1 січня, неділя
Всесвітній день миру
Крім Сирії та України, станом на 2015-й рік, в світі налічувалося ще близько 40 військових конфліктів.
Як повідомляє організація IRIN (Інтегровані Регіональні Інформаційні Мережі, сайт www.irinnews.org) ці конфлікти тривалістю від 3 до 68 років.
Всесвітній день миру, це свято ще називають Днем всесвітніх молитов про мир. 8 грудня 1967 року римський папа Павло VI встановив нове свято, Всесвітній день миру. Його відзначають в перший день кожного нового року. 17 грудня 1969 року Генеральна Асамблея ООН проголосила свято офіційним.
Мир на Землі, послаблення напруги в міжнародних та міждержавних відносинах, - це головні теми щорічних передсвяткових послань понтифіків до віруючих. Загальний лозунг Всесвітнього дня миру: «Пробач, і ти отримаєш мир».
1 січня, неділя
Новий рік!
Так вже ми влаштовані, що нам зовсім не хочеться стояти на одному місці, ну хіба що тільки трохи. Та й час, який крутиться навколо нас, не дає нам такого шансу. Чи все-таки дає? ...
Біжать миті, - зовсім не вловимі. Вони якимсь абсолютно неймовірним чином збираються в секунди, хвилини, години, дні і тижні, в місяці ... І настає цей рубіж, коли кожен з нас, підбиваючи підсумки року, що минає, дивиться з якоюсь незрозумілою надією на рік наступний. Так вже ми влаштовані.
У науковому середовищі іноді бутує думка, що новий рік - новий тільки свою першу мить, що час на стільки швидкоплинний і невловимий ... і вже на першій секунді він починає втрачати свою новизну. Проект DilovaMova.com категорично з цим не згоден! Новий рік - новий до тих пір, поки не наступить рік наступний за ним! А як може бути інакше? Якщо вже ми звикли міряти наше життя роками, то будемо послідовні, поки рік не підійде до свого завершення, не справедливо вважати його старим! До того ж, звідки нам знати, з яких відрізків часу складається найменший його відрізок? А хіба рік - самий великий відрізок часу?
Відповісте на питання - чому свято Новий рік є найпопулярнішим святом у світі? Саме не «одне з найпопулярніших», а «найпопулярніше». Думок може бути стільки ж, скільки і людей в нашому світі. Слів може бути сказано стільки, скільки є в цьому світі, а якщо не вистачить, то люди придумають нові слова, в цьому людство досягає успіху і кожен від частини буде прав ...
Але не варто напружуватися - ми знайшли відповідь на це питання. І цю відповідь не треба далеко шукати. Вона знаходиться в назві самого свята: слово «свято», виходячи зі словників означає відпочинок з перервою в повсякденних трудах, який заповнюється, життєвої радістю, веселощами, піснями та іграми, танцями та всілякими розвагами, крім того, виходячи зі Старого Завіту, святкові дні були встановлені і узаконені самим Богом, слово «новий» як правило означає щось, чого ще не було раніше. Поєднуючи ці два поняття і приплюсовуючи до цього значення слова «рік», час, у який наша Земля робить повний оборот навколо Сонця, виходить - ОГО-ГО! Повноцінне життя - абсолютно позбавлене печалі, так як момент цілісного сприйняття нового не викликає у людини потреби звертатися до старого. І все це абсолютно збалансовано, відкрито і не обтяжливо. Звичайно ж це вимагає від людини якоїсь праці, але це абсолютно корисна праця.
Святкування Нового року увійшло в традицію переважної більшості культур і народів. У кожного народу звичайно ж розвинулися і продовжують розвиватися свої особливості відзначати цю дату, але всіх об’єднує саме це - передчуття новизни. Ми всі просто нестримно прагнемо до нового. У цьому ми бачимо основні перспективи нашого життя і той рубіж, який ми переходимо кожен рік, дозволяє нам безпосередньо доторкнутися до чогось зовсім незвичайного, може бути ще не зовсім зрозумілого, але абсолютно реального і яскравого, сповненого життя, енергії і радості, отримати в одну мить заряд бадьорості на цілий рік! Поторкати прекрасне і чудове своїми руками! Це всіх нас може об’єднувати, не дивно що саме в Новий рік навіть статистика всіляких негативних явищ знижується найдивовижнішим чином. Всі ми прагнемо до життя і існують моменти, коли саме життя приймає нас у свої обійми. Це саме той момент. Життя абсолютно незвичайне, не повторне і унікальне і кожен може перевірити це саме в переддень Нового року. Це справжнє таїнство, але це відбувається саме з нами, з людьми, не вимагає від нас якихось неймовірних сил, а достатньо просто повірити в це, адже Новий рік наступає. І дай Бог, щоб він наступив не на нас, але дай Бог, щоб він наступив разом з нами! Зі святом Вас, з Новим роком!
4 СІЧНЯ 2017 РОКУ.
ПРОЕКТ
«МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення
якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби
ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
Тест-оболонка «My-TestX».
ІІ зимова сесія 4 січня в ліцеї №99
Шановні колеги! Запрошуємо Вас для участі у
ІІ зимовій сесії природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти. Тема тренінгу 2: «Інформаційно-комунікаційні
технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
Тест-оболонка «My-TestX». Уважно прочитайте списки і
знайдіть у якій Ви групі та на який час відбудеться Ваш тренінг. Кожен з Вас
буде учасником двох тренінгів, які будуть проводити тренери: Дєнєжкіна Анжеліка
Валеріївна та Фролова Ольга Миколаївна. Ви має зареєструватися в кожного з
тренерів (поставити підпис у кожному листі реєстрації). Нагадую, що природничий
модуль містить 6 годин (2 у жовтні - це була осіння сесія; 2 у січні – це
зимова сесія та 2 години будуть у березні). За умови, що Ви візьмете участь в
усіх тренінгах, Ви отримаєте сертифікат. Будь ласка, будьте уважні і відвідайте
усі навчання
(якщо є поважна причина відсутності
повідомляйте заздалегідь на мою пошту або за телефоном 0669585323).
З повагою модератор модуля Логінова Н.В.
Науково-методичний центр департаменту
освіти і науки
Запорізької міської ради
ПРОЕКТ
«МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення
якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби
ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
Тест-оболонка «My-TestX».
Дата проведення: 04.01.2017
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №99,
10-00
Відповідальний за проведення: Логінова Н. В., модератор модуля
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням
технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного
інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні
технології. Мета реалізується через наступні завдання:
забезпечення
вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням
інтересів, здібностей та особистих потреб;
формування
інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з
новим програмним забезпеченням;
формування
навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності, використовуючи хмарні технології.
План роботи
10-00 – 10-15 Реєстрація учасників І групи, у кожного з тренерів
10-15 – 11-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
«Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням
інформаційних технологій.»
11-00 – 11-45 Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по
предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
11-50 -12-00 Вільне
спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про
наступні тренінги (весняна сесії).
12-00 Закінчення тренінгу для учасників І групи.
12-00 – 12-15 Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
«Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних
технологій.»
13-00 – 13-45 Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по
предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне
спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про
наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.
Природничий
модуль
Серія
природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної
освіти
І група на
10-00 ЗБЛ №99
1.
|
Акчуріна
Надія Леонідівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №84
|
2.
|
Афанасьєва
Олена Людвіговна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22
|
3.
|
Бараненко
Тетяна Сергіївна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №103
|
4.
|
Биваліна
Ліна Євгенівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 52
|
5.
|
Бицина
Оксана Валеріївна
|
Запорізький
колегіум № 98
|
6.
|
Божко
Неля Анатоліївна
|
Запорізька
гімназія №6
|
7.
|
Бякова
Ірина Володимирівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69
|
8.
|
Василяженко
Юлія Анатоліївна
|
Запорізька
спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №7
|
9.
|
Вецкур
Наталія Сергіївна
|
Запорізький
навчально - виховний комплекс технічного профілю
|
10.
|
Вітковська
Юлія Сергіївна
|
Запорізький
колегіум "Елінт"
|
11.
|
Волошина
Алла Сергіївна
|
Запорізька
загальноосвітня школа I-III ступенів №88
|
12.
|
Ганошенко
Сергій Анатолійович
|
Запорізький
ліцей № 105
|
13.
|
Головатюк
Лілія Євгенівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14
|
14.
|
Гостищева
Аліна Ігорівна
|
Запорізька
гімназія №107
|
15.
|
Грязнов
Олексій Геннадійович
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75
|
16.
|
Гуріна
Наталія Григорівна
|
Запорізька
гімназія № 45
|
17.
|
Гусєва
Ольга Владиславівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
|
18.
|
Даниленко
Лариса Миколаївна
|
Запорізька
спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №7
|
19.
|
Дєнєжкіна
Анжеліка Валеріївна
|
Запорізький
багатопрофільний ліцей № 99
|
20.
|
Димарєва
Лілія Миколаївна
|
Запорізький
ліцей № 34
|
21.
|
Діброва
Юлія Юріївна
|
Запорізька
гімназія № 50
|
22.
|
Долгова
Ганна Іванівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37
|
23.
|
Залозна
Анна В'ячеславівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа I-III ступенів № 92
|
24.
|
Ємельянова Лідія Сергіївна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13
|
25.
|
Іванісова
Валентина Михайлівна
|
Запорізька
гімназія № 11
|
26.
|
Кикоть
Олена Анатоліївна
|
Запорізький
загальноосвітній багатопрофільний навчально-виховний комплекс № 106
|
27.
|
Кир'ян
Лєна Леонідівна
|
Запорізька
гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови
|
28.
|
Компанієць
Олена Олександрівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49
|
29.
|
Коноваленко
Лариса Володимирівна
|
Запорізька
гімназія № 93
|
30.
|
Костіна
Катерина Ігорівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 54
|
31.
|
Кукоба
Ольга Григорівна
|
Запорізька
гімназія №28
|
32.
|
Лапшина
Наталя Володимирівна
|
Запорізький
багатопрофільний ліцей № 62
|
33.
|
Ласинська
Ірина Миколаївна
|
Запорізький
Академічний ліцей
|
34.
|
Лаура
Тетяна Євгенівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
|
35.
|
Лукашова
Тетяна Олександрівна
|
Запорізький
колегіум "Мала гуманітарна академія"
|
36.
|
Лук'янова
Дар'я Олександрівна
|
Запорізька
гімназія №8
|
37.
|
Лянна
Світлана Віталіївна
|
Запорізький
загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108
|
38.
|
Марковцева
Марина Іванівна
|
Запорізька
гімназія №28
|
39.
|
Міщук Антоніна Олександрівна
|
Запорізький
колегіум № 98
|
40.
|
Мосейко
Людмила Григорівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24
|
41.
|
Нечепуренко
Оксана Леонідівна
|
Запорізька
гімназія № 46
|
42.
|
Ніколаєнко
Юлія Григорівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
|
Природничий
модуль
Серія
природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної
освіти
ІІ група
на 12-00 ЗБЛ №99
|
||
1.
|
Пантюх
Марина Іванівна
|
Запорізький
класичний ліцей
|
2.
|
Пефтиц Ольга Леонідівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51
|
3.
|
Плясецька
Яна Сергіївна
|
Запорізька
загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
4.
|
Поливанюк
Оксана Миколаївна
|
Запорізький
навчально-виховний комплекс № 63
|
5.
|
Пунько
Євгенія Григоріївна
|
Запорізька
гімназія № 11
|
6.
|
Ревенко
Інна Вікторівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
|
7.
|
Роговська
Світлана Вікторівна
|
Запорізька
гімназія № 2 ім. Лесі Українки
|
8.
|
Романенко
Катерина Віталіївна
|
Запорізька
гімназія № 11
|
9.
|
Рюміна
Олена Василівна
|
Запорізький
навчально-виховний комплекс № 109
|
10.
|
Савеленко
Євгеній Миколайович
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33
|
11.
|
Саєнко
Ірина Миколаївна
|
Запорізька
гімназія № 47
|
12.
|
Саєнко
Світлана Віталіївна
|
Запорізька
спеціалізована школа фізичної культури I-III ступенів № 18
|
13.
|
Свідунович
Людмила Миколаївна
|
Запорізький
багатопрофільний ліцей № 62
|
14.
|
Селезньова
Ірина Павлівна
|
Запорізька
гімназія № 93
|
15.
|
Сенькіна
Олена Олександрівна
|
Запорізький
багатопрофільний ліцей № 99
|
16.
|
Серговська
Тетяна Сергіївна
|
Запорізький
навчально-виховний комплекс № 77
|
17.
|
Сідорцова
Світлана Іванівна
|
Запорізька
спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100
|
18.
|
Совпель
Ольга Вікторфівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №97
|
19.
|
Стьопкіна
Юлія Юріївна
|
Запорізький
загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108
|
20.
|
Суторміна
Олександра Михайлівна
|
Запорізька
гімназія №8
|
21.
|
Сухачова
Людмила Василівна
|
Запорізький
ліцей "Логос"
|
22.
|
Тарасова
Ірина Олександрівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Основа"
|
23.
|
Таркова
Марина Дмитрівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69
|
24.
|
Терещенко
Лариса Григорівна
|
Запорізький
навчально-виховний комплекс № 60
|
25.
|
Тернова
Валентина Костянтинівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
|
26.
|
Тисленко
Людмила Анатоліївна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41
|
27.
|
Туманян
Тетяна Сергіївна
|
Запорізький
ліцей № 34
|
28.
|
Устименко
Олена Василівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 73
|
29.
|
Федорченко
Юлія Михайлівна
|
Запорізький
класичний ліцей
|
30.
|
Фесенко
Надія Анатоліївна
|
Запорізька
загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
31.
|
Фролкова
Тетяна Костянтинівна
|
Запорізька
гімназія №107
|
32.
|
Фролова Ольга Миколаївна
|
Запорізький
багатопрофільний ліцей № 99
|
33.
|
Чубич
Світлана Володимирівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49
|
34.
|
Чуйко
Наталя МИколаївна
|
Запорізький
навчально-виховний комплекс № 77
|
35.
|
Чумак
Галина Іванівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23
|
36.
|
Шабатюк
Оксана Вікторівна
|
Запорізька
спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100
|
37.
|
Шама
Надія Мефодіївна
|
Запорізький
навчально-виховний комплекс № 42
|
38.
|
Шугаєва
Євгенія Дармівна
|
Запорізький
ліцей № 105
|
39.
|
Шульженко
Тетяна Володимирівна
|
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17
|
40.
|
Яковенко
Ірина Семенівна
|
Запорізький
Технічний ліцей
|
41.
|
Яндола
Анна Юріївна
|
Запорізька
спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської
мови
|
Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група
на 12-00 ЗБЛ №99
УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:
на 12-00 ЗБЛ №99
УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:
3.
|
Плясецька Яна Сергіївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
30.
|
Фесенко Надія Анатоліївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
ПЛАН РОБОТИ
ІІ ГРУПИ
УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУ
12-00 – 12-15 Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45 Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.
Тренери:
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
та
Фролова Ольга Миколаївна
та
модератор модуля Логінова Н.В.
КОМАНДА ФАХІВЦІВ ЛІЦЕЮ № 99,
ЯКА ПРОВОДИЛА
МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ:
Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням
інформаційних технологій – Дєнєжкіна А.В.
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
ЗАДАНИЕ - Создание
теста
- Изучите образец теста
- Создайте тест, включающий 9
типов заданий (одиночный выбор, множественный выбор, установление порядка
следования, установление соответствия, указание истинности или ложности
утверждений, ручной ввод числа, ручной ввод текста, выбор места на
изображении, перестановка букв) – по 1 вопросу каждого типа. Таким образом,
минимальное число вопросов – 9.
- Заполните поля «Заголовок и
описание теста», «Инструкции тестируемому», «Заметки» во вкладке
«Параметры теста»
- Сохраните файл. (название файла:
***.MyTest.mtf, где *** - Ваша фамилия на
английском)
Помощник
·
Запустить редактор
тестов MyTestEditor.
·
Появится окно создания и
редактирования теста.
·
С левой стороны окна редактора
располагается список заданий.
·
Иконки в этом списке характеризуют
тип задания.
·
Для
добавления, удаления,
перемещения, изменения типа задания и т.п. служат команды пункта
меню «Задание, панель инструментов и соответствующие
сочетания клавиш».
·
В любой момент можно изменить
содержание, тип заданий, порядок заданий в тесте.
·
Количество заданий в тесте не
ограничено.
1. Для добавления нового заданияв создаваемом/редактируемомтесте выполнить
команду:Задание - Добавить… - далее выбираем
тип добавляемогозадания:
Задание с одиночным вариантом ответа.
1. В появившемся окне редактирования задания. В поле ввода текста вопроса пишем
текст вопроса.
Например:
2.
“Кто изображен на рисунке?”.
3.
Для добавления рисунка к тексту
задания нажимаем кнопочку с зеленым плюсиком
4.
Открывается окно обзора файлов компьютера, где
нужно выбрать требуемое изображение.
5.
Проверить задание, варианты ответа,
правильный вариант ответа.
6.
Если все верно, то нажимаем кнопку
внизу окна «Сохранить задание».
7.
Если хотим создать задание заново,
нажимаем Сбросить.
Задание с множественным вариантом ответа
Как в предыдущем
описании набираем задание, отметив несколько правильных вариантов ответа. В
данном случае нужно установить галочки всоответствующих квадратах.
Задание с
указанием порядка
Вопрос с указанием
порядка предполагает выбор номера следования вариантов из всех предложенных.
Задание на
сопоставление
Вопрос на сопоставление предполагает выбор
номера соответствующего варианта из всех предложенных.
Задание на указание истинности или ложности утверждений
Вопрос на указание истинности или ложности
утверждений предполагает выбор "да" или "нет"
для каждого варианта из всех предложенных.
Например: Месяц март ...Алгоритм аналогичен. Ответ –
правильное соответствие множеств слева и
справа.
Задание на
ручной ввод числа
Вопрос на ручной
ввод числа предполагает ввод числа в качестве ответа. Правильный ответ может
быть задан в виде числа, или в виде числового
диапазона. В последнем случае
ответ тестируемого считается
правильным если он попадает в указанный диапазон.
Задание на
ручной ввод текста
Вопрос на ручной
ввод текста предполагает введение текстовой строки в качестве ответа.
Можно задать не
один, а несколько вариантов ответа. Ответ считается правильным,
если совпадает, хоть с одним из вариантов.
Задание на
выбор места на изображении
Для ответа на вопрос
типа часть изображения необходимо указать точку на изображении.
Если она попадает в
указанную область ответ верен.
Укажите пункт меню MyTest
для проверки теста на наличие ошибок, ограничение времени на каждое
задание
Алгоритм
- Выбрать указанный тип задания.
- Добавление картинки происходит путем нажатия на кнопочку
- Дважды щелкнуть ЛКМ по добавленному
изображению появиться панель на ней щелкнуть по кнопке Выделение
- Выделите прямоугольную область - эта область
рисунка является правильным ответом
- Сохранить задание.
Задание на перестановку букв
Ответом к этому типу заданий является слово (или текст).
Буквы нужного слова выводятся в отдельных областях и в
случайном порядке.
Тестируемый может, щелкая мышью,
обменивать буквы местами. Хорошо подходит для детей младшего возраста.
При создании задания этого типа в редакторе просто
указывается нужное слово (нужный текст).
Буквы будут показаны тестируемому в случайном порядке
автоматически.
ТЕСТЫ
1.
Прионы – это модифицированные
молекулы:
А) белков
Б) нуклеиновых кислот
В) липидов
Г) углеводов
2.
Кто изображен на рисунке:
А) моллюск; б)
ракообразное; в) насекомое; г) кольчатый червь
Множественный вариант ответа
3.
Для папоротниковидных характерны
следующие признаки:
А)улиткообразноепочкосложение; б – членистый
стебель; в – сорусы; г – спороносные
колоски; д – споры с элатерами.
Задание с указанием порядка
Определите последовательность типов
конформации белков в порядке их
усложнения
А) мультимер или эпимер из протомеров
Б) полипептидная цепь
В) спираль или складчатый лист
г) компактная глобула
Ответ:1-б, 2-в, 3-г, 4-а
Задание на сопоставление
Установите соответствие между органом
дыхательной системы (1-4) та ее составляющей (А-Д)
1. носовая полость
|
а. голосовые связки
|
2. гортань
|
б. хрящевые полукольца
|
3. трахея
|
в. альвеолы
|
4. легкие
|
г. тонкая соединительнотканная
трубка
|
д. обонятельные рецепторы
|
Ответ: 1-д; 2-а; 3-б; 4-в
Задание на указание истинности или ложности утверждений
1. Восстановление природной структуры белка – это ренатурация Ответ: да
2. Фермент, расщепляющий белки в желудке – амилаза Ответ: нет
3. Зеленые пластиды растений называются хлоропласты Ответ: да
4. Сердце у ланцетника – трехкамерное
Ответ: нет
Задание на ручной ввод числа
Сколько камер в сердце человека
Ответ: 4
Задание на ручной ввод текста
Наука, которая изучает грибы,
называется Ответ: микология
Задание на выбор места на изображении
Укажите на рисунке клыки
Задание на перестановку букв
Офтальмоскопия
Пример инструкции
Тест состоит из 30 заданий. Задания рекомендуется выполнять по порядку,
не пропуская ни одного, даже самого легкого. Если задание не удается выполнить
сразу, перейдите к следующему. Если останется время, вернитесь к пропущенным
заданиям.В заданиях 1-20 выберите один верный и
наиболее полный, по Вашему мнению, ответ. И т.д.
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна
«Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
Полезные ссылки по
онлайн интерактивным играм
ФОТОЗВІТ
4 січня.
Графік
проходження курсової
перепідготовки вчителів кафедри природничих наук
ЗЗШ №65
на 2017 рік
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Термін КПК |
Назва КПК, на які направляється |
Тема курсової роботи |
1 |
Розсохач С.О. |
10.04.-28.04. |
Інтегровані
курси підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки |
Активізація пізнавальної
діяльності учнів на уроках географії |
2 |
Фесенко Н.А. |
12.06.-30.06. |
Курси
підвищення кваліфікації вчителів хімії зі спецкурсом "Дидактичне
проектування" |
Використання інтегрованого
навчання в процесі викладання біології, хімії, екології. |
3 |
Плясецька Я.С. |
23.10.-03.11. |
Курси
підвищення кваліфікації вчителів основ здоров'я (спеціаліст, ІІ категорія) |
Використання проектної
технології INTEL в процесі викладання біології, хімії, основ здоров’я |
4 |
Куц В.В. |
27.11.-08.12. |
Курси
підвищення кваліфікації вчителів основ здоров'я (І, вища категорія) |
Формування
інформаційно-комунікативних компетентностей учнів в умовах забезпечення
наступності між середньою та старшою ланкою під час вікладання курсу «Основи
здоров’я». |
5 СІЧНЯ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ
3 ТУРУ ВУО
З ГЕОГРАФІІ ТА ЕКОНОМІКИ.
ІНФОРМАЦІЯ
ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ
СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ.
З ГЕОГРАФІІ ТА ЕКОНОМІКИ.
ІНФОРМАЦІЯ
ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ
СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ.
Укр. мова 21.01 9.00 Січовий колегіум
та літ.
Географія 05.02 9.00 Січовий колегіум
Економіка 18.02 9.00 Січовий колегіум
5 СІЧНЯ
РОБОТИ УЧНІВ
ДЛЯ УЧАСТІ У МАН
ПОВИННІ БУТИ ГОТОВІ
ДО 20.01.2017
ПОПЕРЕДНЯ ЗАЯВКА
на участь команди
ЗНЗ № 65
у І (районному)
етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у 2016-2017 н.р.
№
|
ПІБ учня, дата народження
|
Відділення
|
Секція
|
ЗНЗ,
Клас, базова дисципліна
|
Тема науково-дослідницької
роботи
|
Науковий керівник
|
1.
|
Худотепла
Владислава
Михайлівна
|
Хімії та
біології
|
Хімія
|
ЗОШ № 65
10-А клас,
Базова дисципліна - хімія.
|
Вивчення властивостей рослинних
індикаторів
|
Фесенко
Надія Анатоліївна
Посада: вчитель біології та хімії
Категорія: Спеціаліст вищої
категорії; вчитель-методист; відімінник освіти; заслужений вчитель України
|
2.
|
Караулова Дар’я
Олексіївна
|
Екології та аграрних наук
|
Екологія
|
ЗОШ № 65
10-А клас,
Базова дисципліна - Біологія, хімія, українська мова (за вибором)
|
Ефективність використання
альтернативних джерел енергії в Запорізькій області.
|
Фесенко
Надія Анатоліївна
Посада: вчитель біології та хімії
Категорія: Спеціаліст вищої
категорії; вчитель-методист; відімінник освіти; заслужений вчитель України
|
3.
|
||||||
4.
|
||||||
5.
|
||||||
6.
|
ПОПЕРЕДНЯ ЗАЯВКА
на участь команди
ЗНЗ __№65_________
у І (районному)
етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у 2016-2017 н.р.
№
|
ПІБ учня, дата народження
|
Відділення
|
Секція
|
ЗНЗ,
Клас, базова дисципліна
|
Тема науково-дослідницької
роботи
|
Науковий керівник
|
1.
|
Урокбаєв Темірбек
Ганібекович 14.08.01
|
економіка
|
. Економічна теорія та історія
економічної думки
|
математика
|
Моделювання економічної
ефективності територіальної одиниці
|
Розсохач Світлана Олександрівна
|
2.
|
Сергєєва Ганна Дмитрівна
|
економіка
|
Мікроекономіка та
макроекономіка
|
математика
|
Економічна
доцільність використання біомаси на промислових ТЕЦ на прикладі ПАТ
Запорізький оліяжиркомбінат»
|
Розсохач Світлана Олександрівна
|
Інформацію
підготував: головка ШМО природничих
наук
Плясецька Я.С.
06.10.2016
рік
6 січня, п'ятниця
КАРАНТИН
У ЗАКЛАДІ ПРОДОВЖЕНО ДО 10.01.2017. РІШЕННЯ ПРО ЙОГО ПОДАЛЬШЕ ПРОДОВЖЕННЯ АБО ВІДНОВЛЕННЯ ЗАНЯТЬ БУДЕ ПРИЙМАТИСЯ 10.01.17 ВПРОДОВЖ ДНЯ. ПРО НАСЛІДКИ РОЗГЛЯДУ ПИТАННЯ БУДЕ ПОВІДОМЛЕНО НА САЙТІ ЗАКЛАДУ.
Розпорядження для класних керівників!.
На ранок 10.01.17 з 9.00 до 10.00 надати ЗД з НВР Маковській В.В. (телефоном, на пошту - як зручно) інформацію про кількість хворих дітей (не забудьте порахувати відсоток) для звіту в ТВО. Збір інформації щодо захворювання учнів класу проводиться у телефонному режимі.
7 січня, субота
Різдво Христово
Більше 2000 років тому в невеличкому містечку Віфліємі відбулася надзвичайна подія – народився в світ Син Божий. Ісус Христос народився надзвичайним чином Діви Марії, яку з тих часів називають Богородицею.
Коли Він прийшов на землю, Його не зустрічали пошаною, славою і багатством. У Нього не було навіть колиски, як у всіх дітей, не було і пристановища – Він народився за межами міста, у печері і був покладений у ясла, куди кладуть корм для тварин. Першими гостями божественної дитини були не царі і не вельможі, а звичайні пастухи, яким ангел сказав про Різдво Христово: „Я проголошую вам велику радість, яка буде всім людям: бо нині народився вам у місті Давида Спаситель, який є Христос Господь! І ось вам знак: ви знайдете Дитину в пеленах, покладену у ясла” (Лк 2,10-12). Пастухи першими поспішили вклонитися новонародженому Спасителю. В цей час з дарами Царю Світу йшли волхви зі сходу. Вони чекали, що незабаром на землю має прийти великий Цар Світу, а дивовижна зірка вказувала їм шлях на Іерусалим.
Волхви принесли Дитині дари: золото, ладан та смирну. Ці дари мали глибокий зміст: золото принесли як царю у вигляді данини, ладан як Богу, а смирну як людині, що має померти (смирною у ті часи помазували померлих).
Різдво Христово завершує сорокаденний Різдвяний піст, Святу передує дуже строгий піст. Після Різдва наступають святки – 12 днів, коли відмічається Свято.
Твердо-наукового, підкріпленого справжнім документальним історичним підтвердженням подій, які ось вже близько двох тисяч років відкривають для багатьох, хто надіється на Бога людей шлях до життя - не існує і бути в принципі не може. Так влаштував Бог, щоб це все на пряму залишилося і перебувало суто в площині вірування людини, адже люди, які надіються на науку - слідують своїй власній вірі. І питання «чому?» тут не доречно - досить подивитися початок Святого Письма і виявити, що саме зрада людиною закладеної Богом у нього віри «технічно» і привела людину до відомого процесу гріхопадіння. Зауважимо, що людина на момент скоєння небажаної з боку Бога дії не страждала якимись хворобами, наприклад склерозом і втратою пам’яті, і прекрасно усвідомлювала те, що намагається зробити. І зробила ...
Про те, що було далі розповідається в тому ж Святому Писанні, відомому нам як Біблія і це не виходить жодним чином за рамки віри, визначені і закладені колись у нас нашим Творцем, який створив нас за образом і подобою Своєю. У все це можна не вірити або вірити по-своєму - це так само не вийде і не ввійде за межі справжньої віри, які колись перетнула людина, відкривши для себе цю згубну альтернативу.
І ось - настала повнота часу. Саме повнота і саме часу. Ну, де в науці ви зустрічали такі «технічні» терміни? І в наш людський «світ», прийшов Він - Спаситель, Месія, Цар великий Миру, Агнець і Син Божий, одна з Його невід’ємних особистостей, який проливає свою Святу Кров за нас, які втратили всякий зв’язок з дійсністю - Ісус Христос.
Так, віра буває різна. Ось і в Писанні сказано, що і біси теж вірують і навіть тремтять. Але яка повинна бути справжня віра теж сказано там. І що ми повинні зростати в ній, і сказано як. І сказано чому, ось тільки не багато хто з нас здатні твердо сказати, що є власниками цієї самої - справжньої віри, адже там ясно написано як це все можна з легкістю перевірити. І кожен може переконатися сам, перевірити себе і отримати цілком конкретний результат. Більш того Сам Бог через Святе Письмо говорить нам про це.
Багато зневіряються і воліють вірити у щось своє, у щось зручне і «пухнасте», що не вимагає від них якихось зусиль чи жертв або трохи вимагає, але як би само собою, що «гармонійно» вливається в їх життя, поступово приводячи їх до цього самого відчаю. Починаються розмови про «замкнено коло» і тут ми згадуємо про Христа - адже Він його таки розірвав, відкривши нам пряме спілкування з Отцем Небесним.
Його Різдво - це найвеличніша і життєстверджуюча подія, яка коли-небудь (з часів нашого гріхопадіння) відбувалася на нашій землі. І якщо у нас виникають якісь запитання, чи не простіше запитати про це у Бога. Тепер Він почує і дасть Свою відповідь, тільки потрібно запитати Його правильно або ж справді. А як це робиться - відкрито кожному слідуючиму за Христом. Тепер відкрито і для нас. Для інших же - все це юродство і так завгодно Богові. Він так карає людину - закриваючи від нього розум і мудрість, сили і розсудливість, адже нам то вже відомо, що і все це теж від Нього. А що залишається нам? Нам відкрито! Христос народився - славімо Його! З Різдвом Христовим!
10-14 СІЧНЯ 2017 РОКУ.
УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ
НА БАЗІ ЗОІППО
НА БАЗІ ЗОІППО
ВЧИТЕЛІВ ЗЗШ № 65
ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.
та
РОЗСОХАЧ С.О.
Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін
ТРЕНІНГ.
Володіння інформацією - далеко не все.
Інша річ, коли ти повністю розумієш її
і знаєш, як нею можна розпорядитися.
ФОТОЗВІТ
ПРОХОДЖЕННЯ ТРЕНІНГУ.
11 січня, середа
Всесвітній день «спасибі»
Найввічливіший день у році – 11 січня. Цього дня відмічається всесвітній день „спасибі”.
Ми чудово розуміємо значення гарних манер, їх необхідність у повсякденному житті, але найчастіше ми висловлюємо подяку ніби мимохідь, не замислюючись про її значення. А між тим слова подяки мають дивовижні властивості, але вимовляти їх не можна, коли людина знаходиться у роздратованому стані. Психологи вважають, що слова вдячності – це знаки уваги, вони є усними „погладжуваннями” і здатні зігріти своїм теплом.
Ми кожного дня говоримо один одному „дякую”, тому важливо пам’ятати, що справжня вдячність – це лише та, що йде від чистого серця.
11 СІЧНЯ 2017 РОКУ.
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ХІМІІ
ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
НА БАЗІ
ЗЗШ № 12.
УЧАСТЬ У МО
ВЧИТЕЛЯ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ.
https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNYXhsWjR4c3NnSkU/view?usp=sharing
ПРЕЗЕНТАЦІЯ.
ФОТОЗВІТ МО
11 СІЧНЯ 2017 РОКУ.
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
З ТЕМИ:
в контексті вимог
нового Державного стандарту
НА БАЗІ
ЗЗШ № 68.
УЧАСТЬ У МО
ВЧИТЕЛЯ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ.
11 СІЧНЯ.
Конфлікти у педагогічній практиці.pdf
Кому: annalegutskaya88, bagira5100, galya-babich13, hannalg, iojleva, katryn_14m, liza_lucenko, marinagafykina, massalova, nadija_fesenko, nadiya1704, oksana_shevkoplyas, olgaradchenko21, saakyansvetik, samava, sveta.061070, vohabars, ya.korohowa, Виктория Куц, Виктория Меркулова, галина твердохлеб, Инна Безклепченко, Наташа Котий, Николай Ставицкий, Плясецкая Яна, Тамара Яковлевна Лемиш
11 января, 18:56
--
Инна Безклепченко
Комментариев нет:
Отправить комментарий