Поиск по этому блогу

ТРАВЕНЬ 2018 РОКУ

ТРАВЕНЬ 2018 РОКУ

2 ТРАВНЯ 2018 РОКУ.

I Всеукраїнська інтернет-олімпіада 
«На Урок»


ПІДСУМКИ ОЛІМПІАДИ.

http://plyseckaya.blogspot.com/p/i-i-7-2018.html





2-11 ТРАВНЯ 2018 РОКУ


ВРУЧЕННЯ НАГОРОД 
УЧНЯМ 6-11 КЛАСІВ ЗА 
УЧАСТЬ У 
I Всеукраїнської  інтернет-олімпіаді 
«На Урок»






















МОРАЛЬНЕ ЗАОХОЧЕННЯ ВЧИТЕЛЮ:











12-13ТРАВНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ С.О.
УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ.



















22 ТРАВНЯ 2018 РОКУ


Шановні колеги!
На виконання листів МОН України та департаменту освіти та науки Облдержадміністрації, просимо залучитися всіх педагогів до онлайн - опитування з питань організації підвищення кваліфікації та сертифікації педагогічних працівників.


Посилання, за якими можна пройти онлайн - опитування знаходиться  в Додатку  до листа.

ПРОХОДЖЕННЯ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ
ВЧИТЕЛЕМ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.











27 ТРАВНЯ 2018 РОКУ













29 ТРАВНЯ 2018 РОКУ









30 ТРАВНЯ 2018 РОКУ

Аналіз роботи МО 

вчителів природничих дисциплін 

за 2017 – 2018 навчальний рік.

МО в 2017– 2018 навчальному році продовжувало роботу над єдиною методичною темою «Забезпечення комп‘ютерної підтримки сучасних уроків хімії, біології, географії, основ здоров’я як засіб реалізації наступності,перспективності змісту навчання».
План роботи було складено з урахуванням аналітичної характеристики педкадрів, цілей щодо реалізації методичної теми та на підставі пропозицій до планування, які були виявлені в ході діагностики педагогів.
         Для реалізації проблемної теми МО були намічені пріоритетні цілі:
-         підвищення рівня педагогічної майстерності на основі науково – теоретичного, методичного та індивідуального підходу до педагогічної діяльності;
-         забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації та інтелектуальному, фізичному розвитку.
Для забезпечення виконання пріоритетних завдань була спланована робота МО і розглядалися наступні теоретичні питання:
-         педагогічна компетентність вчителів як засіб та умова у формуванні компетентностей учнів;
-         використання активних, інтерактивних форм, методів, прийомів роботи на уроках з метою розвитку комунікативної компетентності школярів;
-         методика використання тестових технологій, організація тестового контролю на уроках природничих дисциплін;
-         реалізація особистісно – орієнтованого підходу до навчання школярів з низьким рівнем навчальної компетенції.
Розгляд теоретичних питань доповнювався практичними заняттями, що позитивно вплинуло на впровадження перспективного досвіду з цього питання в практику роботи вчителів школи.
Впродовж 2017 – 2018 н.р. здійснювалося відстеження освітньо – виховного процесу в навчальному закладі № 65.
         Моніторинг рівня навченості проходив за трьома етапами:
         І – стартовий;
         ІІ – проміжний;
         ІІІ – підсумковий.
         Це дало можливість провести узагальнюючу аналітичну роботу з вивчення динаміки навчальних показників досягнень учнів та визначити позитивні тенденції і резерви розвитку освітньої системи навчального закладу № 65.
         Серед умов, які мали позитивний вплив на підвищення рівня навчальних досягнень учнів слід відзначити:
1)    розгляд на засіданнях МО питань, які викликали ускладнення у викладанні для вчителів;
2)    надання вчителям індивідуально – консультативної допомоги;
3)    взаємовідвідування уроків.
Вчителі школи постійно використовують у роботі рекомендації РМЦ, що позитивно впливає на підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
         Одним з основних напрямків роботи МО є робота з обдарованими та здібними учнями. Цілеспрямована робота педагогічного колективу школи сприяла зростанню зацікавленості педагогів, батьків, учнів у розвитку творчих здібностей школярів.
Однак поряд з позитивними результатами в роботі МО є ряд недоліків:
-         недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
-         недостатній рівень навичок самоаналізу вчителів та самоконтролю учнів;
-         недостатній рівень використання виховного та розвивального потенціалу уроку;
-         недостатній  рівень позакласної роботи з предметів природничого циклу.
Виходячи з цього МО ставить такі завдання:
1.     Роботу МО спрямувати на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використовувати його потенціал творчих можливостей.
2.     Систематично знайомитись і впроваджувати в практиці  сучасні освітні технології та інновації.
3.     Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до особистості.
4.     Проводити систематичну індивідуальну роботу з обдарованими учнями.
5.     Поповнювати «банк ідей» педагогічною творчістю вчителів.
6.     Всебічно розвивати особистість.
7.     Проводити предметні тижні, шкільні олімпіади з природничих дисциплін.

Комментариев нет:

Отправить комментарий