ЛИСТОПАД 2017 РОКУ.
2 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
Семінар для методичного об'єднання вчителів хімії Шевченківського району міста Запоріжжя.
"Екологічні аспекти реалізації програми шкільного курсу хімії в контексті звстосування проектного методу:компетентністний підхід в навчанні"
Участь в роботі методичного об'єднання
вчителя хімії ЗОШ № 65
Плясецької Яни Сергіівни.
Інформаційні ресурси,
які адмініструють
вчителі хімії
Запорізького НВК
№19
Портал шкільної преси ЗНВК №19 –
http://do-school19.ucoz.ua/
Сайт проекту «Забезпечення рівного права на воду та санітарію в
Запорізькому регіоні
http://vestnikm.wixsite.com/water
Сайт Тижня екологічного споживача в Запоріжжі
http://vestnikm.wixsite.com/tec2015
Сайт «Хімічна безпека у дитячих садочках»
http://vestnikm.wixsite.com/security
Сайт «Запорізька область! Обережно пестициди!»
http://vestnikm.wixsite.com/pesticides
Збірники уроків ЗНВК №19 (спільно з ГО):
Вода – базова цінність людини
https://goo.gl/gbuWbS
Живи органічно 2016
https://goo.gl/rui47X
Як Васечкин і Петров електроенергію і сімейний бюджет берегли
https://goo.gl/BmrmU2
Екологія в тарілці
http://school19-vm.at.ua/news/2014-01-13-2262
Викидай правильно
Інформаційні ресурси,
які адмініструють
вчителі хімії
Запорізького НВК
№19
Портал шкільної преси ЗНВК №19 –
http://do-school19.ucoz.ua/
Сайт проекту «Забезпечення рівного права на воду та санітарію в
Запорізькому регіоні
http://vestnikm.wixsite.com/water
Сайт Тижня екологічного споживача в Запоріжжі
http://vestnikm.wixsite.com/tec2015
Сайт «Хімічна безпека у дитячих садочках»
http://vestnikm.wixsite.com/security
Сайт «Запорізька область! Обережно пестициди!»
http://vestnikm.wixsite.com/pesticides
Збірники уроків ЗНВК №19 (спільно з ГО):
Вода – базова цінність людини
https://goo.gl/gbuWbS
Живи органічно 2016
https://goo.gl/rui47X
Як Васечкин і Петров електроенергію і сімейний бюджет берегли
https://goo.gl/BmrmU2
Екологія в тарілці
http://school19-vm.at.ua/news/2014-01-13-2262
Викидай правильно
ФОТОЗВІТ РОБОТИ СЕМІНАРУ:
2 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
Семінар для
методичного об'єднання
вчителів
з основ здоров'я
Шевченківського району
міста Запоріжжя.
"Діяльнісний підхід при вивченні курсу
"Основи здоров'я" в умовах
впровадження нового
державного стандарту"
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО СЕМІНАРУ:
Участь в роботі методичного об'єднання
вчителя хімії ЗОШ № 65
Плясецької Яни Сергіівни.
ФОТОЗВІТ РОБОТИ СЕМІНАРУ:
4 - 13 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
ОН-ЛАЙН КУРС
"ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ"
РОБОТА З ОНЛАЙН-КУРСОМ.
Онлайн-курси
До уваги користувачів порталу і вчителів предмета «Основи здоров’я!
Відкрито доступ до онлайн курсів "Вчимося жити разом" та "Основи здоров’язбережної компетентності". Ви можете зареєструватися і, за умови проходження тестів за модулями і підсумкового тесту, отримати відповідні сертифікати.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені курси в процесі тестування та ще будуть допрацьовуватися.
Курси будуть функціонувати у тестовому режимі до 1 грудня 2017 року включно. Запрошуємо всіх прийняти участь у тестуванні курсів і зробити ваш внесок щодо їх удосконалення. Ваші пропозиції та зауваження щодо змісту та функціональних можливостей курсів надсилайте за адресою multycourse@ukr.net.
Дистанційні онлайн курси є складовими двокомпонентної моделі підготовки педагогів як в рамках діючих стандартів освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура», так і в рамках освітньої галузі "Соціальна і здоров'язбережна" передбаченою концепцією і проектом стандарту Нової української школи.
Інформація про курс та інструкція щодо використання
Онлайн курс з методики розвитку соціальних навичок у дітей і підлітків «Вчимося жити разом» призначено насамперед для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які викладають предмет «Основи здоров’я» у 1-9 класах та/або проводять виховні години у 10-11 класах в рамках чинних стандартів для початкової, основної та старшої школи.
Починаючи з 2018/2019 навчального року, цей курс може використовуватися вчителями початкових класів для підвищення кваліфікації з методики розвитку соціальних навичок для освітніх галузей «Соціальна і здоров’язбережна» і «Громадянська та історична», які передбачені концепцією і проектом стандарту початкової освіти Нової української школи.
Он-лайн курс буде корисним для всіх бажаючих підвищити свій рівень компетентності з методики розвитку соціальних навичок у дітей і підлітків віком від 6 до 17 років.
30 академічних годин
Онлайн курс розроблено громадською організацією «Здоров’я через освіту» за участю представників Інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) з 24 областей України та м. Києва, у партнерстві з МОН України і Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
Підготовка вчителів до викладання курсу «Вчимося жити разом» у 1-9-х класах здійснюватиметься інститутами післядипломної педагогічної освіти (ІППО) в рамках підготовки вчителів з предмета «Основи здоров’я» та в рамках курсів з виховної роботи для викладання у10( 11) класах.
Починаючи з 1 грудня 2017 року, ІППО рекомендується здійснювати підготовку вчителів за двокомпонентною моделлю, складовими якої є дистанційне та очне навчання.
Дистанційна підготовка здійснюється самостійно шляхом проходження онлайн курсу «Вчимося жити разом» (розвиток соціальних навичок у курсі предмета «Основи здоров’я»). Курс доступний для бажаючих у тестовому режимі на Порталі превентивної освіти http://autta.org.ua
У разі успішного проходження онлайн курсу зареєстрований користувач(ка) автоматично отримає відповідний сертифікат.
Сертифікат має унікальний номер і містить ПІБ, під якими користувач(ка) зареєструвався(лася).
При цьому уповноважені представники ІППО, починаючи з 1 грудня 2017 року, матимуть доступ до повного реєстру педагогічних працівників області, які дистанційно пройшли онлайн курс.
Реалізація другої компоненти – тренінг практичних навичок – здійснюється на базі обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти за окремими тренінговими програмами, з урахуванням сертифікату про проходження онлайн курсу.
Ви маєте можливість обрати будь який зручний для вас формат навчання за матеріалами дистанційного курсу:
- онлайн формат – за наявності підключення до мережі Internet
- автономний формат ‑ можливість завантаження курсу на ваш комп’ютер і навчання без підключення до мережі Інтернет. Функція підсумкового тестування недоступна.
- друкований формат ‑ можливість роздрукувати будь-яку тему, модуль чи весь курс у книжковому форматі.
Модуль 1. Вступ. Роль освіти в адаптації тимчасово переміщених осіб
1.1 Проблеми адаптації тимчасово переміщених дітей у приймаючих громадах
- Поведінкові реакції дітей з посттравматичним стресовим розладом
- Проблеми дезадаптації дітей-переселенців
- Адаптація внутрішньо-переміщених дітей до нової школи
- Визначення успішності адаптації дитини до навчального закладу
1.2 Освіта, як важливий інструмент консолідації суспільства
- Актуальність життєвих навичок та психосоціальної підтримки у навчально-виховному процесі
- Допомога в розвитку навичок подолання кризової ситуації у внутрішньо переміщених осіб
- Життєві навички, необхідні для адаптації та розбудови миру
Модуль 2. Тренінговий курс «Вчимося жити разом»
2.1 Інформація про проект «Вчимося жити разом»
- Компоненти проекту
- Виконавці проекту
- Оцінка ефективності проекту
- Висновки міжнародних консультантів
2.2 Програма тренінгового курсу «Вчимося жити разом»
- Мета і завдання курсу
- Структура програми для 1-4 класів
- Структура програми для 5-9 класів
2.3 Місце курсу в програмі предмета «основи здоров’я»
- Місце тренінгового курсу в навчальній програмі предмета «Основи здоров’я» для 1-4 класів
- Місце тренінгового курсу в навчальній програмі предмета «Основи здоров’я» для 5-9 класів
Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»
3.1. Поняття життєвих навичок
- Поняття життєвих навичок
- Склад і класифікація життєвих навичок
- Структура життєвих навичок
- Навички, що сприяють соціальному благополуччю (міжперсональні навички)
- Навички, що сприяють психологічному благополуччю (внутнішньоперсональні навички)
- Життєві навички і здоров’я
- Життєві навички і якість освіти
- Життєві навички та розбудова миру
3.2. Навчання життєвим навичкам
- Методика розвитку життєвих навичок
- ООЖН – як освітня технологія
- Способи впровадження ООЖН
3.3. Огляд інтерактивних методів
- Класифікація методів навчання
- Ефективність інтерактивного навчання
- Принципи інтерактивного навчання
- Огляд інтерактивних методів
3.4. Зміст і структура тренінгу
- Поняття тренінгу
- Зміст тренінгу
- Тривалість тренінгу
- Оцінювання ефективності тренінгу
- Структура тренінгового заняття
- План проведення тренінгу
- Корисні поради тренеру
3.5. Організація і ресурсне забезпечення тренінгу
- Просторова організація кабінету для інтерактивних занять
- Мінімальні вимоги до приміщення
- Ресурсне забезпечення інтерактивних занять
Модуль 4. Етапи психосоціального розвитку дітей та молоді
4.1 Початкова школа (учні 1, 2, 3, 4 класу)
- Механізми дозрівання структур головного мозку дитини
- Особливості розвитку учнів 1-4 класів
- 1 клас (6-7 років)
- 2 клас (7-8 років)
- 3 клас (8-9 років)
- 4 клас (9-10 років)
4.2 Основна школа (учні 5, 6, 7, 8, 9 класу)
- Особливості психосоціального розвитку учнів 5-го класу
- Особливості психосоціального розвитку учнів 6-го класу
- Особливості психосоціального розвитку учнів 7-го класу
- Особливості психосоціального розвитку учнів 8-го класу
- Особливості психосоціального розвитку учнів 9-го класу
4.3 Старша школа (учні 10-11 класу)
- Особливості розвитку головного мозку учнів 10 (11) класів
- Особливості пізнавальних процесів у старшому підлітковому віці
- Особливості емоційної сфери старшокласників
- Соціальний розвиток юнаків і дівчат
- Особливості професійної орієнтації і мотивації навчальної діяльності
- Особливості психосоціального розвитку учнів 10-11 класів
Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів
5.1 Навички ефективної комунікації (короткий опис, приклади)
- Функції комунікації
- Вербальне і невербальне спілкування
- Бар’єри ефективного спілкування
- Поради для ефективного спілкування
- Гендерні відмінності невербального спілкування
- Складові активного слухання
- Навчання комунікативним навичкам у школі
5.2 Навички самоконтролю (короткий опис, приклади)
- Поняття емоцій
- Функції емоцій
- Класифікація емоцій
- Характеристика базових емоцій
- Зовнішні вияви емоції
- Емоційний інтелект
- Способи емоційної саморегуляції
- Навчання навичкам самоконтролю в школі
5.3 Навички емпатії (короткий опис, приклади)
- Поняття емпатії
- Рівень емпатії
- Порушення рівня емпатії
- Розвиток емпатії
- Інклюзивна освіта і розвиток емпатії
- Навчання навичкам емпатії у школі
5.4 Навички кооперації (короткий опис, приклади)
- Поняття міжособистісних стосунків
- Категорії стосунків
- Рівні комунікації
- Здорові стосунки і навички, необхідні для їх підтримки
- Стосунки з батьками
- Стосунки з однолітками
- Навчання навичкам кооперації у школі
5.5 Розв’язання проблем і прийняття рішень (короткий опис, приклади)
- Які бувають рішення
- Стратегії при прийнятті рішень
- Як приймати зважені рішення
- Творче мислення при прийнятті рішень
- Навчання навичкам розв’язання проблем і прийняття рішень у школі
5.6 Навички запобігання ескалації та розв’язання конфліктів (короткий опис, приклади)
- Типи конфліктів
- Стадії розвитку конфліктів
- Як запобігти ескалації конфлікту
- Способи розв’язання конфліктів
- Поради для ефективного розв’язання конфлікту
- Навчання навичкам розв’язання конфліктів у школі
5.7 Навички неагресивної впевненості (короткий опис, приклади)
- Поняття асертивності
- Стилі спілкування
- Як позбутися агресивності у спілкуванні
- Звернення за допомогою
- Як просити вибачення
- Уміння сказати «НІ»
- Як сказати «НІ» і при цьому зберегти стосунки
- Асертивні права людини
- Навчання навичкам неагресивної впевненості у школі
5.8 Навички самоусвідомлення та самооцінки (короткий опис, приклади)
- Самооцінка. Види самооцінки
- Формування самооцінки
- Що може зробити вчитель, щоб поліпшити самооцінку учнів
- Розвиток самоповаги на уроках основ здоров’я
5.9 Протидія булінгу (короткий опис, приклади)
- Про булінг
- Булінг в Україні
- Жертви та ініціатори булінгу
- Форми та види булінґу
- Наслідки шкільного насилля
- Як реагувати на травлю
- Що можуть зробити батьки
- Що можуть зробити вчителі
- Навчання навичкам протидії булінґу у школі
5.10 Керування стресами (короткий опис, приклади)
- Види стресу
- Стресові фактори
- Реакція організму на стрес
- Стрес у підлітків
- Стрес і здоров'я
- Ознаки емоційного вигорання
- Стресова стійкість
- Керування стресами
- Розвиток навичок керування стресом на уроках основ здоров’я
Детальну інструкцію можна переглянути та завантажити ТУТ.
Для користувачів курсу створено спеціальний форум, де можна ознайомитися із запитаннями інших користувачів та відповідями на них або поставити власні запитання. Детальну інструкцію щодо реєстрації та використання форуму можна завантажити ТУТ.
13 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ
5 листопада, неділя
Всесвітній день поширення інформації про проблему цунамі
Цунамі призводять до численних людських жертв, завдають величезної шкоди і є спільною проблемою для багатьох країн, про що свідчать, зокрема, події, що відбулися в 1960 році в Чилі, в 1976 році на Філіппінах, в 1998 році в Папуа - Новій Гвінеї, в 1999 році в Туреччині, в 2001 році в Перу, в 2004 році в прибережних державах Індійського океану, в 2009 році біля узбережжя Самоа і Тонга і в 2011 році на сході Японії.
Визнаючи важливість забезпечення готовності до таких випадків і оперативного поширення інформації за допомогою систем раннього попередження, використання традиційних знань і здійснення принципу «зробити краще, ніж було» на етапах відновлення, реабілітації та реконструкції з метою захисту життя людей і запобігання шкоди від цунамі, про що йдеться в Сендайської рамковій програмі по зниженню ризику лих на 2015-2030 роки, Генеральна Асамблея ООН на 81-му пленарному засіданні, яке відбулося 22 грудня 2015 року, постановила оголосити 5 листопада Всесвітнім днем поширення інформації про проблему цунамі (резолюція A/RES/70/203).
Пропонується всім державам-членам, організаціям системи Організації Об’єднаних Націй, інших міжнародних і регіональних організацій, а також громадянського суспільства, в тому числі неурядовим організаціям і приватним особам, належним чином і відповідно до національних пріоритетів проводити Всесвітній день поширення інформації про проблему цунамі в цілях підвищення обізнаності громадськості про небезпеку цунамі.
6 листопада, понеділок
Міжнародний день запобігання експлуатації навколишнього середовища під час війни та збройних конфліктів
5 листопада 2001 року Генеральна Асамблея оголосила 6 листопада кожного року Міжнародним днем запобігання експлуатації навколишнього середовища під час війни та збройних конфліктів. Відзначається щорічно відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A/RES/56/4. Приймаючи це рішення, вона враховувала, що шкода, заподіяна навколишньому середовищу під час збройних конфліктів, призводить до погіршення стану екосистем та природних ресурсів на тривалий період після припинення конфліктів і часто торкається не тільки однієї держави і не тільки нинішнього покоління.
Війна, якими б не були її причини, приносить невимовні жахи для цивільного населення і може протягом лічених хвилин знищити те, що іноді було створено цілими поколіннями. Крім людських страждань, що завдає війна, вона також веде до руйнування навколишнього середовища.
9 листопада, четвер
День української писемності та мови
Це свято було встановлено Указом президента України від 6-го листопаду 1997-го № 1241/97 і відзначається щороку на честь українського літописця Нестора - послідовника творців слов’янської писемності Кирила та Мефодія. Дослідники вважають, що саме з преподобного Нестора-літописця і починається писемна українська мова.
9 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
Вебинар
«Кейс учителя: как из социальных сетей сделать помощника в обучении»
10 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
Итоги вебинара: свидетельство, презентация, запись, тест. Налетайте
Новый учебный год, новый сезон олимпиад «Мега-Талант»
https://drive.google.com/file/d/1VX1hqj9M7h7VsyxEQxqCLXEAohPxssqw/view?usp=sharing
13 листопада, понеділок
|
Если Вы не хотите получать письма с новостями и специальными предложениями
от ЦРТ «Мега-Талант», отпишитесь от рассылки в личном кабинете
от ЦРТ «Мега-Талант», отпишитесь от рассылки в личном кабинете
Нажмите здесь, чтобыОтветить,Ответить всемилиПереслать
10 листопада, п’ятниця
Всесвітній день молоді
Всесвітній день молоді відзначається щорічно 10 листопада, тому що саме в цей день на Всесвітньої конференції молоді у Лондоні, що проходила 29 жовтня - 10 листопада 1945 року, була заснована Всесвітня федерація демократичної молоді (ВФДМ). Міжнародне об’єднання молодіжних організацій - це центр міжнародного демократичного молодіжного руху, який об’єднує молодь незалежно від політичних і релігійних поглядів, расової та національної приналежності. ВФДМ веде боротьбу за мир, права молоді, незалежність народів, інтернаціональне згуртування прогресивної молоді проти колоніалізму, неоколоніалізму, фашизму та расизму.
10 листопада, п’ятниця
Всесвітній день науки
Скільки кісток в вашому тілі? Чи знаєте ви, що в тілі дорослої людини присутній 206 кісток, а у новонароджених їх 300. Людське око блимає в середньому 4200000 разів на рік. Найдовші живі клітини в організмі є клітини головного мозку - вони можуть жити з вами все життя. Найважчий людський мозок з коли-небудь зареєстрованих важив 2,3 кг. Найнебезпечніша тварина в світі є звичайна муха. Космічний телескоп Хаббл важить 10,896 кг, 13,1 м в довжину, і вартістю $ 2,1 млрд., а космос містить близько 50 мільярдів галактик.
Більшості своїх досягнень людина зобов’язана закладеної в неї Господом Богом здібності до спостереження, аналізу і розумінню явищ, що відбуваються навколо нього у просторі та часі. Систематизуючи отримані знання, людство помітило, що ці знання можна не тільки зберігати, передовати з покоління до покоління, але й доповнювати, розвивати і уніфікувати. Так з’явилася наука.
Ніхто не знає коли саме це відбулося чи яка саме наука першою з’явилася на світ, однак достеменно відомо, що до цих пір людству так і не вдалося вичерпати всю багатогранність напрямів і потенціалу людського пізнання, для якого ми сміливо визначаємо ту чи іншу гілку наукового напрямку. Це неймовірно, але це так.
За даними проекту DilovaMova.com, слідуючи тому або іншому науковому напрямку, вчені дуже часто віддалялися від життя і культурного перебігу основного суспільства. Не рідко це викликало, крім відвертого нерозуміння і природне здивування з боку абсолютно неосвічених людей, що частенько виливалося в конфліктні ситуації, які негативно відбивалися як для самого суспільства, так і для розвитку науки в цілому. Звичайно ж, - що зрозуміло і доступно ослу, то абсолютно не досяжно для кролика. Однак від цього кролик не менш важливий для природи, ніж осел і навпаки.
Об’єднуючим фактором в цій конфліктній ситуації виступила саме життя. Щоб нагодувати вовка та залишити в спокої овець, наука і суспільство стали тісно співпрацювати, від чого почали вигравати і ті й інші. В остаточному підсумку, якщо він взагалі може бути, наука і суспільство стали єдиним цілим, що абсолютно гармонійно для природи самої людини.
Наука плюс суспільство завжди дорівнювало прогресу. Так, на одній з Всесвітніх наукових конференцій, що проходила в Будапешті в 1999-му році, була висловлена ідея про необхідність в ще більш щільной взаємодії між науковим і суспільним середовищем. Робота над підвищенням усвідомлення світовою громадськістю практичної користі науки для всіх поколінь, вимагає зусиль насамперед з боку наукового прошарку нашого суспільства, але без підтримки основної частини суспільства може бути повністю знівельована. У зв’язку з цим, на загальній конференції міжнародної організації ЮНЕСКО, що проходила в 2001-му році, було прийнято рішення - офіційно заснувати «Всесвітній день науки в ім’я миру та розвитку», який щорічно відзначається зараз 10-го листопада.
І зараз, у Всесвітній день науки під егідою ЮНЕСКО проводиться цілий ряд різноманітних заходів спрямованих, як на роботу з науковими та навчальними колективами, так і на тісну взаємодію з урядовими організаціями. Мета цих зусиль - широке поширення знань про науках у справі розвитку та встановлення миру на землі - для всіх верств суспільства, проведення своєрідних днів відкритих дверей. Це не тільки є фактором популяризації тих чи інших наукових напрямків і технологій, але і багато в чому позбавляє суспільство від деструктивного непорозуміння, зміцнюючи довіру і сприяючи позитивному прогресу всього нашого суспільства.
У цей День проект DilovaMova.com, приєднується до цієї ініціативи і бажає всім нам тільки світлих почуттів до науки і наукового середовища! Всі ми пам’ятаємо про те, що знання це світло, а незнання нехай залишаються в минулому! Нехай у цей день Ви дізнаєтеся щось нове. Пізнаєте, нехай невелику, але істину, а вона, як відомо звільнить Вас від чогось абсолютно непотрібного і зайвого, що заважає не тільки Вам, але безперечно, і оточуючим Вас людям. З Днем науки Вас!
12 листопада, неділя
Всесвітній День боротьби з пневмонією
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) і Всесвітня організація охорони здоров’я оголосили 12 листопада 2009 днем початку масштабної кампанії по боротьбі з дитячою пневмонією. ВООЗ і ЮНІСЕФ почали кампанію зі збору коштів, які підуть на лікування від цього захворювання дітей у десятках країн, що розвиваються, переважно в Азії та Африці.
Багато експертів в області медицини називають пневмонію «головним убивцею» дітей у віці до 5 років. Трагічна статистика говорить про те, що кожен рік від запалення легенів помирає понад двох мільйонів чоловік.
12 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
ЗАКОН ПРО ОСВІТУ.
12 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
Про проведення ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських
олімпіад та підготовку до ІІІ етапу
у 2017/2018 навчальному році
Керуючись Указом Президента України від 30.09.2010 № 927 «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді», Програмою розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням сесії Запорізької обласної ради від 22.11.2012 № 11, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2017 № 1112 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році», наказу департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 25.10.2017 №0685 «Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та підготовку до ІІІ етапу у 2017-2018 н.р.», наказу Шевченківського ТВО від 03.11.2017 року №393р «Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та підготовку до ІІІ етапу у 2017/2018 навчальному році», з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу учнів.
Додаток 1
до наказу ЗЗШ №65
від 07.11.2017 №511
Список учасників ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
у 2017-2018 н.р.
№
|
О л і м п і а д и
|
Терміни
проведення
|
ПІБ учня
|
Клас
|
Місце
проведення
|
1
|
Економіка
|
15.11
|
УрокбаєвТемірбекГанібекович
Сізов Микита Сергійович
|
10-А
11-А
|
ЗЛ№34
|
2
|
Біологія
|
16.11
|
Касьянова Вероніка Андріївна
Бугайова Юлія Олександрівна
Рибка Дарина Олександрівна
Худотепла Владислава Михайлівна
|
8-В
9-Б
9-Б
11-А
|
ЗНВК №60
|
3
|
Хімія
|
22.11
|
Рибка Дарина Олександрівна
Худотепла Владислава Михайлівна
|
9-Б
11-А
|
ЗЗШ №4
|
4
|
Географія
|
29.11
|
Маріч Костянтин Сергійович
Бугайова Юлія Олександрівна
Рибка Дарина Олександрівна
Дєдов Данило Вікторович
|
9-В
9-Б
9-Б
7-В
|
ЗЗШ №65
|
5
|
Екологія
|
08.12
|
Бугайова Юлія Олександрівна
Рибка Дарина Олександрівна
Худотепла Владислава Михайлівна
|
9-Б
9-Б
11-А
|
ЗБЛ «Перспектива»
|
Онлайн опитування 2017
http://learning-livezp.blogspot.com
Онлайн опитування 2017
Відповідно до п. 9 наказу Міністерства освіти і науки від 21.04.2017 № 624 «Про затвердження плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» відбудеться онлайн опитування учнів 4-10(11)-х класів та вчителів 1-10(11)-х класів.
Опитування здійснюватиметься за посиланням http://opros.autta.org.ua.
Терміни проведення он-лайн опитування:
з 15 по 30 листопада 2017 року (вступне);
з 10 по 20 квітня 2018 року (заключне).
Звертаємо увагу, що в опитуванні беруть участь ВСІ навчальні заклади Запорізької області.
Більш детально у листі МОН від 27.10.2017 №2.2-2622 та листі ДОН від 06.11.2017 №4008/03.2-14 .
Міжнародний день сліпих
13 листопада 1745 року у Франції народився Валентин Гаюї - відомий педагог, який заснував у Парижі і Петербурзі декілька шкіл і підприємств для сліпих. За рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я саме ця дата відзначається як День сліпих.
До XVIII століття світ не знав навчальних закладів для сліпих. Валентин Гаюї вперше продемонстрував свій метод навчання сліпих, за допомогою придуманого ним шрифту. У 1784 році в Парижі без підтримки уряду та благодійних товариств, на свої власні кошти в своєму власному будинку він відкрив першу в світі школу для сліпих дітей під назвою «Майстерня трудящих сліпих». Першим учнем Валентина Гаюї був підібраний на церковній паперті хлопчик Франсуа де Лезюер. Потім в школу поступили ще 11 його безпритульних однолітків.
Навчання та виховання сліпих дітей Валентин Гаюї поставив на наукову основу. Він розробив рельєфно-лінійний шрифт «унціал». Цей шрифт отримав назву від латинського слова, що означає «рівний по довжині одній унції». Це були великі рівні літери, видавлені рельєфом на щільному папері. Головне достоїнство «унціала» полягало в тому, що за допомогою цього шрифту можна було навчати сліпих дітей читанню і друкувати книги для сліпих. Шрифт був пересувний, і це допомагало сліпим дітям робити набір потрібного тексту. Крім цього Валентин Гаюї сконструював прилади для сліпих і матриці для виготовлення рельєфних наочних посібників, географічних карт і глобусів. Цьому ремеслу він навчав і своїх вихованців. Ідея створення книг для сліпих також належить Валентину Гаюї.
Не дивлячись на величезні матеріальні утруднення, Валентин Гаюї побудував при школі друкарню і надрукував в ній декілька книг рельєфно-лінійним шрифтом - «унціалом». Це були перші книги для сліпих. За книгами Валентина Гаюї незрячі навчалися аж до винаходу Луї Брайлем шрифту рельєфного шестіточія. (У 1829 році француз Луї Брайль - вихованець Паризького національного інституту для сліпих дітей розробив універсальну систему рельєфно-точкового шрифту, що знайшов розповсюдження у всіх країнах світу).
У 1803 році Валентин Гаюї отримав пропозицію російського імператора Олександра I відкрити в Санкт-Петербурзі навчально-виховний заклад для сліпих. У 1807 році Олександром I були затверджені Статут, штати і бюджет Санкт-Петербурзького інституту робочих сліпих. У пам’ять про перших зачинателів перших навчальних закладів для незрячих в світі і відзначається Міжнародний день сліпих.
13 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
валентина кравцова
Кому:
innvik14@gmail.com,
rogovskasv@gmail.com,
savenkovalena82@gmail.com,
vitex2011@online.ua,
sergienkoyurij2@gmail.com
... еще 18
плейкаст -семінар
Шановні колеги!
Запрошую Вас на плейкаст - семінар, який буде проведено 23.11.2017 о 14-00 в Приватному класичному університеті (за онлайн реєстрацією).Реєстрація розпочнеться о 13-40, велике прохання,не запізнюйтеся! (Ваша група 4).
З повагою до Вас модератор Кравцова Валентина Тимофіївна.
Програма міського методичного проекту
«Наукова підтримка інновацій в освітній системі міста»
Плейкаст- семінар
|
«Основи кейс-технологій як технології інтерактивного навчання на уроках хімії, біології та основ здоров'я»
|
Листопад 2017
|
Факультет здоров'я людини КПУ
|
Вчителі хімії, біології, та основ здоров’я
|
Кравцова В.Т.
|
ВЧИТЕЛІ КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК, ЯКІ ЗАРЕЄСТРОВАНІ ДЛЯ УЧАСТІ У ПЛЕЙКАСТ-СЕМІНАРІ.
- Куц В.В.
- Фесенко Н.А.
- Плясецька Я.С.
- Кузьменко О.М.
14 листопада, вівторок
Міжнародний день логопеда
Професійне свято логопедів - «Міжнародний День логопеда» відзначається 14 листопада. Помилково вважати, що вчитель-логопед працює над виправленням тільки неправильної вимови звуків. Корекція звуковимови - це тільки верхівка айсберга. Логопед працює з усіма порушеннями мовлення: загальним недорозвиненням мовлення; її відсутністю, порушеннями голосу, темпу і тембру мови, мовними відхиленнями внаслідок патології центральної нервової системи. На жаль, багато хто про це недостатньо обізнані і недооцінюють важливість своєчасної логопедичної допомоги. Рання діагностика мовленнєвих відхилень є запорукою успішних логопедичних занять.
За даними статистики, на жаль, число мовних розладів зростає з року в рік, у зв’язку з цим актуальність проблем корекції мовних порушень у дітей вже приймає глобальний характер.
Процес коригування мовлення у дитини - тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння його батьків і близьких, дисципліни з боку самої дитини. Однак тільки цей важкий шлях може призвести до позитивних результатів і успішного навчання в школі. Пам’ятайте - за результатом завжди стоять конкретні люди - вчителі-логопеди.
У «Міжнародний День логопеда» ми приєднуємося до численних привітань на адресу наших незамінних вчителів-логопедів і бажаємо їм міцного здоров’я, успіхів у їх нелегкій праці, родинного тепла і простого людського щастя! Зі святом вас, дорогі логопеди!
14 -22 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ.
22 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ.
ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ.
14 листопада, вівторок
День боротьби проти діабету
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, в 2000 році на Землі проживало 150 мільйонів діабетиків. Ця дата відзначається щорічно з 1991 року в день народження Фредеріка Бантінга, канадського фізіолога, який відкрив спільно з професором Джоном Маклеодом гормон інсулін. Всесвітній день боротьби з захворюванням на цукровий діабет відзначається щорічно відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A/RES/61/225.
Друг дитинства Бантінга помер від захворювання, яке називається тепер цукровий діабет. Цей трагічний випадок послужив поштовхом для пошуку ліків від цієї хвороби.
Цукровий діабет був описаний в I ст. н. е.. римськими лікарями Цельсом і Аретом , які відзначали у деяких хворих рясне сечовиділення, надмірну спрагу і втрату ваги. У XVII ст. англійський лікар Томас Уілліс помітив, що у пацієнтів з такими симптомами сеча має солодкуватий смак. Пізніше, в XIX ст., було встановлено, що у тонкій кишці відбувається перетворення крохмалю в глюкозу, яка потім надходить з кровоносного русла в печінку, де і відкладається у формі глікогену (крахмалоподобної речовини, що складається із залишків молекул глюкози, з’єднаних в ланцюги).
У січні 1922 року нікому не відомий молодий канадський вчений Фредерік Бантінг вперше в історії врятував життя, зробивши ін’єкцію інсуліну 14-річному хлопчику, який страждав важкою ювенільною формою цукрового діабету. Замість того, щоб отримати патент на інсулін і згодом казково розбагатіти, Бантінг передає всі права Торонтському університету. В подальшому права на виробництво інсуліну перейшли до Канадської ради з медичних досліджень, і наприкінці 1922 року новий лікарський препарат з’явився на ринку.
Довгі століття люди не знали засобів для боротьби з цією хворобою, і діагноз «цукровий діабет» не залишав пацієнтові ніякої надії не тільки на одужання, але й на життя: без інсуліну - гормону, що забезпечує засвоєння тканинами глюкози, хворий організм існувати не може і приречений на повільне згасання.
Відкриття Фредеріка Бантінга і Джона Маклеода врятувало життя мільйонам. І хоча цукровий діабет і до цього дня невиліковний, завдяки інсуліну люди навчилися тримати цю хворобу під контролем.
Визнанням першого великого досягнення XX століття в галузі біохімії та медицини була Нобелівська премія, присуджена Бантінгу і Маклеоду в 1923 році.
16 листопада, четвер
Міжнародний день відмови від паління
Нарешті боротьба з цією згубною звичкою набуває цілком конкретних обрисів, адже ще буквально кілька десятиліть тому не можна було просунутися далі простих слів. Виною цьому було практично непробивне лобі тютюнових виробників і їх елементарна жадібність.
За даними проекту DilovaMova.com, дуже символічно, що Міжнародний день відмови від паління своїми витоками сягає к Американській землі, континенту, з якого і почалося це тотальне горе - звички тютюнокуріння.
У далекому 1977-му році цей день, вивчивши сумну статистику по цій темі, встановило онкологічне співтовариство Сполучених Штатів Америки. Було запропоновано відзначати його щорічно в кожен третій четвер місяця листопада. Незабаром до цієї корисної ініціативи стали приєднуватися у всьому світі. А пізніше, в 1988-му році, за пропозицією Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я (резолюцією № WHA 42.19) виник молодший брат цього Міжнародного дня - Всесвітній день без тютюну, який зараз відзначається 31-го травня.
Статистика ВООЗ дуже сумна. Епідемія тютюнопаління в XX-му столітті забрала з життя понад 100-о мільйонів чоловік. У XXI-му столітті ця цифра може вирости на порядок. Близько 63-х % всіх смертей на землі відбувається через неінфекційні захворювання. Тютюнопаління в цій страшній статистиці займає стійку позицію лідера.
Метою Дня відмови від паління є активні дії по сприянню у зниженні поширення шкідливої тютюнової залежності. Це включає в себе боротьбу проти тютюнопаління в усіх прошарках суспільства і в першу чергу в середовищі лікарів і медичного персоналу. Широке інформування суспільства про шкідливий і згубний вплив тютюну на здоров’я курця і оточуючих його людей здатне позитивно вплинути на самосвідомість безлічі курців. Завдяки хорошій обізнаності населення про шкоду куріння для здоров’я та доступних методах позбавлення від цієї шкідливої звички багато громадян прагнуть позбутися згубної нікотинової залежності.
Деякі люди не усвідомлюють всієї тяжкості наслідків від вживання тютюну для свого здоров’я і здоров’я своїх дітей. У більшості випадків це є результатом відсутності переконливої інформації з даної теми, а так само наслідки інформаційної протидії з боку тютюнових компаній. У зв’язку з цим ВООЗ та ряд міжнародних громадських та медичних організацій, пропонують урядам країн, що приєднуються до цієї боротьби захищати політику своєї суспільної охорони здоров’я від будь-яких інтересів тютюнової промисловості, прийняття податкових і цінових заходів по скороченню попиту на тютюнові вироби, законодавчий захист своїх співгромадян від впливу тютюнового диму. Крім того пропонуються прямі державні регуляторні дії з контролю над складом тютюнових виробів і їх публічного оприлюднення. Заходи з регулювання маркування та упаковки тютюнових виробів, з метою попередження людей про небезпеку цієї шкідливої звички. Заборона стимулювання продажів і реклами, а також можливості спонсорства тютюнових компаній. Повсюдне надання кваліфікованої допомоги тим, хто вирішив позбутися від цієї шкідливої звички.
В 2017 році Міжнародний день відмови від паління припадає на 16 листопада.
17 листопада, п’ятниця
Всесвітній день боротьби проти ХОЗЛ
Всесвітній день боротьби проти хронічного обструктивного захворювання легень заснований Глобальною ініціативою по боротьбі проти хронічної обструктивної хвороби легень і проводиться у всьому світі щорічно 17 листопада. У цей День фахівці охорони здоров’я та групи пацієнтів проводять різні заходи, робляться глобальні кроки щодо підвищення обізнаності про ХОЗЛ і поліпшенню допомоги пацієнтам.
За оцінками ВООЗ, в даний час від цієї хвороби страждає вже більше 210 мільйонів чоловік, за прогнозами, до 2030 року ХОЗЛ стане третьою за значимістю причиною смерті в усьому світі.
Основними факторами ризику розвитку хронічної обструктивної хвороби легень є паління тютюну, забруднення повітря всередині приміщень і на вулиці, а також вплив пилу та хімічних речовин на робочих місцях.
17 листопада, п’ятниця
Міжнародний день студентів
Студенти - це один із самих прогресивних верств суспільства в усі часи. Їх сміливість і відвага до постійного втілення новаторських ідей, тяга до справжніх ідеалів свободи не раз ставала взірцем до загального наслідування, надихаючи інших і виступаючи прикладом для майбутніх поколінь.
Міжнародний день солідарності студентів, який відзначається у всьому світі щорічно 17-го листопада, яскраве тому підтвердження. Цей день приурочений події, яка сталася в колись окупованої нацистами Чехословаччини. 28-го жовтня 1939-го року студенти та викладачі празьких університетів виступили на мирну демонстрацію на знак річниці утворення свого історичного держави. Фашисти, побачивши непокору з боку народу захопленої ними території, цинічно розігнали цю мирну демонстрацію, застосовуючи властиву їм жорстокість, внаслідок чого був убитий Ян Оплетал, один із студентів медичного факультету. Його похорони переросли у відкриту і масову акцію протесту.
Почалися арешти. З ранку, 17-го листопада 1939-го року, прагнучи придушити виниклий настрій народних мас, карателі оточили празькі студентські гуртожитки і заарештували понад 1200-т студентів, а також ряд представників викладацького складу, з яких дев’ятеро активістів та студентів цього руху демонстративно стратили в катівнях в’язниці празького району Рузіне без суду. Решта були відправлені в концтабір Заксенхаузен. Побоюючись подальшого опору, за особистим наказом Гітлера всі вищі навчальні заклади Чехії були закриті до кінця війни.
Українська спільнота, видчуваючи глибоку солідарність до принципів демократії, з ініціативи студентської молоді, приєдналося до цієї міжнародної ініціативи і закріпило в своєму законодавстві День студента, що відзначається 17-го листопада додатковим Указом Президента України від 16 червня 1999 року № 659/99.
У цей День проект DilovaMova.com, відчуваючи загальну підтримку, приєднується до привітань на адресу всіх студентів і викладачів. Бажаємо вам завжди бути переможцями, не втрачати дух свободи і впевнено дивитися в завтрашній день! З Міжнародним днем студентів Вас!
18 листопада, субота
День народження Діда Мороза
Справедливість і благодійність, доброта і співчуття, особлива і дбайлива батьківська любов до дітей, мудрість і деякі якості, без яких не обходяться сучасні супергерої - ось коротка характеристика нинішнього збірного образу відомого нам з самого дитинства - Діда Мороза. За характером поведінки і набору властивих йому можливостей він дуже сильно нагадує свого західного колегу - Санта-Клауса, прообразу цілком реальної особи - Миколи Мірлікійського, загальнохристиянського діяча, відомого своєю безкорисливою допомогою бідним людям, яку він здійснював у вигляді таємних подарунків і день пам’яті якого відзначається 6 грудня. Є навіть думка, що це одна і таж особа. Однак, з огляду на глибоку самобутність слов’янської культурної традиції, не будемо цього стверджувати, хоча диму без вогню і не буває.
За даними проекту DilovaMova.com, День народження Діда Мороза, це хоч і вельми умовна, але цілком конкретна дата в наших календарях. Як відомо - все має свій початок, день свого народження, справжню і реальну дату, в яку офіційно можна стверджувати, що та чи інша подія має місце бути. Добре, коли ця дата відома, а ще краще, коли вона має документальне підтвердження, складене зі слів вірних очевидців. Але що робити, коли під рукою немає паперу, або ручки? Або очевидцям, яким вдалося стати свідками тієї чи іншої події, з тих чи інших причин, так і не вдалося зафіксувати свої свідчення, а тільки передати деякі загальні моменти, пов’язані з цією подією. Можливо для фіксації цієї події просто не вистачило часу, адже достеменно відомо, що Дід Мороз народився саме з приходом зими, а раніше, в колись стародавні часи в наших широтах прихід зими означав консервацію багатьох, звичних нам видів діяльності і це була об’єктивна необхідність.
У випадку з Дідом Морозом все виявилося простіше. На територію, де до нині проживають нащадки давніх слов’янських племен, зима приходить як і раніше - 18-го листопада, тому проблем з визначенням дати народження цієї чудесної і дивовижною особистості просто не виникло.
Не будемо зараз заглиблюватися в усі подробиці та нюанси цієї славної події, в остаточному підсумку кожен сам по собі вольний довіряти чи не довіряти тим чи іншим фактам. Зосередимося на головному: доброта, любов і безкорисливість - це справжнє диво у всі часи. Важливо не забувати про це. Особливо дорослим. А дітям це і так відомо.
20 листопада, понеділок
Всесвітній день дитини
Людство зобов’язане дати дитині найкраще - Декларація ООН про права дитини. У всьому світі, в середньому жінка народжує приблизно 6,89 дітей. Найвищий рівень народжуваності в Нігері, де жінки народжують в середньому 7,58 дітей. Найнижчий в Сінгапурі - 0,8 дитини на одну жінку.
Яка б не була розумна і талановита дитина, вона все ж потребує дорослу опіку й увагу, турботу, любов, захист і постійну підтримку. Ми люди і зовсім нелюдяно відмовляти нашим дітям у всьому цьому, особливо враховуючи ті реалії, які вперто супроводжують нас у нашому непростому світі.
Свято - Всесвітній день дитини виникло в середині минулого століття, а саме в 1954-му році, коли Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй затвердила свою резолюцію № 836 (IX), рекомендувавши всім країнам відзначати цей день, починаючи з 1956-го року. За даними проекту DilovaMova.com, спочатку дата святкування Дня дитини рекомендувалася виключно на розсуд кожної держави, яка визнає для себе доцільним відзначати цей день. Так, у колишньому СРСР, а зараз і в багатьох суверенних державах, виник Міжнародний день захисту дітей, який відзначається 1-го червня. Пізніше, 20-го листопада 1959-го року прийняли «Декларацію прав дитини». Потім, в 1989-му році, також 20-го листопада всесвітнім співтовариством була прийнята «Конвенція прав дитини» та питання з єдиної для всіх датою святкування цього дня було вирішено само собою. Тепер в офіційних документах всесвітньої організації об’єднаних націй фігурує саме ця дата.
Метою святкування Всесвітнього дня дитини є привернення уваги широкої громадськості, організацій та урядових установ до питань, спрямованим на практичну реалізацію заходів щодо забезпечення благополуччя дітей в усьому світі. Відзначається щорічно відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A/RES/836 (ІХ). Актуальність проблем дитинства залишається високою, на жаль і до цього дня. Численні заходи та дії, навіть на законодавчому рівні, не в змозі повністю вирішити весь комплекс цих проблем, так як вони лежать швидше в моральній площині людського світогляду. Однак завдяки постійним загальним зусилям і заходам, що вживаються, йде успішне сприяння підвищенню активності у вирішенні безлічі з існуючих і виникаючих проблем нашого підростаючого покоління.
Дуже характерно, що саме у 20-е листопада відзначають своє професійне свято «День педіатра» і дитячі лікарі, які поклали на себе вирішення проблем здоров’я наших дітей.
У Всесвітній день дитини ми приєднуємося до цієї славної ініціативи і вітаємо всіх наших дітей! Вітаємо всіх, хто своєю працею і своєю наполегливістю зміцнює благополуччя підростаючого покоління, сприяє розвитку здорових стосунків і взаєморозуміння в цьому юному середовищі! Зі святом Вас, і нехай цей день залишить у Вас тільки приємні спогади!
21 листопада, вівторок
Всесвітній день вітань
Вітаємо Вас! Ця проста і нехитра дія знайома кожному з нас. Ми здійснюємо її, майже не замислюючись про це. Своїм привітанням ми розташовуємо до себе співрозмовника, відкриваємося перед ним, створюємо дружню обстановку. Привітанням можна показувати безліч почуттів та емоцій, своє особливе ставлення до людини. Ця проста дія універсальна і застосовуєтся до початку будь-яких ситуацій, надаючи позитивний вплив на будь-який процес. Вона виключає пасивність і є своєрідною акцією життєствердження.
Всесвітній день вітань став щорічно відзначатися починаючи з 1973-го року. За даними проекту DilovaMova.com, своїм виникненням він зобов’язаний двом братам - Брайану і Майклу Маккомак. Проживаючи в Сполучених Штатах Америки на піку холодної війни їм, як і іншим простим людям, неможливо було не відчувати ту гостру напруженість, яка панувала в той час між двома ядерними супердержавами. Відчуття ймовірності початку всесвітнього катастрофічного ядерного безумства було настільки високо, що багато людей просто не витримували цієї напруги і жахливої прийдешньої перспективи, кидаючись навіть в абсолютно комічні, як здається сьогодні крайнощі. Гнітюча і ворожа обстановка парила у повітрі.
Протестуючи проти такої тупикової ситуації, проявляючи свою громадянську позицію, вони знайшли простий і ефективний загальнолюдський спосіб боротьби з таким станом справ. Склавши листи зі щирими і привітними вітаннями, брати відправили їх у всі кінцівки світу. У текстах цих листів вони абсолютно не нав’язували ідеї боротьби за мир у всьому світі, лише просили одержувача просто привітати ще кого-небудь таким же чином, хоча б декілька людей ...
Ця чудова ідея знайшла відгук як серед керівників окремих держав, так і серед широкої маси простих людей. З цих пір щорічно 21-го листопада повсюдно став відзначатися воістину народний Всесвітній день привітань, день позитивного настрою і радісних емоцій.
У Євангеліє від Матвія в 5-му розділі 47-й вірш сам Бог відкриває сенс позитивної і життєствердної дії вітань. Вітайте один одного. Вітайте незнайомих Вам людей! Це надає тільки сприятливі наслідки, знімає напруженість, відкриває життю не тільки Вас, а й тих, кому адресовано Ваше привітання! Вітаємо Вас!
23 листопада, четвер
День подяки
У четвертий четвер листопада в США відзначають День подяки, один з самих популярних і старих свят в країні. День подяки вперше було відзначено в 1621 році англійськими колоністами, що жили в Плімутській колонії. З Днем подяки пов’язана низка традицій, які американці свято бережуть і дотримують. Усі члени сім’ї обов’язково повинні сходити до церкви, а після служби зібратися за святковим столом, на якому неодмінно буде індичка. Ще один атрибут свята - костюмовані паради і веселощі. Для багатьох вихідців з колишнього СРСР це свято стало рідним. А в ХХ столітті День подяки отримав нову традицію: у цей день грають в американський футбол.
В 2017 році День подяки припадає на 23 листопада.
23 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
Програма
міського методичного проекту
міського методичного проекту
«Наукова підтримка інновацій
в освітній системі міста»
Плейкаст -семінарв освітній системі міста»
«Основи кейс-технологій як
технології
інтерактивного навчання
на уроках хімії, біології
та основ здоров'я»
технології
інтерактивного навчання
на уроках хімії, біології
та основ здоров'я»
Шановні колеги!
Запрошую Вас на плейкаст - семінар, який буде проведено 23.11.2017 о 14-00 в Приватному класичному університеті (за онлайн реєстрацією).Реєстрація розпочнеться о 13-40, велике прохання,не запізнюйтеся! (Ваша група 3 та 4).
З повагою до Вас модератор Кравцова Валентина Тимофіївна.
Програма міського методичного проекту
«Наукова підтримка інновацій в освітній системі міста»
Плейкаст- семінар
|
«Основи кейс-технологій як технології інтерактивного навчання на уроках хімії, біології та основ здоров'я»
|
Листопад 2017
|
Факультет здоров'я людини КПУ
|
Вчителі хімії, біології, та основ здоров’я
|
Кравцова В.Т.
|
ВЧИТЕЛІ КАФЕДРИ
ПРИРОДНИЧИХ НАУК,
ЯКІ ПРИЙМАЛИ УЧАСТЬ
У ПЛЕЙКАСТ-СЕМІНАРІ.
- Куц В.В.
- Фесенко Н.А.
- Плясецька Я.С.
- Кузьменко О.М.
ФОТОЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ
ПЛЕЙКАСТ-СЕМІНАРУ:
Доповідач: кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри фізичної реабілітації і здоров’я людини, вчитель вищої категорії
Віндюк Павло Андрійович.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОПОВІДАЧА.
23 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
УЧАСТНИКА ВЕБИНАРА.
От
ЦРТ «Мега-Талант»
Кому:
1977m2@rambler.ru
Итоги вебинара: свидетельство, презентация, запись, тест. Налетайте
Новый учебный год, новый сезон олимпиад «Мега-Талант»
|
Если Вы не хотите получать письма с новостями и специальными предложениями
от ЦРТ «Мега-Талант», отпишитесь от рассылки в личном кабинете
от ЦРТ «Мега-Талант», отпишитесь от рассылки в личном кабинете
23 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
Вебинар
«Как развить эмоциональный интеллект учащихся»
Подтвердите свою компетентность по
теме вебинара, получив
соответствующие дипломы и
подготовьтесь к аттестации
Тест
1. Способность человека распознавать эмоции, понимать намерения, мотивацию и желания других людей и свои собственные, а также способность управлять своими и чужими эмоциями, называется:
2. Что такое алекситимия?
3. Выберите, какие способности относятся к эмоциональному интеллекту:
4. Какие основные эмоциональные компетенции включает в себя эмоциональный интеллект, согласно Д. Гоулману?
5. Каким образом можно определить уровень эмоционального интеллекта ребенка?
6. Что означает методика «мультиоценщики» эмоционального интеллекта?
7. Эмоции условно можно разделить на три типа:
8. Какие эмоции можно отнести к разрушительным?
9. Что такое эмпатия?
10. Способность передавать свои мысли, мнение, потребности и ощущения в прямой, откровенной и надлежащей манере, называется:
1. Способность человека распознавать эмоции, понимать намерения, мотивацию и желания других людей и свои собственные, а также способность управлять своими и чужими эмоциями, называется:
Вы ответили верно
Эмоциональный интеллект — это способность человека распознавать эмоции, понимать намерения, мотивацию и желания других людей и свои собственные, а также способность управлять своими и чужими эмоциями.
Эмоциональный интеллект — это способность человека распознавать эмоции, понимать намерения, мотивацию и желания других людей и свои собственные, а также способность управлять своими и чужими эмоциями.
2. Что такое алекситимия?
Вы ответили верно
Алекситимия — психологическая характеристика личности, включающая следующие особенности: затруднение в определении и описании (вербализации) собственных эмоций и эмоций других людей; затруднение в различении эмоций и телесных ощущений; снижение способности к символизации, в частности к фантазии; фокусирование преимущественно на внешних событиях, в ущерб внутренним переживаниям; склонность к конкретному, утилитарному, логическому мышлению при дефиците эмоциональных реакций.
Алекситимия — психологическая характеристика личности, включающая следующие особенности: затруднение в определении и описании (вербализации) собственных эмоций и эмоций других людей; затруднение в различении эмоций и телесных ощущений; снижение способности к символизации, в частности к фантазии; фокусирование преимущественно на внешних событиях, в ущерб внутренним переживаниям; склонность к конкретному, утилитарному, логическому мышлению при дефиците эмоциональных реакций.
3. Выберите, какие способности относятся к эмоциональному интеллекту:
Вы ответили верно
Важно, чтобы ребенок овладел способностями эмоционального интеллекта, а именно: умением контролировать свои чувства так, чтобы они не «переливались через край»; способностью сознательно влиять на свои эмоции; умением определять свои чувства и принимать их такими, какие они есть (признавать их); способностью использовать свои эмоции на благо себе и окружающим; умением эффективно общаться с другими людьми, находить с ними общие точки соприкосновения; способностью распознавать и признавать чувства других, представлять себя на месте другого человека, сочувствовать ему.
Важно, чтобы ребенок овладел способностями эмоционального интеллекта, а именно: умением контролировать свои чувства так, чтобы они не «переливались через край»; способностью сознательно влиять на свои эмоции; умением определять свои чувства и принимать их такими, какие они есть (признавать их); способностью использовать свои эмоции на благо себе и окружающим; умением эффективно общаться с другими людьми, находить с ними общие точки соприкосновения; способностью распознавать и признавать чувства других, представлять себя на месте другого человека, сочувствовать ему.
4. Какие основные эмоциональные компетенции включает в себя эмоциональный интеллект, согласно Д. Гоулману?
Вы ответили верно
Д. Гоулман включает в ЭИ пять основных эмоциональных компетенций: самосознание: знание того, что мы чувствуем и использование этих знаний в качестве руководства при принятии решения саморегуляция: умение так обходиться с эмоциями, чтобы они способствовали, а не мешали выполняемому в данный момент заданию мотивация: использование наших эмоциональные предпочтений для направления деятельности к поставленным целям, эмпатия: ощущение того, что чувствуют другие люди, социальные навыки: хорошее владением эмоциями во взаимоотношениях и точное «прочитывание» социальных ситуаций и систем социальных отношений между людьми
Д. Гоулман включает в ЭИ пять основных эмоциональных компетенций: самосознание: знание того, что мы чувствуем и использование этих знаний в качестве руководства при принятии решения саморегуляция: умение так обходиться с эмоциями, чтобы они способствовали, а не мешали выполняемому в данный момент заданию мотивация: использование наших эмоциональные предпочтений для направления деятельности к поставленным целям, эмпатия: ощущение того, что чувствуют другие люди, социальные навыки: хорошее владением эмоциями во взаимоотношениях и точное «прочитывание» социальных ситуаций и систем социальных отношений между людьми
5. Каким образом можно определить уровень эмоционального интеллекта ребенка?
Вы ответили верно
Вполне естественным, является вопрос о том, как измерить эмоциональный интеллект. Ответ для многих вполне очевиден: если уж проводить аналогию с интеллектом, то нужен некий коэффициент, который будет показывать, на сколько человек эмоционально «умен». Естественно, что эта цель достигается методом тестирования.
Вполне естественным, является вопрос о том, как измерить эмоциональный интеллект. Ответ для многих вполне очевиден: если уж проводить аналогию с интеллектом, то нужен некий коэффициент, который будет показывать, на сколько человек эмоционально «умен». Естественно, что эта цель достигается методом тестирования.
6. Что означает методика «мультиоценщики» эмоционального интеллекта?
Вы ответили верно
Методика — «мультиоценщики», то есть тесты, которые должен заполнить не только испытуемый, но и 10-15 знакомых ему людей (так называемых «оценщиков»), которые проставляют баллы его эмоциональному интеллекту.
Методика — «мультиоценщики», то есть тесты, которые должен заполнить не только испытуемый, но и 10-15 знакомых ему людей (так называемых «оценщиков»), которые проставляют баллы его эмоциональному интеллекту.
7. Эмоции условно можно разделить на три типа:
Вы ответили верно
Эмоции условно можно разделить на три типа: благотворные, нейтральные, разрушительные.
Эмоции условно можно разделить на три типа: благотворные, нейтральные, разрушительные.
8. Какие эмоции можно отнести к разрушительным?
Вы ответили верно
Существуют эмоции, которые наносят непоправимый вред здоровью и репутации человека, они способны разрушить все, что он выстраивал годами и сделать его жизнь сущим адом. К ним можно отнести: гнев, ярость, ненависть, беспокойство, страх, злость, досада, опасение и т. д.
Существуют эмоции, которые наносят непоправимый вред здоровью и репутации человека, они способны разрушить все, что он выстраивал годами и сделать его жизнь сущим адом. К ним можно отнести: гнев, ярость, ненависть, беспокойство, страх, злость, досада, опасение и т. д.
9. Что такое эмпатия?
Вы ответили верно
Эмпатия — это осознанное сопереживание текущему эмоциональному состоянию другого человека. Это значит, что вы распознаете чувства и эмоции других людей, умеете утешать и помогаете им выходить из сложных психологических и эмоциональных состояний.
Эмпатия — это осознанное сопереживание текущему эмоциональному состоянию другого человека. Это значит, что вы распознаете чувства и эмоции других людей, умеете утешать и помогаете им выходить из сложных психологических и эмоциональных состояний.
10. Способность передавать свои мысли, мнение, потребности и ощущения в прямой, откровенной и надлежащей манере, называется:
Вы ответили верно
Ассертивность — это способность передавать свои мысли, мнение, потребности и ощущения в прямой, откровенной и надлежащей манере. Это означает отстаивать свои права и при этом не оскорблять чувства других людей и не отрицать их собственные права.
Ассертивность — это способность передавать свои мысли, мнение, потребности и ощущения в прямой, откровенной и надлежащей манере. Это означает отстаивать свои права и при этом не оскорблять чувства других людей и не отрицать их собственные права.
ДИПЛОМ I СТЕПЕНИ.
25 листопада, субота
День пам’яті жертв голодомору
Цей День щорічно відзначається в Україні в четверту суботу листопада.
Президент України, підтримавши ініціативу громадських організацій, міністерства культури і мистецтв, Державного комітету у справах релігій, Державного комітету телебачення і радіомовлення, ухвалив встановити в країні День пам’яті жертв голодомору і політичних репресій. Заходи, присвячені цьому дню, щорічно проходять в четверту суботу листопада.
Спочатку Указом президента України від 26 листопада 1998 року остання субота листопада оголошувалась Днем пам’яті жертв голодомору, потім Указом від 31 жовтня 2000 року цей день став іменуватися Днем пам’яті жертв голодомору і політичних репресій. У 2007-му році, згідно Указу Президента України № 431/2007 від 21-го травня 2007-го року, в назву цього пам’ятного Дня були внесені зміни: "Внести до Указу Президента України от 26 листопада 1998 року N 1310 (1310/98 ) "Про встановлення Дня памяті жертв Голодоморів та політічніх репресій" (в редакції Указа від 15 липня 2004 року № 797 (797/2004) зміни, віключівші у назві та тексті слова "та політічніх репресій".
Зараз День пам’яті жертв голодомору щорічно відзначається в четверту суботу листопада.
В 2017 році День пам’яті жертв голодомору припадає на 25 листопада.
27 листопада, понеділок
День заснування Національної Академії Наук України
Національна академія наук України (НАНУ) заснована установчими зборами при уряді гетьмана Скоропадського П. П. 27-го листопада 1918-го року і є однією з найстаріших академій на пострадянському просторі. Першим президентом Академії було обрано видатного вченого-геолога і геохіміка зі світовим ім’ям Вернадського В. І.. Її історія включає в себе ряд найважливіших і яскравих наукових досягнень.
У період з 1918-го по 1921-й рік носила назву «Українська академія наук» (УАН). З 1921-го по 1936-й - «Всеукраїнська академія наук» (ВУАН), з 1936-го по 1991-й вона називалася «Академією наук Української РСР» (АН УРСР), з набуттям суверенітету і незалежності України в період з 1991- го по 1993-й рік була перейменована як «Академія наук України» (АН України), а з 1994-го року знайшла свою теперішню назву - «Національна академія наук України» (НАНУ).
Серед найбільш значущих досягнень академії в період до і під час Другої світової війни, це роботи над штучною ядерною реакцією перетворення ядер літію в ядра гелію, роботи над прискорювачем заряджених частинок і створення трьохкоординатного радіолокатора дециметрового діапазону. Для оборонної промисловості - впровадження високоефективної технології автоматичного зварювання під флюсом корпусів танків, артилерійських систем та авіабомб. Серед розробок вчених-біологів і медиків - ряд нових лікарських препаратів і методів лікування поранених.
Після Другої світової війни, наприклад, в Інституті електротехніки АН УРСР лабораторією професора Лебедєва С. А. була розроблена перша в сучасній континентальній Європі універсальна електронна лічильна машина, а 1960-му році за допомогою розробленої в цій же лабораторії ЕОМ «Київ» в інституті ядерних досліджень в Дубні вперше в світі проводилися експерименти з дистанційного управління технологічними процесами.
У різний час в Академії працювало безліч видатні вчених, серед яких математики Боголюбов Н. Н., Граве Д. А. і Митропольський Ю. А., механіки Динник А. Н., Лаврентьєв М. А., Писаренко Г. С. і Трощенко В. Т., фізики Ахиезер А. І., Давидов А. С., Лашкарьова В. Е., Прихотько А. Ф., Синельников К. Д. і Шубников Л. В., астрономи Брауде С. Я., Орлов А. Я., Усіков А. Я. і Федоров Е. П., геолог Тутковський П. А. і матеріалознавці Трофимов В. І. та Францевич І. Н., хіміки Бродський А. І., Думанський А. В. , Кірсанов А. В. і Писаржевський Л. В., біологи і медики Амосов Н. М., Богомолець А. А., Заболотний Д. К., Палладін А. В., Філатов В. П. та Холодний Н. Г ., ботаніки Липський В. І. та Фомін А. В., економісти Воблий К. Г., Лукінов І. І. та Птуха М. В., історики Грушевський М. С. і Яворницький Д. І., правознавець Корецький В . М., філософи Омельяновский М. Е. і Шинкарук В. І., мовознавці Білодід І. К., Булаховський Л. А., Калинович М. Я., Мельничук А. С. та Русанівський В. М., літературознавці та письменники Білецький А. І., Єфремов С. А., Рильський М. Ф.
Станом на 2013-й рік в структуру НАН України на території України та Кримскої автономії входили 174 інституту, в роботі яких було зайнято більш ніж 41 тис. фахівців.
З Днем заснування Національної Академії Наук України!
27 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
ОН-ЛАЙН ОПИТУВАННЯ.
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 21.04.2017 № 624 «Про затвердження плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» та відповідно до листа МОН України від 27.10.2017 № 2.2-2622 «Про проведення он-лайн опитування у закладах загальної середньої освіти у межах проекту «Вчимося жити разом», ваш навчальний заклад обрано для проведення он-лайн-опитування учнів і вчителів.
Опитування є анонімним і здійснюватиметься за посиланням http://opros.autta.org.ua.
Терміни проведення он-лайн опитування:
з 15 по 30 листопада 2017 року (вступне);
з 10 по 20 квітня 2018 року (заключне).
з 15 по 30 листопада 2017 року (вступне);
з 10 по 20 квітня 2018 року (заключне).
Он-лайн опитування учнів рекомендується проводити у шкільному кабінеті інформатики.
Час на проходження опитування – до 30 хвилин.
За відсутності можливості провести опитування всіх учнів у шкільному кабінеті інформатики, за рішенням дирекції закладу освіти бажаючі можуть пройти його у будь якому іншому місці, отримавши дані, необхідні для авторизації на сайті http://opros.autta.org.ua.
Вчитель може проходити опитування за посиланням http://opros.autta.org.ua індивідуально у будь який зручний для нього час.
З результатами аналогічного опитування вчителів та учнів, що відбулося у 2016 році, можна ознайомитися за посиланням http://autta.org.ua/ua/Advocacy/
Детальну інструкцію щодо реєстрації та проведення он-лайн анкетування, а також лист МОН України від 27.10.2017 № 2.2-2622, можна скачати на сайті http://opros.autta.org.ua без проходження авторизації.
Просимо забезпечити можливість своєчасного проходження он-лайн опитування учнями та педагогами вашого навчального закладу.
З повагою,
за дорученням МОН України,
адміністрація сайту он-лайн опитування http://opros.autta.org.ua
за дорученням МОН України,
адміністрація сайту он-лайн опитування http://opros.autta.org.ua
навчального закладу на сайті опитування http://opros.autta.org.ua:
ПРОХОДЖЕННЯ
ОН-ЛАЙН ОПИТУВАННЯ
ОН-ЛАЙН ОПИТУВАННЯ
ВЧИТЕЛЯМИ
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК:
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК:
-КУЦ В.В.,
-ПЛЯСЕЦЬКОЇ Я.С.,
-ФЕСЕНКО Н.А.,
-КУЗЬМЕНКО О.М.,
-РОЗСОХАЧ С.О.
ЗАПИТАННЯ:
Анкета для учителей
АНКЕТА ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ
УЧИТЕЛЯМ ПРЕДОСТАВЛЯЕТСЯ ПСИХОСОЦИАЛЬНАЯ ПОМОЩЬ И ПОДДЕРЖКА ОТ АДМИНИСТРАЦИИ ШКОЛЫ В СЛУЧАЕ НЕОБХОДИМОСТИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИМСЯ ПРЕДОСТАВЛЯЕТСЯ ПСИХОСОЦИАЛЬНАЯ ПОМОЩЬ И ПОДДЕРЖКА ОТ АДМИНИСТРАЦИИ ШКОЛЫ В СЛУЧАЕ НЕОБХОДИМОСТИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
РОДИТЕЛИ УЧЕНИКОВ СОТРУДНИЧАЮТ С УЧИТЕЛЯМИ И РУКОВОДСТВОМ ШКОЛЫ, АКТИВНО ПОДДЕРЖИВАЮТ ИХ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
У УЧИТЕЛЕЙ ЕСТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ ПОЛУЧАТЬ НОВЫЕ ЗНАНИЯ И ПРИОБРЕТАТЬ НАВЫКИ, КОТОРЫЕ ПОМОГАЮТ ИМ СОЗДАВАТЬ БЕЗОПАСНУЮ СРЕДУ В УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
В ШКОЛЕ УЧИТЕЛЯ ЧУВСТВУЮТ СЕБЯ В БЕЗОПАСНОСТИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
ПЕРСОНАЛ ШКОЛЫ ПРОИНФОРМИРОВАН, КАКИМ ОБРАЗОМ ЛУЧШЕ ВСЕГО ПРИВЛЕЧЬ «ЗАМКНУТЫХ В СЕБЕ» И «НЕ ТАКИХ, КАК ВСЕ» УЧЕНИКОВ К ШКОЛЬНОЙ ЖИЗНИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ КОЛЛЕКТИВ АКТИВНО ПРЕДОТВРАЩАЕТ СИТУАЦИИ БОЙКОТА УЧЕНИКОВ ИХ ОДНОКЛАССНИКАМИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
УЧИТЕЛЯ И АДМИНИСТРАЦИЯ ШКОЛЫ СЧИТАЮТ ПРЕДМЕТ «ОСНОВЫ ЗДОРОВЬЯ» ЖИЗНЕННО ВАЖНЫМ ДЛЯ ДЕТЕЙ И МОЛОДЕЖИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
ВСЕ УЧИТЕЛЯ, КОТОРЫЕ ПРЕПОДАЮТ ОСНОВЫ ЗДОРОВЬЯ, ПРОШЛИ СООТВЕТСТВУЮЩЕЕ ОБУЧЕНИЕ В ВУЗЕ ИЛИ НА КУРСАХ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
В ШКОЛЕ ЕСТЬ ТРЕНИНГОВЫЙ КАБИНЕТ ДЛЯ ПРОВЕДЕНИЯ УРОКОВ ПО ОСНОВАМ ЗДОРОВЬЯ, ФАКУЛЬТАТИВНЫХ КУРСОВ И ПРОФИЛАКТИЧЕСКИХ ПРОГРАММ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
В ШКОЛЕ НЕТ ОТДЕЛЬНОГО ТРЕНИНГОВОГО КАБИНЕТА ДЛЯ ПРОВЕДЕНИЯ УРОКОВ ПО ОСНОВАМ ЗДОРОВЬЯ, НО ЕСТЬ ДРУГИЕ ПОМЕЩЕНИЯ, ПРИГОДНЫЕ ДЛЯ ПРОВЕДЕНИЯ УРОКОВ-ТРЕНИНГОВ. ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШУ ШКОЛУ?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ КОММУНИКАЦИИ (УМЕЮТ АКТИВНО СЛУШАТЬ, ЧЕТКО ВЫРАЖАТЬ СВОЕ МНЕНИЕ, ВЛАДЕЮТ «ЯЗЫКОМ ЖЕСТОВ», АДЕКВАТНО РЕАГИРУЮТ НА КРИТИКУ, ЛЕГКО ЗНАКОМЯТСЯ С НОВЫМИ ЛЮДЬМИ, СТРОЯТ ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ СО ВЗРОСЛЫМИ И РОВЕСНИКАМИ). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ САМОКОНТРОЛЯ (УМЕЮТ КОНТРОЛИРОВАТЬ ПРОЯВЛЕНИЯ ГНЕВА, ПРЕОДОЛЕВАТЬ ТРЕВОГУ, ПЕРЕЖИВАТЬ НЕУДАЧИ, СПРАВЛЯТЬСЯ СО СТРЕССОМ). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ ЭМПАТИИ (СПОСОБНЫ ПОНИМАТЬ ЧУВСТВА И ПОТРЕБНОСТИ ДРУГИХ ЛЮДЕЙ, УМЕЮТ ВЫРАЗИТЬ ЭТО ПОНИМАНИЕ, ОКАЗАТЬ ПОДДЕРЖКУ И ПОМОЩЬ ТЕМ, КТО В ЭТОМ НУЖДАЕТСЯ). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ СОТРУДНИЧЕСТВА (УЧЕНИКИ ДРУЖЕЛЮБНЫ, ПОМОГАЮТ И ПОДДЕРЖИВАЮТ ДРУГ ДРУГА, ДЕЙСТВУЮТ, КАК ОДНА КОМАНДА). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ АНАЛИЗА И РЕШЕНИЯ ПРОБЛЕМ (УМЕЮТ ОПРЕДЕЛИТЬ СУТЬ ПРОБЛЕМЫ И ПРИЧИНЫ ЕЕ ВОЗНИКНОВЕНИЯ, НАЙТИ ДОСТОВЕРНЫЕ ИСТОЧНИКИ ИНФОРМАЦИИ, СПОСОБНЫ СФОРМУЛИРОВАТЬ ВАРИАНТЫ РЕШЕНИЯ ПРОБЛЕМЫ, СПРОГНОЗИРОВАТЬ ИХ ПОСЛЕДСТВИЯ И СДЕЛАТЬ СОЗНАТЕЛЬНЫЙ ВЫБОР). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ ПРЕДОТВРАЩЕНИЯ И РЕШЕНИЯ КОНФЛИКТОВ (ПРЕДПОЧИТАЮТ МИРНОЕ РАЗРЕШЕНИЕ КОНФЛИКТОВ, УМЕЮТ УСТУПАТЬ, ВЕСТИ ПЕРЕГОВОРЫ, ИСКАТЬ КОМПРОМИСС, ТОЛЕРАНТНО ОТНОСЯТСЯ КО ВКУСАМ И ВЗГЛЯДАМ ДРУГИХ ЛЮДЕЙ). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ АССЕРТИВНОСТИ (ДЕМОНСТРИРУЮТ НЕАГРЕССИВНУЮ УВЕРЕННОСТЬ, УМЕЮТ ВЫРАЗИТЬ И ОТСТОЯТЬ СВОЮ ПОЗИЦИЮ С УВАЖЕНИЕМ К ДРУГИМ, ОТКАЗАТЬСЯ ОТ НЕПРИЕМЛЕМОГО ПРЕДЛОЖЕНИЯ, ВЫРАЗИТЬ ПРОСЬБУ ИЛИ СПРАВЕДЛИВОЕ ТРЕБОВАНИЕ, ПРОТИВОСТОЯТЬ ДИСКРИМИНАЦИИ). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
УЧАЩИЕСЯ В КЛАССЕ ОБЛАДАЮТ ХОРОШО СФОРМИРОВАННЫМИ НАВЫКАМИ САМООСОЗНАНИЯ И САМООЦЕНКИ (ОСОЗНАЮТ СВОЮ УНИКАЛЬНОСТЬ, ПОЛОЖИТЕЛЬНО ОТНОСЯТСЯ К СЕБЕ И СВОИМ ЖИЗНЕННЫМ ПЕРСПЕКТИВАМ, РЕАЛЬНО ОЦЕНИВАЮТ СВОИ СПОСОБНОСТИ И ВОЗМОЖНОСТИ, ПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИ, АДЕКВАТНО ВОСПРИНИМАЮТ ОЦЕНКИ ДРУГИХ ЛЮДЕЙ, ОСОЗНАЮТ СВОИ ПРАВА, ПОТРЕБНОСТИ, ЦЕННОСТИ И ПРИОРИТЕТЫ). ЭТО ПОХОЖЕ НА ВАШ КЛАСС?
Выберите правильный вариант
28 листопада, вівторок
Початок Різдвяного посту
28 листопада (15 листопада за старим стилем) починається Різдвяний піст, який ще назвают Пилипів, бо він починається на наступний день після святкування пам’яті святого апостола Пилипа. Мета посту приготувати віруючих до зустрічі одного з головних свят Церкви - Різдва Господа нашого Ісуса Христа. Різдвяний піст триває сорок днів.
30 листопада, четвер
День домашніх тварин
Офіційно День домашніх тварин в Україні не відзначається. Але це не привід не святкувати це добре й домашнє свято. Як сказав Антуан де Сент-Екзюпері, "ти у відповіді за тих, кого приручив". Пам’ятайте про це. І обов’язково почастуєте в цей день своїх вихованців чим-небудь смачненьким.
Комментариев нет:
http://autta.org.ua/ua/Vprovadj2017/resourse/pochatkova
Основна та старша школа