Участь учнів у конкурсах з природничих дисциплін
2014-2015 навчальний рік
Учитель
|
Клас
|
Олімпус. осінній
Учасники, %
|
Геліантус.
Учасники, %
|
Осінній колосок
|
Весняний колосок
|
Интернет-олімпіада
|
Загальна
кількість
| |||||||
Перемож.
|
Учас.
|
Перемож
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
І тур
|
фінал
| |||
Розсохач С.О.
|
6-а-32
|
1
|
2
|
5
|
2
|
8
| ||||||||
6-б-32
|
3
|
-
|
2
|
1
|
5
| |||||||||
7-а-25
|
2
|
2
|
-
|
-
|
4
| |||||||||
7-б-27
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
| |||||||||
7-в-33
|
2
|
2
|
15
|
9
|
19
| |||||||||
8-а-34
|
7
|
-
|
5
|
3
|
12
| |||||||||
8-б-30
|
-
|
2
|
-
|
-
|
2
| |||||||||
9-а-32
|
3
|
-
|
4
|
4
|
7
| |||||||||
9-б-34
|
1
|
-
|
3
|
3
|
4
| |||||||||
10-32
|
1
|
-
|
1
|
1
|
2
| |||||||||
всього
|
311
|
20- 6%
|
8 - 3%
|
35
11%
|
23- 7%
|
63- 20%
| ||||||||
Фесенко Н.А. біологія
|
9-а-32
|
2
|
Д.І-1
|
2
|
-
|
1
|
5
|
-
|
-
|
-
|
11
| |||
9-б-34
|
-
|
-
|
3
|
-
|
-
|
5
|
5
|
1
|
1
|
14
| ||||
Учитель
|
Клас
|
Олімпус. . осінній
Учасники, %
|
Геліантус.
Учасники, %
|
Осінній колосок
|
Весняний колосок
|
Интернет-олімпіада
|
Загальна
кількість
| |||||||
Перемож.
|
Учас.
|
Перемож
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
І тур
|
фінал
| |||
10-32
|
9
|
3-абсол.
Перем.
Д.ІІ-1
|
1
|
-
|
-
|
6
|
1
|
-
|
-
|
21
| ||||
11-а
24
|
12
|
4
|
-
|
9
|
8
|
-
|
-
|
33
| ||||||
11-б
24
|
15
|
9
|
-
|
9
|
7
|
2
|
1
|
43
| ||||||
всього
|
146
|
38-26%
|
5-3%
|
19-13%
|
19-13%
|
31-21%
|
8-5%
|
2 -1%
|
1- 1%
|
122-84%
| ||||
Плясецька Я.С.біологія
|
5-а
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
-
|
-
|
4
| |||
5-б
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
2
|
2
|
4
|
-
|
9
| ||||
5-в
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
-
|
3
|
-
|
6
| ||||
6-а-32
|
-
|
-
|
-
|
3
|
1
|
3
|
-
|
3
|
-
|
10
| ||||
6-б-32
|
-
|
-
|
-
|
1
|
3
|
1
|
1
|
2
|
-
|
8
| ||||
7-а-25
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
-
|
4
| ||||
7-б-27
|
-
|
2
|
Д.І-1
Д.ІІ-1
|
-
|
-
|
2
|
2
|
2
|
-
|
10
| ||||
7-в-33
|
-
|
11
|
Д.І-1
Д.ІІ-7
|
7
|
1
|
16
|
6
|
20
|
-
|
69
| ||||
8-а-34
|
-
|
9
|
Д.І-1
|
11
|
-
|
10
|
13
|
12
|
-
|
56
| ||||
8-б-30
|
-
|
2
|
-
|
5
|
-
|
4
|
3
|
7
|
-
|
21
| ||||
всього
|
212
|
26-12%
|
11-5%
|
28-13%
|
5-2%
|
43-20%
|
30-14%
|
54-25%
|
197-93%
|
Учитель
|
Клас
|
Олімпус. . осінній
Учасники, %
|
Геліантус.
Учасники, %
|
Осінній колосок
|
Весняний колосок
|
Интернет-олімпіада
|
Загальна
кількість
| |||||||
Перемож.
|
Учас.
|
Перемож
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
І тур
|
фінал
| |||
Плясецька Я.С.хімія
|
5-а
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
| ||||||||
5-б
|
-
|
-
|
-
|
-
| ||||||||||
5-в
|
-
|
-
|
-
|
-
| ||||||||||
6-а-32
|
-
|
-
|
-
|
-
| ||||||||||
6-б-32
|
-
|
-
|
-
|
-
| ||||||||||
7-а-25
|
-
|
1
|
-
|
1
| ||||||||||
7-б-27
|
-
|
1
|
-
|
1
| ||||||||||
7-в-33
|
-
|
8
|
-
|
8
| ||||||||||
8-а-34
|
-
|
10
|
-
|
10
| ||||||||||
8-б-30
|
-
|
2
|
-
|
2
| ||||||||||
всього
|
212
|
22-10%
|
22-10%
| |||||||||||
Загальн
участь
|
Учитель
|
Клас
|
Олімпус. . осінній
Учасники, %
|
Геліантус.
Учасники, %
|
Осінній колосок
|
Весняний колосок
|
Интернет-олімпіада
|
Загальна
кількість
| |||||||
Перемож.
|
Учас.
|
Перемож
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
Золотий
|
Срібний
|
Учас.
|
І тур
|
фінал
| |||
9-а
32
|
-
|
4
|
-
|
1
|
-
|
5
| ||||||||
9-б-34
|
-
|
-
|
-
| |||||||||||
10-а-32
|
-
|
7
|
7
| |||||||||||
11-а-24
|
-
|
14
|
14
| |||||||||||
11-б-24
|
-
|
16
|
16
| |||||||||||
Всього заг.участь
|
146
|
-
|
41-28%
|
-
|
1-1%
|
42-29%
| ||||||||
Легуцька М.А.
|
7-б
|
2
| ||||||||||||
8-а
|
1
| |||||||||||||
всього
|
141
|
16
|
56
|
5
|
62
|
61
|
62
|
36 23
|
446
| |||||
446-учнів
Керівник ШМО: Розсохач С.О.
Робота з обдарованими та
здібними учнями є одним з пріоритетних напрям ків роботи закладу.
Для задоволення освітніх потреб обдарованих і здібних учнів, реалізації та
розвитку їх нахилів у поточному році в закладі було:
-
створено профільний 10 клас
математичного профілю;
-
продовжував роботу профільний
11-А клас математичного профілю;
-
створено 8 клас поглибленого
вивчення української мови;
-
продовжував роботу 9 клас з
поглибленим вивченням математики;
-
проведено попередню роботу
(діагностування психолога, роботу з учнями та батьками) з приводу формування у
2015-2016 н.р. 8-го класу з поглибленим вивченням математики та 10-го класу
бінарного профілю – з поглибленим вивченням української мови та літератури та
продовження вивчення математики на поглибленому рівні;
-
введено курси за вибором та
факультативи економічного напрямку, спецкурси поглибленого вивчення математики.
-
передбачені навчальним планом
індивідуальні та додаткові заняття з предметів інваріантної складової;
-
створені умови для реалізації спортивних нахилів учнів
шляхом проведення додаткових занять з ігрових видів спорту (волейболу,
баскетболу) в позаурочний час;
-
згідно з навчальним планом в 8-В
класі з поглибленим вивченням української мови введено факультатив «Аналіз
ліричного твору та культура ділового спілкування»;
-
з метою формування основ
економічного мислення у дітей, виділено години на вивчення курсу за вибором
«Основи сімейного господарювання». В 10-11 класах учні вивчають курси
«Економічне моделювання та розв’язування економічних задач»,«Прикладна
економіка»,«Фінансова математика»;
-
в 10-11 класах курси за вибором
«Ірраціональність у рівняннях, нерівностях і алгебраїчних виразах», «Інтеграл
та його застосування». Як наслідок, простежується результативність участі учнів
з математики та економіки в олімпіадах та конкурсах МАН;
-
організовано гурткову роботу на
базі навчальних кабінетів;
-
організовано роботу факультативів
та гуртків при кабінетах: «Стежинками цікавої математики», керівник Іванюк
Г.А.; «Цікава англійська», керівник Сидір К.О.; «Клуб інтелектуальних ігор
«Сова», керівник Легуцька М.А.; «Его», керівник Фесенко Н.А.; «Дивослово», керівник
Шовкопляс О.В.; «Юні історики», керівник Костіна Т.А.; «Різьбленні по дереву»
(хлопчики), керівник Вдовиченко В.М.; «Кружевниця» (дівчатка), керівник
Шаповалова Т.Г.; "Юний еколог-краєзнавець", керівник Плясецька Я.С.;
«Слово», керівник Леміш Т.Я.; «Цікава інформатика», керівник Савенко Т.І.;
«Цікава німецька», керівник Меркулова В.С.; «Displayland», керівник Легуцька Г.О. Крім
того, згідно з тарифікацією, працюють гуртки: «Юні знавці природи», керівник
Розсохач С.О.; спортивний «Волейбольний», керівник Вовк Є.П.; «Театральний»,
керівник Легуцька М.А.; гурток з інформатики, керівник Легуцька Г.О.;
«Формування здорового способу життя, профілактика ВІЛ/СНІД», керівник Куц В.В.
Про результативність роботи кожного з зазначених гуртків можна зробити висновок,
аналізуючи дані про участь учнів в олімпіадах, конкурсах, турнірах і т. д.
В планах роботи методичних
об’єднань, психологічної служби відображені питання виявлення, організації роботи та
психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних учнів.
Виявлення обдарованих та
здібних учнів здійснюється через: проведення
психолого-педагогічної діагностики пізнавальних нахилів і можливостей учнів 1-х
класів, проведення
психолого-соціологічних моніторингових
досліджень в учнів 2-10 класів; проведення психолого-педагогічного опитування
серед вчителів, класних керівників, учнів та батьків щодо виявлення
інтелектуального та творчого потенціалу, обдарованості учнів школи, на підставі
чого було сформовано первинний банк здібних та обдарованих учнів школи, який щорічно
коректується та поповнюється; систематично заповнюються індивідуальні картки
здібних учнів за сферами обдарованості. Відстежується результативність участі
учнів, внесених до шкільного інформаційного банку «Обдарованість» в
інтелектуальних та творчих конкурсах. Форми та методи роботи з обдарованими та здібними учнями включають
залучення цієї категорії дітей до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах; міських, обласних, державних,
міжнародних конкурсах, творчих заходах, конференціях, фестивалях тощо. З боку вчителів школи забезпечується
здійснення індивідуального підходу до цієї категорії учнів як в урочній, так і
позаурочній діяльності (під час проведення гуртків, факультативів,
індивідуальних занять тощо).
Відстеження
досягнень обдарованих учнів забезпечується через постійну корекцію шкільного
банку «Обдарованість», де в динаміці за три роки внесено досягнення здібних
учнів за сферами обдарувань.
Питання організації
цілеспрямованої роботи з талановитою молоддю є одним із основних в рамках
роботи колективу над проблемною темою «Освітнє середовище школи як фактор
соціальної адаптації учнів і педагогів у сучасних умовах». Педагогічний
колектив постійно інформується про інноваційні освітні технології, нестандартні
форми диференційованого навчання, про перспективний досвід роботи інших
навчальних закладів. В школі вивчаються і запроваджуються педагогічні
технології, які мають позитивний ефект у роботі з обдарованими: метод проектів
в урочній та позаурочній діяльності; інтерактивні форми навчання, особистісно-зорієнтовані
технології навчання.
Своїм досвідом по
організації роботи зі здібною молоддю ділились з колегами на засіданнях МО,
педрадах, семінарах, конференціях вчителі, які мають якісні результати з цього
питання, володіють системним підходом в роботі з даною категорією учнів:
вчителі математики Іванюк Г.А. та Бабич Г.І., української мови - Твердохліб
Г.М., біології та хімії - Фесенко Н.А.,
вчитель біології – Плясецька Я.С., географії – Розсохач С.О. Питання роботи з
обдарованими у 2014-2015 н. р. вивчалось на конференції: «Презентація роботи з
обдарованими учнями» (19.03.2015р.), педраді«Оціночна діяльність учня
і вчителя у загальноосвітньому процесі».( 31.03.2015р.) На засіданнях методичних об’єднань вчителів- систематично розглядаються
питання роботи зі здібними учнями та результативність цієї діяльності, що
відображено в протоколах засідань МО.
Психологічною
службою школи було сплановано заходи щодо забезпечення психологічного супроводу
обдарованих і здібних учнів, здійснювалась корекція банку «Обдарованість»,
проводились відповідні консультації тощо.
Школа тісно співпрацює з
позашкільними закладами: музичними школами № 1 та № 6, ЦДЮТ Шевченківського та
Жовтневого районів, СК “Стріла”, ДЮСШ “Гарт”, “Кристал”. На базі ЗЗШ № 65
працівниками Центру технічної творчості “Політ” проводиться гурток “Умілі
ручки” для учнів початкових класів, ДЮСШ №3 та 10 організовано секцію гандболу та карате, ,
проводяться заняття Мовною Академією м. Запоріжжя. Вихованці позашкільних
закладів залучаються до виступів на конкурсах, святах, фестивалях, беруть
участь у презентаціях тощо.
Заклад співпрацює з вищими
навчальними закладами: цього навчального року було укладено договір співпраці з
ЗНУ, вчителі закладу приймають активну участь у семінарах, що проводяться на
базі університету , а учні – в конференціях, студенти та викладачі економічного
факультету ЗНУ та представники інших ВУЗів та коледжів міста проводять роботу з
майбутніми абітурієнтами.На конференції 19.03.2015р.к.е.н.,старший
викладач кафедри економічного факультету презентувала досвід роботи ЗНУ з
питання наступності роботи з обдарованими учнями, співпраці старшої та вищої
школи.
В
школі постійно вдосконалюється система заохочень за результатами досягнень
обдарованих та здібних учнів, їх педагогів, традиційно проводиться «Фестиваль
досягнень», на якому кращі учні школи (переможці олімпіад, творчих конкурсів,
відмінники, спортсмени, учасники художньої самодіяльності) та їх наставники за
досягнуті успіхи нагороджуються грамотами, цінними подарунками. В цьому навчальному
році на Фестивалі досягнень будуть відзначені досягнення у навчанні, спорті та
мистецтві 153 учні.
Участь в
олімпіадах з базових дисциплін.
Навчальний рік
|
Загальна кількість учнів
|
Загальна кількість призових місць
|
Участь у ІІІ (обласному етапі)
|
|
Кількість учнів-учасників
|
Переможців
|
|||
2011-2012
|
48
|
16 (33%)
|
3
|
3
|
2012-2013
|
49
|
15 (31 %)
|
2
|
1
|
2013-2014
|
65
|
21 (32 %)
|
1
|
1
|
2014-2015
|
56
|
22 (39%)
|
3
|
-
|
Слід відзначити, що за
останні декілька років є стабільною тенденція покращення результатів участі
учнів в олімпіадах ІІ туру. В цьому навчальному році прийняло участь на 11
учнів менше, ніж минулого року, але, за рахунок більшої кількості призових
місць відсоток якості участі підвищився. Резервом в роботі є участь в
олімпіадах з ряду предметів та результативності участі в олімпіадах з
російської мови та літератури, англійської мови та фізики. (Переможців
підготували: Іванюк Г.А. – 3; Шовкопляс О.В. – 2; Розсохач С.О. – 3; Костіна
Т.А. – 2; Савенко Т.І. – 1; Бабич Г.І. – 1; Фесенко Н.А. – 3; Король О.В. – 3;
Вовк Є.П. – 2; Вдовиченко В.М. – 1; Плясецька Я.С. – 1.
Залучення учнівської
молоді до науково-дослідницької роботи
Навчальний
рік
|
Участь у
конкурсі-захисті МАН
|
Кількість учасників
|
Кількість призових місць
|
Місце на обл. етапі
|
2011-2012
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2012-2013
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2013-2014
|
участь
|
2
|
1
|
3
|
2014-2015
|
участь
|
4
|
1
|
3
|
Останні два роки школа має
одне призове місце на обласному етапі, що є стабільною, але не найкращою
тенденцією. Варто зазначити позитивність динаміки участі учнів закладу у
конкурсах.
Кількість учасників
у творчих та інтелектуальних конкурсах і олімпіадах з базових дисциплін
№
з/п
|
Назва заходу
|
2011-2012
|
2012-2013
|
2013-2014
|
2014-2015
|
1.
|
Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” в
Україні
|
27
|
74
|
||
2.
|
Всеукраїнський фізичний
конкурс «Левеня»
|
24
|
52
|
36
|
8
|
3.
|
Міжнародний конкурс
«Олімпус»
|
21
|
385
|
133
|
|
4.
|
Міжнародний математичний
конкурс «Кенгуру»
|
108
|
264
|
196
|
195
|
5.
|
Міжнародний
інтерактивний учнівський природничий конкурс «Колосок осіннійм
|
125
|
210
|
190
|
250
|
9.
|
Всеукраїнські учнівські
олімпіади, І етап
|
447
|
396
|
480
|
638
|
10.
|
Всеукраїнські учнівські
олімпіади, ІІ етап
|
48
|
49
|
65
|
56
|
11.
|
Всеукраїнські учнівські
олімпіади, ІІІ етап
|
3
|
2
|
1
|
3
|
12.
|
Міжнародна природознавча
гра «Геліантус»
|
83
|
57
|
||
13.
|
Міжнародна дистанційна
олімпіада з російської мови та літератури від проекту «Інфоурок»
|
123
|
|||
14.
|
Міжнародна дистанційна
олімпіада з англійської мови від проекту «Інфоурок»
|
125
|
|||
15.
|
Всеукраїнський конкурс з
англійської мови «Гринвіч»
|
88
|
29
|
111
|
|
16.
|
Міжнародний конкурс
знавців української мови імені Петра Яцика
|
79
|
77
|
29
|
212 (3)
|
17.
|
Міжнародний
мовно-літературного конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса
Шевченка
|
30
|
38
|
174
|
102 (4)
|
18.
|
Запорізький міський
конкурс «Літературна перлина»
|
12
|
28
|
104
|
-
|
19.
|
Запорізький міський
конкурс на кращий відгук іноземною мовою про прочитану книгу
|
21
|
28
|
4
|
3
|
20.
|
Всеукраїнська гра з
англійської мови «Puzzle-2014»
|
33
|
12
|
||
21.
|
Міжнародна гра-конкурс
"Русскиймедвежонок - языкознание для всех"
|
25
|
25
|
34
|
Відм.
|
22.
|
Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека»
|
11
|
4
|
-
|
-
|
23.
|
Конкурс творчих робіт «Бюджет міста очима дітей» Департаменту фінансової та бюджетної політики Запорізької міської ради
|
27
|
3
|
||
24.
|
МАН- юніор
|
1
|
|||
25.
|
Всеукраїнська акція «Птахи прилетіли»
|
61
|
|||
26.
|
Всеукраїнська виставка малюнків «Зоологічна галерея»
|
14
|
|||
27.
|
Обласна учнівська олімпіада з основ православної культури
|
5
|
|||
28.
|
«Соняшник»
|
23
|
|||
29.
|
«Знай, люби свій край»
|
13
|
|||
30.
|
«Народна іграшка»
|
1
|
|||
31.
|
«Україна – єдина родина»
|
3
|
|||
32.
|
«Пожежник-рятівник»
|
19
|
|||
33.
|
Всеукраїнський конкурс дослідницьких робіт з природознавства «Юний
дослідник»
|
6
|
|||
34.
|
9-та міжнародна конференція студентів і молодих вчених «Управління
соціально-економічним розвитком регіонів та держави»
|
3
|
|||
35.
|
Конференція «Довкілля і людина» в рамках проекту «Екологічний вектор»
|
1
|
|||
36.
|
Мультимедійний проект «Т. Г. Шевченко – видатний географ»
|
1
|
|||
Всього учасників:
|
933
|
1282
|
1897
|
1942
|
Слід відзначити
активізацію участі учнів у конкурсах та
турнірах, конференціях та семінарах. Видно, що кількість учасників в порівнянні
з минулим роком станом на 01.05.2015 р. зросла на 45 учнів, що складає 2,4% росту. Збільшилась кількість конкурсів
та результативність . Особливо значними результатами є участь в ролі учасників
учнів 10-11 класів у міських проектах з екології та економіки (Марченко Д. -
керівник Розсохач С.О.; Сізов Д., Король
З. – керівник Король О.В.; участь у олімпіаді 4-го рівня олімпіаді з географії
Кайдаш В. та 1 місце у мультимедійному проекті «Т.Г. Шевченко – видатний
географ» Мар’єнко А., керівники Твердохліб Г.М., Розсохач С.О. та Маковська
В.В.).
Нажаль значним резервом в
роботі є участь вчителів у фахових
конкурсах педагогічної майстерності. Остання три роки вчителі математики
приймають участь у заочному конкурсі вчителів математики м. Запоріжжя. Але
цього року участь у «6-мі заочному
обласному конкурсі вчителів математики м. Запоріжжя» не результативна. Лише
участь вчителя географії Розсохач С.О. у Міжнародному форумі-презентації
«Інноватика в освіті» можна віднести до реалізації власної педагогічної
майстерності. Вчителі закладу протягом останніх років не приймають участі у
конкурсі «Вчитель року», педагогічних виставках «Освіта Запорізького краю» та
міжнародній виставці сучасних закладів освіти. Крім того, залишається питанням
публікацій робіт вчителів у фахових виданнях.
Низька результативність участі вчителів у конкурсах з літератури,
фізики, веб-дизайну та комп’ютерної графіки
В
організації роботи з обдарованими та здібними учнями ще лишаються певні
проблеми та резерви, що потребують розв’язання:
-
робота
по підготовці учнів до участі в предметних олімпіадах, інтелектуальних і
творчих конкурсах з боку окремих вчителів не завжди носить системний характер;
-
потребує вдосконалення і розвитку
робота зі створення індивідуальних програм розвитку для обдарованих та здібних
дітей;
-
потребує
активізації робота по залученню учнів до участі у науково-дослідницькій
діяльності через різноманітні форми роботи;
-
необхідно
розв’язувати питання щодо самоосвіти вчителів та презентації власної педагогічної майстерності та методичних
здібностей з питання роботи з обдарованими учнями.
Комментариев нет:
Отправить комментарий