МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА ВЧИТЕЛІВ КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ЗЗШ № 65
Поиск по этому блогу
КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ. ОСНОВИ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.
14-22 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ.
http://autta.org.ua/ua/resources/learning-to-live-together/
1.1 Важливість освіти у галузі здоров’я і безпеки
1.2 Здоров’язбережна компетентність і превентивна освіта
1.3 Новітня історія профілактичної освіти
1.4 Ефективні програми шкільної превентивної освіти
2.1 Розвиток і вікова періодизація дітей і підлітків
2.2 Особливості психосоціального розвитку учнів початкової школи
2.3 Особливості психосоціального розвитку учнів основної школи
2.4 Особливості психосоціального розвитку учнів старшої школи
2.5 Психосексуальний розвиток дітей і підлітків
3.1 Здоров'я і спосіб життя
3.2 Безпечна життєдіяльність
3.3 Підтримка фізичного здоров’я
3.4 Профілактика вживання психоактивних речовин
3.5 Стрес і здоров’я
3.6. Здорові стосунки
3.7 Психологічні компетентності
3.8 Соціальні компетентності
3.9 Стать і гендер
3.10 Загальний і статевий розвиток підлітка
3.11 Репродуктивне і сексуальне здоров'я
3.12 Інфекції, що передаються статевим шляхом
4.1 Поняття і роль життєвих навичок
4.2 Традиційні методи навчання
4.3. Освіта на засадах життєвих навичок
4.4. Огляд інтерактивних методів
4.5. Зміст і структура тренінгу
4.6.Організація та забезпечення тренінгу
5.1 Моніторинг і оцінка: базові поняття
5.2 Умови успішного впровадження превентивних програм
5.3 Оцінювання прогресу навчальних досягнень учнів
ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Главная страница
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий