Поиск по этому блогу

ЗАВДАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ.

12,13 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ.
16-20 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ.
31 БЕРЕЗНЯ-3 КВІТНЯ 2020 РОКУ


ЗАВДАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ.

КАФЕДРА ПРИРОДНИЧИХ НАУК.

ПРИРОДОЗНАВСТВО.
БІОЛОГІЯ.
ХІМІЯ.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я.



КАРТКА ОБЛІКУ ЗАВДАНЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

ВЧИТЕЛЬ: Фесенко Надія Анатоліївна


Дата
Клас
Предмет 
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
12.03
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система. Профілактика захворювань нервової системи. Прочитати §39, 40
16.03
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система. Око. Прочитати §41, 42.(за бажанням підготувати повідомлення «Зір тварин і людини». )
19.03
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Гігієна зору. Прочитати § 42,43, скласти правила гігієни зору.
30.03
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Прочитати § 44, скласти правила гігієни слуху.За бажанням підготувати презентації «Значення слухової сигналізації».
02.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Сенсорні системи смаку, нюху. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Прочитати § , виконати Дослідницький практикум» Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри» Прочитати §45-47
12.03
9-А,Б,В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Популяції живих організмів та їх основні характеристики. Еволюційні фактори. Механізми видоутворення. Прочитати §38, 39
16.03
9-А, Б,В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Теорія Ч,Дарвіна. Роль палеонтології, молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії еволюції. Прочитати §40, 41
19.03
9-А, Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Еволюція людини. Етапи еволюції людини. Прочитати §42(за бажанням підготувати повідомлення «Антропогенез»)
30.03
9-А, Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя. Прочитати §43
02.04
9-А, Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Основні групи організмів: віруси, бактерії, археї, еукаріоти. Прочитати §45
(за бажанням §44, 46)
16.03
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Проєкт:   створення буклету, постеру, презентації, бук-трейлеру, скрайбу( один на вибір) на орієнтовні теми: «Генетичний моніторинг в людських спільнотах»,  «Скринінг-програми для новонароджених», «Генотерапія та її перспективи» Прочитати §47.
18.03
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на Їх формування. Закономірності розподілу алелів в популяціях. Прочитати §48
30.03
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.Прочитати   §49
01.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Матоди діагностики та профілактики спадкових хвороб людини.Прочитати §50
16.03
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Антропічний вплив еа атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. Прочитати §48, виконати завдання в робочому зошиті§48.
18.03
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм.
Прочитати §49, виконати завдання в робочому зошиті §49.
30.03
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів. Прочитати §50, виконати завдання в робочому зошиті §50
01.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Антропічний вплив на біорізноманіття. Прочитати §51, Підготувати проєкт « Біорізноманіття»


КАРТКА ОБЛІКУ ЗАВДАНЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

ВЧИТЕЛЬ: Фесенко Надія Анатоліївна

Завдання відправляти на електронну пошту 
nadija_fesenko@ukr.net  або Viber 

Дата 
Клас
Предмет 
Форма передачі завдань

Короткий зміст завдання
06.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Узагальнення знань «Сенсорні системи» Повторити терміни§41- §47, виконати тренувальне завдання стор.209, 210

Виконати тестове завдання.
Узагальнення знань з теми"Сенсорні системи"



09.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.


Вища нервова діяльність Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. 

Прочитати §48. 

Виконати тестове завдання.

Вища нервова діяльність



13.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Безумовні рефлекси. Інстинкти

Прочитати §49.

Виконати
Лабораторне дослідження «Визначення реакції зіниць на світло».


16.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Умовні рефлекси. Прочитати §50, заповнити таблицю 42 стор.222.

Виконати тестове завдання.

Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини.



20.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Навчання.Мова. Мислення

Прочитати §51, 52 .

Виконати тестове завдання.


23.04
8-В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Свідомість. Пам’ять.

Прочитати §53, виконати Лабораторне дослідження «Дослідження різних видів пам’яті» стор 233-234.

Виконати тестове завдання.

Навчання та пам'ять

 

https://naurok.com.ua/test/start/82648


06.04
9-А,Б,В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Біорізноманіття.
Повторити §44-46.
Підготувати презентації (на вибір любий таксон)

Завдання відправляти на електронну пошту 
або Viber 

09.04
9-А, Б,В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Надорганізмові біологічні системи. Екосистема. Різноманітність екосистем. Прочитати §47.

Виконати тестове завдання.

Екосистеми. Різноманітнісь екосистем.



13.04
9-А, Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.

Прочитати §48.

Виконати тестове завдання.

Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.



16.04
9-А, Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.

Прочитати §49, підготувати презентації «Екологічні фактори»

Виконати тестове завдання.

Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори



20.04
9-А, Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Стабільність екосистем та причини її порушення.

Прочитати §50


Виконати тестове завдання.

Стабільність екосистем та причини її порушення.



23.04
9-А,Б, В
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Біосфера як цілісна екосистема.

Прочитати §51.

Підготувати дослідницький проєкт «Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєїмісцевостіі»

06.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Медико-генетичне консультування та його організація.

Прочитати §51.

Виконати тестове завдання.

Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування.



08.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Практична робота №2 «Розв’язування типових генетичних задач».

Прочитати §52.

Виконати тестове завдання.

Розв’язування типових генетичних задач.



13.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Узагальнення теми «Спадковість і мінливість».

Прочитати стор.218, виконати самоконтроль стор.219
15.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Репродукція та розвиток. Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.

 Прочитати §53

Виконати тестове завдання.

Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.



20.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Особливості процесів регенерації організму людини.

Прочитати §54.
22.04
10-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.

Прочитати §55, підготувати презентації.

Виконати тестове завдання.

Регенерація. Трансплантація органів.



06.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Проблема акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери. Екологічна політика в Україні, природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.

Прочитати §52, виконати завдання в робочому зошиті§52.

08.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.

Прочитати §53, виконати в зошиті завдання §53

Виконати тестове завдання.

Червона та Зелена книги України. Природно-заповідний фонд України.



13.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхіднісь міжнародноївзаємодії у справі охорони довкілля.

Прочитати §54.

Проєкт(презентація) «Оцінка екологічного стану свого регіону»

15.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

 Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.

Прочитати §55, виконати завдання в робочому зошиті §55.

Виконати тестове завдання.

Застосування результатів біологічних досліджень з селекції, медицини та біотехнології (рівень стандарту, 11 клас)



20.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Сучасні методи селекції тварин, рослині   мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.

Прочитати §56, виконати завдання в робочому зошиті §56

22.04
11-А
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Значення для планування селекційної роботи вчення М.І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.

Прочитати §57.

Виконати тестове завдання.

Вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин



https://naurok.com.ua/test/start/81623

 






КАРТКА ОБЛІКУ ЗАВДАНЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

ВЧИТЕЛЬ: Фесенко Надія Анатоліївна


Дата
Клас 
Предмет 
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
13.03
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Фізичні властивості кислот
Прочитати §34, вивчити формули кислот
17.03
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Хімічні властивості кислот. Прочитати §35, виконати домашній експеримент №2»Дія на сік буряка чи червоноголовкової капусти лимонного соку, оцту, розчтну харчової соди, мильного розчину.
20.03
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Ряд активності металів.Реакції заміщення й обміну.Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
Прочитати §36, №10,11(письмово)
31.03
8-А, Б,В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Ряд активності металів.Повторити §36, виписати рівняння реакцій, №16, 18 виконати письмово.
03.04
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Фізичні властивості середніх солей. Прочитати §37, №1,   3(письмово)
13.03
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Вищі карбонові кислоти:стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Прочитати§34, виконати Домашній експеримерт № 2 «Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.»
17.03
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Жири.Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. Прочитати §35, №425, 426(письмово), Підготувати проекти «Жири»
20.03
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Прочитати §36
31.03
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Крохмаль і целюлоза_природні полімери Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Прочитати §37
03.04
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. Повторити §36, 37, Підготувати повідомлення «Вуглеводи»
13.03
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Вуглеводи. Прочитати § 21, 22 Проєкт «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення»
18.03
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Гдюкоза: молекулярна формула. Хімічні властивості. Прочитати §23, №170, 172(письмово)
20.03
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз  Прочитати§24, 25 №178, 181(письмово) , підготувати повідомлення «Вуглеводи».
01.04
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Насичені й ароматичні аміни. Прочитати §26, №198(письмово)
03.04
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Аміни, як органічні основи. Прочитати §27
12.03
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Мінеральні добрива. Проєкт «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», «Запобігання негативному впливу   нітратів на організм людини».
18.03
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Якісні реакції на деякі  йони. Прочитати §37
19.03
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Якісні реакції на деякі йони. Вивчити таблицю «Якісні реакції» (друкований зошит)
01.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Прочитати §38
02.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Підготувати творчі повідомлення про роль хімічних елементів в організмах.



КАРТКА ОБЛІКУ ЗАВДАНЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

ВЧИТЕЛЬ: Фесенко Надія Анатоліївна

Завдання відправляти на електронну пошту  
nadija_fesenko@ukr.net   або Viber 

Дата
Клас 
Предмет 
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
07.04
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

Фізичні властивості середніх солей
Повторити §37, формули кислот(таблиця8)


10.04
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Хімічні властивості середніх солей:взаємодія з металами Повторити §36, №19 стор 202(письмово)
14.04
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Хімічні властивості середніх солей; взаємодія з кислотами, лугами, іншими солями. Прочитати §38, №1, 7(письмово)
17.04
8-А, Б,В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з кислотами, лугами, іншими солями. Повторити §38, виписати рівняння реакцій, №8 виконати письмово.
21.04
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з кислотами, лугами, іншими солями. Повторити §38, №10в(письмово)
24.04
8-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Поширеність у природі та використання середніх солей.
Повторити §37, №10 б, №12 стор. 212(письмово) Проєкт «Хімічний склад і використання мінералів», «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини».
07.04
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Повторити §36, 37, виконати домашній експеримент №3 «Виявлення крохмалю в харчових продуктах» стор. 215.

Виконати тестове завдання до 10.04
Застосування і біологічна роль вуглеводів.


10.04
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти. Прочитати §38, №425, 468(письмово), Підготувати проекти «Білки»
14.04
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.Прочитати §38, №475, 478(письмово)
17.04
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Біологічна роль амінокислот і білків. Прочитати §38, Проєкти: «Дослідження хімічного складу їжі», «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною».
21.04
9-А, Б, В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Значення природних і синтетичних органічних сполук. Прочитати §39.Проєкт «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах»
24.04
9-А, Б,В
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Значення природних і синтетичних органічних сполук.Прочитати § 39, №481(письмово), проєкти стор.230 (на вибір 1)
07.04
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Анілін Хімічні властивості. Одержання аніліну. Прочитати §27, №204, 206(письмово)
Проєкт  «Анілін-основа для виробництва барвників»
10.04
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Амінокислоти: склад і будова молекул , загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні)групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Хімічні властивості аміноетановоїкислоти. Пептиди. Прочитати§28 №209,214 (письмово) , підготувати повідомлення «Амінокислоти».
17.04
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків. Прочитати §29, №218, 221(письмово)Проєкти «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосуванняя», «Синтез білків»
21.04
10-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. Полімери. Прочитати §30
24.04
!0-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Реакції полімеризації іполіконденсації.
Прочитати §31, №230, 232(письмово)
08.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.
 Прочитати §38
09.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.
Прочитати §38
15.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Генетичні зв’язки міх класами неорганічних сполук. Повторити §38
16.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Навчальні проєкти: «Неорганічні речовиниу фармації(або домашній аптечці) і харчовій промисловості», «Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.»Повторити §38
22.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Проєкт «Дослідження якісного складу солей»
23.04
11-А
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Проєкт «Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»




ВЧИТЕЛЬ: ПЛЯСЕЦЬКА Я.С.

Дата
Клас
Предмет
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
16.03-18.03
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Контрольна робота № 2 з теми: «Кисень»

Повторити 
пар 15-21, записи у зошиті.
18.03-20.03
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Вода, склад   молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.     
              
Читати пар 22.
01.04-03.04
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

Навчальні проекти 
( ЗА ВИБОРОМ)
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води

Вивч пар 23

06.04-


Хімія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 

Виготовлення розчину. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина.

Представлення результатів навчального  проекту з теми:
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води
Вивч пар 23

Пройти тестування з теми:
Вода. Розчин і його компоненти.
до 08.04 2020


Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 

08.04



Хімія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 
Розрахункові задачі
4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму  води в розчині.
Повт пар 23

Пройти тестування з теми:
до 12.04 2020

Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині



Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 


15.04

Хімія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 
Виготовлення розчину. Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи.
Читати пар 24
Демонстрації
11. Взаємодія кальцій оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.
12. Взаємодія карбон(ІУ) оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.

Виконати тестове завдання до 18.04
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи.
Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 
22.04

Хімія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 
Поняття про індикатори.

Лабораторні  досліди
10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.
 «Інструктаж з БЖ»
Повт пар 24.

Виконати тестове завдання до 25.04
Виявлення лугів і кислот у розчинах за допомогою індикаторів

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 
29.04

Хімія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 
Практичні роботи
5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
«Інструктаж з БЖ»
Повт пар 23.
Виконати тестове завдання до 01.05
Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин


Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 





18.03-20.03
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Контрольна робота № 2 з теми: «Кисень»

Повторити 
пар 15-21, записи у зошиті.
30.03-01.04
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Вода, склад   молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.     
              
Читати пар 22.
01.04-03.04
Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

Навчальні проекти 
( ЗА ВИБОРОМ)
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води

Вивч пар 23
08.04


Хімія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 
Виготовлення розчину. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина.

Представлення результатів навчального  проекту з теми:
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води
Вивч пар 23

Пройти тестування з теми:
Вода. Розчин і його компоненти.
до 12.04 2020

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 
13.04-15.04


Хімія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу  вчителів кафедри природничих наук.
Розрахункові задачі
4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму  води в розчині.
Повт пар 23

Пройти тестування з теми:
до 15.04 2020

Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині










ВЧИТЕЛЬ: ПЛЯСЕЦЬКА Я.С.

Дата
Клас
Предмет
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
13.03
16.03
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення).
Періоди та тривалість життя тварин.

Читати пар  46
17.03-20.03
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Міні-проект (за вибором)-Майстерність маскування.-Як бачать тварини.


Стор 179, 184 підручник
20.03-22.03
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Поведінка тварин, методи її вивчення.
Вроджена і набута поведінка.


Читати пар 47,48
31.03-02.04
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Міні-проект
Як тварини визначають напрям руху.
Чому мігрують тварини.

Читати пар 53
03.04-05.04
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна.
Читати пар 49,50,54
Пройти тестування з теми:
 « Поведінка тварин»
до 07.04 2020
07.04
Біологія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 
Типи угруповань тварин за К. Лоренцем.
Ієрархія у групі. Комунікація тварин. Використання тваринами знарядь праці.
Міні-проект:
(за вибором)
Угруповання тварин.
Елементарна розумова діяльність.
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.
Вивч пар 51.52,55
Пройти тестування з теми:
« Поведінка тварин»
до 10.04 2020
Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або   
на Viber вчителя. 
  
Підпис файлу: “Прізвище”. 

10.04
Біологія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber. 
Через класних керівників. 
Як лист на шкільну пошту. 
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук. 

Міні-проект:
(за вибором)
Як спілкуються тварини.
Турбота про потомство.
Повт пар 51,52,55
Пройти тестування з теми: « Поведінка тварин»
до 13.04 2020

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або   
на Viber вчителя. 
  
Підпис файлу: “Прізвище”. 
16.03-17.03
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Сенсорна система слуху. Вухо. Гігієна слуху.

Сенсорні системи смаку та нюху.

Читати пар 44,45
17.03-
18.03
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури та болю.

Читати пар 46,47
30.03-31.03
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи.

Читати пар 48
31.03-01.04
Біологія
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Умовні та безумовні рефлекси.

Читати пар 49
06.04
Біологія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber.   
Через класних керівників.   
Як лист на шкільну пошту.   
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.   

Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти.
Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло.
«Інструктаж з БЖ»

Почему увеличивается зрачок у человека? 


20 Фактов о Глазах, Которые Вас  Поразят


Виконати тестове завдання з теми
Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти до  10.04.2020

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або   
на Viber вчителя. 
  
Підпис файлу: “Прізвище”. 
07.04
Біологія
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber.   
Через класних керівників.   
Як лист на шкільну пошту.   
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.   
Мова.Навчання та пам'ять.
Лабораторне дослідження: дослідження різних видів памяті.
«Інструктаж з БЖ»

Как работает ПАМЯТЬ ЧЕЛОВЕКА. Как вспомнить забытое? Изучение памяти.

12 СЕКРЕТОВ, КАК УЛУЧШИТЬ ПАМЯТЬ.

Виконати тестове завдання з теми

Навчання та пам"ять

до  10.04.2020

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або   
на Viber вчителя. 
  
Підпис файлу: “Прізвище”. 







ВЧИТЕЛЬ: ПЛЯСЕЦЬКА Я.С.

Дата
Клас
Предмет
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
16.03-18.03
Основи здоров’я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.

Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі **

Читати  пар  27
31.03-02.04
Основи здоров’я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Засоби пожежогасіння.  Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загорання одягу. 

Читати  пар  28
07.04
Основи здоров’я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Проживання у промисловій зоні
Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра в разі виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

Читати пар 29

Виконати тестові
 завдання до 14.04.2020

Проживання у промисловій зоні

https://naurok.com.ua/test/start/5768

 

Людина в небезпечній ситуації

https://naurok.com.ua/test/start/19572

 

 

 





13.03-16.03
Основи здоров’я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Конфлікти і здоров’я
Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів

Читати  пар  22
20.03-22.03
Основи здоров’я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Соціальні чинники здоров’я
Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді.
Клініки, дружні для молоді.

Складання списку телефонів медичних закладів психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри.

Читати пар 23
03.04-05.04
Основи здоров’я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Вплив засобів масової інформації на здоров’я.

Створення реклами здорового способу життя.

Читати пар 24
10.04
Основи здоров’я
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber.  
Через класних керівників.  
Як лист на шкільну пошту.  
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.  
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній.   Ознаки небезпечних компаній.

Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями

Читати пар 25,26

Виконати тестове завдання до 16.04.2020

Найближче оточення підлітка

https://naurok.com.ua/test/start/88300

 

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або  
на Viber вчителя.

Підпис файлу: “Прізвище”. 



12.03-
16.03
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані.

Читати пар 20
19.03-
23.03
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Екологічна безпека.
 Забруднення навколишнього середовища і здоров’я.   Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах.
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.
Читати пар 21,22,23
02.04-
05.04
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Соціальна безпека.
Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх.

Читати пар 24
10.04

09.04


Основи здоров'я
Сайт закладу, сторінка школи у FacebookViber.   
Через класних керівників.   
Як лист на шкільну пошту.   
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.   
Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією.
Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.
Читати пар 25,26
Відповісти на тестові запитання до 12.04.2020

Види правопорушень.

https://naurok.com.ua/test/start/8859

 

Захист від кримінальних небезпек

https://naurok.com.ua/test/start/5251

 

Підсумок по тестам відправляти на пошту plyseyskaya.yana@gmail.com або   
на Viber вчителя. 
  
Підпис файлу: “Прізвище”. 

 

 










З УЧНЕМ 8-В КЛАСУ
СУЩИМ РОСТИСЛАВОМ

ВЧИТЕЛЬ: ПЛЯСЕЦЬКА Я.С.

Дата
Клас
Предмет
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
12.03-
16.03
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.

Читати пар 21,22,23
19.03-
23.03
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Соціальна безпека.
Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх.
Читати пар 24
02.04-
05.04
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією.
Читати пар 25
Відповісти на тестові запитання до 09.04.2020

Види правопорушень.


09.04-
12.04
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.
Читати пар 26
Відповісти на тестові запитання до 12.04.2020

Види правопорушень.

https://naurok.com.ua/test/start/8859

 

Захист від кримінальних небезпек

https://naurok.com.ua/test/start/5251

16.04-
19.04
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Протидія торгівлі людьми.

Читати пар 26
Відповісти на тестові запитання до 19.04.2020
Протидія торгівлі людьми

23.04-
26.04
Основи здоров'я
Через класних керівників.
Як лист на шкільну пошту.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Дитяча безпритульність і бездоглядність.

Читати пар 26
Відповісти на тестові запитання до 25.04.2020
Соціальна безпека.Правова відповідальність і закони України.




                                                                                          

ВЧИТЕЛЬ:Кузьменко О.М.

Дата
Клас 
Предмет
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
13.03-14.03
Прородо-
знавство
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.

§ 31 читати,відповідати на питання.
13.03-
14.03
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 42 читати,виписати головне, заповнити таблицю на стор.189
13.03-
14.03
6Б,
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 44 читати,виписати головне,виконати завдання на стор.196 письмово.
13.03-
14.03
7А,
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 46 читати ,виконати лабораторне дослідження на стор.199
13.03-
14.03
Англ.
мова
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів іноземної мови.

Впр.1,стор.142 письмово
Впр.3,стор.143 усно
13.03-
14.03
7А,
7Б,
Англ.
мова
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів іноземної мови.

Впр.4(а),стор.126 читати,перекладати
Впр.4(в),стор.126 письмово
Стор.127 в словник






ВЧИТЕЛЬ:Кузьменко О.М.

Дата
Клас 
Предмет 
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
16.03-
20.03
5А,
5Б,
5В,
Продо-
знавство
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 32 читати,виконати практичні завдання в параграфі результат записати у зошит.
16.03-
20.03
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 43,44 читати,виписати головне.Виконати таблицю на стор.193
16.03-
20.03
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 45, 46 читати,виписати головне
16.03-
20.03
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Виконати тести на  стор.202 письмово

§ 47 читати.
16.03-
20.03
Англ.
мова
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів іноземної мови.

Впр.1,стор.144 читати,
Стор.145 в словник
Впр.5,стор. 147 читати,перекладати
Впр.6, стор.148 письмово

16.03-
20.03
Англ.
мова
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів іноземної мови.

Впр.9, стор.130 письмово
Впр.1,стор.132 читати,перекладати
Впр.2,стор.133 письмово
Стор.133 в словник







ВЧИТЕЛЬ:Кузьменко О.М.

Дата
Клас 
Предмет
Форма передачі завдань
Короткий зміст завдання
30.03-03.04
5А,
5Б,
5В,
Природо-
знавство
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Виконати тестові завдання на стор.138-139
30.03-03.04
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 45,46 читати
Написати міні-проект на 1 тему(за вибором)
1.Як утворився торф і кам’яне вугілля?
2.Викопні рослини.
3.Голонасінні.

30.03-03.04
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
Виконати практичну роботу №3 на стор.209
Написати міні-проект на 1 тему(за вибором)
1.Як утворився торф і кам’яне вугілля?
2.Викопні рослини.
3.Голонасінні.

30.03-03.04
Біологія
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів кафедри природничих наук.
§ 48 читати та виписати головне
Виконати практичну роботу № 7 на стор.209
30.03-03.04
Англ.
Мова
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів іноземної мови.

Впр.5,стор.150 усно
Впр.1,2 стор 151 письмово
30.03-03.04
Англ.
мова
Через класних керівників.
На сторінці блогу вчителів іноземної мови.

Впр.1,стор.138 письмово
Впр.2,стор.139 письмово
Стор.139 -в словник


Комментариев нет:

Отправить комментарий