ТРАВЕНЬ 2018 РОКУ
2 ТРАВНЯ 2018 РОКУ.
I Всеукраїнська інтернет-олімпіада
«На Урок»
ПІДСУМКИ ОЛІМПІАДИ.
http://plyseckaya.blogspot.com/p/i-i-7-2018.html
2-11 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
ВРУЧЕННЯ НАГОРОД
УЧНЯМ 6-11 КЛАСІВ ЗА
УЧАСТЬ У
I Всеукраїнської інтернет-олімпіаді
«На Урок»
МОРАЛЬНЕ ЗАОХОЧЕННЯ ВЧИТЕЛЮ:
12-13ТРАВНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ С.О.
УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ.
22 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
2 ТРАВНЯ 2018 РОКУ.
I Всеукраїнська інтернет-олімпіада
«На Урок»
ПІДСУМКИ ОЛІМПІАДИ.
http://plyseckaya.blogspot.com/p/i-i-7-2018.html
2-11 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
ВРУЧЕННЯ НАГОРОД
УЧНЯМ 6-11 КЛАСІВ ЗА
УЧАСТЬ У
I Всеукраїнської інтернет-олімпіаді
«На Урок»
12-13ТРАВНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ С.О.
УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ.
22 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
Шановні колеги!
На виконання листів МОН України та департаменту освіти та науки Облдержадміністрації, просимо залучитися всіх педагогів до онлайн - опитування з питань організації підвищення кваліфікації та сертифікації педагогічних працівників.
Посилання, за якими можна пройти онлайн - опитування знаходиться в Додатку до листа.
ПРОХОДЖЕННЯ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ
ВЧИТЕЛЕМ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.
27 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
30 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
Аналіз роботи МО
вчителів природничих дисциплін
за 2017 – 2018 навчальний рік.
МО в 2017– 2018 навчальному році продовжувало роботу над єдиною методичною темою «Забезпечення комп‘ютерної підтримки сучасних уроків хімії, біології, географії, основ здоров’я як засіб реалізації наступності,перспективності змісту навчання».
План роботи було складено з урахуванням аналітичної характеристики педкадрів, цілей щодо реалізації методичної теми та на підставі пропозицій до планування, які були виявлені в ході діагностики педагогів.
Для реалізації проблемної теми МО були намічені пріоритетні цілі:
- підвищення рівня педагогічної майстерності на основі науково – теоретичного, методичного та індивідуального підходу до педагогічної діяльності;
- забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації та інтелектуальному, фізичному розвитку.
Для забезпечення виконання пріоритетних завдань була спланована робота МО і розглядалися наступні теоретичні питання:
- педагогічна компетентність вчителів як засіб та умова у формуванні компетентностей учнів;
- використання активних, інтерактивних форм, методів, прийомів роботи на уроках з метою розвитку комунікативної компетентності школярів;
- методика використання тестових технологій, організація тестового контролю на уроках природничих дисциплін;
- реалізація особистісно – орієнтованого підходу до навчання школярів з низьким рівнем навчальної компетенції.
Розгляд теоретичних питань доповнювався практичними заняттями, що позитивно вплинуло на впровадження перспективного досвіду з цього питання в практику роботи вчителів школи.
Впродовж 2017 – 2018 н.р. здійснювалося відстеження освітньо – виховного процесу в навчальному закладі № 65.
Моніторинг рівня навченості проходив за трьома етапами:
І – стартовий;
ІІ – проміжний;
ІІІ – підсумковий.
Це дало можливість провести узагальнюючу аналітичну роботу з вивчення динаміки навчальних показників досягнень учнів та визначити позитивні тенденції і резерви розвитку освітньої системи навчального закладу № 65.
Серед умов, які мали позитивний вплив на підвищення рівня навчальних досягнень учнів слід відзначити:
1) розгляд на засіданнях МО питань, які викликали ускладнення у викладанні для вчителів;
2) надання вчителям індивідуально – консультативної допомоги;
3) взаємовідвідування уроків.
Вчителі школи постійно використовують у роботі рекомендації РМЦ, що позитивно впливає на підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
Одним з основних напрямків роботи МО є робота з обдарованими та здібними учнями. Цілеспрямована робота педагогічного колективу школи сприяла зростанню зацікавленості педагогів, батьків, учнів у розвитку творчих здібностей школярів.
Однак поряд з позитивними результатами в роботі МО є ряд недоліків:
- недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
- недостатній рівень навичок самоаналізу вчителів та самоконтролю учнів;
- недостатній рівень використання виховного та розвивального потенціалу уроку;
- недостатній рівень позакласної роботи з предметів природничого циклу.
Виходячи з цього МО ставить такі завдання:
1. Роботу МО спрямувати на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використовувати його потенціал творчих можливостей.
2. Систематично знайомитись і впроваджувати в практиці сучасні освітні технології та інновації.
3. Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до особистості.
4. Проводити систематичну індивідуальну роботу з обдарованими учнями.
5. Поповнювати «банк ідей» педагогічною творчістю вчителів.
6. Всебічно розвивати особистість.
7. Проводити предметні тижні, шкільні олімпіади з природничих дисциплін.
Комментариев нет:
Отправить комментарий