ЛИСТОПАД 2019 РОКУ.
1 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
ВІДЕОРЕЗЮМЕ.
2 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ
Запорізька загальноосвітня школа
I-Ш ступенів № 65
Запорізької міської ради
Запорізької області
Прізвище: Плясецька
Ім’я: Яна
по-батькові: Сергіївна
Дата народження: 02.03.1977
Посада: Вчитель біології та хімії
Освіта, освітньо-кваліфікаційний рівень: Вища, Спеціаліст I
категорії
Назва навчального закладу, який закінчив: ЗДПІ.
Факультет: Біологічний факультет: 1999 рік, диплом з відзнакою
Спеціальність за дипломом: вчитель біології та хімії
Кваліфікація за дипломом: вчитель біології та хімії
Назва навчального закладу, який закінчив: ЗДПІ.
Факультет: Біологічний факультет: 2000 рік
Спеціальність за дипломом: Магістр біології
Кваліфікація за дипломом: Магістр біології
Науковий ступінь (учене звання): --------------------
Педагогічний стаж на день початку ведення: 17 років
3 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
УЧАСТЬУ ВЕБІНАРІ НА САЙТІ https://vseosvita.ua
Проблеми дисципліни в освітньому середовищі.
Відомості про автора
Черниш Олена. Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевт. Керівник громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.
В різний час працювала: дошкільні установи: вихователь, методист, завідуюча приватних дошкільних установ; школа: психолог, соціальний педагог, тренер з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів; ВУЗ: викладач спецкурсів. Наукова діяльність: заступник директора Наукового центру екрального аналізу, керівник департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».
Громадська діяльність. Член спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, член Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; член робочої групи при МОН України, член експертної комісії із затвердження корекційно-розвивальних програм.
Цільова аудиторія
Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.
Мета
Формувати уявлення про причини проблем дисципліни та шляхи їх подолання.
Завдання
1. Окреслити основні причини виникнення проблем дисципліни в дитячо-учнівському середовищі.
2. Розглянути випадки порушення дисципліни, які найчастіше зустрічаються, у різні вікові періоди.
3. Визначити основні стратегії побудови ефективних взаємостосунків педагога з дітьми, підлітками, учнівською молоддю.
Опис
1. Чи порушують дисципліну дошкільники?
2. Причини поведінкових проблем у групі молодших школярів.
3. Як впливає батьківська поведінка, установки на стосунки і навчальні досягнення дітей, учнів?
4. Проблеми дисципліни у підлітків. Причини, прояви, стратегії впливу.
5. Позиція вчителя щодо організації ефективної взаємодії з дітьми, учнями різних вікових категорій.
6. «Складний» старшокласник. Як знайти спільну мову?
7. Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників до пошуку ефективних стратегій організації освітнього середовища.
5 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
Хімія.
7 клас.
Практична робота №2: Розділення сумішей.
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ДО
ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ
ВІДЕО УРОКА
5 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
Інформаційна картка *
учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»
у номінації «Хімія»
6 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧАСТІ У ПЕРШОМУ (ЗОНАЛЬНОМУ) ТУРІ КОНКУРСУ
Для участі у першому (обласному) турі Конкурсу "Учитель року - 2020" учасники самостійно розміщують матеріали у електронному форматі
Окремі групи: Зональний тур - 7 група - Хімія
1-4 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
З першого по четверте листопада у курорті Мигово Чернівецької обл.проходила Школа культурного менеджменту "Інкубатор для сектору дизайн та мода", який реалізовує ГО "Бізнес Центр" та ГО "Народна допомога України" з представниками крафт- брендів.
Участь у події вчителя географії ЗЗШ 65 Розсохач Світлани Олександрівни.
Участь у події вчителя географії ЗЗШ 65 Розсохач Світлани Олександрівни.
6 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
Запорізька спеціалізована школа фізичної культури І-ІІІ ступенів № 18 Запорізької міської ради Запорізької області.
6 листопада 2019 року. ІI засідання РМЦ вчителів основ здоров'я Шевченківського району.
8 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
До уваги всіх Запрошення на тренінги ЗОІППО на 2020 рік
8 листопада 2019 року.
Участь у Форумі освіти учнів 11-А класу ЗЗШ 65.
Класний керівник
вчитель біології та хімії
Фесенко Надія Анатоліївна.
7 листопада у виставковому центрі «Козак-Палац» стартував Форум освіти. Масштабний захід об’єднує щорічну спеціалізовану виставку «Ярмарок освіти», форуми «Креативні індустрії – шлях до розвитку» і «Живи та працюй в Україні». Заходи організовані Запорізькою торгово-промисловою палатою, Запорізькою облдержадміністрацією, Запорізькою міською радою, Запорізьким обласним центром зайнятості. Протягом трьох днів у ВЦ «Козак-Палац» представлено максимум пропозицій для абітурієнтів, студентів та науковців, підприємців-початківців, компаній, що шукають фахівців, та всіх, хто прагне зростати професійно. Приєднуйтесь!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2682297501851839&id=100002148454475
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2682297501851839&id=100002148454475
11 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
Участь команди учнів ЗЗШ 65 у
IІ турі (районний рівень)
Всеукраїнської олімпіади з біології
на базі ЗНВК 60.
Учениця 8В класу Полєно Олександра
та
учениця 9В класу Хайло Елизавета.
ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БІОЛОГІЇ
В 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
За рішенням оргкомітету та журі І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології на ІІ (районний) етап направляються:
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
|
Дата народження
|
Клас
|
Місце, зайняте на шкільному етапі
|
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
|
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
|
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
|
1.
|
Полєно Олександра Костянтинівна
|
08.11.2005
|
8-В
|
I
|
Фесенко Надія Анатоліївна, вища категорія
| ||
2.
|
Хайло Елизавета Володимирівна
|
05.09.2005
|
9-В
|
І
|
Фесенко Надія Анатоліївна, вища категорія
| ||
3.
|
Директор школи ________________________ С.В. Чомова
Керівник команди _______________________ Н.А.Фесенко
11 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ.
ІІ етап
Всеукраїнських учнівських олімпіад
З БІОЛОГІЇ
серед учнів 8-11 класів
12 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
Дані про теми самоосвіти вчителів
МО природничих наук
на 2019 – 2020 навчальний рік.
№ з/п
|
П.І.Б.
|
Тема
|
Реалізація
|
1.
|
Фесенко Н.А.
|
Використання
STREAM - технології в процесі викладання біології, хімії, екології.
|
1.Повідомлення.
2.Відкриті уроки.
3.Виступи на педрадах.
4.Участь у семінарах.
|
2.
|
Плясецька Я.С.
|
Дослідницька діяльність як засіб формування
ключових
компетентностей учнів.
|
1.Повідомлення.
2.Створення мультимедійних уроків з біології в 7 та 8 класах.
3.Створеня Qr-тестів та завдань з курсу хімії 7 класу.
4.Використання інтерактивних вправ на платформі LearningApps.org
5.Виступи на педрадах.
6.Участь у конкурсах.
|
3.
|
Куц В.В.
|
Формування інформаційно-комунікативних компетентностей учнів в умовах забезпечення наступності між середньою та старшою ланкою під час викладання курсу
«Основи здоров’я».
|
1.Виступи на педрадах.
2. Повідомлення.
3.Створення роздаткового матеріалу.
|
4.
|
Розсохач С.О.
|
Розвиток екологічної компетентності на уроках географії.
|
1.Вивчення теорії.
2.Повідомлення.
3.Виступи на педрадах.
4.Участь у семінарах.
|
5.
|
Кузьменко О.М.
|
Використання методу проектів на уроках природознавства та біології
|
.Вивчення теорії.
2.Повідомлення.
3.Виступи на педрадах.
4.Участь у семінарах.
|
12 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
ІННОВАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
Назва інновації, яка впроваджується вчителями МО
|
З якого предмету
|
Інформація про вчителя/групу вчителів, які впроваджують інновацію.
|
"STREAM – технології, Qr-коди та інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org (на етапі розробки)"
|
Біологія,
хімія
|
Фесенко Н.А.
|
"STREAM – технології, Qr-коди та інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org (на етапі розробки)"
|
Біологія,
хімія
|
Плясецька Я.С.
|
"Онлайн перевірочні роботи з основ здоров’я (на етапі розробки)"
|
Біологія,
хімія,
основи здоров’я
|
Плясецька Я.С.
|
"Онлайн перевірочні роботи з основ здоров’я (на етапі розробки)"
|
Основи здоров’я
|
Куц В.В.
|
"Онлайн тести та самостійні роботи з географії
(на етапі розробки)"
|
Географії
|
Розсохач С.О.
|
"Онлайн перевірочні роботи з біології
(на етапі розробки)"
|
Природознавство,
біологія
|
Кузьменко О.М.
|
12 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
Отримання матеріалів
для проведення
X Міжнародної
природознавчої гри
"Геліантус" - 2019
19 листопада 2018 року.
13 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий