№ з/п | П.І.Б. | Тема | Реалізація |
1. | Фесенко Н.А. | Використання STREAM - технології в процесі викладання біології, хімії, екології. | 1.Повідомлення. 2.Відкриті уроки. 3.Виступи на педрадах. 4.Участь у семінарах. |
2. | Плясецька Я.С. | Дослідницька діяльність як засіб формування ключових компетентностей учнів. | 1.Повідомлення. 2.Створення мультимедійних уроків з біології в 7 та 8 класах. 3.Створеня Qr-тестів та завдань з курсу хімії 7 класу. 4.Використання інтерактивних вправ на платформі LearningApps.org 5.Виступи на педрадах. 6.Участь у конкурсах. |
3. | Куц В.В. | Формування інформаційно-комунікативних компетентностей учнів в умовах забезпечення наступності між середньою та старшою ланкою під час викладання курсу «Основи здоров’я». | 1.Виступи на педрадах. 2. Повідомлення. 3.Створення роздаткового матеріалу. |
4. | Розсохач С.О. | Розвиток екологічної компетентності на уроках географії. | 1.Вивчення теорії. 2.Повідомлення. 3.Виступи на педрадах. 4.Участь у семінарах. |
5. | Кузьменко О.М. | Використання методу проектів на уроках природознавства та біології | .Вивчення теорії. 2.Повідомлення. 3.Виступи на педрадах. 4.Участь у семінарах. |
ІННОВАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
Назва інновації, яка впроваджується вчителями МО |
З якого предмету |
Інформація про вчителя/групу вчителів, які
впроваджують інновацію. |
"STREAM – технології, Qr-коди та інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org (на
етапі розробки)" |
Біологія, хімія |
Фесенко Н.А. |
"STREAM – технології, Qr-коди та інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org (на
етапі розробки)" |
Біологія, хімія |
Плясецька Я.С. |
"Онлайн перевірочні роботи з основ здоров’я (на етапі
розробки)" |
Біологія, хімія, основи здоров’я |
Плясецька Я.С. |
"Онлайн перевірочні роботи з основ здоров’я (на етапі
розробки)" |
Основи здоров’я |
Куц В.В. |
"Онлайн тести та самостійні роботи з географії (на етапі розробки)" |
Географії |
Розсохач С.О. |
"Онлайн перевірочні роботи з біології (на етапі розробки)" |
Природознавство, біологія |
Кузьменко О.М. |
ПЛАН РОБОТИ ШМО
вчителів природничих наук
(хімії,
біології,
географії,
основ здоров’я)
Запорізької загальноосвітньої
школи № 65 І-ІІІ ступенів
Запорізької міської ради
Запорізької області
2021-2022 н.р.
Формування графіків
взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 1 семестр 2021-2022
навчального року
ПІП ВЧИТЕЛЯ |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
№ УРОКУ |
Фесенко Н.А. |
вівторок |
7 урок |
середа |
1 урок |
|
четвер |
4,6,7 уроки |
|
Розсохач С.О. |
середа |
1,2,4 уроки |
п'ятниця |
1-7 уроки |
|
Плясецька Я.С. |
понеділок |
5,6,7 уроки |
|
середа |
2,6,7 уроки |
|
четвер |
5,6,7 уроки |
Кузьменко О.М. |
понеділок |
7 урок |
|
вівторок |
6,7 урок |
|
середа |
2 урок |
|
п'ятниця |
3 урок |
Формування графіків взаємовідвідування уроків, проведення
відкритих уроків
на 1 семестр 2021-2022 навчального року
(вересень 2021)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У
межах чого проводився урок |
Кількість
учнів, які |
Кількість
педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали
безпосередню участь в уроці |
Були
присутні на уроці |
||||||||
5 |
21.09.2021 |
Плясецька Я.С. |
Біологія |
7-А |
Будова тварин: клітини, тканини, органи та
системи органів. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
25 |
24 |
1 Вчителі кафедри: Кузьменко О.М. |
4 |
22.09.2021 |
Фесенко Н А |
Біологія |
9-А |
Функції
білків. Ферменти, їхня роль у клітині Лабораторне дослідження «Вивчення
властивостей ферментів» "Інструктаж з БЖ". |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
24 |
24 |
1 Вчителі кафедри: Розсохач С.О., |
2 |
22.09.2021 |
Кузьменко О.М. |
Біологія |
6-А |
Загальний план будови
клітини. Практичні роботи № 2 Виготовлення
мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного
мікроскопа «Інструктаж з БЖД» |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
30 |
30 |
1 Вчителі кафедри: Розсохач С.О., Плясецька Я.С. |
3 |
16.09.2021 |
Розсохач С.О. |
Географія |
8-А |
Класифікація карт |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
30 |
26 |
2 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С., Кузьменко О.М. |
Формування графіків взаємовідвідування уроків, проведення
відкритих уроків
на 1 семестр 2021-2022 навчального року
(жовтень 2021)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У
межах чого проводився урок |
Кількість
учнів, які |
Кількість
педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали
безпосередню участь в уроці |
Були
присутні на уроці |
||||||||
3 |
06.10.2021 |
Плясецька Я.С. |
Хімія |
7-Б |
Практичні роботи 2. Розділення
сумішей. «Інструктаж з БЖ» |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
29 |
28 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. |
2 |
06.10.2021 |
Фесенко Н.А. |
Біологія |
8-Б |
Функції та будова скелетних м’язів Основні
групи скелетних м’язів. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
24 |
22 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. |
2 |
07.10. 2021 |
Кузьменко О.М. |
Біологія |
5-А |
Атоми й молекули. Дифузія. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
29 |
29 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. |
3 |
05.10.2021 |
Розсохач С.О. |
Географія |
6-А |
Компас. Поняття про азимут. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
31 |
27 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С., |
Формування графіків
взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 1 семестр 2021-2022
навчального року
(листопад 2021)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У межах чого проводився урок |
Кількість учнів, які |
Кількість педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали безпосередню участь в уроці |
Були присутні на уроці |
||||||||
3 |
24.11.2021 |
Плясецька Я.С. |
Хімія |
7-Б |
Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
4 |
30 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. |
5 |
30.11. 2021 |
Фесенко Н.А. |
Хімія |
11-А |
Кислотність розчинів солей. Гідроліз солей. Інструктаж з БЖ Лабораторні досліди 1.Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
22 |
22 |
1 Вчителі кафедри: Кузьменко О.М. |
4 |
26.11.2021 |
Кузьменко О.М. |
Біологія |
6-Б |
Колоніальні організми, перехід до багатоклітинності (губки, ульва). |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
22 |
26 |
1 Вчителі кафедри: Розсохач С.О. |
5 |
29.11.2021 |
Розсохач С.О. |
Географія |
6-Б |
Поняття про географічні координати. Географічні координати свого населеного пункту. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
3 |
29 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С., |
Формування графіків
взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 1 семестр 2021-2022
навчального року
(грудень 2021)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У межах чого проводився урок |
Кількість учнів, які |
Кількість педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали безпосередню участь в уроці |
Були присутні на уроці |
||||||||
7 |
07.12.2021 |
Плясецька Я.С. |
ОЗ |
6-Б |
Розділ 3. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я . Звички і здоров’я Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку . Потреби людини, їх розвиток із віком. Проект самовдосконалення* (вибір, планування і досягнення мети). |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
4 |
30 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. |
6 |
13.12.2021 |
Фесенко Н.А. |
Хімія |
9-А |
Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
24 |
24 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. |
7 |
08.12.2021 |
Кузьменко О.М. |
Біологія |
6-А |
Фотосинтез як характерна особливість рослин, живлення, дихання. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
7 |
25 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. |
4 |
14.12.2021 |
Кузьменко О.М. |
Природознавство |
5-Б |
Зорі та сузір'я |
Адаптація 5 класів |
27 |
27 |
1 Маковська В.В. |
8 |
15.12.2021 |
Розсохач С.О. |
Географія |
9-в |
Видобування вугілля, нафти і природного газу. Основні закономірності розміщення родовищ вугілля, нафти, природного газу. Найбільші в світі басейни й країни за видобутком кам’яного вугілля, нафти й природного газу. Практична робота 4. Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобування кам’яного вугілля, нафти і природного газу. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
4 |
19 |
2 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Плясецька Я.С. |
2 |
16.12.2021 |
Плясецька Я. С. |
Біологія |
7-Б |
Рептилії. [розглядаються особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини тварин зазначених груп] |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
27 |
27 |
Куц В.В. |
3 |
16.12.2021 |
Фесенко Н.А. |
Біологія |
8-В |
Профілактика захворювань дихальної системи. |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
14 |
24 |
Куц В.В. |
1 |
17.12.2021 |
Кузьменко О.М. |
Біологія |
6-А |
Будова рослин |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
7 |
26 |
Куц В.В. |
5 |
17.12.2021 |
Плясецька Я. С. |
ОЗ |
5-Б |
Принципи і методи загартовування. Рухова активність. |
Адаптація 5 класів |
14 |
29 |
Маковська В.В. |
1 |
21.12.2021 |
Плясецька Я. С. |
Біологія |
7-Б |
Рептилії. [розглядаються особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини тварин зазначених груп] |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
12 |
30 |
Куц В.В. |
3 |
21.12.2021 |
Фесенко Н. А. |
Біологія |
8-А |
Транспорт речовин. Лімфа. Лабораторна робота «Мікроскопічна будова крові людини»"Інструктаж з Б,Ж," |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
12 |
28 |
Куц В.В. |
2 |
23.12.2021 |
Плясецька Я. С. |
Біологія |
7-А |
Птахи. [розглядаються особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини тварин зазначених груп] |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
9 |
22 |
Куц В.В. |
5 |
23.12.2021 |
Фесенко Н. А. |
Біологія |
11-А |
Навчальний проєкт 1. Особиста програма зміцнення здоров’я. |
Контроль викладання біології адміністрацією школи |
10 |
25 |
Куц В.В. |
Формування графіків взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 2 семестр 2021-2022 навчального року
(січень 2022)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У межах чого проводився урок |
Кількість учнів, які |
Кількість педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали безпосередню участь в уроці |
Були присутні на уроці |
||||||||
3 |
12.01.2022 |
Плясецька Я.С. |
Хімія |
7-Б |
Практичні роботи 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
28 |
30 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. |
2 |
12.01.2022 |
Фесенко Н.А. |
Біологія |
8-Б |
Тромбоцити. Лейкоцити Зсідання крові. Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація. Алергія. СНІД. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
12 |
24 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. |
2 |
13.01. 2022 |
Кузьменко О.М. |
Природознавство |
5-А |
Зоряні системи – галактики. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
10 |
25 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. |
3 |
19.01.2022 |
Розсохач С.О. |
Географія |
9-А |
Значення металургійного виробництва в господарстві. Сучасні технології виробництва чавуну й сталі. . Комбінування в чорній металургії. Сучасні чинники розміщення підприємств чорної металургії. Практична робота 6. Позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
23 |
28 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С., |
Формування графіків взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 2 семестр 2021-2022 навчального року
(лютий 2022)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У межах чого проводився урок |
Кількість учнів, які |
Кількість педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали безпосередню участь в уроці |
Були присутні на уроці |
||||||||
3 |
02.02.2022 |
Плясецька Я.С. |
Хімія |
7-Б |
Добування кисню в лабораторії (на прикладі гідроген
пероксиду і води) та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
25 |
26 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Урок проведено дістанційно у форматі zoom. |
2 |
09.02.2022 |
Фесенко Н.А. |
Біологія |
8-Б |
Значення і будова шкіри. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
14 |
14 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. Урок проведено дістанційно у форматі zoom. |
2 |
10.02. 2022 |
Кузьменко О.М. |
Природдознавство |
5-А |
Ґрунт, його значення і властивості. Догляд за
ґрунтом. Тест на сайті На урок |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
28 |
28 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. Урок проведено дістанційно у форматі zoom. |
3 |
09.02.2022 |
Розсохач С.О. |
Географія |
9-г |
Значення та особливості технологій хімічного
виробництва. Чинники розміщення основних виробництв хімічних речовин і
хімічної продукції, фармацевтичної продукції, гумових і пластмасових виробів.
Хімічне виробництво в Україні. Основні центри виробництва хімічної продукції
та чинники їх формування |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
12 |
17 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. Урок проведено дістанційно у форматі zoom. |
Формування графіків взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 2 семестр 2021-2022 навчального року
(квітень 2022)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У
межах чого проводився урок |
Кількість
учнів, які |
Кількість
педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали
безпосередню участь в уроці |
Були
присутні на уроці |
||||||||
4 |
11.04.2022 |
Плясецька Я.С. |
Хімія |
7-А |
Практичні роботи 4.Добування кисню з
гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів,
доведення його наявності. «Інструктаж з БЖ» |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
16 |
16 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Урок проведено дистанційно. Приєднатися
до онлайн-уроку 0 11:50 за посиланням: https://zoom.us/j/91663249845?pwd=QUdhM3gwOGdBTzBUNnkwU0xKZWlsZz09 |
2 |
21.04.2022 |
Плясецька Я.С. |
Біологія |
7-А |
Форми поведінки тварин: дослідницька,
харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна (пошук партнерів, батьківська
поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
14 |
14 |
2 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Кузьменко О.М. Урок проведено
дистанційно. Приєднатися
до онлайн-уроку 0 10:00 за посиланням: https://zoom.us/j/92748212526?pwd=ZnFzbHhPUTAydWVCOFY0d0hDTWU4UT09 |
2 |
14.04.2022 |
Кузьменко О.М. |
Природдознавство |
5-Б |
Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії
Практичне заняття № 11 Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами,
грибами і тваринами своєї місцевості «Інструктаж з БЖД» |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
13 |
13 |
2 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. Фесенко Н.А. |
3 |
07.04 2022 |
Розсохач С.О. |
Географія |
9-б |
Чинники розміщення підприємств, що
виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні. Особливості
технологій та чинники розміщення підприємств буряко-цукрового, олійного,
маслосироробного, плодоовочеконсервного, рибного, хлібопекарного,
макаронного, борошномельного, круп’яного, кондитерського, пивоварного,
виноробного виробництв, розливу безалкогольних напоїв, мінеральних вод.
Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
28 |
28 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С., |
7 |
13.04.2022 |
Фесенко Н.А. |
Біологія |
8--А |
Сенсорні системи рівноваги, руху,
дотику, температури, болю.. Дослідницький практикум |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
10 |
24 |
2 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. Кузьменко О.М. |
Формування графіків взаємовідвідування уроків, проведення відкритих уроків
на 2 семестр 2021-2022 навчального року
(травень 2022)
№ уроку |
Дата |
Вчитель |
Предмет |
Клас |
Тема уроку |
У
межах чого проводився урок |
Кількість
учнів, які |
Кількість
педагогів, присутніх на уроці, їхня оцінка |
|
Брали
безпосередню участь в уроці |
Були
присутні на уроці |
||||||||
1 |
12.05.2022 |
Плясецька Я.С. |
Біологія |
7-Б |
Тема 4. Організми і середовище існування.
Поняття про екосистему та чинники середовища. Ланцюги живлення. Кругообіг
речовин і потік енергії в екосистемі. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
8 |
13 |
3 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Розсохач С.О. Кузьменко О.М. Урок проведено дистанційно. Приєднатися до онлайн-уроку 0 09:00 за
посиланням: https://zoom.us/j/95518432304?pwd=NkF6TGI3WEJCbXpIL3FxK0doUkkwZz09 |
1 |
11.05.2022 |
Плясецька Я.С. |
Хімія |
7-Б |
Практичні роботи |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
9 |
16 |
1 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Урок проведено дистанційно. Приєднатися до онлайн-уроку о 09:00 за
посиланням: https://zoom.us/j/95649769756?pwd=dC9tL2FJYVNQK3Rpck9JL0JwenhmQT09 |
3 |
09.05.2022 |
Фесенко Н.А. |
Хімія |
8-В |
Практична робота |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
10 |
26 |
1 Вчителі кафедри: Плясецька Я.С. Урок проведено дистанційно |
1 |
13.05. 2022 |
Кузьменко О.М. |
Біологія |
6-А |
Групи грибів:паразитичні (на прикладі
трутовиків і збудників мікозів людини). Значення грибів у природі та житті
людини. Тест на сайті На урок. |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
6 |
14 |
2 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Плясецька Я.С. Урок проведено дистанційно |
3 |
10.05.2022 |
Розсохач С.О. |
Географія |
7-А |
Населення
Євразії |
Відкритий урок в межах методичного об’єднання |
12 |
34 |
2 Вчителі кафедри: Фесенко Н.А. Плясецька Я.С. Урок проведено
дистанційно |
18 ЧЕРВНЯ 2021 РОКУ
Аналіз роботи МО
вчителів природничих дисциплін
за 2021 – 2022 навчальний рік.
25 ЧЕРВНЯ 2022 РОКУ
ЗВІТ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
2017-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Комментариев нет:
Отправить комментарий