна Л.О., Коваленко О.М.,
Кравченко Л.І.
|
2.
|
Українська мова та література
|
7-11
|
15.11
|
ЗНВК
№68
|
93
|
Тертишна Л.О., Рябенко Л.І., Кияниця С.Ф.
|
3.
|
Економіка
|
9-11
|
16.11
|
ЗЛ№34
|
34
|
Атюшева Н.М., Дацінько Є.Г.,
Ільїна М.Є.
|
4.
|
Біологія
|
8-11
|
17.11
|
ЗНВК
№60
|
78
|
Тарновська Я.С., Власюк С.М., Терещенко Л.Г.,
|
5.
|
Російська мова та
література
|
8-11
|
18.11
|
ЗЗШ
№52
|
58
|
Тарновська Я.С., Тертишна Л.О., Цокало О.М., Богуславська Л.І.
|
6.
|
Історія
|
8-11
|
21.11
|
ЗЗШ
№101
|
88
|
Тертишна Л.О., Швець Л.В., Павленко Н.Ф.
|
7.
|
Хімія
|
7-11
|
22.11
|
ЗЗШ №4
|
61
|
Атюшева Н.М., Гриньов Ю.В.,
Ніколаєнко Ю.Г.
|
8.
|
Інформатика
|
8-11
|
23.11
|
ЗЛ
№34,
ЗЗШ
№95
|
37
|
Тертишна Л.О., Дацінько Є.Г., Огібалова О.Ю., Стадник О.В.
|
9.
|
Трудове навчання
(техн. праця)
|
8-11
|
24.11
|
ЗНВК
«Вибір»
|
13
|
Атюшева Н.М., Александрова В.С., Лисенков М.С.
|
10.
|
Трудове навчання
(обслуг.праця)
|
8-11
|
24.11
|
ЗНВК
№60,
ЗЗШ №12
|
28
|
Тарновська Я.С.,
Власюк С.М., Коваленко О.М., Юдіна Л.І.
|
10.
|
Фізика
|
7-11
|
25.11
|
ЗЗШ
№ 95
|
81
|
Тертишна Л.О., Огібалова О.Ю., Остапенко Т.М.
|
11.
|
Фізична культура
|
9-11
|
26.11
|
ЗЗШ
№101
|
38
|
Атюшева Н.М., Швець Л.В.,
Дрозд О.А.
|
12.
|
Англійська мова
|
8-11
|
28.11
|
ЗГ
№93
|
81
|
Тертишна Л.О., Іванова Т.І., Холод О.В.
|
13.
|
Географія
|
8-11
|
29.11
|
ЗЗШ
№65
|
79
|
Тарновська Я.С., Чомова С.В., Кравченко Ж.Б.
|
14.
|
Німецька мова
|
8-11
|
30.11
|
ЗГ
№93
|
12
|
Атюшева Н.М., Іванова
Т.І.,Бащенко Ю.П.
|
15.
|
Правознавство
|
9-11
|
01.12
|
ЗЗШ
№101
|
71
|
Тертишна Л.О., Атюшева Н.М., Швець Л.В., Павленко Н.Ф.
|
19.
|
Астрономія
|
10-11
|
05.12
|
ЗНВК
№42
|
15
|
Тертишна Л.О., Могилін О.В., Остапенко Т.М.
|
20.
|
Французька мова
|
8-11
|
06.12
|
ЗЗШ
№ 4
|
11
|
Атюшева Н.М., Гриньов Ю.В., Татарина С.А.
|
21.
|
Інформаційні технології
|
8-11
|
07.12
|
ЗЛ№34,
ЗЗШ №95; ЗГ №93 (резервний )
|
45
|
Тертишна Л.О., Дацінько Є.Г., Огібалова О.Ю., Іванова Т.І.., Стадник О.В.
|
22.
|
Екологія
|
10-11
|
08.12
|
ЗНВК
№60
|
21
|
Тарновська Я.С., Власюк С.М., Терещенко Л.Г.
|
23.
|
Юні знавці Біблії
|
6-11
|
09.12
|
ЗЗШ
№65
|
9
|
Атюшева Н.М., Чомова С.В., Радченко О.М.
|
24.
|
Креслення
|
8-9, 10-11
|
12.12
|
ЗНВК
«Вибір»
|
10
|
Тарновська Я.С., Александрова В.С., Шпинова І.О.
|
25.
|
Педагогіка і психологія
|
11
|
12.12
|
ЗСШФК №18
|
18
|
Атюшева Н.М., Молчанов
В.О., Репетун І.В.
|
Примітка. Районні
олімпіади розпочинаються о 9.00 годині. Учасники прибувають до місця проведення олімпіади не
пізніше 8-40. Учасник має мати ручку,
робочий зошит на 12 аркушів, лінійку.
Обов’язково
слід дотримуватись визначених класів.
Якщо, наприклад, олімпіада проводиться для учнів 9-11 кл., а в ній бажають
взяти участь учні 7-8 кл., то вони повинні виконувати завдання 9 кл., що
позначається в заявці. Апеляції приймаються протягом двох
днів після оголошення результатів.
Додаток 2
до
наказу ЗЗШ №65
від
08.11.2016 № 403
Склад педагогічних працівників
ЗЗШ №65, які входять до журі ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських
олімпіад
2016-2017 навчального року
№
|
П.І.Б. учителя
|
Категорія, звання
|
Українська мова
|
||
1.
|
Шовкопляс Оксана
Василівна
|
І категорія
|
Російська мова
|
||
1
|
Леміш Тамара Яківна
|
Вища категорія,
старший учитель
|
Німецька мова
|
||
1
|
Меркулова Вікторія Станіславівна – секретар журі
|
І категорія
|
Англійська мова
|
||
1
|
Сидір Катерина Олександрівна
|
І категорія
|
Французька мова
|
||
1
|
Голіщева Ганна
Петрівна – секретар журі
|
І категорія
|
Фізика
|
||
1
|
Легуцька Марина Арсентіївна
|
Вища категорія
|
Географія
|
||
1
|
Розсохач Світлана Олександрівна
|
Вища категорія
|
Історія
|
||
1
|
Костіна Тетяна Анатоліївна
|
Вища категорія,
вчитель-методист
|
Математика
|
||
1
|
Бабич Галина Іванівна
|
Вища категорія
|
2
|
Іванюк Галина
Анатоліївна
|
Вища категорія
|
Біологія
|
||
1
|
Фесенко
Надія Анатоліївна
|
Вища категорія,
вчитель-методист
|
Екологія
|
||
1
|
Фесенко Надія Анатоліївна
|
Вища категорія,
вчитель-методист
|
Інформаційні технології
|
||
1
|
Савенко Тетяна
Іванівна
|
Вища категорія,
вчитель-методист
|
Фізична культура
|
||
1
|
Вовк Євгеній Петрович
|
ІІ категорія
|
2
|
Чаровата Ірина
Миколаївна
|
ІІ категорія
|
Технічна праця
|
||
1
|
Вдовиченко Валерій
Миколайович
|
Вища категорія
|
Юні знавці Біблії
|
||
1
|
Радченко Ольга
Миколаївна - голова журі
|
І категорія
|
8 листопада, вівторок
Всесвітній день містобудування (урбанізму)
Цей День виник і заснований з ініціативи громадськості та працівників у сфері планування міст і населених пунктів з метою підвищення інтересу в галузі містобудування. Вперше був запропонований професором в Університеті Буенос-Айреса, випускником Інституту міського будівництва в Парижі, на ім’я Карлос-Марія-делла Паолера (Carlos Maria della Paolera) наприкінці 40-х років і проведений в 1949-му році. Дата проведення Всесвітнього дня містобудування (World Urbanism Day) - 8 листопада. Відзначається вже в більш ніж 30-ти країнах світу на чотирьох континентах.
В цей День організаторами підкреслюється визнання і роль професійного планування і створення зручного та ергономічного міського середовища. Всесвітній день урбанізму являє собою чудову можливість поглянути на планування з глобальної точки зору. Крім того в результаті розвитку міст і територій, ця подія акцентує увагу до сумління жителів і державних органів влади в питаннях дбайливого ставлення до впливу на навколишнє середовище.
З Днем містобудування!
9 листопада, середа
День української писемності та мови
Це свято було встановлено Указом президента України від 6-го листопаду 1997-го № 1241/97 і відзначається щороку на честь українського літописця Нестора - послідовника творців слов’янської писемності Кирила та Мефодія. Дослідники вважають, що саме з преподобного Нестора-літописця і починається писемна українська мова.
УРОК ГЕОГРАФІЇ У 8-Б КЛАСІ.
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІІ
РОЗСОХАЧ С.В.
9 ЛИСТОПАДА.
9 ЛИСТОПАДА.
МІСЬКИ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ.
Шановні колеги!
В рамках методичних навчань, в ЗК № 98 09.11.2016 року о 14 - 00 відбудеться тренінг "Здоровязберігаючи технології на уроках основ здоровя". Запрошую Вас на захід.
З повагою Кравцова В.Т.
Мастер-класс
09.11.2016 в Запорожском коллегиуме № 98
состоялся тренинг
по теме
«Здоровьесберегающие технологии на уроках
«Основы здоровья».
Присутствовали преподаватели
«Основ здоровья» города Запорожья.
Учителя создавали креативную модель урока,
делились опытом внедрения инновационных
педагогических технологий.
В результате обсуждения были определены
современные подходы в преподавании предмета
«Основы здоровья».
состоялся тренинг
по теме
«Здоровьесберегающие технологии на уроках
«Основы здоровья».
Присутствовали преподаватели
«Основ здоровья» города Запорожья.
Учителя создавали креативную модель урока,
делились опытом внедрения инновационных
педагогических технологий.
В результате обсуждения были определены
современные подходы в преподавании предмета
«Основы здоровья».
Материалы тренинга
Участие в тренинге принимали
учителя по основам здоровья
школы № 65
Куц Виктория Владимировна,
Плясецкая Яна Сергеевна
ФОТООТЧЕТ ПО ТРЕНИНГУ:
фотоотчет по тренингу
(123 фотографии)
фотоотчет по тренингу
(123 фотографии)
Памятки по основам здоровья
Выберите пожалуйста правильные ответы
* Обязательно
Представьтесь *
Мой ответ
Человек не будет защищен от грозы, когда грозовой фронт застал его в автомобиле, если он: *
выйдет из автомобиля;
останется в автомобиле
закроет окна;
опустит антенну радиоприемника.
Отметьте, что надо делать во время оказания первой медицинской помощи при обмороке: *
Уложить пострадавшего на спину, расстегнуть воротник, пояс;
поднять, перенести, попытаться усадить пострадавшего, обернуть голову полотенцем;
растереть руки, ноги, спину, грудь спиртом;
дать понюхать нашатырный спирт.
Какие из перечисленных действий необходимо выполнить, если произошла авария с выделением сильнодействующих ядовитых веществ? *
встать в безопасном месте у внутренней стены, в углу, в дверном проеме, у опорной колоны
надеть средства защиты органов дыхания;
закрыть двери, окна, форточки, отключить электроприборы и газ;
избегать движения через замкнутые дворы, участки плотной застройки и лощины.
Отметьте состав полноценного пищевого рациона: *
углеводы, жиры, белки, витамины, неорганические вещества и микроэлементы;
углеводы, белки, витамины, неорганические вещества и микроэлементы;
жиры, белки, витамины, неорганические вещества и микроэлементы;
углеводы, жиры, белки, неорганические вещества и микроэлементы.
Как должен вести себя пассажир мотоцикла при остановке мотоцикла на красном сигнале светофора? *
Опустить ноги на землю, чтобы поддержать баланс мотоцикла;
не опускать ноги на землю — баланс мотоцикла должен поддерживать водитель ;
подавать знаки другим участникам движения;
разговаривать с водителем.
Водителям мопедов и велосипедов разрешается: *
управлять мопедом или велосипедом с неисправным тормозом;
во время движения держаться за другое транспортное средство;
движение по автомагистралям и дорогам для автомобилей, а также по проезжей части ;
буксирование мопедов и велосипедов.
При сильном кровотечении жгут можно накладывать не более, чем на: *
пять часов;
четыре часа;
три;
полтора
Отметьте, какое из высказываний, касающееся молнии, является верным:
разряд статического электричества обычно проходит по пути наибольшего электрического сопротивления;
молния поразит в первую очередь низкий предмет;
молния поразит в первую очередь высокий предмет (мачту, дерево и т. п.);
молния поразит в первую очередь предметы среднего размера.
К средствам индивидуальной защиты не относятся:
убежища;
гражданские и детские противогазы, респираторы;
фильтрующие самоспасатели, противопылевые тканевые маски и повязки;
защитные костюмы, при необходимости пропитанные специальными растворами .
К способам защиты населения при ЧС относятся:
защитные сооружения и простейшие укрытия на местности;
рассредоточение и эвакуация населения из крупных городов в загородную зону
своевременное и умелое применение населением средств индивидуальной защиты
сосредоточение населения в месте ЧС
Каковы причины наводнений?
Обильные осадки, либо очень продолжительные, либо кратковременные, но очень интенсивные
быстрое таяние снега и ледяные заторы;
появление искрового разряда электростатического заряда кучевого облака, сопровождающегося ослепительной вспышкой и резким звуком;
нагон воды с моря на побережья и в устья рек сильным навальным ветром или приливом.
Принимая решение о выборе оздоровительной системы, не следует: *
принимать его самостоятельно, ни с кем не советуясь;
советоваться с врачом, который хорошо осведомлен о состоянии вашего здоровья ;
советоваться с соседом по дому;
советоваться с одноклассниками.
10 листопада, четвер
Всесвітній день молоді
Всесвітній день молоді відзначається щорічно 10 листопада, тому що саме в цей день на Всесвітньої конференції молоді у Лондоні, що проходила 29 жовтня - 10 листопада 1945 року, була заснована Всесвітня федерація демократичної молоді (ВФДМ). Міжнародне об’єднання молодіжних організацій - це центр міжнародного демократичного молодіжного руху, який об’єднує молодь незалежно від політичних і релігійних поглядів, расової та національної приналежності. ВФДМ веде боротьбу за мир, права молоді, незалежність народів, інтернаціональне згуртування прогресивної молоді проти колоніалізму, неоколоніалізму, фашизму та расизму.
10 листопада, четвер
Всесвітній день науки
Скільки кісток в вашому тілі? Чи знаєте ви, що в тілі дорослої людини присутній 206 кісток, а у новонароджених їх 300. Людське око блимає в середньому 4200000 разів на рік. Найдовші живі клітини в організмі є клітини головного мозку - вони можуть жити з вами все життя. Найважчий людський мозок з коли-небудь зареєстрованих важив 2,3 кг. Найнебезпечніша тварина в світі є звичайна муха. Космічний телескоп Хаббл важить 10,896 кг, 13,1 м в довжину, і вартістю $ 2,1 млрд., а космос містить близько 50 мільярдів галактик.
Більшості своїх досягнень людина зобов’язана закладеної в неї Господом Богом здібності до спостереження, аналізу і розумінню явищ, що відбуваються навколо нього у просторі та часі. Систематизуючи отримані знання, людство помітило, що ці знання можна не тільки зберігати, передовати з покоління до покоління, але й доповнювати, розвивати і уніфікувати. Так з’явилася наука.
Ніхто не знає коли саме це відбулося чи яка саме наука першою з’явилася на світ, однак достеменно відомо, що до цих пір людству так і не вдалося вичерпати всю багатогранність напрямів і потенціалу людського пізнання, для якого ми сміливо визначаємо ту чи іншу гілку наукового напрямку. Це неймовірно, але це так.
За даними проекту DilovaMova.com, слідуючи тому або іншому науковому напрямку, вчені дуже часто віддалялися від життя і культурного перебігу основного суспільства. Не рідко це викликало, крім відвертого нерозуміння і природне здивування з боку абсолютно неосвічених людей, що частенько виливалося в конфліктні ситуації, які негативно відбивалися як для самого суспільства, так і для розвитку науки в цілому. Звичайно ж, - що зрозуміло і доступно ослу, то абсолютно не досяжно для кролика. Однак від цього кролик не менш важливий для природи, ніж осел і навпаки.
Об’єднуючим фактором в цій конфліктній ситуації виступила саме життя. Щоб нагодувати вовка та залишити в спокої овець, наука і суспільство стали тісно співпрацювати, від чого почали вигравати і ті й інші. В остаточному підсумку, якщо він взагалі може бути, наука і суспільство стали єдиним цілим, що абсолютно гармонійно для природи самої людини.
Наука плюс суспільство завжди дорівнювало прогресу. Так, на одній з Всесвітніх наукових конференцій, що проходила в Будапешті в 1999-му році, була висловлена ідея про необхідність в ще більш щільной взаємодії між науковим і суспільним середовищем. Робота над підвищенням усвідомлення світовою громадськістю практичної користі науки для всіх поколінь, вимагає зусиль насамперед з боку наукового прошарку нашого суспільства, але без підтримки основної частини суспільства може бути повністю знівельована. У зв’язку з цим, на загальній конференції міжнародної організації ЮНЕСКО, що проходила в 2001-му році, було прийнято рішення - офіційно заснувати «Всесвітній день науки в ім’я миру та розвитку», який щорічно відзначається зараз 10-го листопада.
І зараз, у Всесвітній день науки під егідою ЮНЕСКО проводиться цілий ряд різноманітних заходів спрямованих, як на роботу з науковими та навчальними колективами, так і на тісну взаємодію з урядовими організаціями. Мета цих зусиль - широке поширення знань про науках у справі розвитку та встановлення миру на землі - для всіх верств суспільства, проведення своєрідних днів відкритих дверей. Це не тільки є фактором популяризації тих чи інших наукових напрямків і технологій, але і багато в чому позбавляє суспільство від деструктивного непорозуміння, зміцнюючи довіру і сприяючи позитивному прогресу всього нашого суспільства.
У цей День проект DilovaMova.com, приєднується до цієї ініціативи і бажає всім нам тільки світлих почуттів до науки і наукового середовища! Всі ми пам’ятаємо про те, що знання це світло, а незнання нехай залишаються в минулому! Нехай у цей день Ви дізнаєтеся щось нове. Пізнаєте, нехай невелику, але істину, а вона, як відомо звільнить Вас від чогось абсолютно непотрібного і зайвого, що заважає не тільки Вам, але безперечно, і оточуючим Вас людям.
З Днем науки Вас!
ЕКОЛОГІЧНЕ СВЯТО.
11 листопада
– Міжнародний
День енергозбереження
За ініціативи міжнародної екологічної мережі «Шкільний проект з використання ресурсів та енергії» (SPARE) 11 листопада оголошено Днем енергозбереження. Рішення про заснування цього свята було прийнято у квітні 2008 року на міжнародній нараді координаторів SPARE, що проходила у Казахстані. А вже в листопаді 2008-го світ відзначив перший День енергозбереження. Це свято отримало статус міжнародного, оскільки взяти участь у проекті побажали близько 20 країн. Основна мета свята – привернути увагу влади та громадськості до раціонального використання ресурсів та розвитку відновлюваних джерел енергії. Проблема енергозбереження набагато глибша, ніж може здатися на перший погляд. Економія енергії дозволить знизити забруднення навколишнього середовища.
12 листопада, субота
Всесвітній День
боротьби з пневмонією
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) і Всесвітня організація охорони здоров’я оголосили 12 листопада 2009 днем початку масштабної кампанії по боротьбі з дитячою пневмонією. ВООЗ і ЮНІСЕФ почали кампанію зі збору коштів, які підуть на лікування від цього захворювання дітей у десятках країн, що розвиваються, переважно в Азії та Африці.
Багато експертів в області медицини називають пневмонію «головним убивцею» дітей у віці до 5 років. Трагічна статистика говорить про те, що кожен рік від запалення легенів помирає понад двох мільйонів чоловік.
12 ЛИСТОПАДА.
ПІДГОТОВКА КОМАНДИ
ПРЕДСТАВНИКІВ
ВІД ЗОШ № 65
ДЛЯ ІІ ТУР
ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ.
КОМАНДА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
ДЛЯ УЧАСТІ
У ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ
№
п / п
|
Прізвище, ім’я,
по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на
шкільному етапі
|
1.
|
Бугайова Юлія
Олександрівна
|
19.12.2002
|
8-Б
|
І
|
2.
|
Маріч Костянтин
Сергійович
|
24.10.2002
|
8-В
|
І
|
3.
|
Рибка Дарина
Олександрівна
|
05.05.2003
|
8-Б
|
ІІ
|
4.
|
Шевченко Михайло
Сергійович
|
27.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІ
|
5.
|
Різник Юлія Олександрівна
|
24.05.2003
|
8-Б
|
ІІІ
|
6.
|
Касьянова Вероніка
Андріївна
|
08.03.2003
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
7.
|
Фомичов Данило Олександрович
|
10.02.2004
|
7-В(8)
|
ІІІ
|
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІІ
РОЗСОХАЧ С.В.
13 листопада, неділя
Міжнародний день сліпих
13 листопада 1745 року у Франції народився Валентин Гаюї - відомий педагог, який заснував у Парижі і Петербурзі декілька шкіл і підприємств для сліпих. За рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я саме ця дата відзначається як День сліпих.
До XVIII століття світ не знав навчальних закладів для сліпих. Валентин Гаюї вперше продемонстрував свій метод навчання сліпих, за допомогою придуманого ним шрифту. У 1784 році в Парижі без підтримки уряду та благодійних товариств, на свої власні кошти в своєму власному будинку він відкрив першу в світі школу для сліпих дітей під назвою «Майстерня трудящих сліпих». Першим учнем Валентина Гаюї був підібраний на церковній паперті хлопчик Франсуа де Лезюер. Потім в школу поступили ще 11 його безпритульних однолітків.
Навчання та виховання сліпих дітей Валентин Гаюї поставив на наукову основу. Він розробив рельєфно-лінійний шрифт «унціал». Цей шрифт отримав назву від латинського слова, що означає «рівний по довжині одній унції». Це були великі рівні літери, видавлені рельєфом на щільному папері. Головне достоїнство «унціала» полягало в тому, що за допомогою цього шрифту можна було навчати сліпих дітей читанню і друкувати книги для сліпих. Шрифт був пересувний, і це допомагало сліпим дітям робити набір потрібного тексту. Крім цього Валентин Гаюї сконструював прилади для сліпих і матриці для виготовлення рельєфних наочних посібників, географічних карт і глобусів. Цьому ремеслу він навчав і своїх вихованців. Ідея створення книг для сліпих також належить Валентину Гаюї.
Не дивлячись на величезні матеріальні утруднення, Валентин Гаюї побудував при школі друкарню і надрукував в ній декілька книг рельєфно-лінійним шрифтом - «унціалом». Це були перші книги для сліпих. За книгами Валентина Гаюї незрячі навчалися аж до винаходу Луї Брайлем шрифту рельєфного шестіточія. (У 1829 році француз Луї Брайль - вихованець Паризького національного інституту для сліпих дітей розробив універсальну систему рельєфно-точкового шрифту, що знайшов розповсюдження у всіх країнах світу).
У 1803 році Валентин Гаюї отримав пропозицію російського імператора Олександра I відкрити в Санкт-Петербурзі навчально-виховний заклад для сліпих. У 1807 році Олександром I були затверджені Статут, штати і бюджет Санкт-Петербурзького інституту робочих сліпих. У пам’ять про перших зачинателів перших навчальних закладів для незрячих в світі і відзначається Міжнародний день сліпих.
14 листопада, понеділок
День боротьби проти діабету
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, в 2000 році на Землі проживало 150 мільйонів діабетиків. Ця дата відзначається щорічно з 1991 року в день народження Фредеріка Бантінга, канадського фізіолога, який відкрив спільно з професором Джоном Маклеодом гормон інсулін.
Друг дитинства Бантінга помер від захворювання, яке називається тепер цукровий діабет. Цей трагічний випадок послужив поштовхом для пошуку ліків від цієї хвороби.
Цукровий діабет був описаний в I ст. н. е.. римськими лікарями Цельсом і Аретом , які відзначали у деяких хворих рясне сечовиділення, надмірну спрагу і втрату ваги. У XVII ст. англійський лікар Томас Уілліс помітив, що у пацієнтів з такими симптомами сеча має солодкуватий смак. Пізніше, в XIX ст., було встановлено, що у тонкій кишці відбувається перетворення крохмалю в глюкозу, яка потім надходить з кровоносного русла в печінку, де і відкладається у формі глікогену (крахмалоподобної речовини, що складається із залишків молекул глюкози, з’єднаних в ланцюги).
У січні 1922 року нікому не відомий молодий канадський вчений Фредерік Бантінг вперше в історії врятував життя, зробивши ін’єкцію інсуліну 14-річному хлопчику, який страждав важкою ювенільною формою цукрового діабету. Замість того, щоб отримати патент на інсулін і згодом казково розбагатіти, Бантінг передає всі права Торонтському університету. В подальшому права на виробництво інсуліну перейшли до Канадської ради з медичних досліджень, і наприкінці 1922 року новий лікарський препарат з’явився на ринку.
Довгі століття люди не знали засобів для боротьби з цією хворобою, і діагноз «цукровий діабет» не залишав пацієнтові ніякої надії не тільки на одужання, але й на життя: без інсуліну - гормону, що забезпечує засвоєння тканинами глюкози, хворий організм існувати не може і приречений на повільне згасання.
Відкриття Фредеріка Бантінга і Джона Маклеода врятувало життя мільйонам. І хоча цукровий діабет і до цього дня невиліковний, завдяки інсуліну люди навчилися тримати цю хворобу під контролем.
Визнанням першого великого досягнення XX століття в галузі біохімії та медицини була Нобелівська премія, присуджена Бантінгу і Маклеоду в 1923 році.
14 листопада, понеділок
Міжнародний день логопеда
Професійне свято логопедів - «Міжнародний День логопеда» відзначається 14 листопада. Помилково вважати, що вчитель-логопед працює над виправленням тільки неправильної вимови звуків. Корекція звуковимови - це тільки верхівка айсберга. Логопед працює з усіма порушеннями мовлення: загальним недорозвиненням мовлення; її відсутністю, порушеннями голосу, темпу і тембру мови, мовними відхиленнями внаслідок патології центральної нервової системи. На жаль, багато хто про це недостатньо обізнані і недооцінюють важливість своєчасної логопедичної допомоги. Рання діагностика мовленнєвих відхилень є запорукою успішних логопедичних занять.
За даними статистики, на жаль, число мовних розладів зростає з року в рік, у зв’язку з цим актуальність проблем корекції мовних порушень у дітей вже приймає глобальний характер.
Процес коригування мовлення у дитини - тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння його батьків і близьких, дисципліни з боку самої дитини. Однак тільки цей важкий шлях може призвести до позитивних результатів і успішного навчання в школі. Пам’ятайте - за результатом завжди стоять конкретні люди - вчителі-логопеди.
У «Міжнародний День логопеда» ми приєднуємося до численних привітань на адресу наших незамінних вчителів-логопедів і бажаємо їм міцного здоров’я, успіхів у їх нелегкій праці, родинного тепла і простого людського щастя! Зі святом вас, дорогі логопеди!
\\\
Комментариев нет:
Отправить комментарий