1 грудня, п’ятниця
Всесвітній день боротьби зі СНІДом
Згідно інформаційного бюлетеня ЮНЕЙДС за 2017 рік, глобальна статистика ВІЛ: з початку епідемії заразилися ВІЛ 76,1 [65,2-88,0] млн людей; до червня 2017 року 20,9 мільйона людей отримували лікування в рамках антиретровірусної терапії; в 2016 році загальносвітове число людей, що живуть з ВІЛ, становило 36,7 [30,8-42,9] млн людей, причому число нових випадків зараження ВІЛ склало 1,8 [1,6-2,1] мільйона; тільки в 2016 році число людей, які померли від супутніх СНІДу хвороб, склало 1 [0,83-1,2] мільйон. У 2016 році показник нових випадків зараження ВІЛ-інфекцією серед дорослих, за оцінками, знизився на 11% відносно 2010 року. Показник смертності внаслідок СНІДу знизився на 48% щодо пікового показника 2005 року.
З часів гріхопадіння в історії людства спостерігалося безліч найрізноманітніших вкрай негативних явищ. Якщо виключити згубні природні катастрофи, а так само здавалося б нескінченну низку віроломних кровопролить, в яких так досягло успіху наше людство і спробувати виділити якісь ще події, які запопадливо підкошували наші з вами життя, то безсумнівно ми зупинимося на жахливих і вкрай жорстоких епідеміях смертельних для людини хвороб. Одна з останніх епідемій нашої сучасності була прозвана чумою 20-го століття - синдром набутого імунного дефіциту, скорочено - СНІД. Не дивлячись на досягнення нашої прогресивної науки ми на превеликий жаль змушені констатувати, що вона ще далеко не закінчена. Її масштаб, цинічність і підступність, досі не може залишити байдужим жодної більш-менш розсудливої людини. Офіційна статистика поширення синдрому набутого імунного дефіциту все змушує нас відчувати глибоку тривогу. З часів виявлення і виділення цієї хвороби в окрему категорію пройшло вже багато часу. За опублікованими в 2007-му році даними цей вірус почав розповсюджуватися з Африки приблизно з 1969-го року. Спочатку на Гаїті, потім потрапив в Сполучені Штати Америки, потім далі по всьому світу. Вчені сподівалися швидко приборкати хвилю цієї епідемії, так як шляхи розповсюдження цього вірусу були встановлені цілком виразно вже в 1985-му році - через кров, і в соціальному середовищі навіть з’явився сарказм з приводу цієї недуги, так як вона в першу чергу торкнулася людей з не традиційної сексуальної орієнтацією, людей які займаються проституцією і середу наркозалежних, але її швидкість і її маневреність поставили під сумнів цю легковажну надію.
На рахунку цієї хвороби вже безліч мільйонів людських життів, щорічно до їх числа додається ще і ще й цей рахунок вже давно не на нашу користь. Звичайно ж, завдяки численним дослідженням, вченим і медикам вдалося хоч якось медикаментозно приборкати її активність у людському тілі, однак дорожнеча цих методів і лікарських препаратів як завжди дає значний карт бланш її розвитку та поширенню. Факти вперто свідчать, що навіть численні міжнародні та урядові програми по боротьбі з пандемією ВІЛ-інфекції та СНІДу не дозволяють нам ще залишити цю епідемію в минулому. У відсотковому відношенні ця хвороба по колишньому характерна переважно для основних груп ризику. Завдяки злагодженості методів і роботи медичних установ вдалося знизити показник розповсюдження і захворюваності ВІЛ-інфекцією і СНІДом через лікарські заклади, проте він і досі залишається досить високим: від 0,22 до 1,1%% від загального числа заражених.
Оцінивши загрозу, що насувається і можливі катастрофічні наслідки, ще в 1987-му році Джеймс В. Бунн і Томас Неттер, два співробітника з питань громадської інформації, що працювали в Глобальній програмі по боротьбі зі СНІДом при Всесвітній організації охорони здоров’я, запропонували ідею організації Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом . Ця ідея була підтримана. Дата проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом була встановлена на 1-е грудня і вперше відзначена в 1988-му році. Відзначається щорічно з ініціативи ВООЗ, відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A/RES/43/15.
Символ боротьби зі СНІДом - червона стрічка, без неї зараз не проходить жодна акція в цій області. Сама стрічка, як символ розуміння та солідарності в цій нерівній боротьбі була взята на озброєння з весни 1991-го року. Ця ідея належала американському художнику з нетрадиційною орієнтацією Франку Муру. Він проживав в абсолютно провінційному містечку в штаті Нью-Йорк, де його сусіди, одна сім’я, що сподівалася на благополучне повернення своєї доньки - військового солдата з Персидської затоки, носила подібні стрічки, але жовтого кольору.
В цей день - Всесвітній день боротьби зі СНІДом, проект DilovaMova.com приєднується до цієї міжнародної ініціативи. Ми також сподіваємося, що одного разу можна буде сказати - зі СНІДом покінчено! Висловлюємо почуття глибокого співчуття всім, хто втратив своїх близьких і друзів від цієї віроломної хвороби. Бажаємо підбадьорення і надії всім, хто переносить цю хворобу на собі - залишатися в живих! Життя не відвернулося від Вас, воно лише нагадало про себе ...
1 грудня, п’ятниця
День невролога
Неврологія, той розділ медицини, який займається насущними питаннями виникнення специфічних захворювань центральної і периферичної нервової системи людини, а також досліджує симптоматику, механізми розвитку та можливі способи діагностики, лікування або профілактики неврологічних захворювань.
У професійне свято лікарів невропатологів «День невролога» або «День невропатолога» - ми приєднуємося до численних привітань на адресу лікарів невропатологів і бажаємо їм міцного здоров’я, успіхів у їхній медичній практиці, сімейного тепла, затишку, щастя і довгих років!
4 грудня, понеділок
День замовлень подарунків Діду Морозу
Деякі сайти пропонують відзначати 4 грудня як День замовлення подарунків Діду Морозу. Що ж, якщо подарунок треба замовляти, то чому б не зробити це 4 грудня?
5 грудня, вівторок
Всесвітній день грунтів
Грунт є справжньою живою системою, складається з 6 шарів, так званих горизонтів О, А, Е, В, С і Р. Вони діють як фільтр для підземних вод, здійснюють фільтрацію забруднюючих речовин. Відомо, що в жменці землі присутні більше мікроорганізмів, ніж людей на землі. Грунт складається з 45% мінеральних речовин, 25% води, 25% повітря і 5% органічної речовини, вона є ключовим елементом в циклі обороту вуглецю в природі. Вона допомагає нам в процесах пом’якшення та адаптації клімату, що змінюється.
У 2002 році Міжнародний союз ґрунтових наук прийняв резолюцію, де запропонувал святкувать 5 грудня, як Всесвітній день грунтів, щоб нагадувати про важливість ґрунтових ресурсів і тієї ролі, яку вони відіграють у збереженні екосистем і забезпечення зростання добробуту людини.З ініціативи Таїланду і в рамках Глобального грунтового партнерства ФАО підтримала офіційне проголошення Всесвітнього дня грунтів в якості глобальної платформи по поширенню знань.У червні 2013 року делегати Конференції ФАО одноголосно виступили на підтримку Всесвітнього дня грунтів і звернулися до Генеральної Асамблеї з проханням прийняти відповідну резолюцію на її 68-й сесії. У грудні 2013 року Генеральна Асамблея ООН проголосила 5 грудня Всесвітнім днем грунтів (A / RES / 68/232).
6 грудня, середа
День Збройних Сил України
Загальне професійне свято всіх українських військовослужбовців давно заслужило всенародну повагу і шану з боку офіційних державних структур усіх рівнів. Цей День приурочений до дати прийняття Закону незалежної України від 6-го грудня 1991-го року «Про Збройні Сили України». Саме свято - День Збройних Сил України було встановлено у 1993-му році постановою Верховної Ради України від 19-го жовтня № 3528-XII.
Не дивлячись на виниклі економічні та інші труднощі, які випали на долю нової незалежної української держави з розпадом Радянського Союзу, діючому складу українських військових вдалося не лише зберегти високий професіоналізм, боєготовність і хороші армійські традиції, але і стати однією з найсучасніших і боєздатних армій на пострадянському просторі. На сьогоднішній день сили українських миротворців широко затребувані всім світовим співтовариством, що свідчить і про високі технічні можливості, і про довіру до професійної підготовки військовослужбовців Збройних Сил України.
За даними проекту DilovaMova.com, до складу української армії входять всі роди військ, які представлені Повітряними і Військово-морськими силами України, а також Сухопутними військами. У структуру Сухопутних військ входить армійська авіація і аеромобільні війська, механізовані і танкові війська, ракетні війська і артилерія, високомобільні десантні війська і Війська протиповітряної оборони. У структуру Повітряних сил включені винищувальна і штурмова авіація, розвідувальна, транспортна і бомбардувальна авіація, зенітно-ракетні та радіотехнічні війська.
Доблесть і честь солдатів і офіцерів - в цьому справжня сила будь-якої армії та українські військовослужбовці зберегли все це і примножили. Український воїн - надійний захисник, відданий патріот і людина, для якої честь, свобода і незалежність далеко не порожній звук.
У цей День ми приєднуємося до привітань на адресу наших славних військовослужбовців, ветеранів і новобранців, солдатів і офіцерів, генералів та адміралів, бажаємо їм міцного фізичного здоров’я, успіхів у бойовій та тактичній підготовці, надійних тилів, кохання і всіх благ! Божих благословень Вам і Вашим родинам! Зі святом!
2017 РОКУ.
КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ
З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я
НА БАЗІ ЗОІППО
9 грудня, субота
Міжнародний день пам’яті жертв злочинів геноциду, вшанування їхньої людської гідності і попередження цих злочинів
У Конвенції про попередження злочину геноциду і покарання за нього (стаття 2) геноцид визначається як «наступні дії, вчинені з наміром знищити, повністю або частково, яку-небудь національну, етнічну, расову чи релігійну групу ...»:
вбивство членів такої групи;
заподіяння серйозних тілесних ушкоджень чи розумового розладу членам такої групи;
навмисне створення для якої-небудь групи таких життєвих умов, які розраховані на її повне або часткове фізичне знищення;
заходи, розраховані на запобігання дітородіння в середовищі такої групи;
насильницька передача дітей з однієї людської групи в іншу.
У Конвенції підтверджується, що геноцид, незалежно від того, відбувається він у мирний або воєнний час, є злочином, який порушує норми міжнародного права і проти якого учасники Конвенції зобов’язуються «вживати заходів попередження і карати за його вчинення» (стаття 1). Головна відповідальність за попередження і припинення геноциду покладається на державу, в якому цей злочин вчиняється.
На Всесвітньому саміті 2005 року глави держав і урядів одноголосно підтвердили, що «кожна держава зобов’язана захищати своє населення від геноциду, військових злочинів, етнічних чисток і злочинів проти людяності». Вони постановили, що міжнародне співтовариство має у відповідних випадках надавати державам допомогу в розширенні їх можливостей щодо захисту населення до початку криз і конфліктів. При цьому глави держав і урядів підтвердили, що, якщо та чи інша держава «явно виявиться не в змозі» захистити своє населення від чотирьох зазначених злочинів, міжнародне співтовариство готове зробити колективні дії через Раду Безпеки і відповідно до Статуту Організації Об’єднаних Націй.
Три основні аспекти концепції обов’язків захищати були передбачені в Підсумковому документі Всесвітнього саміту 2005 року і остаточно сформульовані в доповіді Генерального секретаря по реалізації відповідальності щодо захисту 2009 року. Політичне зобов’язання, взяте на себе державами-членами в 2005 році, спирається на норми міжнародного права, включаючи Конвенцію про геноцид.
У вересні 2015 року Генеральна Асамблея ООН постановила проголосити 9 грудня Міжнародним днем пам’яті жертв злочину геноциду, вшанування їхньої людської гідності і попередження цього злочину (A/RES/69/323). Ця дата була обрана в зв’язку з тим, що в цей день в 1948 році була прийнята Конвенція про запобігання злочинові геноциду і покарання за нього.
Мета цього Дня - підвищувати обізнанность про Конвенцію щодо попередження злочину геноциду і покарання за нього та її ролі в боротьбі з геноцидом і попередженні цього злочину, як воно визначено у Конвенції, щоб поминати людей, які стали його жертвою, і шанувати їх пам’ять.
Приймаючи цю резолюцію без голосування, все 193 держави-члена тим самим підтверджують, що кожна окрема держава відповідальна за захист свого населення від геноциду, що така відповідальність передбачає попередження цього злочину, в тому числі підбурювання до нього.
Деякі факти про геноцид за останні 100 років:
1932-1933 - Йосип Сталін і Радянський Союз створюють штучний голод в Україні після того, як народ протестує проти нав’язаної системи управління земельними ресурсами, відомої як "колективізація", яка вилучає з приватної власності сільськогосподарські земелі і примушує людей до роботи виключно в радянських колективах. За деякими оцінками 25,000-33,000 чоловік вмирають кожен день. В цілому від 6 мільйонів до 10 мільйонів випадків смерті.
Грудень 1937 - січень 1938 - Японська імператорська армія марширує в Китаї і вбиває, за історичними оцінками близько 300000 китайських солдатів і цивільних осіб. Десятки тисяч людей піддаються зґвалтуванню перед смертю.
1938-1945 - нацистська Німеччина, під. проводом Адольфа Гітлера, починає вважати єврейське населення расово неповноцінними і загрозою для своєї раси. Вбиває, за оцінками, шість мільйонів євреїв в Німеччині, Польщі, Радянському Союзі і в інших областях по всій Європі під час Другої світової війни.
1975-1979 - злочини лідера червоних кхмерів Пол Пота, щоб перетворити Камбоджу в комуністичне селянське хазяйство. Геноцид суспільства веде до загибелі до двох мільйонів чоловік від голоду, примусової праці та страт.
1988 - іракський режим Саддама Хусейна призводить до нападів на цивільних осіб, що залишилися в "заборонених" областях. Атаки включають застосування іприту і нервово-паралітичний речовин і призводять до загибелі приблизно 100000 іракських курдів.
1992-1995 - Югославія, на чолі з президентом Слободаном Мілошевичем, нападає на Боснію після того, як вона заявляє про свою незалежність. Близько 100 000 чоловік - більшість з яких є мусульманами, або боснійцями, - вбиті в ході конфлікту. Присутні масові страти чоловіків "бойового віку" і масові згвалтування жінок.
1994 - У Руанді, за оцінками, вбито понад 800000 цивільних осіб, в основному з етнічної групи тутсі. Вони гинуть протягом трьох місяців.
2003 - у регіоні Дарфур в Судані, за оцінками, 200 000 до 500 000 чоловік гинуть.
Август 2014 року - так званий «ІГІЛ» руйнує і атакуює північне іракське місто Синджарі, регіон релігійної групи меншини єзиди. 500 осіб було вбито, 70 дітей померли від спраги, жінки були продані в рабство між послідовниками угруповання «Ісламська держава». Січень 2016 - За даними доповіді Організації Об’єднаних Націй, ISIS, як вважають, тримає більш ніж 3500 людей в якості рабів, більшість з яких складають жінки і діти з громади езидов і інших груп меншин.
10 грудня, неділя
День прав людини
Історичний розвиток нашої цивілізації на всіх етапах свого становлення постійно перетинался з одними і тими ж питаннями, які надалі були окреслені і узагальнені в цілісне поняття - права людини. Це сталося з абсолютно природних міркувань, так як всілякі утиски одних людей іншими завжди викликали відповідну і таку ж типову ситуацію, коли розклад сил по тим чи іншим причинам змінювався, а суспільство все ж прагнуло до деякої стабільності. У пору згадати знамениті слова з біблійного Писання: «Що посіє людина, те й пожне».
У сучасному світі права людини стали кваліфікуватися за цілою низкою напрямів. Це особисті права, які передбачають недоторканність особи і житла, власності та конфіденційності листування та права на об’єктивний суд. Соціальні права, які передбачають права на свободу праці, охорону сім’ї та дитинства, захисту батьківських прав, здоров’я і соціальної справедливості. На ряду з цим існують і політичні права, які мають на увазі і свободу совісті, і рівність усіх перед законом, свободу друку і свободу слова, свободу зібрань та право на протест. Є також і економічні права, які мають на увазі свободу розвитку і функціонування промисловості і торгівлі, свободу пересування та розпорядження власністю на свій розсуд. Культурні права включають в себе свободу мистецтв і наук, свободу викладання і право на освіту, а також право на використання у всіх цих процесах своєї рідної мови. Все це узагальнено і взято на озброєння як демократичні цінності. Здавалося б чого ще не вистачає сучасній людині для життя і розвитку? За даними проекту DilovaMova.com, навіть самі просунуті в дотриманні прав і свобод людини країни не можуть похвалитися ідеальними умовами практичної реалізації цих прав для свого рідного суспільства, а що казати про ти країни, де демократичні цінності досить умовне поняття.
У сучасному світі права людини стали кваліфікуватися за цілою низкою напрямів. Це особисті права, які передбачають недоторканність особи і житла, власності та конфіденційності листування та права на об’єктивний суд. Соціальні права, які передбачають права на свободу праці, охорону сім’ї та дитинства, захисту батьківських прав, здоров’я і соціальної справедливості. На ряду з цим існують і політичні права, які мають на увазі і свободу совісті, і рівність усіх перед законом, свободу друку і свободу слова, свободу зібрань та право на протест. Є також і економічні права, які мають на увазі свободу розвитку і функціонування промисловості і торгівлі, свободу пересування та розпорядження власністю на свій розсуд. Культурні права включають в себе свободу мистецтв і наук, свободу викладання і право на освіту, а також право на використання у всіх цих процесах своєї рідної мови. Все це узагальнено і взято на озброєння як демократичні цінності. Здавалося б чого ще не вистачає сучасній людині для життя і розвитку? За даними проекту DilovaMova.com, навіть самі просунуті в дотриманні прав і свобод людини країни не можуть похвалитися ідеальними умовами практичної реалізації цих прав для свого рідного суспільства, а що казати про ти країни, де демократичні цінності досить умовне поняття.
Після закінчення Другої світової війни і спробі усвідомлення всіх жахів зневаги прав і свобод людини, які вона оголила, міжнародне співтовариство постаралося об’єднатися в цих загальнолюдських поняттях і Генеральною Асамблею ООН 10-го грудня 1948-го року була прийнята Загальна декларація прав людини. Пізніше, в 1950-му році всім зацікавленим державам і організаціям було запропоновано відзначати цю дату як всесвітній День прав людини. Відзначається щорічно відповідно до резолюції Генеральної Асамблеї ООН A/RES/423 (V).
У цей День ми приєднуємося до цієї ініціативи і бажаємо всім нам розуму і мудрості. Нехай наші права і свободи починаються з нашого дотримання їх по відношенню до наших ближніх! Слідуючи принципам поваги та активної громадянської позиції ми будуємо майбутнє не тільки для нас самих, але і для наших нащадків.
11 грудня, понеділок
Всесвітній день хворого на бронхіальну астму
Всесвітній день хворого на бронхіальну астму має щорічний характер і проводиться 11 грудня. Бронхіальна астма - одне з найбільш поширених хронічних захворювань у світі. За статистикою більше 5% дорослого населення і 10% дитячого страждають цим захворюванням.
Нагадаємо, що вперше Всесвітній день боротьби проти астми став відзначатися в 1998 році в більш ніж 35 країнах і був приурочений до Всесвітнього наради по бронхіальній астмі, що проходила в Іспанії, м. Барселона.
Всесвітній день боротьби проти астми був заснований за рішенням Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я, основним його завданням є поліпшення обізнаності лікарів, пацієнтів та населення про це захворювання, привернення уваги громадськості до вирішення проблем, пов’язаних з астмою, і підвищення якості медичної допомоги пацієнтам з астмою.
З 1998 року Всесвітній день боротьби з астмою проводився в перший вівторок травня, за останніми даними, зараз, відзначається 30 травня спільно з Всесвітнім днем хворого алергією.
14 грудня, четвер
День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
14 грудня в Україні відзначається День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Указ N 945/2006 про установу цієї пам’ятної дати підписаний Президентом 10 листопада 2006 року.
У багатьох можуть виникнути сумніви, навіщо потрібно це свято, якщо є 26 квітня - Міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф, і чому саме 14 грудня вибрано для вшановування учасників ліквідації.
Справа в тому, що 30 листопада 1986 р. було закінчено будівництво саркофага над зруйнованим четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС, а 14 грудня в газеті «Правда» надруковано повідомлення про те, що держкомісією був прийнятий в експлуатацію комплекс захисних споруд.
Ті, хто вважають 14 грудня своїм святом, вже давно називають цей день Днем ліквідатора. Ще в 1986 р. учасники ліквідації зібралися разом, щоб відзначити свою першу перемогу. У 1994 р. громадські організації чорнобильців України звернулися з листом до керівників держави, у якому запропонували заснувати в календарі день учасників ліквідації чорнобильської катастрофи. Тоді офіційне рішення не було прийнято, але ліквідатори самостійно почали відзначати цю дату. Святкування було офіційно дозволено, від різних силових структур виділялася почесна варта, покладалися вінки від керівників держави, іноземних посольств і громадських організацій, але було відсутнє визнання цього дня на державному рівні.
Додання державного статусу Дню ліквідатора ще раз нагадує суспільству про проблеми ліквідаторів-чорнобильців, найважливіша з яких - недостатній для нормального життя розмір пенсії. Безпосередньо з цією проблемою пов’язана і інша - проблема статусу ліквідаторів аварії на ЧАЕС. Тільки перші 5 тисяч з тих, хто ліквідовував аварію, офіційно стали називатися ліквідаторами, отримавши відповідні посвідчення, а з 1992 р. всім іншим видавали «корочки» постраждалих від чорнобильської катастрофи.
Незважаючи на всі труднощі і проблеми, самі ліквідатори називають 14 грудня святом. У ліквідації катастрофи на ЧАЕС брали участь більше 650000 людей з усього Радянського Союзу, з яких більше половини представляли тодішню УРСР. Можливо, Україна стане автором доброго почину, і День ліквідатора з’явиться в Росії, Білорусі та інших країнах.
17 ГРУДНЯ 2017 РОКУ.
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ
КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З МАН
ЗАПИТАННЯ З БІОЛОГІЇ.
| ||||||||
2.Оберіть правильні твердження щодо роботи нирок. З кожного стовпчика оберіть одну,відповідь. Чотиризначний код і буде відповіддю на завдання.
|
3. Уявіть, що до Вас прийшла жаба за порадою, чи варто їй змінити своє трикамерне серце на двокамерне (прибрати перегородку між передсердями) або чотирикамерне (повністю розділити перегородкою шлуночок на два). Що б Ви їй порадили? Відповідь обґрунтуйте.
4. Установіть відповідність між рядом комах (1-4) та представником (А-Д), який до нього належить.
1 Твердокрилі
2 Лускокрилі
3 Перетинчастокрилі
4 Прямокрилі
|
А Жук колорадський
Б Білан капустяний
В Коник зелений
Г Бджола медоносна
Д Воша людська
|
5.Оберіть правильні твердження щодо баранця звичайного.
З кожного стовпчика оберіть одну відповідь.
Чотиризначний код і буде відповіддю на завдання.
Належить до відділу:
|
У життєвому циклі домінує:
|
Особливості гаметофіту:
|
Застосовується для:
|
1. Мохоподібні;
2. Плауноподібні;
3. Папоротеподібні.
|
1. гаметофіт;
2. спорофіт;
3. партеногене-тичне покоління.
|
1. підземний, розвивається у симбіозі з грибом;
2. надземний, схожий на «сердечко»;
3. являє собою листостеблову рослину
|
1. перев’язки ран;
2. лікування алкоголізму;
3. збагачення грунту нітрогеном.
|
ЗАПИТАННЯ З ХІМІЇ.
1. Органічна речовина А – рідина з різким запахом, добре розчинна у воді. У функціональній групі містяться два атоми Оксигену, масова частка якого становить 69,56%. Водний розчин цієї сполуки реагує зі свіжоосадженим купрум (ІІ) гідроксидом за кімнатної температури з утворенням сполуки Б, а під час нагрівання виділяється газ В й оранжевий осад Г. Унаслідок нагрівання сполуки А з концентрованою сульфатною кислотою виділяється отруйний газ Д, а після взаємодії з метанолом – речовина Е, що є добрим розчинником. Установіть формулу сполуки А. Напишіть рівняння всіх згаданих реакцій, назвіть речовини А, Б, В, Г, Д, Е.
2. Після взаємодії газу, який отримали дією надлишку концентрованої сульфатної кислоти на натрій сульфіт, із газом, що утворився в результаті реакції надлишку хлоридної кислоти з ферум (ІІ) сульфідом, отримали 9,6 г твердої речовини. Обчисліть маси натрій сульфіту та ферум (ІІ) сульфіду
3. У закритій посудині змішали 0,224 л хлору (н.у) з двома газами: перший утворюється в результаті взаємодії3,78 г алюмінію з розведеною сульфатною кислотою, другий – у результаті повного каталітичного розкладу 7,35 г бертолетової солі. Яка кислота і якої відсоткової концентарції утворилася в результаті взаємодії цієї суміші?
4. Питома теплота згоряння пропану =2426,78 кДж/моль, а бутану =3125,5 кДж/моль. Визначте кількість теплоти, яка виділиться під час спалювання 112 л пропан-бутанової суміші, відносна густина якої за воднем дорівнює 26,2.
5. Визначте зашифровані речовини в наведених схемах окисно-відновних реакцій та складіть рівняння хімічних реакцій методом електронного балансу:
ЗАПИТАННЯ З ГЕОГРАФІЇ.
1. Як ви вважаєте, чи існує зв’язок між вирубуванням лісів у Карпатах і повенями на Закарпатті? Свої висновки обґрунтуйте.
2. Чому немало бідних на природні ресурси країн світу стали набагато заможнішими за держави, які володіють найбільшим у світі природно-ресурсним потенціалом?
3. Якими можуть бути для людства наслідки глобального потепління клімату Землі?
4. Які основні властивості географічного положення вам відомі?
5. Що таке ринок праці і які його моделі ви знаєте?
19 грудня, вівторок
День святого Миколая
Цьому святу налічується вже багато століть. Виникло воно приблизно після 345-го року від Різдва Христового. Присвячено дню, коли один з яскравих послідовників Христових був покликаний Господом на Небо. Цього щирого християнина звали Микола. Він ніс своє служіння в стародавній Лікії, місто Миру (нині ця місцевість знаходиться поблизу сучасного турецького міста Демре) і був єпископом у місцевій Церкви.
Микола прийняв Христа, будучи багатою людиною. Перейнявшись вченням - отримав безцінні дари Духа Святого. Виконуючи Слово Боже і проповідуючи спасіння Христове, не залишався байдужим в турботах про бідних, малозабезпечених і ближніх своїх. Творив дивовижні справи, а безкорисливість і лагідність почитав великим привілеєм. Був чудовим благодійником.
Для християн в ті роки, як втім і в сучасності, було і залишається найважливішим життєвим завданням намагатися мати мир з усіма і святість, без якої ніхто не побачить Господа. Пам’ятаючи слова Христові, передані нам Апостолами в Святому Євангеліє, Микола в усьому намагався показувати, як працюючи, треба підтримувати слабких і пам’ятати слова Господа Ісуса, бо Він Сам сказав нам: «Блаженніше давати, ніж брати».
Святість - відокремленість, про яку ведуть мову християни всього світу, є не що інше, як буквальне виконання Слова Божого - відокремленість від зла. Зло вразило наш людський світ ще з часів першого гріха Адама і Єви і зараз старанно заважає нам мати гідне спілкування і життя не тільки між собою, але і з нашим Небесним Отцем. Страх Господній - ненавидіти зло (Книга Приповістей 8:13). Він є початком справжньої мудрості, яка дозволяє нам мати справжню розсудливість і здобувати знання й розум. «Гордість і зарозумілість і дорогу лиху та лукаві уста я ненавиджу» - говорить вона. «Але ви - вибраний рід, священство царське, народ святий, люд власності Божої, щоб звіщали чесноти Того, Хто покликав вас із темряви до дивного світла Свого» - свідчить Євангеліє. Святий Миколай і його справи тому яскраве свідчення. Не дивно, що саме в цей День під егідою ООН проходить і відзначається Міжнародний день допомоги бідним.
У західній католицькій традиції День Святого Миколая відзначається 6-го грудня. Це пов’язано з традиціями відзначати подібні свята за юліанським календарем. У православній та слов’янської - 19-го грудня.
З Днем Святого Миколая!
21 грудня 2017 року.
Підсумки методичної роботи
за І семестр
2017 – 2018 н.р.
вчителя біології та хімії
Плясецькой Яни Сергіївни.
ПІБ
|
Участь у фаховихконкурсах
|
Надруковані матеріали ( враховуючи інтернет – видання )
Вказати дату, форму і тему роботи, ресурс, на якому розміщено
|
Участь ушкільнихметодичних заходах ( виступи, презентації)
|
Участь урайоннихметодичних заходах ( участь у засіданнях РМЦ, виступи на засіданнях РМЦ, семінари, тренінги і т.п.) Вказати дату, назву заходу, тему.
|
Участь уМіськихметодичних заходах (семінари, тренінги і т.п.) Вказати дату, назву заходу, тему.
|
Участь в обласних (Всеукраїнських) методичних заходах (семінари, тренінги і т.п.) Вказати дату, назву заходу, тему.
|
Участь в методичних навчаннях за допомогою мережі "Інтернет" (вебінари, он-лайн майстер-класи, інші заочні форми)
|
Плясецька Яна Сергіївна
|
10.09.2017
ПУБЛІКАЦІЯ
МАТЕРІАЛИ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ХІМІІ 7 КЛАССУ.
2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
Методичний портал
http//metodportal.com/node 0000/58758
06:51
|
23 листопада 2017 року
Програма
міського методичного проекту «Наукова підтримка інновацій в освітній системі міста» Плейкаст -семінар «Основи кейс-технологій як технології інтерактивного навчання на уроках хімії, біології та основ здоров'я»
СЕРТИФІКАТ
|
4-13 листопада 2017 року
ОН-ЛАЙН КУРС
«ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Онлайн курс розроблено громадською організацією «Здоров’я через освіту» за участю представників Інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) з 24 областей України та м. Києва, у партнерстві з МОН України і Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
СЕРТИФІКАТ
08-02152
(30 годин)
14-22 листопада
2017 року
КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖНОЇ КОМПЕТЕНТ
НОСТІ.
Онлайн курс розроблено громадською організацією «Здоров’я через освіту» за участю представників Інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) з 24 областей України та м. Києва, у партнерстві з МОН України і Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
СЕРТИФІКАТ
08-00367
(60 годин)
|
9 вересня 2017 року
Педтестирование
«Педагогическая деятельность: сущность, структура, функции»
СЕРТИФИКАТ ОТЛИЧИЯ
1 СТЕПЕНИ
6 жовтня 2017 року
Международная олимпиада для учителей
«Современные образовательные технологии»
ЦРТ «Мега-Талант» ОН-ЛАЙН
МЕЖДУНАРОДНАЯ ОЛИМПИАДА
СЕРТИФИКАТ УЧАСНИКА
15 жовтня 2017 року
ЦРТ «Мега-Талант» ОН-ЛАЙН ТЕСТ
ДИПЛОМ І СТЕПЕНИ
18 жовтня 2017 року
Мультимедийные технологии на уроках
ЦРТ «Мега-Талант» ОН-ЛАЙН ТЕСТ
ДИПЛОМ І СТЕПЕНИ
23 листопада 2017 року
ЦРТ «Мега-Талант»
ДИПЛОМ І СТЕПЕНИ
|
25 грудня, понеділок
Католицьке Різдво
Різдво є великим святом, встановленим на спогад про народження Ісуса Христа в Віфлеємі. Різдво Христове - одне з найважливіших християнських свят, державне свято в більш ніж 100 країнах світу.
Перші відомості про святкування християнами Різдва відносяться до 4 ст. Питання про реальну дату народження Ісуса Христа є суперечливим і неоднозначно вирішеним серед церковних авторів. Можливо, вибір 25 грудня пов’язаний з приходом на цей день язичницького солярного свята «Народження Сонця Непереможного», який з прийняттям у Римі християнства наповнився новим змістом.
Згідно з однією із сучасних гіпотез, вибір дати Різдва відбувся внаслідок одночасного святкування ранніми християнами Боговтілення (зачаття Христа) та Великодня; відповідно, у результаті додавання до цієї дати (25 березня) 9 місяців Різдво припало на день зимового сонцестояння.
Свято Різдва Христового має п’ять днів передсвята (з 20 по 24 грудня) і шість днів віддання. Напередодні, або в день навечір’я свята (24 грудня) дотримуються особливо суворого посту, що отримав назву святвечір, тому що в цей день вживається в їжу сочиво - зварені з медом пшеничні або ячмінні зерна. За традицією, піст святвечора закінчується з появою на небі першої вечірньої зорі. У навечір’я свята згадуються старозавітні пророцтва і події, пов’язані з Різдва Спасителя. Різдвяні богослужіння відбуваються три рази: опівночі, на світанку і вдень, що символізує Різдво Христове в лоні Бога Отця, у лоні Богоматері і в душі кожного християнина.
У XIII столітті, за часів святого Франциска Асизького, з’явився звичай виставляти в храмах для поклоніння ясла, в які поміщається фігурка Дитятка Ісуса. Згодом ясла стали ставити не тільки в храмі, а й в будинках перед Різдвом. Домашні сантони - макети в засклених ящиках зображують грот, в яслах лежить немовля Ісус, поруч Богоматір, Йосип, ангел, пастухи, що прийшли на поклоніння, а також тварини - бик, осел. Зображуються також цілі сценки з народного побуту: поруч зі святим сімейством поміщають селян в народних костюмах і т.п.
Церковні і народні звичаї гармонійно сплелися у святкуванні Різдва. В католицьких країнах добре відомий звичай колядування - ходіння по домівках дітей та молоді з піснями і добрими побажаннями. У відповідь колядники отримують подарунки: ковбасу, смажені каштани, фрукти, яйця, пиріжки, солодощі та інше, скупих господарів висміюють і загрожують їм бідами. У процесіях беруть участь різні маски, ряджені в шкури тварин, це дійство супроводжується гучним веселощами. Звичай цей неодноразово засуджувався церковною владою як язичницький, і поступово з колядками стали ходити тільки до родичів, сусідів і близьких друзів.
Про пережитки язичницького культу сонця в різдвяних святках також свідчить традиція запалювання обрядового вогню в домашньому вогнищі - «різдвяне поліно». Поліно урочисто, дотримуючись різних церемоній, вносили до хати, підпалювали, одночасно промовляючи молитву і вирізаючи на ньому хрест (спроба примирити язичницький обряд з християнською релігією). Поліно посипали зерном, поливали його медом, вином і маслом, клали на нього шматочки їжі, зверталися до нього як до живої істоти, піднімали на його честь келихи вина.
У дні святкування Різдва встановився звичай заломлювати «різдвяний хліб» - особливі прісні облатки, які освячуються в храмах під час Адвенту, - і їсти його як перед святковою трапезою, так і під час привітань один одного зі святом.
Характерним елементом свята Різдва є звичай встановлювати в будинках вбрані ялинки. Ця язичницька традиція зародилася у німецьких народів, в обрядовості яких ялина була символом життя і родючості. З поширенням християнства серед народів Центральної та Північної Європи прикрашена різнокольоровими кульками ялина знаходить нову символіку: її почали встановлювати в будинках 24 грудня як символ райського дерева з рясним плодами.
26 ГРУДНЯ 2017 РОКУ.
Методичний ринг
«Формування готовності педагога до інноваційної діяльності»
Для проведення методичного рингу необхідно здійснити підготовчу роботу:
1. Налаштуватися на роботу в групах.
2. Предметним ШМО підготувати інформацію щодо використання конкретних сучасних технологій педагогами кафедр та міні-захист технологій навчання, які використовують учителі у викладанні своїх предметів. Кожна група пропонує не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій. ( до 3 хвилин)
3. Під час проведення методичного рингу об'єднатися в групи – предметні ШМО. (розташуватися поруч)
4. Обрати "спікера" ("спікерів") для міні-захистів.
Налаштуватися на активну швидку плідну роботу!
Кафедра природничих наук:
Інноваційні педагогічні технології як процес - це цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів. У значенні продукту діяльності визначимо інновацію як оригінальні, новаторські способи та прийоми педагогічних дій та засобів.
Сучасні педагогічні технології – це систематична і послідовна реалізація на практиці раніше спроектованого інноваційного процесу навчання, система способів і засобів досягнення цілей при управлінні процесом навчання, з діагностикою поточних і кінцевих результатів.
Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це базується на співпраці, взаємо - навчанні: вчитель – учень, учень – учень. При цьому вчитель і учень – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання. Інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. Під час такого спілкування учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані рішення.
Порівнюючи традиційну та інноваційну освіту, які сьогодні паралельно існують в Україні, І. Зязюн зробив висновки, традиційна система навчання є безособистісною, "бездітною... без людською". У ній "людина... постає... об'єктом, яким можна керувати за допомогою зовнішніх впливів, загальних стандартів і нормативів".
Особистісно-орієнтована освіта базується на таких засадах:
- дитина в школі - повноцінна особистість;
- метою освіти є становлення особистості;
- педагогічні відносини базуються на принципах гуманізації і демократизації;
- учень є суб'єктом навчальної діяльності;
- талановитою є кожна дитина;
- в основі навчання лежить позитивна Я-концепція особистості;
- навчання на основі успіху, відмова від примушування.
Таким чином, можемо виділити спільні ознаки методик і технологій, які забезпечують реалізацію принципів особистісно-орієнтовіаної освіти:
1) своєю метою вони проголошують розвиток та саморозвиток учня з урахуванням його здібностей, нахилів, інтересів, ціннісних орієнтацій і суб'єктного досвіду;
2) створюються умови для реалізації та самореалізації особистості;
3) забезпечується суб'єктність учня за рахунок можливості впливу на хід діяльності (вибір змісту, засобів, методів, форм навчання);
4) навчання будується на принципах варіативності;
5) кінцевим продуктом є не лише здобуття знань, вироблення умінь і навичок, а й формування компетентностей;
Інтерактивне навчання. В Україні розроблена та пропагується технологія інтерактивного навчання О. Пометун. Інтерактив (від анг.- взаємний та діяти). Інтерактивне навчання-це спеціальна форма організації пізнавальної активності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.
Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів; учитель і учень є рівноправними суб'єктами навчання. Інтерактивне навчання сприяє формуванню навичок а вмінь як предметних, так і загальнонавчальних; виробленню життєвих цінностей; створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; розвитку комунікативних якостей. Технологія передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання проблем.
Інтерактивне навчання - це навчання діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв'язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів.
Інтегровані технології (П. Ерднієв) - припускає, що вчитель за можливості чітко визначає реакції, поняття, ідеї та навички, які мають бути засвоєні учнем, а потім за допомогою багатостороннього підходу допомагає учневі спрямувати власну діяльність на досягнення цих цілей. При цьому учень може діяти у власному темпі, заповнюючи прогалини у своїх знаннях або пропускаючи те, що вже засвоєно.
Мультимедійні технології пов'язані із створенням мультимедіа-продуктів: електронних книг, енциклопедій, комп'ютерних фільмів, баз даних. У цих продуктах об'єднаються текстова, графічна, аудіо- та відеоінформація, анімація. Мультимедіа-технології перетворили комп'ютер на повноцінного співрозмовника, дозволили учням (будь-якого віку), не виходячи з навчальної аудиторії, бути присутніми на лекціях видатних вчених, брати участь у конференціях, діалогах, вести кореспонденцію. Як принципово новий навчальний засіб електронна книга відкрила можливості «читати», аналізувати «живі» озвучені сторінки, Тобто можливості бачити, чути, читати.
Мережеві технології призначені для телекомунікаційного спілкування учнів з викладачами, колегами, працівниками бібліотек, лабораторій, установ освіти тощо. Телекомунікаційний доступ до баз даних здійснюється через всесвітню мережу Інтернет.
Формами мережевої комунікації є:
- електронна пошта - призначається для обміну інформацією між суб'єктами зв'язку, здійснення консультування, організації дистанційного навчання;
- телеконференція - дозволяє викладачеві та учням, що знаходяться на значній відстані одне від одного, організувати спільне навчання, обговорювати навчальні проблеми, брати участь у ділових іграх, практикумах тощо в умовах так званого віртуального класу.
Інноваційна діяльність є специфічною і досить складною, потребує особливих знань, навичок, здібностей. Впровадження інновацій неможливе без педагога-дослідника, який володіє системним мисленням, розвиненою здатністю до творчості, сформованою й усвідомленою готовністю до інновацій. Педагогів-новаторів такого типу називають педагогами інноваційного спрямування, їм властиві чітка мотивація інноваційної діяльності та викристалізувана інноваційна позиція, здатність не лише включатися в інноваційні процеси, але й бути їх ініціатором.
Завдяки старанням педагогів-новаторів нових орбіт сягало мистецтво навчання і виховання, їм належать різноманітні відкриття. На новаторську педагогічну практику зорієнтовано і немало представників науки, які свої авторські програми реалізують у закладах освіти не як експериментатори, а як учителі й вихователі. У новаторській педагогіці багатогранно втілена творча сутність навчально-виховного процесу. Якщо наукова педагогіка розвиває загальні закономірності і теоретичні проблеми виховання, то новаторська творить ефективні педагогічні технології.
Сучасний розвиток науки, в тому числі і біологічної, неможливий без інформаційної культури особистості. Саме інформаційна культура виступає як предмет, приладдя та результат соціальної активності кожної людини. Вона відображає характер і рівень інформаційної взаємодії в суспільстві, тобто рівень розвитку інформаційних технологій, що пов’язаний із перетворенням інформації. Для учнів інформаційна культура сьогодні – це уміння працювати із прикладним програмним забезпеченням, це глибоке проникнення в суть процесів опрацювання інформації, це основа формування ІКТ-компетентності.
При вивченні біології в школі на сучасному етапі урок не повинен бути обмеженим підручником, класною дошкою та вчителем. За сучасними вимогами навчального стандарту традиційна форма уроку не зможе дати учням такого об’єму інформації, як урок з використанням інформаційних технологій.
Адже нові технологизовані покоління дітей потребують нових форм подання навчального матеріалу.
Як вчитель біології – науки ХХІ ст. – я повинна уміти розкрити перед учнями у вигляді сучасних комп’ютерних технологій закодовані наукою різні поняття і терміни, що є ключовими при вивченні певної теми. Тому що поняття біології є досить складними для розуміння, особливо учнями 7-9 класів. Розкривати теми саме елементами новизни, так як підручники нашим учням уже є не завжди цікавими.
Інформаційні системи і технології за спрямованістю використання на уроках – це:
1. Програмоване навчання з використанням різних комп’ютерних програм
2. Вивчення програмового матеріалу за допомогою комп’ютера.
3. Вивчення біологічних об’єктів та систем на базі комп’ютера.
4. Вивчення біологічних понять на базі комп’ютера.
5. Оцінювання знань і умінь за допомогою комп’ютера.
6. Різноманітні комп’ютерні комунікації.
Інформаційні комп’ютерні технології на моїх уроках біології є як:
- спосіб розширення індивідуальної активності учнів;
- спосіб самоорганізації праці та самонавчання;
- включення фізичних потенціалів організму дитини, які направляються на активізацію процесу мислення;
- спосіб покращення уваги та розвиток різних видів пам’яті: зорової, слухової, образної, змістової і навіть рухової;
- джерело додаткової інформації з предмету, а використання візуальної інформації завжди має позитивний ефект;
- ще один інструмент дослідження та вміння виділяти в інформації головне і другорядне;
- вміння упорядковувати, систематизувати та структурувати інформацію згідно заданої теми;
- вміння презентувати інформацію згідно програмового матеріалу;
- вміння швидко працювати із складними біологічними термінами, що мають грецькі або латинські складові;
- вміння встановлювати асоціативні зв’язки між інформаційними повідомленнями;
- збільшення обсягу спеціальних знань;
- покращення темпу проведення уроку;
- створення і використання нових методик контролю й оцінювання рівня знань учнів;
- інтернаціоналізація навчання.
Організація навчально-виховного процесу в школі передбачає реалізацію таких принципів дидактики як:
- відповідність навчального процесу системі закономірностей навчання;
- ведуча роль теоретичних знань;
- єдність освітньої, розвиваючої та виховної функцій навчання;
- стимулювання і мотивація позитивного ставлення учнів до навчання;
- єдність колективної форми роботи з індивідуальним підходом;
- орієнтованість навчання на активність учнів;
- відповідність інформаційно-технологічного забезпечення навчального процесу змісту навчання.
Із власного педагогічного досвіду, використовуючи інформаційно-комп’ютерні технології на уроках біології я можу впевнено стверджувати, що:
- покращується рівень самостійної роботи учнів;
- створюються умови самореалізації та самоствердження учнів;
- розширюється обсяг навчальної інформації ;
- активізується навчально-пізнавальна діяльність учнів;
- збагачується і нарощується власний досвід кожного учня.
У перспективі розвитку інформаційно-комп’ютерних технологій у школі особливо на уроках біології, на мою думку, повинні запровадитись:
- електронні конференції, що можуть використовуватись для співробітництва між вчителем і учнем, між учнями різних навчальних закладів у вигляді продуманих запитань-відповідей;
- відеоконференції, що відтворюють синхронний характер реалізації інформації у реальному часі;
- телеміст – спілкування «он лайн» багатьох учасників, тобто учнів на уроці, для обговорення певних тем.
Таким чином, можна зробити висновок, що використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроках набагато поповнює змістову і загальнокультурну складову частину інформаційного навчального середовища освітньої галузі, збільшує обсяг і якість професійних знань, впливає на швидкість і оптимальність вирішення завдань.
Достатній рівень інформаційної культури кожного з нас є однією із складових загальної культури особистості.
Таким чином, одним з найважливіших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів.
Розв'язання цього завдання можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження сучасних технологій навчання.
27 ГРУДНЯ 2017 РОКУ.
28 ГРУДНЯ 2017 РОКУ
Графік проведення ІІІ засідання районних методичних центрів
педагогів Шевченківського району
Дата, час та
місце проведення
|
Назва РМЦ
(навчальний предмет)
|
П.І.Б. керівника РМЦ
(повністю)
|
П.І.Б. педагога ЗЗШ № 65, який приймає участь
| |
1.
|
10.01.2018
14-30
ЗЛ №34
|
Хімія
|
Ніколаєнко Юлія Григорівна
|
Плясецька Я.С.
|
2.
|
11.01.2018
14-30
ЗЗШ №65
|
Економіка
|
Ільїна Марина Євгенівна
|
Розсохач С.О.
|
3.
|
11.01.2018
14-30
ЗГ №93
|
Біологія та екологія
|
Терещенко Лариса Григорівна
|
Фесенко Н.А.
|
4.
|
12.01.2018
14-30
ЗЗШ №95
|
Основи здоров’я
|
Биваліна Ліна Євгенівна
|
Плясецька Я.С.
|
5.
|
10.01.2018
14-30
ЗЗШ №101
|
Географія
|
Кравченко Жанна Борисівна
|
Розсохач С.О.
|
31 грудня, неділя
Останній день року
Отже, рік має властивості коли-небудь таки закінчуватися і останній день року, що минає в історію, може стати одним з найцікавіших днів у цьому році. Не секрет, що більшість з нас саме в цей унікальний день знаходяться в якомусь передчутті чогось доленосного і яскравого, підводять підсумки і впритул зайняті підготовкою до події, яка очікує нас на рубежі, між 23:59:59 і перших секунд року Нового.
Що можна побажати всім нам у цей Останній День, колись Нового, але вже так знайомого для нас року? Обов’язково і ліпше - не метушитися! Кожен день сповнений сенсу і багатий на найрізноманітніші події. Зізнайтеся - далеко не завжди ми це помічаємо. Будьте спокійні, зважені, і звичайно ж радісні! Нехай печалі минулого залишаться в минулому, і життя подарує вам безліч нових приводів не сумувати. Додасть сил, додасть настрою, обов’язково внесе ясність і поставить перед вами нові цікаві цілі. У цей День для всіх нас приготований принаймні один подарунок - унікальне чудо і явище, рубіж, коли рік приходить на зміну року, коли відбувається щось життєствердне і підбадьорююче для всіх нас, що закликає нас рухатися далі, не зупинятися на досягнутому і прагнути до кращого. Бажаємо вам бути уважними і будьте обережні, щоб не упустити цей момент. З наступаючим Вас! Ваших друзів і знайомих! Ваших близьких і родичів! Зі святом!
Комментариев нет:
Отправить комментарий