14-31 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
12 ТА 14 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
ПРОВЕДЕННЯ В МЕЖАХ ШКОЛИ ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ
ОЛІМПУС ВЕСНЯНА СЕРІЯ-2019
НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"
14 БЕРЕЗНЯ2019 РОКУ
ВИХОВНА ГОДИНА У 10-А КЛАСІ
З ТЕМИ:
"14 БЕРЕЗНЯ-ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОГО ДОБРОВОЛЬЦЯ"
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК-
ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА
16 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
ІV Всеукраїнський Інтернет-конкурс
„Учитель року”
за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
„Учитель року”
за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
НОМІНАЦІЯ "ХІМІЯ"
Категорія
„УЧИТЕЛЬ-ПОПУЛЯРИЗАТОР”:
- Категорія передбачена для Учасників-учителів хімії, біології, географії, фізики та астрономії. Учасник надсилає науково-популярну статтю для журналу „КОЛОСОК” (до 3-х сторінок формату А4, 12 кегль, одиничний інтервал, гарнітура TimesNewRoman) на адресуteacherkolosok@gmail.com . Тему статті Учасник вибирає самостійно. Переглянути статті учасників попередніх конкурсів можна за посиланням: http://kolosok.org.ua/avtorsky_statty/
ПРОВЕРКА СКАЗКИ НА ПЛАГИАТ
НА САЙТЕ text.ru
ССЫЛКА НА ПРОВЕРКУ
Казка про змагання хімічних елементів
Надворі було вітряно. Тихий вітерець проходився по окружнім просторам і слідкував, аби жовтень не надто холодно вітав люд. Вітерець ходив усюди, і нарешті – завітав до одного великого і казкового замку, де саме починалося чарівне дійство.
Все в цьому замку було вкрите святковими вбраннями і гарними гірляндами, все сяяло і вітало гостей, які радісно завітали на свято.
Відтак, через декілька хвилин мало розпочатися щось неймовірне, і якийсь чоловік в чорному картузіпромовив:
-Увага! Увага!Дорогі гості Хімічного фестивалю! Просимо вас зайняти свої місця і приготуватися до дійства під назвою «Хто кращий?». Вмощуйтеся в свої зручні стільчики, готуйте свої запрошення, і давайте розпочинати! Та перед тим я нагадаю, що сьогодні, в цьому просторому залі, відбуватиметься протистояння хімічних елементів за звання найкращого.
Варто нагадати, що хімічні елементи – це певні типи атомів, які мають свою характеристику. Яку саме? Дізнаємося просто зараз.
Тож, запрошую на цю сцену першого претендента на перемогу! Його звати Магній.
-Всім привіт! – промовив елемент, який вже впевнено стояв на сцені. Так, так, я Магній. Мій порядковий номер – 12. Я елемент другої групи, третього періоду, Періодичної системи Менделєєва. Моє ядро атомів містить 12 протонів, і…
-Та досить вже! – перебив колегу Гелій. – Послухайте краще мене. Я є другим елементом Періодичної системи. Моє розташування знаходиться у 18 групі і я очолюю групу інертних газів. Моє позначення – Не.
-Не? – засміявся Калій! – Люди добрі, послухайте! Що воно таке за Не?
-І не треба сміятися! – зауважив Гелій! – До речі, а я ще співати умію. Послухайте лише:
Хто є кращий елемент?
Гарне запитання!
Ну звичайно, Гелій це
Знайте, без вагання!
-Гарна пісня! – сказав Калій. – Розкажу про себе трішки, якщо вже така справа. Я хімічний елемент першої групи Періодичної системи і мій атомний номер – 19. Я сріблясто-білий, легенький і м’якенький метал. Тож, вам до мене ще дуже далеко! Тим більше, що мої відновлювальні властивості виражені сильніше, аніж у Натрію.
-Та що ти там за мене розповідаєш? – втрутився Натрій. – Я за себе сам можу розказати. Тож, вийшовши на сцену, і забравши мікрофон у колеги, Натрій почав мовити:
-Друзі! А мій атомний номер – 11. Я елемент першої групи, ІІІ періоду і моє позначення Na.
-На, на, на! - промовив Бром .- Хіба можна це слухати? Ой, у мене аж голова розболілася. Щоб хто не казав, а я все одно кращий від вас усіх! Шановні пані та панове, маленькі дітлахи та дорослі! А чи знали ви, що при нормальних умовах проста речовина Бромує важкою рідиною червоно-бурого кольору, неприємного запаху, який нагадує йод.
-Ха-ха! – ледве стримуючи сміх, сказав Рубідій. – Знайшов чим хизуватися! Який, все ж таки, самовпевнений елемент. Послухай, я ж не хизуюся тим, що я елемент головної підгрупи І групи 5 періоду Періодичної системи. А хоча, і міг би сказати гарне слівце!
Отже, вже майже вечоріло, а свято тільки-но набирало обертів. Ведучий ледве встигав оголошувати наступних хімічних елементів. Серед них були: Алюміній, Фтор, Неон, Кремній, Фосфор, Аргон, Скандій, та інші.
Всі елементи гарно розповідали свої характеристики, і ось, прийшов час оголошення переможця.
Ведучий узяв до рук конверт, у якому було ім’я переможця, міцно стиснув у руках мікрофон і вимовив:
-Перемогла дружба. Кожен із вас по-своєму унікальний і важливий. А зараз, нумо співати пісеньку.
Кожен елемент – є важливим дуже
Знай цей факт напам'ять, мій уважний друже!
Вчи всі елементи, це цікава тема
Менделєєва , Періодична система.
Учасник надсилає науково-популярну статтю для журналу „КОЛОСОК” (до 3-х сторінок формату А4, 12 кегль, одиничний інтервал, гарнітура TimesNewRoman) на адресуteacherkolosok@gmail.com . Тему статті Учасник вибирає самостійно. Переглянути статті учасників попередніх конкурсів можна за посиланням: http://kolosok.org.ua/avtorsky_statty/
16 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ http://naurok.com.ua
ДО УРОКУ
ХІМІЇ
7 КЛАСУ
ДО ТЕМИ 1.
Тема 1. Початкові хімічні поняття
ТЕМА УРОКУ:
Хімічні формули речовин.
Прості та складні речовини. Багатоманітність ечовин.
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.
Демонстрації
3. Періодична система хімічних елементів.
СЕРТИФІКАТ
18 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ http://metodportal.com
ДО УРОКУ
ХІМІЇ
7 КЛАСУ
ДО ТЕМИ 1.
Тема 1. Початкові хімічні поняття
ТЕМА УРОКУ:
Хімічні формули речовин.
Прості та складні речовини. Багатоманітність ечовин.
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.
Демонстрації
3. Періодична система хімічних елементів.
18 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ https://vseosvita.ua
ДО УРОКУ
ХІМІЇ
7 КЛАСУ
ДО ТЕМИ 1.
Тема 1. Початкові хімічні поняття
ТЕМА УРОКУ:
Хімічні формули речовин.
Прості та складні речовини. Багатоманітність ечовин.
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.
Демонстрації
3. Періодична система хімічних елементів.
21 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
ЗНУ
ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
НАУКОВА ШКОЛА
"ЗЕЛЕНА ЕКОНОМІКА"
КРУГИЙ СТІЛ
"АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІКИ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ"
ЗНУ
ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
НАУКОВА ШКОЛА
"ЗЕЛЕНА ЕКОНОМІКА"
КРУГИЙ СТІЛ
"АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІКИ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ"
УЧАСТЬ У РОБОТІ
ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ ТА ЕКОНОМІКИ
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
ДОПОВІДЬ З ТЕМИ:
"СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ЗАСАД КОНЦЕПЦІЇ"СТАЛИЙ РОЗВИТОК" В УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХ"
25 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
"МІСЬКИ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ"
ПРИРОДНИЧИЙ МОДУЛЬ.
СЕРІЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ТРЕНІНГІВ З ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ
ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ
НА БАЗІ ЗЗСО № 15
ТРЕНІНГ № 3
"ЗАПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ
КЕЙС-СТАДІ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ
КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ"
УЧАСТЬ У НАВЧАННЯХ
ВЧИТЕЛЯ
ГЕОГРАФІЇ ТА ЕКОНОМІКИ
ЗЗШ № 65
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
"МІСЬКИ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ"
ПРИРОДНИЧИЙ МОДУЛЬ.
СЕРІЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ТРЕНІНГІВ З ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ
ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ
НА БАЗІ ЗЗСО № 15
ТРЕНІНГ № 3
"ЗАПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ
КЕЙС-СТАДІ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ
КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ"
УЧАСТЬ У НАВЧАННЯХ
ВЧИТЕЛЯ
ГЕОГРАФІЇ ТА ЕКОНОМІКИ
ЗЗШ № 65
РОЗСОХАЧ СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
26 БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ
ЗВІТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
(ВЕРЕСЕНЬ-БЕРЕЗЕНЬ)
Комментариев нет:
Отправить комментарий