Поиск по этому блогу

СІЧЕНЬ 2020 РОКУ

СІЧЕНЬ 2020 РОКУ

3 СІЧНЯ 2019 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ.







Зоологическая викторина.
    1. Близкий родственник кальмара? (Осьминог.)
2. Какую птицу называют «северным попугаем»? (Клеста.)
3. Какое животное, умирая, образует в море целые острова? (Кораллы.)
4. Животное, по своей форме напоминающее студень? (Медуза.)
5. Птица-чиновник? (Птица-секретарь.)
6. Рептилия, потомок динозавров, меняющая свою окраску, в зависимости от своего состояния? (Хамелеон.)
7. Морские акробаты? (Дельфины.)
8. Какая птица является символом добра и семейного счастья? (Аист.)
9. Змея с «погремушкой» на кончике хвоста? (Гремучая змея (кротал) — обитательница Мексиканского залива.)
10. Какое животное обитает на земле, в море, океане? (Еж наземный и еж морской.)
11. Дети лягушки? (Головастики.)
12. Гигантская рептилия, одно из самых древнейших животных планеты? (Крокодил.)

  




3 СІЧНЯ 2019 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ.
Сайт https://vseosvita.ua

https://vseosvita.ua/library/biologia-7-klas-tema-2-procesi-zittedialnosti-tvarin-samostoatelnaa-rabota-192530.html

Самостоятельна работа 
состоит из 12 вопросов, 
которые имеют от 1 до 5 ответов. 

Эта работа создана в виде проверочного задания 
по биологии 
для учащихся 7-х класов 
по теме 
"Процессы жизнедеятельности животных" 
на платформе learningapps.org 
и имеет адрес в интернете: 
https://learningapps.org/8749020









БІОЛОГІЯ.
7 КЛАС.
Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин.
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА.



1. В каком органе пищеварительного канала расположены ворсинки?
а) в пищеводе
б) в желудке
в) в двенадцатиперстной кишке
г) в тонком кишечнике

2. Желчь, вырабатываемая печенью, поступает в:
а) пищевод
б) желудок
в) тонкий кишечник
г) в двенадцатиперстную кишку

3. В каком отделе пищеварительной системы начинается переваривание белков?
а) во рту
б) в пищеводе
в) в желудке
г) в кишечнике

4.Чем дышат простейшие организмы?
а) всей поверхностью тела
б) жабрами
в) легкими

5. Органы дыхания членистоногих:
а) жабры
б) вся поверхность тела
в) легкие
г) дыхальца
д) трахеи
е) легочные мешки

6. Как кровь рыб насыщается кислородом?
 а) кровь омывает жабры и забирает из воды  кислород
б) через легкие
в) из воды, попавшей через жабры, в желудке выделяется кислород

7. Органы дыхания наземных позвоночных
а) жабры
б) вся поверхность тела
в) легкие

8. При помощи чего дышат земноводные?
а) при помощи кожи
б) при помощи легких
в) при помощи легких и кожи

9. У каких животных газообмен протекает наиболее сложно?
а) у птиц
б) у рыб
в) у пресмыкающихся

10. Что представляет из себя двойное дыхание?
а) дыхание при помощи кислорода и углекислого газа
б) дыхание птиц при полете
в) дыхание двумя легкими

11. Как называются легочные пузырьки?
а) воздушные пузыри
б) альвеолы
в) дыхательные пузыри

12. По способу питания животные делятся на какие группы: 
а) всеядные
б) травоядные
в) хищные
г) падальщики
д) паразиты



3 СІЧНЯ 2019 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ.






БІОЛОГІЯ.
7 КЛАС.
Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин

ПРЕЗЕНТАЦИЯ.
ОРГАНЫ И СИСТЕМЫ ОРГАНОВ ЖИВОТНЫХ.


В презентацию входят 
3 интерактивные упражнения, 
созданные на платформе 



11 СІЧНЯ 2020 РОКУ.
ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ ЗА 
ПРОХОДЖЕННЯ ОН-ЛАЙН КУРСУ
НА САЙТІ 
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?
8-10 СІЧНЯ 2020 РОКУ.

ЯКІСТЬ ПРОХОДЖЕННЯ 
ОН-ЛАЙН КУРСУ - 75 %.

















12-13 СІЧНЯ 2020 РОКУ.
ПРОХОДЖЕННЯ ОН-ЛАЙН КУРСУ
НА САЙТІ 
https://prometheus.org.ua

Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

















ПРО КУРС

Онлайн-курс Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади.
Ви дізнаєтеся про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На вас чекають практичні застосування когнітивістики для викладання в школі: обрання ефективних стратегій викладацької діяльності, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та розробки дитиноцентричних навчальних планів.
Курс спрямований на покращення практики викладання шкільних вчителів.
Курс мовою оригіналу доступний на платформі edX.

ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?

  • Як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади?
  • Чому робоча пам'ять настільки важлива для навчання і які існують способи, щоб запобігти її перевантаження?
  • Як створювати спогади, які залишаються із вами та легко згадуються за потреби?
  • Які існують неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів, і як їх виправити?
  • Як типи мислення і переконання учнів щодо навчання можуть допомогти або завадити їх академічним успіхам?
  • Як допомогти учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання?
  • Стратегії викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.

ПРОГРАМА КУРСУ

Тиждень 1: Як мозок створює, зберігає і відтворює спогади?
Тиждень 2: Як типи мислення учнів впливають на навчання?
Тиждень 3: Як допомогти учням самостійно регулювати своє навчання?
Тиждень 4: Стратегії викладання засновані на когнітивній науці для максимізації навчання всіх учнів.

ПОДЯКИ

Дякуємо Яні Ратман та Nova Ukraine за безцінну допомогу у запуску цього курсу українською мовою.

ВИКЛАДАЧІ

Перл Рок Кейн

Перл Рок Кейн

Професорка педагогіки Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету, директорка Klingenstein Center. Викладала та очолювала державні та приватні школи в Мічигані, Массачусетсі та Нью-Йорку. Лауреатка численних нагород, зокрема National Association of Principals for Schools for Girls Outstanding Achievement Award 2009 (нагорода за найбільший вклад Національної асоціації директорів шкіл для дівчат), а також European Council of International Schools 2008 Award for Exemplary Contribution and Outstanding Service to Promotion of International Education (нагорода Європейської ради міжнародних шкіл за надзвичайний внесок та досягнення у просуванні міжнародної освіти). Авторка численних статей з лідерства, різноманіття, управління, залучення та утримання вчителів.
Кевін Меттінглі

Кевін Меттінглі

35 років працював вчителем природничих наук, адміністратором і тренером в школі. 10 років викладав курси навчальної теорії й її використання на практиці в магістратурі Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету. Впродовж своєї кар’єри допоміг заснувати школу (The Mountain School), був консультантом різноманітних ініціатив системних шкільних реформ і працював з понад 30 школами над розробкою навчальних планів, стратегіями викладання та програмами професійного розвитку вчителів.
Переклад: Марина Барінова, Ольга Кисіль, Іванна Мельник, Тетяна Рибитва, Марьяна Черних.
Редактор перекладу: Радміла Сегол.
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали Ірина Побідаш та Михайло Карпань.
Звукорежисер: Михайло Карпань.



ПІДСУМКИ ПРОХОДЖЕННЯ 
ОН-ЛАЙН КУРСУ
  • Прогрес: Вкладинка «Прогрес» допоможе вам стежити за перебігом курсу, переглядати, які завдання ви вже склали та яку оцінку одержали. 
Завдання та оцінювання
Опитування за розділом60%У кожному з чотирьох розділів на вас чекає тест на перевірку набутих знань.
Фінальний тест40%У фінальному тесті ми перевіримо, як ви опанували головні поняття курсу

Для одержання сертифікату курсу вам потрібно набрати не менше 70%. 









ЯКІСТЬ ПРОХОДЖЕННЯ 
ОН-ЛАЙН КУРСУ - 81%

СЕРТИФІКАТ







15 СІЧНЯ 2020 РОКУ
Проведення в межах школи 
ІІІ РМЦ 
вчителів біології 
Шевченківського району.

ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Шевченківського району
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Пр.Моторобудівників 26, м.Запоріжжя, 69068, тел. (0612)86-24-51E-mail:school-65@ukr.net Код ЄДРПОУ 20490224
ІІІ РМЦ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
15.01.2020

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
“Використання STEM – технологій на уроках біології для формування освітніх компетентностей учнів”

План роботи РМЦ:

1.STEM освіта в формуванні ключових компетентностей учнів.
Доповідач: вчитель біології ЗЗШ № 65 Плясецька  Я.С.,

2. Інтеграція як умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти.
Доповідач: вчитель біології ЗЗШ № 65 Кузьменко О.М.
                     вчитель біології ЗЗШ № 65 Фесенко Н.А.



3. Творчі здобутки вчителів з теми Використання елементів STEM технології на уроках біології.
Доповідач: вчитель біології ЗБЛ «Перспектива» Кононенко Н.О.
Доповідач: вчитель біології ЗЗШ № 12 Лаура Т.Є.


4.Результативність виступу районної команди юних біологів на 2 етапі ВУО з біології в 2019-2020 н.р. Доповідач: Голова РМЦ вчителів біології Шевченківського району Терещенко Л.Г.

                «Мозковий штурм»
            Який зміст ви вкладаєте в слово інновації, які асоціації у вас виникають. На аркуші паперу запишіть своє розуміння інновацій.

І-_______________________________
Н-______________________________
Н-______________________________
О-______________________________
В-______________________________
А-______________________________
Ц-______________________________
І-_______________________________
Ї-_______________________________


  Переваги та недоліки  використання STEАM-освіти:
                                                             На аркуша запишіть:
У 1 стовпчик - переваги використання інновацій в навчально-виховному процесі.
                   
 У 2 стовпчик    недоліки та труднощі у застосуванні інновацій в навчально-виховному процесі.



































16 СІЧНЯ 2020 РОКУ
Участь вчителя біології та хімії 
ЗЗШ 65 
Плясецької Яни Сергіївни 
у роботі 
ІІІ РМЦ 
вчителів основ здоров'я Шевченківського району 
на базі ЗНВК 63.



















20 СІЧНЯ 2020 РОКУ.

ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ.




 


ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Шевченківського району
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Пр.Моторобудівників 26, м.Запоріжжя, 69068, тел. (0612)86-24-51, E-mail:school-65@ukr.net Код ЄДРПОУ 20490224
ІІІ РМЦ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
15.01.2020
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
“Використання STEM – технологій на уроках біології для формування освітніх компетентностей учнів”
План роботи РМЦ:
2. Інтеграція як умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти.
Доповідач: вчитель біології ЗЗШ № 65 Фесенко Н.А.

Автор: 
ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Шевченківського району
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Пр.Моторобудівників 26, м.Запоріжжя, 69068, тел. (0612)86-24-51, E-mail:school-65@ukr.net Код ЄДРПОУ 20490224
Фесенко Надія Анатоліївна
                                                       
Посада: вчитель біології та хімії
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії"
Педагогічне звання: "старший-учитель", Заслужений вчитель України
20 СІЧНЯ 2020 РОКУ.

ПУБЛІКАЦІЯ ВЛАСНОГО МАТЕРІАЛУ.


https://vseosvita.ua/library/stem-osvita-v-formuvanni-klucovih-kompetentnostej-ucniv-198066.html






Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»









21 СІЧНЯ 2020 РОКУ.
Надрукований матеріал


Кафедра дидактик та методик навчання природничо-математичних дисциплін

Випускна робота на тему:

«ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ, ЕКОЛОГІЇ»

вид випускної роботи: курсова робота






Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»





27 СІЧНЯ 2020 РОКУ

Виховна година у 11-А класі. 
День пам'яті жертв Голокосту. 

Класний керівник 11-А класу  
вчитель біології та хімії 
Фесенко Надія Анатоліївна.






















28 СІЧНЯ 2020 РОКУ

ПАМ'ЯТКА
щодо забезпечення інформаційної безпеки при роботі в мережі Інтернет.





28 СІЧНЯ 2020 РОКУ
ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

вул. Незалежної України, 39Б, м. Запоріжжя, 69037
тел. (061) 224-08-35, факс: (061) 32-52-20, E-mail: donmszap@ukr.net, Код ЄДРПОУ 37573094
24.01.2020№01.01-21/245

Начальникам територіальних
відділів освіти міста Запоріжжя,
керівникам закладів загальної середньої освіти міста Запоріжжя

Інформування про проведення в онлайн-режимі
опитування педагогів, батьків та учнів закладів
загальної середньої освіти м. Запоріжжя
щодо стану освітнього середовища,
вільного від насильства та булінгу

Відповідно до законів України «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу Міністерства освіти і науки України від 01.02.2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми», наказів департаменту освіти та науки Запорізької міської ради від 31.01.2019 № 21р  «Про заходи щодо протидії булінгу», від 17.10.2019 № 416 р «Про вжиття додаткових заходів щодо попередження насильства та булінгу» з метою вивчення стану забезпечення у закладах освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу просимо забезпечити інформування педагогічної, батьківської та учнівської громадськості про проведення анкетування «Стан створення в закладі освіти середовища вільного від насильства та булінгу» та сприяти участі в анонімному опитуванні в онлайн-режимі за посиланнями:  
для батьків –  https://forms.gle/RjMF47dNZezg8JVM6
для учнів –   https://forms.gle/3R2hhNzFeEFJKGSk9
для педагогів –  https://forms.gle/U5QHbNfheLzuFY1J7



Заступник директора департаменту
освіти і науки Запорізької міської ради,
начальник управління з питань
розвитку освіти                                                                            Н.В. Вітковська   




28 СІЧНЯ 2020  РОКУ

РЕЗУЛЬТАТИ ОЛІМПІАДИ 
"ОСІННЯ СЕСІЯ 2019".

ШАНОВНІ ПАНІЇ ТА ПАНОВЕ,
ЩИРО ВДЯЧНІ ВАМ ЗА ЗУСИЛЛЯ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНКУРСІВ У ШКОЛІ.

БУЛО ДУЖЕ ПРИЄМНО ПРАЦЮВАТИ З ВАМИ І МИ СПОДІВАЄМОСЯ НА ПРОДОВЖЕННЯ СПІВПРАЦІ В МАЙБУТНЬОМУ.

МИ ПРИГОТУВАЛИ ДЛЯ ВАС ОБРОБКУ РЕЗУЛЬТАТІВ, ДОПОВНЕНУ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА АНАЛІЗОМ, ЯКІ ДОЗВОЛЯТЬ ПОРІВНЯТИ РЕЗУЛЬТАТИ ВАШИХ УЧНІВ З РЕЗУЛЬТАТАМИ ІНШИХ УЧАСНИКІВ КОНКУРСІВ З УСІЄЇ УКРАЇНИ.


МИ РАДІ ПОВІДОМИТИ ВАМ, ЩО РЕЗУЛЬТАТИ УЧНІВ ВАШОЇ ШКОЛИ МОЖНА ПОБАЧИТИ ТУТ:

HTTPS://WWW.OLIMPUS.UA/RESULTS/215/68298-215-88503-RESULTS.PDF

ПРОСИМО РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРИТИ ПРАВИЛЬНІСТЬ ІМЕН ТА ПРІЗВИЩ ВАШИХ УЧАСНИКІВ. БУДЬ ЛАСКА, НЕ ОГОЛОШУЙТЕ ПОПЕРЕДНІ РЕЗУЛЬТАТИ УЧНЯМ, ОСКІЛЬКИ ВОНИ ЩЕ МОЖУТЬ ЗАЗНАТИ ЗМІН. ЯКЩО У ВАС Є ЗАПИТАННЯ, ПРОСИМО ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ НАМ ЗА ТЕЛЕФОНОМ (032) 297-04-58, (050) 379-74-75, (067) 673-40-96 АБО НАПИСАТИ НА АДРЕСУ OLIMPUS@OLIMPUS.UA.

З ПОВАГОЮ,
ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ОРГАНІЗАТОР КОНКУРСУ ОЛІМПУС







29 СІЧНЯ 2020 РОКУ
Отримання підсумків 
участі учнів школи 
у Міжнародному природознавчому інтерактивному конкурсі 
"Колосок осінній-2019" 
від 28 листопада 2019 року. 
74 учня 2-11 класів. 
42 УЧНЯ ШКОЛИ - 
ОТРИМАЛІ НАГОРОДУ 
"ЗОЛОТИЙ КОЛОСОК".
 ГОРДІСТЬ ШКОЛИ!!! 
ТАК ТРИМАТИ!!!!!














Комментариев нет:

Отправить комментарий