Всеукраїнський
інтернет - конкурс
„Учитель року”.
номінація "БІОЛОГІЯ”.
27 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
27 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
УЧАСТЬ
У ОНЛАЙН - ТЕСТУВАННІ.
Всеукраїнський інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
першого етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
Початкова школа Фізика | 30 січня, 11.00-12.00 30 січня, 12.00-13.00 |
Біологія Астрономія | 27 лютого, 11.00-12.00 27 лютого, 12.00-13.00 |
Хімія Географія | 26 березня, 11.00-12.00 26 березня, 12.00-13.00 |
4.5. У вказаний час Учасник отримує доступ до банку завдань і обирає одну з номінацій: „ПОЧАТКОВА ШКОЛА”, „ФІЗИКА”, „АСТРОНОМІЯ”, „ХІМІЯ”, „БІОЛОГІЯ”, „ГЕОГРАФІЯ”.
4.6. Кожна номінація передбачає виконання Учасником не менше 30-ти тестових завдань, зміст яких відповідає науковій парадигмі навчального предмету (природознавства у початковій школі, фізики, астрономії, хімії, біології, географії).
4.7. Час виконання завдань обмежений.
4.8. По завершенню виконання завдань кожному Учаснику доводиться до відома результат у балах, час, затрачений ним на виконання завдань, а також таблиця правильних відповідей.
4.9. Переможці першого етапу заочного туру визначаються за кількістю набраних балів та затраченим на виконання завдань часом.
ВСЬГО 30 ЗАВДАНЬ.
УМОВИ ТЕСТУВАННЯ:
ПЕРШІ 20 ПИТАНЬ - НА КОЖНЕ ЗАПИТАННЯ - 1 ВІДПОВІДЬ.
ПИТАННЯ 21-30 - НА КОЖНЕ ЗА ПИТАННЯ - 2 ВІДПОВІДІ.
ЧАС ВИКОНАННЯ РОБОТИ - 45 ХВИЛИН.
ЧАС ВИКОННА МНОЮ РОБОТИ - 44 хв. 48 сек.
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ - 32 БАЛИ.
НЕВІРНИХ ВІДПОВІДЕЙ - 7.
ССИЛКА НА ВІРНІ ВІДПОВІДІ НА САЙТІ КОНКУРСА КОЛОСОК.
http://kolosok.org.ua/teachertest/
ПІДСУМКИ
ПРИРОДНИЧОЇ ГРИ
«КОЛОСОК».
27 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ.
ДАННІ
ВІД
25 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
СПИСОК УЧАСНИКІВ ПРИРОДНИЧОЇ ГРИ «КОЛОСОК».
27 ЛИСТОПАДА 2015 РІК
КОД - 08305
| ||
2-А
|
ПРИХОДЬКО ІВАН АНТОНОВИЧ
| |
2-А
|
ДУЛІДА ОЛЕКСАНДРА ОЛЕКСАНДРІВНА
| |
2-А
|
ОГУРЦОВ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ
| |
2-А
|
НАЗИН МИКИТА ВИТАЛІЙОВИЧ
| |
2-Б
|
ГУСАРУК ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА
| |
2-Б
|
ДЗЬОНИК ЯРИК МАКСИМОВИЧ
| |
2-Б
|
ЕРМОЛЕНКО ВАРВАРА СТАНІСЛАВІВНА
| |
2-Б
|
КУЧЕРЕНКО КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА
| |
2-Б
|
ТРИШИН ЯРОСЛАВ АНДРІЙОВИЧ
| |
2-В
|
ПОГОРІЛИЙ ТИМОФІЙ ІВАНОВИЧ
| |
2-В
|
ПАНЧЕНКО ЯРОСЛАВ МАКСИМОВИЧ
| |
2-В
|
ЧУМАКОВА ЄЛИЗАВЕТА АНДРІЇВНА
| |
2-В
|
ПЛЕТЮК ПОЛІНА ІВАНІВНА
| |
3-А
|
АВЕРИЧЕВА ДІАНА ЮРІЇВНА
| |
3-А
|
ВЛАСОВ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
| |
3-А
|
ДУБ’ЯГА АНЖЕЛА АНДРІЇВНА
| |
3-А
|
ЖИРОВА ЄВА АНАТОЛІЇВНА
| |
3-А
|
КАТРИЧ ЯРОСЛАВ ДМИТРОВИЧ
| |
3-А
|
КОРНЄЄВА КРІСТІНА РОМАНІВНА
| |
3-А
|
КУЗНЕЦОВА АНАСТАСІЯ РОМАНІВНА
| |
3-А
|
ЛИГАРЬКОВ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ
| |
3-А
|
ОВЧИННИКОВ РОМАН РУСЛАНОВИЧ
| |
3-А
|
ПОДРІЗ АННА ОЛЕКСАНДРІВНА
| |
3-А
|
СЕРГЄЄВА КІРА МАКСИМІВНА
| |
3-А
|
СІВАШ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ
| |
3-А
|
СУЩЕНКО МІЛАНА РОМАНІВНА
| |
3-Б
|
ГОЛОВЕНКО МАРІЯ ІГОРІВНА
| |
3-Б
|
ЗОБЕНЬКО ВІКТОРІЯ ІГОРІВНА
| |
3-Б
|
РУБАН ПОЛІНА СЕРГІЇВНА
| |
3-В
|
МАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСІЙОВИЧ
| |
3-В
|
ГЛЕМСЬКИЙ НИКИТА АНТОНОВИЧ
| |
3-В
|
ГОГОЛЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
| |
3-Г
|
МИСЕЧКО БОГДАН ДМИТРОВИЧ
| |
3-Г
|
КАРПОВИЧ АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА
| |
3-Г
|
СЕРДЮК СЕРГІЙ ДЕНИСОВИЧ
| |
3-Г
|
КЛІМЕНКО СОФІЯ МАКСИМІВНА
| |
3-Г
|
ЛЕГКОДУХ КРІСТІНА ІГОРІВНА
| |
4-А
|
ЗУБЕЦЬ СТАНІСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
| |
4-А
|
КУЖЕЛЄВ ДАНИЛО СТАНІСЛАВОВИЧ
| |
4-А
|
ЛЕЛЕКА ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
| |
4-А
|
БИКОВА КІРА ІГОРІВНА
| |
4-А
|
ВАСЕНІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМІРІВНА
| |
4-А
|
КОЗАКОВ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ
| |
4-Б
|
ДІДИК ДАР’Я ОЛЕКСІЇВНА
| |
4-Б
|
ГРЕЧИХІН АНТОН АНДРІЙОВИЧ
| |
4-Б
|
ХОРУЖЕНКО МИРОСЛАВ АНДРІЙОВИЧ
| |
4-Б
|
МАКАРЕНКО ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
4-Б
|
ДАНИЕЛЬ ДОНАТАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
4-Б
|
СТАВИЦЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
| |
4-Б
|
МАЛІКОВА ЕЛИЗАВЕТА ЮРЬЕВНА
| |
4-В
|
БАБАЧЕНКО МИКИТА АРТЕМОВИЧ
| |
4-В
|
ГЛАДКОВА АННА АНДРІЇВНА
| |
4-В
|
ГРИЦУН РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
4-В
|
ДЗЬОНИК АНГЕЛІНА МАКСИМІВНА
| |
4-В
|
ІЩЕНКО МАРІЯ ДЕНИСІВНА
| |
4-В
|
МАСЛОВА СОФІЯ ЮРІЇВНА
| |
4-В
|
ПЕТРУНЯ АНДРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
| |
4-В
|
ПИСАРЕНКО АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА
| |
4-В
|
РОЩИН ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ
| |
4-В
|
ЧЕСНОКОВ ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
| |
4-В
|
ШАПОВАЛ МИХАЙЛО ЄВГЕНОВИЧ
| |
4-В
|
КИЯШКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА
| |
4-В
|
ЛЕБІДЬ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
5-А
|
ПРИПОРОВ РОСТИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
| |
5-Б
|
ЯЦКЕВИЧ ПОЛІНА ВОЛОДИМІРІВНА
| |
5-В
|
БЕТЬ РОСТИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
5-В
|
НАУМЕНКО ДАР`Я ОЛЕГІВНА
| |
5-В
|
БАБАЄВА СОФІЯ ОЛЕКСІЇВНА
| |
5-В
|
ВЕРДІЄВА ЕЛЬВІРА ПАНАХІВНА
| |
5-В
|
УШАКОВ БОГДАН ІГОРЕВИЧ
| |
5-В
|
МАКЄЄВА МАРІЯ ЮРІЇВНА
| |
5-В
|
ПАЛАДІ АЛІСА АНДРІЇВНА
| |
5-В
|
СОЛОВЙОВА СОФІЯ ІГОРІВНА
| |
5-В
|
ЛЯШЕНКО ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЇВНА
| |
5-В
|
КОВАЛЬОВА АНАСТАСІЯ МИХАЙЛІВНА
| |
5-В
|
ДЕДОВ ДАНИЛО ВІКТОРОВИЧ
| |
6-А
|
РЯБЧУК ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
| |
6-А
|
СТАФЄЄВА ДАР`Я АНДРІЇВНА
| |
6-А
|
ЗОРІНА ДАР`Я РОМАНІВНА
| |
6-А
|
ХРОЛЕНКО АННА СЕРГІЇВНА
| |
6-А
|
СЕМИРУКОВА ДАР`Я ОЛЕКСАНДРІВНА
| |
6-А
|
СКАРБОВА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЇВНА
| |
6-А
|
КОРОБЧИНСЬКИЙ ГЕРМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
| |
6-А
|
ДЕМІЧЕВА ВЕНЕРА МИХАЙЛІВНА
| |
6-Б
|
ШОКАЛО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
6-Б
|
НІКІТІНА ОЛЕНА ЕВГЕНІВНА
| |
6-Б
|
КОСТЮК МАЙЯ ВІТАЛІЇВНА
| |
6-Б
|
ІСКЕНДЕРОВА ФАРІДА САЛЕХОВНА
| |
6-В
|
ПИСАРЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
| |
6-В
|
ГАВРИЛЮК ДАНИЛО ЮРІЙОВИЧ
| |
6-В
|
КОВАЛЬОВА АНЖЕЛІКА ГРАЧАЄВНА
| |
6-В
|
КУЛІШ ТИМОФІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
| |
6-В
|
БЕЛАДЗЕ ДАЛІЛА БАДРІЇВНА
| |
6-В
|
РУБАН АЛІНА СЕРГІЇВНА
| |
7-А
|
ГАРАКІШИЄВА ГЮНАЙ РАСІМ-КИЗИ
| |
7-Б
|
РІЗНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
| |
7-Б
|
КОСМИНІНА МАРІЯ ВІТАЛІЇВНА
| |
7-Б
|
СТАВИЦЬКА МАРІЯ МИКОЛАЇВНА
| |
7-Б
|
МІНЕНОК МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ
| |
7-Б
|
КАРАНДЄЄВА АНГЕЛІНА СЕРГІЇВНА
| |
7-Б
|
НАНКОВ ДАМІР ВАЛЕРІЙОВИЧ
| |
7-В
|
ГРУЗДОВ ІЛЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
| |
7-В
|
ЛЯШКО ДЕНИС РОМАНОВИЧ
| |
7-В
|
ВОЛОТКО МИКИТА ПАВЛОВИЧ
| |
7-В
|
МОРОЗ ВАЛЕРІЯ АРТЕМІВНА
| |
7-В
|
РОБОТЯГОВА МАРІЯ В’ЯЧЕСЛАВІВНА
| |
7-В
|
ДАНІЧКІНА ПОЛІНА СЕРГІЇВНА
| |
7-В
|
СЕРГЕЄВА АННА ДМИТРІВНА
| |
7-В
|
ГУЛІДА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
| |
7-В
|
ОПАНАСЕНКО ВЛАДА СЕРГІЇВНА
| |
7-В
|
КОБИЛЯЦЬКА ВЛАДИСЛАВА СЕРГІЇВНА
| |
8-А
|
ШМИРКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
| |
8-А
|
ПАВЛЮК ЄВЕЛІНА ЮРІЇВНА
| |
8-Б
|
ЧУЙКО АРІНА МИКОЛАЇВНА
| |
8-Б
|
МАНУКЯН ЛЮСІНА МИКОЛАЇВНА
| |
9-А
|
ПАНАСЕНКО СОФІЯ ОЛЕГІВНА
| |
9-А
|
ВОЛОШИН ГЕРМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
| |
9-А
|
ОВЧАРОВА ІРИНА ОЛЕГІВНА
| |
9-Б
|
МАЦЮРА МІЛАНА МАКСИМІВНА
| |
11-А
|
ВОВК КАРИНА ЕДУРДІВНА
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ ПО КЛАСАМ
| |
КЛАС
|
КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ
|
2-А
|
4
|
2-Б
|
5
|
2-В
|
4
|
2-Г
|
---------------
|
3-А
|
13
|
3-Б
|
3
|
3-В
|
3
|
3-Г
|
5
|
4-А
|
6
|
4-Б
|
7
|
4-В
|
13
|
5-А
|
1
|
5-Б
|
1
|
5-В
|
12
|
6-А
|
8
|
6-Б
|
4
|
6-В
|
6
|
7-А
|
1
|
7-Б
|
6
|
7-В
|
10
|
8-А
|
2
|
8-Б
|
2
|
9-А
|
3
|
9-Б
|
1
|
9-В
|
------------------
|
10-А
|
------------------
|
11-А
|
1
|
ВСЬОГО 120 УЧНІВ
|
ПІДСУМКИ
ПРИРОДНИЧОЇ ГРИ «КОЛОСОК».
27 ЛИСТОПАДА 2015 РІК
| ||||||
Клас
|
Кільк учасн
|
Золотой
Колос
|
С1
|
С2
|
С3
|
Колосок за участь
|
2-А
|
4
|
4
|
---
|
---
|
---
|
---
|
2-Б
|
5
|
4
|
---
|
---
|
---
|
1
|
2-в
|
4
|
3
|
1
|
---
|
---
|
---
|
2-г
|
---
|
---
|
---
|
---
|
---
|
---
|
3-а
|
13
|
---
|
4
|
4
|
2
|
6
|
3-б
|
3
|
3
|
---
|
---
|
---
|
---
|
3-в
|
3
|
---
|
2
|
2
|
1
|
1
|
3-г
|
5
|
4
|
1
|
1
|
1
|
---
|
4-а
|
6
|
1
|
4
|
2
|
3
|
---
|
4-б
|
7
|
2
|
2
|
4
|
3
|
---
|
4-в
|
13
|
11
|
1
|
2
|
---
|
---
|
5-а
|
1
|
---
|
---
|
---
|
---
|
1
|
5-б
|
1
|
1
|
---
|
---
|
---
|
---
|
5-в
|
12
|
6
|
1
|
4
|
4
|
1
|
6-а
|
8
|
---
|
2
|
6
|
7
|
---
|
6-б
|
4
|
2
|
---
|
2
|
1
|
---
|
6-в
|
6
|
5
|
---
|
---
|
---
|
1
|
7-а
|
1
|
---
|
---
|
1
|
---
|
---
|
7-б
|
6
|
---
|
---
|
4
|
---
|
2
|
7-в
|
10
|
---
|
1
|
6
|
---
|
3
|
8-а
|
2
|
---
|
---
|
1
|
---
|
1
|
8-б
|
2
|
1
|
---
|
1
|
---
|
---
|
9-а
|
3
|
1
|
---
|
1
|
---
|
1
|
9-б
|
1
|
---
|
---
|
---
|
---
|
1
|
9-в
|
---
|
---
|
---
|
---
|
---
|
---
|
10-а
|
---
|
---
|
---
|
---
|
---
|
---
|
11-а
|
1
|
---
|
---
|
---
|
---
|
1
|
ПІДСУМКИ
ПРИРОДНИЧОЇ ГРИ
«КОЛОСОК».
27 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ
П'ЯТІРКА ЛІДЕРІВ ПО ШКОЛІ
| |||
№
п/п
|
ПІ
|
КЛАС
|
КІЛЬКІСТЬ БАЛІВ
|
1
|
РУБАН
АЛІНА
|
6-В КЛАС
|
174
|
2
|
КУЛІШ ТИМОФІЙ
|
6-В КЛАС
|
162
|
3
|
ВОЛОШИН ГЕРМАН
|
9-А КЛАС
|
162
|
4
|
ПИСАРЕНКО ОЛЕКСІЙ
|
6-В КЛАС
|
159
|
5
|
НАУМЕНКО ДАР`Я
|
5-В КЛАС
|
156
|
27 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
ДОДАТКОВЕ ЗАНЯТТЯ
З ГЕОГРАФІЇ
ДЛЯ УЧНІВ 11-А КЛАСУ.
ЗАНЯТТЯ ПРОВОДИЛА
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА.
20 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
МІСЬКИЙ ЕТАП ОЛІМПІАДИ
З ГЕОГРАФІЇ
ДО СКЛАДУ ЖЮРІ ВХОДИЛА
ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА.
17 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
ДПА ТА ЗНО
2015-2016
НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
2016 РІК
МОН України оприлюднило наказ № 940 від 16 вересня 2015 року:
Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
м. Київ
16.09. 2015 № 940
Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602
НАКАЗУЮ:
- Провести з 10 по 20 травня 2016 року державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня з трьох предметів.
- Провести з 1 по 10 червня 2016 року державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня з трьох предметів.
- Провести з 16 по 30 травня 2016 року державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня з трьох предметів у формі (ЗНО) зовнішнього незалежного оцінювання.
- Затвердити переліки навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація, що додаються.
- Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Полянського
Міністр Сергій Квіт
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
16.09. вересня 2015 року №940
Наказ Міністерства освіти і науки України
16.09. вересня 2015 року №940
Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня у 2015/2016 н.р.
з 10 по 20 травня 2016 року
з 10 по 20 травня 2016 року
- Українська мова
- Літературне читання
- Математика
Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня у 2015/2016 н.р.
з 1 по 10 червня 2016 року
з 1 по 10 червня 2016 року
- Українська мова
- Математика
- Українська література; Зарубіжна література; Іноземна мова; Історія України; Всесвітня історія; Правознавство. Практичний курс; Географія; Біологія; Хімія; Фізика; Інформатика; Мова національної меншини*; Інтегрований курс «Література»* (випускники проходять ДПА з одного з зазначених предметів, який обирається педагогічною радою навчального закладу).
* Для випускників загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням або вивченням мов національних меншин
Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників ЗНЗ ІІІ ступеня у 2015/2016 н.р.
у формі (ЗНО) зовнішнього незалежного оцінювання
з 16 по 30 травня 2016 року
у формі (ЗНО) зовнішнього незалежного оцінювання
з 16 по 30 травня 2016 року
- Українська мова (ЗНО)
- Іноземна мова, (ЗНО)
- Математика чи Історія (на вибір) (ЗНО)
ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО НАКАЗУ – ЗНО З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
За інформацією МОН України
НАКАЗ МОН від 08 02 2016 року № 94
ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОРІЄНТОВНИХ ВИМОГ
ДО ПРОВЕДЕННЯ ДПА
У 2015/2016
НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
РЕЄСТР ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ СЕРТИФІКАТІВ
МЕТОДИЧНОГО ПОРТАЛУ
Номер сертифікату в реєстрі є посиланням на сторінку з сертифікатом, який можна переглядати, копіювати, друкувати, давати посилання.
Назва матеріалу є посиланням на сторінку з публікацією.
Cертифікат
|
Автор
|
НАЗВА МАТЕРІАЛУ
|
Дата публікації
|
Категорія
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
пр. Моторобудівників, Е-mail: school-65@ukr.net
ПЛЯСЕЦЬКА ЯНА СЕРГІЇВНА
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
|
2016-02-18 15:21
|
IX МІЖНАРОДНИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНКУРС
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС.
УЧЕНИЦЯ 5-Б КЛАСУ
УЧЕНИЦЯ 5-Б КЛАСУ
ЯЦКЕВИЧ ПОЛІНА
ПІД
КЕРІВНИЦТВОМ
ВЧИТЕЛЯ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.
КЕРІВНИЦТВОМ
ВЧИТЕЛЯ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.
ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ.
17 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
Терміни проведення конкурсу
Національний етап – роботи надсилаються до 1 березня 2016 року на адресу
НЕНЦ: 04074 Київ-74, вул. Вишгородська, 19, відділ екології та охорони природи.
Переможці Національного етапу нагороджуються грамотами Національного
Еколого натуралістичного центру учнівської молоді.
Міжнародний етап – до 25 березня 2016 року кращі роботи (по 10 з кожній номінації)
будуть відправлені до Польщі.
6 квітня – 14 квітня 2016 р. – робота журі у Вроцлаві.
Підведення підсумків конкурсу у Вроцлаві - 21 квітня 2016 року (адреса сайту -
http://www.sp118.pl/ )
Кращі конкурсні роботи будуть розміщені на сайті НЕНЦ (http://www.nenc.gov.ua) та
надруковані в журналі "Паросток".
згода батьків (або законного опікуна) на
використанні особистих даних дитини в процесі проведення конкурсу.
ФОТОЗВІТ.14 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
День святого Валентина
(День всех влюбленных)
14 февраля во многих странах мира отмечается День святого Валентина или День всех влюбленных. Считается, что День святого Валентина существует уже более 16 веков, но праздники Любви известны с еще более ранних времен — со времен древних языческих культур.
Например, римляне в середине февраля праздновали фестиваль эротизма, называемый Lupercalia, в честь богини любви Juno Februata.
У праздника есть и конкретный «виновник» — христианский священник Валентин.
Эта история датируется примерно 269 годом, в то время Римской Империей правил император
Клавдий II.
Воюющая римская армия испытывала острый недостаток солдат для военных походов, и военачальник был убежден, что главный враг его «наполеоновских» планов — браки, ибо женатый легионер о славе империи думает гораздо меньше, чем о том, как семью прокормить.
И, дабы сохранить в своих солдатах воинский дух, император издал указ, запрещающий легионерам жениться.
Но влюбляться-то солдаты от этого не стали меньше. И к их счастью нашелся человек, который, не страшась императорского гнева, стал тайно венчать легионеров с их возлюбленными.
Но влюбляться-то солдаты от этого не стали меньше. И к их счастью нашелся человек, который, не страшась императорского гнева, стал тайно венчать легионеров с их возлюбленными.
Им был священник по имени Валентин из римского города Терни (Valentine of Terni).
Видимо, он был настоящим романтиком, так как его любимыми развлечениями было мирить поссорившихся, помогать писать любовные письма и дарить по просьбе легионеров цветы предметам их страсти.
Ясное дело, как только об этом узнал император, он решил его «преступную деятельность» прекратить. Валентина приговорили к казни.
Трагедия ситуации была еще и в том, что и сам Валентин был влюблен в дочку тюремщика.
За день до казни священник написал девушке прощальное письмо, где рассказал о своей любви, и подписал его «Твой Валентин».
Прочитано оно было уже после того, как его казнили. Впоследствии, как христианский мученик, пострадавший за веру, Валентин был канонизирован католической церковью.
А в 496 году римский Папа Геласиус (Pope Gelasius I) объявил 14 февраля Днем святого Валентина.
С 1969 года в результате реформы богослужения святой Валентин был изъят из литургического календаря католической церкви (вместе с прочими римскими святыми, сведения о жизни которых противоречивы и недостоверны).
Впрочем, и до 1969 года церковь не одобряла и не поддерживала традиций празднования этого дня.
В День святого Валентина принято дарить друг другу подарки и «валентинки» (Фото: Lu Mikhaylova, Shutterstock)
Так ли это было или иначе, но, по всей видимости, именно оттуда повелось писать в День святого Валентина любовные записки — «валентинки».
А еще в этот праздник любят устраивать свадьбы и венчаться.
Считается, что это станет залогом вечной любви.
В Западной Европе День святого Валентина стал широко отмечаться с 13 века, в США — с 1777 года. Традиция дарить в этот день подарки крепла с каждым годом и для некоторых стала достаточно успешным бизнесом.
Например, в начале прошлого века у американцев было принято посылать своим невестам марципаны, которые были довольно дороги.
В Японии традиция дарить в этот день сладкое появилась с подачи одной крупной фирмы по производству шоколада.
Там начали праздновать День святого Валентина в 30-е годы, и до сих пор шоколад остается самым распространенным подарком.
Кстати, там День святого Валентина слегка напоминает «8 Марта для мужчин», так как японские мужчины получают, пожалуй, даже больше подарков, чем женщины: мужские аксессуары типа бритвы, лосьона, бумажника и так далее.
А еще в этот праздник любят устраивать свадьбы и венчаться (Фото: S.Dashkevych, Shutterstock)
У страстных французов же в День святого Валентина принято дарить драгоценности, а в романтичной Дании люди посылают друг другу засушенные белые цветы.
В Британии незамужние девушки 14 февраля встают до восхода солнца, становятся возле окна и смотрят на проходящих мужчин.
Согласно поверью, первый мужчина, которого они увидят, и есть суженый.
Но есть в мире некоторые страны, которые особенно отличились в праздновании Дня святого Валентина. В первую очередь это Саудовская Аравия, которая является единственной в мире страной, где этот праздник… официально запрещен, причем, под страхом больших штрафов.
И на Руси был свой праздник влюбленных, вот только отмечался он не зимой, а в начале лета.
Он был связан с легендарной историей любви Петра и Февронии и посвящен Купале - языческому славянскому богу, сыну Перуна.
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
РОЗМІЩЕННЯ НА МЕТОДПОРТАЛІ
СТАТТІ.
ХАРАКТЕРИСТИКА
ОСНОВНИХ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ.
09.02.2016 РІК
РЕЄСТР ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ СЕРТИФІКАТІВ МЕТОДИЧНОГО ПОРТАЛУ
Номер сертифікату в реєстрі є посиланням на сторінку з сертифікатом,
який можна переглядати, копіювати, друкувати, давати посилання.
Назва матеріалу є посиланням на сторінку з публікацією.
Назва матеріалу є посиланням на сторінку з публікацією.
Cертифікат
|
Автор
|
НАЗВА МАТЕРІАЛУ
|
Дата публікації
|
Категорія
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
пр. Моторобудівників, Е-mail: school-65@ukr.net
ПЛЯСЕЦЬКА ЯНА СЕРГІЇВНА.
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ. |
2016-02-09 20:52
|
· Біологія
|
7 ЛЮТОГО 2016 РОКУ.
6 февраля в 15.00
ЖДЕМ ВСЕХ ВЫПУСКНИКОВ
НА ВЕЧЕРЕ ШКОЛЬНЫХ ДРУЗЕЙ "МИКС - ШОУ"
Вас ожидает удивительный коктейль из приятных встреч,
теплых воспоминаний, неожиданных поворотов сюжета!
Будем рады видеть вас у нас!
УЧИТЕЛЬ РОКУ 2016.
НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"
СТАТТЯ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.
НОМІНАЦІЯ „БІОЛОГІЯ”.
КОРАБЛИ ПУСТЫНИ.
06.02.2016 РІК.
ОТВЕТ С САЙТА НА РАЗМЕЩЕНИЕ СТАТЬИ:
УВАГА!!!!!!!
"ЕКОЛОГІЧНИЙ ВЕКТОР"
ПРИЙМАЄ
ТВОРЧІ РОБОТИ УЧНІВ
ТА
УЧИТЕЛІВ ШКІЛ
–
МІСЬКИЙ КОНКУРС !!!
ПРИЙМАЄ ТВОРЧІ РОБОТИ УЧНІВ ТА УЧИТЕЛІВ ШКІЛ –
ПРОЕКТ ВИКОНАЛА
УЧЕНИЦЯ 7-В КЛАСУ
ЗЗШ № 65
ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
ГУЛІДА ТЕТЯНА
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ПЛЯСЕЦЬКА ЯНА СЕРГІІВНА
УЧАСТЬ
У
У
Міському екологічному проекті.
" Екологічний вектор".
Розділ " Довкілля починається з тебе"
Розділ " Довкілля починається з тебе"
ПРОЕКТ З ТЕМИ:
НЕБЕЗПЕЧІ РОСЛИИ
І
ЗДОРОВ´Я ЛЮДИНИ
03.02.2016 рік
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ
ПЛЯСЕЦЬКА ЯНА СЕРГІІВНА
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ
ПРИЙМАЄ ТВОРЧІ РОБОТИ УЧНІВ ТА УЧИТЕЛІВ ШКІЛ –
ПРОЕКТ ВИКОНАЛА
УЧЕНИЦЯ 9-А КЛАСУ
ЗЗШ № 65
ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
ХУДОТЕПЛА ВЛАДИСЛАВА
ПРОЕКТ ВИКОНАЛА
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА
УЧАСТЬ
У
У
Міському екологічному проекті.
" Екологічний вектор".
Розділ " Довкілля починається з тебе"
Розділ " Довкілля починається з тебе"
ПРОЕКТ З ТЕМИ:
НЕБЕЗПЕЧІ ТВАРИНИ
І
ЗДОРОВ´Я ЛЮДИНИ
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ
Міська виставка педагогічних технологій - 2016
Міська виставка
педагогічних технологій
педагогічних технологій
| ||||
ГОЛОСУЙТЕ ЗА МІЙ ДОСВІД!!!!!!
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ
Плясецька Яна Сергіївна
вчитель біології та хімії ЗЗШ №65, спеціаліст І категорії
вчитель біології та хімії ЗЗШ №65, спеціаліст І категорії
Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 26.
Тел.:(061)278-35-91.
E-mail: school65@ukr.net.
Адреса сайту: http://school65.zp.ua
Директор школи: Чомова Світлана Валеріївна
Провідна педагогічна ідея досвіду
Основними стратегічними цілями розвитку в України, згідно з Указом Президента України від 20.10.05 р. № 1497/2005 «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», є подальший розвиток країни щодо прискорення впровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності суспільства, в т. ч. в освітній процес.
Розробка Національної стратегії обумовлена тим, що у останні два десятиліття у світі спостерігаються значні системні суспільно-економічні перетворення, застосовані на використанні сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, нових методів роботи з інформацією.
Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel.
Заслуговує на увагу моя робота по розвитку розумової та творчої діяльності учнів, яка реалізується через систему творчих завдань для команд учнів, які брали участь у проекті.
Модернізація освітньої діяльності навчальних закладів на основі інтеграції традиційних педагогічних та новітніх мультимедійних навчальних технологій, а також створення нового покоління дидактичних засобів навчання.
Вдосконалення методики застосування ІКТ при викладанні конкретних навчальних предметів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Україна має значний потенціал щодо гармонічного входження складовою частиною до глобального інформаційного суспільства.
Застосування новітніх інформаційних технологій дасть можливість забезпечити позитивні зміни в освітньому процесі.
Ось чим була викликана необхідність пошуків в цьому напрямку.
Використання інформаційних технологій може відбуватися різними способами, відповідно до потреб конкретного уроку, рівня володіння різними програмами та наявності сертифікованих програм в навчальному закладі.
Їх можна представити у вигляді схеми:
- Використання інформаційній технологій
- Використання як у фронтальній, так і в груповій роботі
- Використання в індивідуальній роботі
- Використання окремих типів файлів (зображення, відео, аудіо, анімації)
- Створення власних уроків (інтеграція різних об'єктів в один формат — презентації, веб-сторінки)
Технології проведення мультимедійних уроків передбачає наявність наступних структурних елементів:
1) Мотивації уроку. Часто мотивація містить проблемне питання.
2) Оголошення теми та очікуваних результатів уроку
3) Основна частина уроку - опанування навчальним матеріалом уроку за допомогою мультимедійних засобів навчанні через різноманітні форми роботи.
Мультимедійні технологіі дозволяють розширити межі уроку, включити практичні завдання, не обмежуючись лише викладанням теоретичних засад.
4) Підбиття підсумків уроку включає - рефлексію почуттів (що сподобалось найбільше на уроці), способів діяльності учнів, відтворення основних понять уроку, оцінювання результатів навчальної діяльності. Відповідні слайди з текстовими фрагментами доцільно знову продемонструвати на дошці
Організовуючи роботу над учнівським проектом, вчитель дотримується наступних етапів роботи:
- Планування вчителем проекту в межах програми.
- Висування ідеї учителем на уроці.
- Обговорення ідеї з учнями, висування ними власних ідей.
- Формування мікрогруп.
- Розподіл завдань у мікрогрупах.
- Практична діяльність учнів у межах проекту.
- Проміжна перевірка результатів роботи.
- Обговорення способів оформлення проекту.
- Мультимедійна презентація результатів.
- Підсумок роботи над проектом: обговорення результатів, виставлення оцінок, план майбутнього проекту.
Здійснення проекту буде ефективним у разі, якщо задіяти не лише традиційні, а й інші джерела інформації, наприклад педагогічні програмні засоби (ППЗ) навчання, Інтернет-ресурс.
Науково-теоретична база досвіду
Мій досвід сприяє тому, що в учнів виробляються конкретні практичні уміння і навички самостійного здобування навчальної інформації, її аналізу й синтезу з виходом на узагальнення й висновки, продукування й реалізацію власних ідей, втілених у навчальних проектах, що насамкінець сприяє розвитку розумових здібностей учнів.
Поштовхом для створення цього досвіду стала програма «INTEL. Навчання для майбутнього», створена фахівцями Інституту комп'ютерних технологій США, оволодіння якою дозволяє ефективно інтегрувати сучасні комп'ютерні технології у процес викладання.
Поштовхом для створення цього досвіду стала програма «INTEL. Навчання для майбутнього», створена фахівцями Інституту комп'ютерних технологій США, оволодіння якою дозволяє ефективно інтегрувати сучасні комп'ютерні технології у процес викладання.
Унікальність програми «INTEL. Навчання для майбутнього», до якої залучено понад 1,75 мільйона вчителів з 35 країн світу, полягає насамперед у тому, що вона :
- Підходить для викладання будь-якого предмета,
- Адаптується до навчальних стандартів і програм;
- Постійно вдосконалюється, збагачуючись досвідом вчителів;
- Сприяє засвоєнню важливих для роботи навичок та вмінь
Міністр освіти і науки України Вакарчук Іван Олександрович стверджує: «Ми підтримуємо благодійне сприяння ІNТЕL активному залученню освітніх закладів України до світового Інформаційного простору.
Навички, які дає програми «INTEL. Навчання для майбутнього», - це справді навички для і заради майбутнього,»
Метод проектів не є принципово новим у світовій педагогіці. Він виник у 20-ті роки минулого століття у США (його називали також методом проблем).
Цей метод пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії н освіті, висунутими американським філософом і педагогом Дж Дьюї, а також його учнем В.Х.Кілпатріком.
Стисла анотація досвіду
На своїх уроках я впроваджую використання методу навчальних проектів та інформаційних технологій у викладанні біології.
Актуальність досвіду полягає в тому, що нові умови життя вимагають від випускника добре орієнтуватися в інформаційних потоках, приймати самостійні рішення при виборі тих чи інших варіантів поведінки та діяльності.
Отже, такі якості особистості учня школи, як начитаність та орієнтованість, самостійність, різноманітна творча діяльність, у тому числі й пізнавальна, творчий і самостійний підхід до прийняття рішення при виборі, відповідальність за прийняте рішення стають найціннішим капіталом не тільки кожної окремої особи, але й суспільства в цілому.
Результативність впровадження досвіду
Своїми дослідженнями автор показав, що ці задачі можна успішно розв’язати через використання комп’ютерних технологій в навчально-виховному процесі.
Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel.
Практичний матеріал, що ілюструє досвід роботи, повністю відповідає обраній проблемі, всебічно охоплюючи її та розкриваючи шляхи вирішення.
Використання даного досвіду в межах нашої школи показало свою високу результативність значним підвищенням інтересу учнів до біології.
Результати творчого пошуку автора можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів загальноосвітніх шкіл.
Репрезентація досвіду
Використання даного досвіду в межах нашої школи показало свою високу результативність значним підвищенням інтересу учнів до біології.
Результати творчого пошуку автора можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів загальноосвітніх шкіл та були розміщені на сайті школи в методичній скарбниці, на сторінці кафедри природничих наук.
Урочна та позаурочна діяльність.
Обмін досвідом та пропагування через різноманітні форми методичної роботи: доповіді та демонстрація наробок на педрадах, методичних об'єднаннях, семінарах-практикумах; консультативна діяльність тощо
Е-mail mailto:1977m2@rambler.ru
Посілання на матеріал https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNdzFpZnBxeldhQW8/view
Джерело: https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNdzFpZnBxeldhQW8/view | |
Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: tetyana013 (22.01.2016) | |
Переглядів: 37 | | |
Всього коментарів: 0 |
Джерело: https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNdzFpZnBxeldhQW8/view | |
Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: tetyana013 (22.01.2016) | |
Переглядів: 222 | | |
Всього коментарів: 0 |
КАТЕГОРІЯ: ХІМІЯ, БІОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ | ДОДАВ: TETYANA013 (22.01.2016)
ПЕРЕГЛЯДІВ: 268 | КОМЕНТАРІ: 1 | |
ВСЬОГО КОМЕНТАРІВ: 1
СПАМ0
ДЖЕРЕЛО: HTTPS://DRIVE.GOOGLE.COM/FILE/D/0BYO32VLVCFANDZFPZNBXELDHQW8/VIEW
КАТЕГОРІЯ: ХІМІЯ, БІОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ | ДОДАВ: TETYANA013 (22.01.2016)
ПЕРЕГЛЯДІВ: 304 | КОМЕНТАРІ: 3 | |
ВСЬОГО КОМЕНТАРІВ: 3
0
0
0
Е-mail mailto:1977m2@rambler.ru
Посілання на матеріал https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNdzFpZnBxeldhQW8/view
ВСЬОГО ПЕРЕГЛЯДІВ ЗА
ПЕРІОД ГОЛОСУВАННЯ:
Джерело: https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNdzFpZnBxeldhQW8/view
Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: tetyana013 (22.01.2016)
Переглядів: 436 | Коментарі: 3 | |
Всього коментарів: 3
ТЕМА ПРОЕКТА – «ОСТРОВ ХОРТИЦА – ЖЕМЧУЖИНА НАШЕГО ГОРОДА»
ФОРМА УЧАСТІ – ПРЕДСТАВЛЕННЯ НА КОНФЕРЕНЦІЇ РОЗРОБКИ УРОКУ В ВИГЛЯДІ ПРЕЗЕНТАЦІЙ.
КЛАС ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА 4 КОМАНДИ, КОЖНА З НИХ ЗАЙМАЄТЬСЯ РОЗРОБКОЮ СВОГО ПИТАННЯ.
ТАКОЖ ПРЕДСТАВЛЕНІ 2 ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ.
КАТЕГОРІЯ: ХІМІЯ, БІОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ | ДОДАВ: TETYANA013 (22.01.2016) | |
ПЕРЕГЛЯДІВ: 268 | КОМЕНТАРІ: 1 | | |
ВСЬОГО КОМЕНТАРІВ: 1 | ||
|
ДЖЕРЕЛО: HTTPS://DRIVE.GOOGLE.COM/FILE/D/0BYO32VLVCFANDZFPZNBXELDHQW8/VIEW | |
КАТЕГОРІЯ: ХІМІЯ, БІОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ | ДОДАВ: TETYANA013 (22.01.2016) | |
ПЕРЕГЛЯДІВ: 304 | КОМЕНТАРІ: 3 | | |
ВСЬОГО КОМЕНТАРІВ: 3 | ||||||||||||||
|
ТЕМА ПРОЕКТА – «ОСТРОВ ХОРТИЦА – ЖЕМЧУЖИНА НАШЕГО ГОРОДА»
ОБЛАСНА ВИСТАВКА
«Освіта Запорізького краю - 2016»
Н А К А З
ВІД 11.01.2016
№ 0009
М.ЗАПОРІЖЖЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ОБЛАСНОЇ ВИСТАВКИ
«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2016»
ІНСТРУКЦІЯ
УЧАСНИКАМ ОБЛАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВИСТАВКИ
«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ 2016»
ОБЛАСНА ВИСТАВКА
ОБЛАСНА ВИСТАВКА
«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2016»
«ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ»
ДОСВІД РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ТЕМА ПРОЕКТА – «ОСТРОВ ХОРТИЦА – ЖЕМЧУЖИНА НАШЕГО ГОРОДА»
ФОРМА УЧАСТІ – ПРЕДСТАВЛЕННЯ НА КОНФЕРЕНЦІЇ РОЗРОБКИ УРОКУ В ВИГЛЯДІ ПРЕЗЕНТАЦІЙ.
КЛАС ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА 4 КОМАНДИ, КОЖНА З НИХ ЗАЙМАЄТЬСЯ РОЗРОБКОЮ СВОГО ПИТАННЯ.
ТАКОЖ ПРЕДСТАВЛЕНІ 2 ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ.
ГОЛОСУЙТЕ ЗА МІЙ ДОСВІД!!!!!
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ
Плясецька Яна Сергіївна
вчитель біології та хімії ЗЗШ №65, спеціаліст І категорії
http://virtkafedra.ucoz.ua/publ/vistavkova_zala/m_zaporizhzhja/vikoristannja_metodu_navchalnikh_proektiv_ta_informacijnikh_tekhnologij_u_vikladanni_biologiji/22-1-0-115
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя | [ Додати статтю ] |
Досвід роботи з теми: «Використання методу навчальних проектів та інформаційних технологій у викладанні біології»
Провідна педагогічна ідея досвіду Основними стратегічними цілями розвитку в України є подальший розвиток країни щодо прискорення впровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності суспільства, в т. ч. в освітній процес. Розробка Національної стратегії обумовлена тим, що у останні два десятиліття у світі спостерігаються значні системні суспільно-економічні перетворення, застосовані на використанні сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, нових методів роботи з інформацією. Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel. Заслуговує на увагу моя робота по розвитку розумової та творчої діяльності учнів, яка реалізується через систему творчих завдань для команд учнів, які брали участь у проекті. Модернізація освітньої діяльності навчальних закладів на основі інтеграції традиційних педагогічних та новітніх мультимедійних навчальних технологій, а також створення нового покоління дидактичних засобів навчання. Вдосконалення методики застосування ІКТ при викладанні конкретних навчальних предметів. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Україна має значний потенціал щодо гармонічного входження складовою частиною до глобального інформаційного суспільства. Застосування новітніх інформаційних технологій дасть можливість забезпечити позитивні зміни в освітньому процесі. Ось чим була викликана необхідність пошуків в цьому напрямку. Використання інформаційних технологій може відбуватися різними способами, відповідно до потреб конкретного уроку, рівня володіння різними програмами та наявності сертифікованих програм в навчальному закладі. Їх можна представити у вигляді схеми: • Використання інформаційній технологій • Використання як у фронтальній, так і в груповій роботі • Використання в індивідуальній роботі • Використання окремих типів файлів {зображення, відео, аудіо, анімації) • Створення власних уроків (інтеграція різних об'єктів в один формат —презентації, веб-сторінки) Технології проведення мультимедійних уроків передбачає наявність наступних структурних елементів: 1) Мотивації уроку. Часто мотивація містить проблемне питання. 2) Оголошення теми та очікуваних результатів уроку 3) Основна частина уроку - опанування навчальним матеріалом уроку за допомогою мультимедійних засобів навчанні через різноманітні форми роботи. Мультимедійні технологіі дозволяють розширити межі уроку, включити практичні завдання, не обмежуючись лише викладанням теоретичних засад. 4) Підбиття підсумків уроку включає - рефлексію почуттів (що сподобалось найбільше на уроці), способів діяльності учнів, відтворення основних понять уроку, оцінювання результатів навчальної діяльності. Відповідні слайди з текстовими фрагментами доцільно знову продемонструвати на дошці Організовуючи роботу над учнівським проектом, вчитель дотримується наступних етапів роботи: • Планування вчителем проекту в межах програми. • Висування ідеї учителем на уроці. • Обговорення ідеї з учнями, висування ними власних ідей. • Формування мікрогруп. • Розподіл завдань у мікрогрупах. • Практична діяльність учнів у межах проекту. • Проміжна перевірка результатів роботи. • Обговорення способів оформлення проекту. • Мультимедійна презентація результатів. • Підсумок роботи над проектом: обговорення результатів, виставлення оцінок, план майбутнього проекту. Здійснення проекту буде ефективним у разі, якщо задіяти не лише традиційні, а й інші джерела інформації, наприклад педагогічні програмні засоби (ППЗ) навчання, Інтернет-ресурс.
|
|
Комментариев нет: