Поиск по этому блогу

1-20 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

1 січня, неділя

Всесвітній день миру

День всесвітніх молитов про мир
Крім Сирії та України, станом на 2015-й рік, в світі налічувалося ще близько 40 військових конфліктів.
Як повідомляє організація IRIN (Інтегровані Регіональні Інформаційні Мережі, сайт www.irinnews.org) ці конфлікти тривалістю від 3 до 68 років.
Всесвітній день миру, це свято ще називають Днем всесвітніх молитов про мир. 8 грудня 1967 року римський папа Павло VI встановив нове свято, Всесвітній день миру. Його відзначають в перший день кожного нового року. 17 грудня 1969 року Генеральна Асамблея ООН проголосила свято офіційним.
Мир на Землі, послаблення напруги в міжнародних та міждержавних відносинах, - це головні теми щорічних передсвяткових послань понтифіків до віруючих. Загальний лозунг Всесвітнього дня миру: «Пробач, і ти отримаєш мир».





1 січня, неділя

Новий рік!

Новий рік
Так вже ми влаштовані, що нам зовсім не хочеться стояти на одному місці, ну хіба що тільки трохи. Та й час, який крутиться навколо нас, не дає нам такого шансу. Чи все-таки дає? ...
Біжать миті, - зовсім не вловимі. Вони якимсь абсолютно неймовірним чином збираються в секунди, хвилини, години, дні і тижні, в місяці ... І настає цей рубіж, коли кожен з нас, підбиваючи підсумки року, що минає, дивиться з якоюсь незрозумілою надією на рік наступний. Так вже ми влаштовані.
У науковому середовищі іноді бутує думка, що новий рік - новий тільки свою першу мить, що час на стільки швидкоплинний і невловимий ... і вже на першій секунді він починає втрачати свою новизну. Проект DilovaMova.com категорично з цим не згоден! Новий рік - новий до тих пір, поки не наступить рік наступний за ним! А як може бути інакше? Якщо вже ми звикли міряти наше життя роками, то будемо послідовні, поки рік не підійде до свого завершення, не справедливо вважати його старим! До того ж, звідки нам знати, з яких відрізків часу складається найменший його відрізок? А хіба рік - самий великий відрізок часу?
Відповісте на питання - чому свято Новий рік є найпопулярнішим святом у світі? Саме не «одне з найпопулярніших», а «найпопулярніше». Думок може бути стільки ж, скільки і людей в нашому світі. Слів може бути сказано стільки, скільки є в цьому світі, а якщо не вистачить, то люди придумають нові слова, в цьому людство досягає успіху і кожен від частини буде прав ...
Але не варто напружуватися - ми знайшли відповідь на це питання. І цю відповідь не треба далеко шукати. Вона знаходиться в назві самого свята: слово «свято», виходячи зі словників означає відпочинок з перервою в повсякденних трудах, який заповнюється, життєвої радістю, веселощами, піснями та іграми, танцями та всілякими розвагами, крім того, виходячи зі Старого Завіту, святкові дні були встановлені і узаконені самим Богом, слово «новий» як правило означає щось, чого ще не було раніше. Поєднуючи ці два поняття і приплюсовуючи до цього значення слова «рік», час, у який наша Земля робить повний оборот навколо Сонця, виходить - ОГО-ГО! Повноцінне життя - абсолютно позбавлене печалі, так як момент цілісного сприйняття нового не викликає у людини потреби звертатися до старого. І все це абсолютно збалансовано, відкрито і не обтяжливо. Звичайно ж це вимагає від людини якоїсь праці, але це абсолютно корисна праця.
Святкування Нового року увійшло в традицію переважної більшості культур і народів. У кожного народу звичайно ж розвинулися і продовжують розвиватися свої особливості відзначати цю дату, але всіх об’єднує саме це - передчуття новизни. Ми всі просто нестримно прагнемо до нового. У цьому ми бачимо основні перспективи нашого життя і той рубіж, який ми переходимо кожен рік, дозволяє нам безпосередньо доторкнутися до чогось зовсім незвичайного, може бути ще не зовсім зрозумілого, але абсолютно реального і яскравого, сповненого життя, енергії і радості, отримати в одну мить заряд бадьорості на цілий рік! Поторкати прекрасне і чудове своїми руками! Це всіх нас може об’єднувати, не дивно що саме в Новий рік навіть статистика всіляких негативних явищ знижується найдивовижнішим чином. Всі ми прагнемо до життя і існують моменти, коли саме життя приймає нас у свої обійми. Це саме той момент. Життя абсолютно незвичайне, не повторне і унікальне і кожен може перевірити це саме в переддень Нового року. Це справжнє таїнство, але це відбувається саме з нами, з людьми, не вимагає від нас якихось неймовірних сил, а достатньо просто повірити в це, адже Новий рік наступає. І дай Бог, щоб він наступив не на нас, але дай Бог, щоб він наступив разом з нами! Зі святом Вас, з Новим роком!



ДОРОГИЕ КОЛЛЕГИ!

От всей души поздравляю Вас с наступающим Новым годом!

2
017-ый, что на пороге🐣,
Пусть в дом войдет, как добрый друг,
И позабудут к вам дорогу
Печаль, невзгоды и недуг!
 
И пусть придут в году грядущем
Удача, радость и успех!
И пусть он будет самым лучшим,
И самым радостным для всех!🐥🎄







4 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
 Тест-оболонка «My-TestX».
ІІ зимова сесія 4 січня в ліцеї №99
Шановні колеги! Запрошуємо Вас для участі у ІІ зимовій сесії природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти. Тема тренінгу 2: «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології. Тест-оболонка «My-TestX». Уважно прочитайте списки і знайдіть у якій Ви групі та на який час відбудеться Ваш тренінг. Кожен з Вас буде учасником двох тренінгів, які будуть проводити тренери: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна та Фролова Ольга Миколаївна. Ви має зареєструватися в кожного з тренерів (поставити підпис у кожному листі реєстрації). Нагадую, що природничий модуль містить 6 годин (2 у жовтні - це була осіння сесія; 2 у січні – це зимова сесія та 2 години будуть у березні). За умови, що Ви візьмете участь в усіх тренінгах, Ви отримаєте сертифікат. Будь ласка, будьте уважні і відвідайте усі навчання
(якщо є поважна причина відсутності повідомляйте заздалегідь на мою пошту або за телефоном 0669585323). 
З повагою модератор модуля Логінова Н.В.




Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
 Тест-оболонка «My-TestX».
Дата проведення: 04.01.2017
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №99, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., модератор модуля
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*               забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*               формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*               формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
10-00 – 10-15   Реєстрація учасників І групи, у кожного з тренерів
10-15 – 11-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
11-00 – 11-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
12-00 Закінчення тренінгу для учасників І групи.
12-00 – 12-15   Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.


Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
І група на 10-00 ЗБЛ №99

1.               
Акчуріна Надія Леонідівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №84
2.               
Афанасьєва Олена Людвіговна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22
3.               
Бараненко Тетяна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №103
4.               
Биваліна Ліна Євгенівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 52
5.               
Бицина Оксана Валеріївна
Запорізький колегіум № 98
6.               
Божко Неля Анатоліївна
Запорізька гімназія №6
7.               
Бякова Ірина Володимирівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69
8.               
Василяженко Юлія Анатоліївна
Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №7
9.               
Вецкур Наталія Сергіївна
Запорізький навчально - виховний комплекс технічного профілю
10.           
Вітковська Юлія Сергіївна
Запорізький колегіум "Елінт"
11.           
Волошина Алла Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №88
12.           
Ганошенко Сергій Анатолійович
Запорізький ліцей № 105
13.           
Головатюк Лілія Євгенівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14
14.           
Гостищева Аліна Ігорівна
Запорізька гімназія №107
15.           
Грязнов Олексій Геннадійович
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75
16.           
Гуріна Наталія Григорівна
Запорізька гімназія № 45
17.           
Гусєва Ольга Владиславівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
18.           
Даниленко Лариса Миколаївна
Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №7
19.           
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
20.           
Димарєва Лілія Миколаївна
Запорізький ліцей № 34
21.           
Діброва Юлія Юріївна
Запорізька гімназія № 50
22.           
Долгова Ганна Іванівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37
23.           
Залозна Анна В'ячеславівна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 92
24.           
Ємельянова Лідія Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13
25.           
Іванісова Валентина Михайлівна
Запорізька гімназія № 11
26.           
Кикоть Олена Анатоліївна
Запорізький загальноосвітній багатопрофільний навчально-виховний комплекс № 106
27.           
Кир'ян Лєна Леонідівна
Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови
28.           
Компанієць Олена Олександрівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49
29.           
Коноваленко Лариса Володимирівна
Запорізька гімназія № 93
30.           
Костіна Катерина Ігорівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 54
31.           
Кукоба Ольга Григорівна
Запорізька гімназія №28
32.           
Лапшина Наталя Володимирівна
Запорізький багатопрофільний ліцей № 62
33.           
Ласинська Ірина Миколаївна
Запорізький Академічний ліцей
34.           
Лаура Тетяна Євгенівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
35.           
Лукашова Тетяна Олександрівна
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"
36.           
Лук'янова Дар'я Олександрівна
Запорізька гімназія №8
37.           
Лянна Світлана Віталіївна
Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108
38.           
Марковцева Марина Іванівна
Запорізька гімназія №28
39.           
Міщук Антоніна Олександрівна
Запорізький колегіум № 98
40.           
Мосейко Людмила Григорівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24
41.          
Нечепуренко Оксана Леонідівна
Запорізька гімназія № 46
42.           
Ніколаєнко Юлія Григорівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4







Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група на 12-00 ЗБЛ №99
1.   
Пантюх Марина Іванівна
Запорізький класичний ліцей
2.               
Пефтиц Ольга Леонідівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51
3.               
Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
4.               
Поливанюк Оксана Миколаївна
Запорізький навчально-виховний комплекс № 63
5.               
Пунько Євгенія Григоріївна
Запорізька гімназія № 11
6.               
Ревенко Інна Вікторівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
7.               
Роговська Світлана Вікторівна
Запорізька гімназія № 2 ім. Лесі Українки
8.               
Романенко Катерина Віталіївна
Запорізька гімназія № 11
9.               
Рюміна Олена Василівна
Запорізький навчально-виховний комплекс № 109
10.           
Савеленко Євгеній Миколайович
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33
11.           
Саєнко Ірина Миколаївна
Запорізька гімназія № 47
12.           
Саєнко Світлана Віталіївна
Запорізька спеціалізована школа фізичної культури I-III ступенів № 18
13.           
Свідунович Людмила Миколаївна
Запорізький багатопрофільний ліцей № 62
14.           
Селезньова Ірина Павлівна
Запорізька гімназія № 93
15.           
Сенькіна Олена Олександрівна
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
16.           
Серговська Тетяна Сергіївна
Запорізький навчально-виховний комплекс № 77
17.           
Сідорцова Світлана Іванівна
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100
18.           
Совпель Ольга Вікторфівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №97
19.           
Стьопкіна Юлія Юріївна
Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108
20.           
Суторміна Олександра Михайлівна
Запорізька гімназія №8
21.           
Сухачова Людмила Василівна
Запорізький ліцей "Логос"
22.           
Тарасова Ірина Олександрівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Основа"
23.           
Таркова Марина Дмитрівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69
24.           
Терещенко Лариса Григорівна
Запорізький навчально-виховний комплекс № 60
25.           
Тернова Валентина Костянтинівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
26.           
Тисленко Людмила Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41
27.           
Туманян Тетяна Сергіївна
Запорізький ліцей № 34
28.           
Устименко Олена Василівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 73
29.           
Федорченко Юлія Михайлівна
Запорізький класичний ліцей
30.           
Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
31.           
Фролкова Тетяна Костянтинівна
Запорізька гімназія №107
32.           
Фролова Ольга Миколаївна
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
33.           
Чубич Світлана Володимирівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49
34.           
Чуйко Наталя МИколаївна
Запорізький навчально-виховний комплекс № 77
35.           
Чумак Галина Іванівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23
36.           
Шабатюк Оксана Вікторівна
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100
37.           
Шама Надія Мефодіївна
Запорізький навчально-виховний комплекс № 42
38.           
Шугаєва Євгенія Дармівна
Запорізький ліцей № 105
39.           
Шульженко Тетяна Володимирівна
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17
40.           
Яковенко Ірина Семенівна
Запорізький Технічний ліцей
41.           
Яндола Анна Юріївна
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови




Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група 
на 12-00 ЗБЛ №99

УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:


3.               
Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
30.           
Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65


ПЛАН РОБОТИ 
ІІ  ГРУПИ 
УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУ

12-00 – 12-15   Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).


14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.


Тренери: 
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
 та 
Фролова Ольга Миколаївна 
та 
модератор модуля Логінова Н.В.



КОМАНДА ФАХІВЦІВ ЛІЦЕЮ № 99, 
ЯКА ПРОВОДИЛА 
МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ:



Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологійДєнєжкіна А.В.

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
ЗАДАНИЕ - Создание  теста
  1. Изучите образец теста
  2. Создайте тест, включающий 9 типов заданий (одиночный выбор, множественный выбор, установление порядка следования, установление соответствия, указание истинности или ложности утверждений, ручной ввод числа, ручной ввод текста, выбор места на изображении, перестановка букв) – по 1 вопросу каждого типа. Таким образом, минимальное число вопросов – 9.
  3. Заполните поля «Заголовок и описание теста», «Инструкции тестируемому», «Заметки» во вкладке «Параметры теста»
  4. Сохраните файл. (название файла: ***.MyTest.mtf,  где *** - Ваша фамилия на английском)
Помощник
·        Запустить  редактор  тестов MyTestEditor.
·        Появится окно создания и редактирования теста.
·        С левой стороны окна редактора располагается  список  заданий.
·        Иконки в этом списке характеризуют тип задания.
·        Для   добавления,   удаления, перемещения,   изменения   типа задания и т.п. служат команды пункта меню     «Задание,     панель инструментов и соответствующие сочетания клавиш».
·        В любой момент можно изменить содержание, тип заданий, порядок заданий в тесте.
·        Количество заданий в тесте не ограничено.

1.      Для добавления нового заданияв создаваемом/редактируемомтесте выполнить команду:Задание - Добавить… - далее выбираем  тип  добавляемогозадания:

Задание с одиночным вариантом ответа.
1.      В появившемся окне редактирования задания. В поле ввода текста вопроса пишем текст вопроса.
Например:
2.      “Кто изображен на рисунке?”.
3.      Для добавления рисунка к тексту задания нажимаем кнопочку с зеленым плюсиком
4.       Открывается окно обзора файлов компьютера, где нужно выбрать требуемое изображение.
5.      Проверить задание, варианты ответа, правильный вариант ответа.
6.      Если все верно, то нажимаем кнопку внизу окна «Сохранить задание».
7.      Если хотим создать задание заново, нажимаем Сбросить.
Задание с множественным вариантом ответа
Как в предыдущем описании набираем задание, отметив несколько правильных вариантов ответа. В данном случае нужно установить галочки всоответствующих квадратах.
Задание с указанием порядка
Вопрос с указанием порядка предполагает выбор номера следования вариантов из всех предложенных.
Задание на сопоставление
Вопрос   на   сопоставление предполагает  выбор  номера соответствующего варианта из всех предложенных.

Задание на указание истинности или ложности утверждений
Вопрос на указание истинности или  ложности  утверждений предполагает выбор "да" или "нет" для каждого варианта из всех предложенных.
Например: Месяц март ...Алгоритм аналогичен. Ответ – правильное соответствие множеств слева  и справа.
Задание на ручной ввод числа
Вопрос на ручной ввод числа предполагает ввод числа в качестве ответа. Правильный ответ может быть задан в виде числа, или в виде числового    диапазона.    В последнем    случае    ответ тестируемого       считается правильным если он попадает в указанный диапазон.
Задание на ручной ввод текста
Вопрос на ручной ввод текста предполагает введение текстовой строки в качестве ответа.
Можно задать не один, а несколько вариантов ответа. Ответ считается  правильным,  если совпадает, хоть с одним из вариантов.
Задание на выбор места на изображении
Для ответа на вопрос типа часть изображения необходимо указать точку на изображении.
Если она попадает в указанную область ответ верен.
Укажите пункт меню MyTest  для проверки теста на наличие ошибок, ограничение времени на каждое задание
Алгоритм
  1. Выбрать   указанный   тип задания.
  2. Добавление картинки происходит путем нажатия на кнопочку
  3. Дважды щелкнуть ЛКМ по добавленному  изображению появиться панель на ней щелкнуть по кнопке Выделение
  4.  Выделите    прямоугольную область - эта область рисунка является правильным ответом
  5. Сохранить задание.

Задание на перестановку букв
Ответом к этому типу заданий является слово (или текст).
Буквы нужного слова выводятся в отдельных областях и в случайном порядке.
Тестируемый может, щелкая мышью, обменивать буквы местами. Хорошо подходит для детей младшего возраста.
При создании задания этого типа в редакторе просто указывается нужное слово (нужный текст).
Буквы будут показаны тестируемому в случайном порядке автоматически.

                                             


ТЕСТЫ
1.                                                   Прионы – это модифицированные молекулы:
А) белков
Б) нуклеиновых кислот
В) липидов
Г) углеводов
2.                                                   Кто изображен на рисунке:
А) моллюск; б) ракообразное; в) насекомое; г) кольчатый червь


Множественный вариант ответа
3.                                                   Для папоротниковидных характерны следующие признаки:
А)улиткообразноепочкосложение; б – членистый стебель; в – сорусы; г – спороносные колоски; д – споры с элатерами.
Задание с указанием порядка
Определите последовательность типов конформации белков в порядке их  усложнения
А) мультимер или эпимер из протомеров
Б) полипептидная цепь
В) спираль или складчатый лист
г) компактная глобула
Ответ:1-б, 2-в, 3-г, 4-а
Задание на сопоставление
Установите соответствие между органом дыхательной системы (1-4) та ее составляющей (А-Д)
1. носовая полость
а. голосовые связки
2. гортань
б. хрящевые полукольца
3. трахея
в. альвеолы
4. легкие
г. тонкая соединительнотканная трубка

д. обонятельные рецепторы
Ответ: 1-д; 2-а; 3-б; 4-в
Задание на указание истинности или ложности утверждений
1. Восстановление природной структуры белка – это ренатурация Ответ: да
2. Фермент, расщепляющий белки в желудке – амилаза Ответ: нет
3. Зеленые пластиды растений называются хлоропласты  Ответ: да
4. Сердце у ланцетника – трехкамерное  Ответ: нет
Задание на ручной ввод числа
Сколько камер в сердце человека   Ответ: 4
Задание на ручной ввод текста
Наука, которая изучает грибы, называется  Ответ: микология
Задание на выбор места на изображении
Укажите на рисунке клыки

Задание на перестановку букв
Офтальмоскопия
Пример инструкции
Тест состоит из 30 заданий. Задания рекомендуется выполнять по порядку, не пропуская ни одного, даже самого легкого. Если задание не удается выполнить сразу, перейдите к следующему. Если останется время, вернитесь к пропущенным заданиям.В заданиях 1-20 выберите один верный и наиболее полный, по Вашему мнению, ответ. И т.д.



Тренер: Фролова Ольга Миколаївна 
«Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»


     Полезные ссылки по онлайн интерактивным играм

 - http://www.banktestov.ru(сайт с банком тестовых заданий по разным предметам)
 - http://biouroki.ru  ( сайт с материалом для уроков биологии, в т. ч. интерактивные игры)
- http://biouroki.ru/workshop/crossgen.html(страница сайта по созданию кроссвордов онлайн)
 - http://cross.highcat.org/ru_RU/#(сайт для создания кроссвордов онлайн)
 - http://rebus1.com (генератор ребусов)
 - http://archive.is/ddBXy (генератор ребусов на украинском языке)
 - http://biouroki.ru/rebus(страница сайта с банком ребусов по биологии)





ФОТОЗВІТ 












































4 січня.

Графік

проходження курсової перепідготовки вчителів кафедри природничих наук 
 ЗЗШ №65 
на 2017 рік

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Термін КПК Назва КПК, на які направляється Тема курсової роботи

1 Розсохач С.О. 10.04.-28.04. Інтегровані курси підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії

2 Фесенко Н.А. 12.06.-30.06. Курси підвищення кваліфікації вчителів хімії зі спецкурсом "Дидактичне проектування" Використання інтегрованого навчання в процесі викладання біології, хімії, екології.

3 Плясецька Я.С. 23.10.-03.11. Курси підвищення кваліфікації вчителів основ здоров'я (спеціаліст, ІІ категорія) Використання проектної технології INTEL в процесі викладання біології, хімії, основ здоров’я

4 Куц В.В. 27.11.-08.12. Курси підвищення кваліфікації вчителів основ здоров'я (І, вища категорія) Формування інформаційно-комунікативних компетентностей учнів в умовах забезпечення наступності між середньою та старшою ланкою під час вікладання курсу «Основи здоров’я».





5 СІЧНЯ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ 
3 ТУРУ ВУО 
З ГЕОГРАФІІ ТА ЕКОНОМІКИ.

ІНФОРМАЦІЯ 
ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ 
ГЕОГРАФІЇ
РОЗСОХАЧ 

СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ.


























предмет                 дата                           початок                                   місце проведення

Укр. мова               21.01                              9.00                                         Січовий колегіум

та літ.



Географія              05.02                               9.00                                         Січовий колегіум



Економіка              18.02                               9.00                                         Січовий колегіум







5 СІЧНЯ

РОБОТИ УЧНІВ 
ДЛЯ УЧАСТІ У МАН
ПОВИННІ БУТИ ГОТОВІ 
ДО 20.01.2017

ПОПЕРЕДНЯ ЗАЯВКА
на участь команди ЗНЗ  № 65 
у І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у 2016-2017 н.р.

ПІБ учня, дата народження
Відділення
Секція
ЗНЗ,
Клас, базова дисципліна
Тема науково-дослідницької роботи
Науковий керівник
1.       
Худотепла Владислава
Михайлівна
Хімії та біології
Хімія
ЗОШ № 65
10-А клас,
Базова дисципліна - хімія.
Вивчення властивостей рослинних індикаторів
Фесенко Надія Анатоліївна
Посада: вчитель біології та хімії
Категорія: Спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відімінник освіти; заслужений вчитель України
2.       
Караулова  Дар’я
Олексіївна
Екології та аграрних наук
Екологія
ЗОШ № 65
10-А клас,
Базова дисципліна - Біологія, хімія, українська мова (за вибором)
Ефективність використання альтернативних джерел енергії в Запорізькій області.
Фесенко Надія Анатоліївна
Посада: вчитель біології та хімії
Категорія: Спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відімінник освіти; заслужений вчитель України
3.       






4.       






5.       






6.       








ПОПЕРЕДНЯ ЗАЯВКА
на участь команди ЗНЗ __№65_________ 
у І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у 2016-2017 н.р.

ПІБ учня, дата народження
Відділення
Секція
ЗНЗ,
Клас, базова дисципліна
Тема науково-дослідницької роботи
Науковий керівник
1.       
Урокбаєв Темірбек
Ганібекович             14.08.01
економіка
. Економічна теорія та історія економічної думки
математика
Моделювання економічної ефективності територіальної одиниці
Розсохач Світлана Олександрівна
2.       
Сергєєва Ганна Дмитрівна
економіка
Мікроекономіка та макроекономіка
математика
Економічна доцільність використання біомаси на промислових ТЕЦ на прикладі ПАТ Запорізький оліяжиркомбінат»

Розсохач Світлана Олександрівна


Інформацію підготував:    головка ШМО природничих наук                                 Плясецька Я.С.

06.10.2016 рік







               6 січня, п'ятниця
КАРАНТИН
У ЗАКЛАДІ ПРОДОВЖЕНО ДО 10.01.2017. РІШЕННЯ ПРО ЙОГО ПОДАЛЬШЕ ПРОДОВЖЕННЯ АБО ВІДНОВЛЕННЯ ЗАНЯТЬ БУДЕ ПРИЙМАТИСЯ 10.01.17 ВПРОДОВЖ ДНЯ. ПРО НАСЛІДКИ РОЗГЛЯДУ ПИТАННЯ БУДЕ ПОВІДОМЛЕНО НА САЙТІ ЗАКЛАДУ.
Розпорядження для класних керівників!.
На ранок 10.01.17 з 9.00 до 10.00 надати ЗД з НВР Маковській В.В. (телефоном, на пошту - як зручно) інформацію про кількість хворих дітей (не забудьте порахувати відсоток)  для звіту в ТВО. Збір інформації  щодо захворювання учнів класу проводиться у телефонному режимі.









7 січня, субота

Різдво Христово

Різдво Христово
Більше 2000 років тому в невеличкому містечку Віфліємі відбулася надзвичайна подія – народився в світ Син Божий. Ісус Христос народився надзвичайним чином Діви Марії, яку з тих часів називають Богородицею.
Коли Він прийшов на землю, Його не зустрічали пошаною, славою і багатством. У Нього не було навіть колиски, як у всіх дітей, не було і пристановища – Він народився за межами міста, у печері і був покладений у ясла, куди кладуть корм для тварин. Першими гостями божественної дитини були не царі і не вельможі, а звичайні пастухи, яким ангел сказав про Різдво Христово: „Я проголошую вам велику радість, яка буде всім людям: бо нині народився вам у місті Давида Спаситель, який є Христос Господь! І ось вам знак: ви знайдете Дитину в пеленах, покладену у ясла” (Лк 2,10-12). Пастухи першими поспішили вклонитися новонародженому Спасителю. В цей час з дарами Царю Світу йшли волхви зі сходу. Вони чекали, що незабаром на землю має прийти великий Цар Світу, а дивовижна зірка вказувала їм шлях на Іерусалим.
Волхви принесли Дитині дари: золото, ладан та смирну. Ці дари мали глибокий зміст: золото принесли як царю у вигляді данини, ладан як Богу, а смирну як людині, що має померти (смирною у ті часи помазували померлих).
Різдво Христово завершує сорокаденний Різдвяний піст, Святу передує дуже строгий піст. Після Різдва наступають святки – 12 днів, коли відмічається Свято.
Твердо-наукового, підкріпленого справжнім документальним історичним підтвердженням подій, які ось вже близько двох тисяч років відкривають для багатьох, хто надіється на Бога людей шлях до життя - не існує і бути в принципі не може. Так влаштував Бог, щоб це все на пряму залишилося і перебувало суто в площині вірування людини, адже люди, які надіються на науку - слідують своїй власній вірі. І питання «чому?» тут не доречно - досить подивитися початок Святого Письма і виявити, що саме зрада людиною закладеної Богом у нього віри «технічно» і привела людину до відомого процесу гріхопадіння. Зауважимо, що людина на момент скоєння небажаної з боку Бога дії не страждала якимись хворобами, наприклад склерозом і втратою пам’яті, і прекрасно усвідомлювала те, що намагається зробити. І зробила ...
Про те, що було далі розповідається в тому ж Святому Писанні, відомому нам як Біблія і це не виходить жодним чином за рамки віри, визначені і закладені колись у нас нашим Творцем, який створив нас за образом і подобою Своєю. У все це можна не вірити або вірити по-своєму - це так само не вийде і не ввійде за межі справжньої віри, які колись перетнула людина, відкривши для себе цю згубну альтернативу.
І ось - настала повнота часу. Саме повнота і саме часу. Ну, де в науці ви зустрічали такі «технічні» терміни? І в наш людський «світ», прийшов Він - Спаситель, Месія, Цар великий Миру, Агнець і Син Божий, одна з Його невід’ємних особистостей, який проливає свою Святу Кров за нас, які втратили всякий зв’язок з дійсністю - Ісус Христос.
Так, віра буває різна. Ось і в Писанні сказано, що і біси теж вірують і навіть тремтять. Але яка повинна бути справжня віра теж сказано там. І що ми повинні зростати в ній, і сказано як. І сказано чому, ось тільки не багато хто з нас здатні твердо сказати, що є власниками цієї самої - справжньої віри, адже там ясно написано як це все можна з легкістю перевірити. І кожен може переконатися сам, перевірити себе і отримати цілком конкретний результат. Більш того Сам Бог через Святе Письмо говорить нам про це.
Багато зневіряються і воліють вірити у щось своє, у щось зручне і «пухнасте», що не вимагає від них якихось зусиль чи жертв або трохи вимагає, але як би само собою, що «гармонійно» вливається в їх життя, поступово приводячи їх до цього самого відчаю. Починаються розмови про «замкнено коло» і тут ми згадуємо про Христа - адже Він його таки розірвав, відкривши нам пряме спілкування з Отцем Небесним.
Його Різдво - це найвеличніша і життєстверджуюча подія, яка коли-небудь (з часів нашого гріхопадіння) відбувалася на нашій землі. І якщо у нас виникають якісь запитання, чи не простіше запитати про це у Бога. Тепер Він почує і дасть Свою відповідь, тільки потрібно запитати Його правильно або ж справді. А як це робиться - відкрито кожному слідуючиму за Христом. Тепер відкрито і для нас. Для інших же - все це юродство і так завгодно Богові. Він так карає людину - закриваючи від нього розум і мудрість, сили і розсудливість, адже нам то вже відомо, що і все це теж від Нього. А що залишається нам? Нам відкрито! Христос народився - славімо Його! З Різдвом Христовим!






10-14 СІЧНЯ 2017 РОКУ.


УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ 

НА БАЗІ ЗОІППО

фото ректора

ВЧИТЕЛІВ ЗЗШ № 65

ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.

та

РОЗСОХАЧ С.О.


Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін



ТРЕНІНГ.






Володіння інформацією - далеко не все.

Інша річ, коли ти повністю розумієш її

і знаєш, як нею можна розпорядитися.

                                                    Джеффрі Ліндсей






ФОТОЗВІТ 

ПРОХОДЖЕННЯ ТРЕНІНГУ.


















11 січня, середа

Всесвітній день «спасибі»

дякую
Найввічливіший день у році – 11 січня. Цього дня відмічається всесвітній день „спасибі”.
Ми чудово розуміємо значення гарних манер, їх необхідність у повсякденному житті, але найчастіше ми висловлюємо подяку ніби мимохідь, не замислюючись про її значення. А між тим слова подяки мають дивовижні властивості, але вимовляти їх не можна, коли людина знаходиться у роздратованому стані. Психологи вважають, що слова вдячності – це знаки уваги, вони є усними „погладжуваннями” і здатні зігріти своїм теплом.
Ми кожного дня говоримо один одному „дякую”, тому важливо пам’ятати, що справжня вдячність – це лише та, що йде від чистого серця.








11 СІЧНЯ  2017 РОКУ.

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ 

ВЧИТЕЛІВ ХІМІІ 

ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ

НА БАЗІ 

ЗЗШ № 12.


УЧАСТЬ У МО

ВЧИТЕЛЯ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ.



https://drive.google.com/file/d/0Byo32vlvCFaNYXhsWjR4c3NnSkU/view?usp=sharing



ФОТОЗВІТ МО
















11 СІЧНЯ  2017 РОКУ.

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ 

ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ

З ТЕМИ:

Сучасний урок біології 

в контексті вимог 

нового Державного стандарту


НА БАЗІ 

ЗЗШ № 68.


УЧАСТЬ У МО

ВЧИТЕЛЯ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ.













11 СІЧНЯ.

Конфлікти у педагогічній практиці.pdf
Инна Безклепченко <inna_an@list.ru>
Кому: annalegutskaya88,bagira5100,galya-babich13,hannalg,iojleva,katryn_14m,liza_lucenko,marinagafykina,massalova,nadija_fesenko,nadiya1704,oksana_shevkoplyas,olgaradchenko21,saakyansvetik,samava,sveta.061070,vohabars,ya.korohowa,Виктория Куц,Виктория Меркулова,галина твердохлеб,Инна Безклепченко,Наташа Котий,Николай Ставицкий,Плясецкая Яна,Тамара Яковлевна Лемиш
11 января, 18:56
1 файл



--
Инна Безклепченко
Все файлы проверены, вирусов нет
1 файл










11 СІЧНЯ
<Без темы>
Инна Безклепченко <inna_an@list.ru>
Кому: annalegutskaya88,bagira5100,galya-babich13,hannalg,iojleva,katryn_14m,liza_lucenko,marinagafykina,massalova,nadija_fesenko,nadiya1704,oksana_shevkoplyas,olgaradchenko21,saakyansvetik,samava,sveta.061070,vohabars,ya.korohowa,Виктория Куц,Виктория Меркулова,галина твердохлеб,Инна Безклепченко,Наташа Котий,Николай Ставицкий,Плясецкая Яна,Тамара Яковлевна Лемиш
11 января, 19:06
Уважаемые  коллеги!   Я отправила  вам  пособие"Конфликты  в педагогической  практике". Очень достойная для прочтения книга. Давайте ознакомимся,а   потом обсудим на  психологическом  тренинге .   Удачи всем нам   ! И бесконфликтной  среды!


-- С уважением
Инна Безклепченко










12 СІЧНЯ.
 РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ 
У ВЕБІНАРАХ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
"Інтерактивної школи творчого вчителя"
Видавництво "Ранок"
 <navchalna.literatura@ranok.com.ua>

ВАЖЛИВО /щодо надання методичної онлайн - підтримки/ з 16.01.17 запрошуємо на нові вебінари "Інтерактивної школи творчого вчителя"
Видавництво "Ранок" <navchalna.literatura@ranok.com.ua>
Кому: uchebnaya.literatura@ranok.com.ua
сегодня, 13:54

Інтерактивне навчання "Ранок"
e-mail: 
Телефон: (098) 037-54-68





Ви отримали цей лист, бо є зареєстрованим користувачем наших сайтів або були учасником наших освітніх заходів














От
info@ranok.website
Кому:
1977m2@rambler.ru
Підтвердження реєстрації
Вітаємо з початком зимової сесії «Інтерактивної школи творчого вчителя»!
Ви зареєструвалися на такі вебінари:
19 січня 2017 р.   14-00 – 15-00. Тагліна Ольга Валентинівна. Основи здоров’я. 7 клас.     Емоційне благополуччя. Методи самоконтролю., 23 січня 2017 р.   13-00 – 15-00. Григорович Олексій Владиславович. Хімія. 7 клас.   Кисень.   Хімія. 8 клас.   Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами., 23 січня 2017 р.   16-00 – 17-00. Задорожний Костянтин Миколайович. Біологія. 7 клас.   Аналіз фізіологічних систем тварин на прикладі транспортної системи, 24 січня 2017 р.   16-00 – 17-00. Задорожний Костянтин Миколайович. Біологія. 8 клас.   Особливості розгляду сенсорних систем людини у курсі біології 8 класу, 26 січня 2017 р.   14-00 – 15-00. Тагліна Ольга Валентинівна. Основи здоров’я. 8 клас.     Соціальні аспекти статевого спілкування.
Для того щоб взяти участь у вебінарі, Вам потрібно перейти у заданий час за посиланням https://rooms.ruweber.ru/ru/login/User148403954290/
Служба технічної підтримки проекту:
телефон: +38(098) 037 54 68
email: interactive@ranok.com.ua
Нажмите здесь, чтобыОтветить,Ответить всемилиПереслать

Комментариев нет:


Отправить комментарий

















13 СІЧНЯ

Навчання для вчителів від видавництва "Ранок"



























Старый Новый год — отмечаем в ночь с 13 на 14 января 

2017 года

Старый Новый год — отмечаем в ночь с 13 на 14 января 2017 года
Старый Новый год — способ вернуться в новогоднюю сказку и поверить в чудеса. Отметить эту ночь так, чтобы в вашу жизнь пришли радость и счастье, помогут советы практиков и астрологов.
Старый Новый год появился благодаря разнице между григорианским и юлианским календарем. В этом году праздник приходится на ночь с пятницы 13 на субботу. Это делает ночь Старого Нового года наполненной особо сильной энергией.

Как отмечать Старый Новый год в 2017 году

Существует несколько способов отметить этот зимний праздник. Старый Новый год — это возможность собраться с близкими людьми и провести душевный вечер с друзьями или семьей.
Астрологи рекомендуют не забывать о символе наступившего года — Огненном Петухе. Чтобы привлечь его внимание и получить покровительство, нужно обязательно накрыть стол, используя в оформлении яркие теплые цвета: красный, оранжевый или золотой. Вспомните о загаданном в новогоднюю ночь желании и подумайте, что можно сделать для его скорейшего исполнения.
В ночь Старого Нового года лучше не оставаться в одиночестве: дорогие и близкие люди помогут вам создать атмосферу единства и внутренней теплоты. Посвятите время общению с о старшими родственниками: вы сможете узнать много нового и получить силы и вдохновение на целый год.
Встретить Старый Новый год с друзьями — тоже прекрасная идея. Теплое общение, игры и конкурсы оставят приятные воспоминания и помогут запомнить этот вечер, наполненный смехом и радостью.
В ночь с 13 на 14 января можно погадать на будущий год с помощью карт Таро, воска или даже обычной книги. Это времяпрепровождение запомнится как интересное и принесет пользу.
Также ночь с 13 на 14 января 2017 года прекрасно подойдет для обрядов и ритуалов на любовь, деньги и исполнение желаний.

Обряд на исполнение желания

Самым простым, но крайне действенным способом, притягивающим желаемое, считается обряд с запиской и бокалом шампанского. Вам потребуется:
  • бокал шампанского;
  • ручка и бумага;
  • зажигалка или спички.
Если вы не успели загадать желание в новогоднюю ночь, то ночь Старого Нового года поможет вам исправить ситуацию. Подумайте о том, чего вы желаете больше всего, запишите это одной фразой на маленькой бумажке, а в полночь сожгите, бросьте пепел в шампанское и выпейте содержимое бокала до дна.

Обряд на обретение любви в Старый Новый год

В 2017 году многие Знаки Зодиака встретят свою Судьбу. Не пропустить встречу со своей второй половинкой поможет любовный гороскоп, а ускорить развитие событий или укрепить уже существующие отношения поможет специальный обряд.
Вам потребуется:
  • две одинаковых свечи;
  • два бокала красного вина;
  • кусочек сахара.
Вне зависимости от того, встретили вы своего любимого, или пока одиноки, нужно использовать именно два предмета.
Зажгите свечи и разлейте по бокалам вино. Подумайте о любимом человеке, представьте его внешность, характер и голос. Когда образ будет сформирован, разломите кусочек сахара на две части и опустите их в бокалы, представляя, как ваш любимый человек появляется рядом с вами. Выпейте свой бокал вина, отпейте глоток из второго бокала, а остальное вино вылейте на улице возле дороги: напиток покажет путь вашему счастью.

Обряд на финансовое благополучие

В 2017 году каждый из нас хочет наладить свое финансовое положение и достичь благополучия и богатства. В ночь с 13 на 14 января можно получить желаемое, проведя специальный денежный обряд.
Вам потребуется:
  • три вида крупы;
  • новая белая тарелка;
  • 17 монет разного достоинства.
Поскольку символ 2017 года — Огненный Петух, то крупы и зерно окажутся отличной «приманкой» для птицы-покровителя. Установите тарелку на столе, выложите на дно монеты и начинайте засыпать их зерном, говоря такие слова:
«Зерно-к зерну, деньги — к деньгам! Петух придет, зерно склюет, монеты оставит — богатство принесет!»
На утро зерно из тарелки нужно отдать птицам, а монеты истратить. Этот простой обряд поможет вашему финансовому потоку зарядиться денежной энергией и притянуть необходимое благополучие в вашу жизнь.

Старый Новый год — время, когда можно окунуться в сказку и снова поверить в чудо. Достичь всего, чего вы хотите, поможет правильно составленная карта желаний.

Я желаю вам прекрасного вечера и счастливого года!!!

Чаще улыбайтесь!!!!!





15 січня, неділя

Всесвітній день снігу

День снігу
Гірські лижі і сноуборд є одними з найбільш популярних зимових видів спорту в світі. Бобслей, ковзанки, керлінг, сноуборд, лижі та біатлон - це лише кілька прикладів зимових видів спорту, які відомі широкому загалу. Поряд зі сноубордом та катанням на лижах, хокей на льоду також є одним з найпопулярніших зимових видів спорту, особливо в Канаді та Північній Америці. Наприклад, в США, станом на 2016-й рік, тільки офіційно було зареєстровано близько 530 000 хокеїстів.
Ідея створення Всесвітнього дня снігу напрошувалася вже дуже давно. З 2007-го року почали з’являтися перші акції міжнародного характеру, які згодом були включені до порядку денного цього дня. У 2011-му році Міжнародною федерацією лижного спорту (FIS) на 2012-й рік нарешті було заплановано ряд щорічних заходів, присвячених цій знаменній події. FIS виступила засновником Дня снігу, відзначати який вирішили в третю неділю січня.
Офіційно Всесвітній день снігу був створений для популяризації зимових видів спорту в молодіжному середовищі, для підтримки і заохочення участі в подібних заходах всіх зацікавлених сторін в галузі. Мета проведення заходів полягає у залученні дітей і сімей до своєрідного, унікального, активного відпочинку, який може подарувати тільки участь у зимових видах спорту. Для цього і проводяться спеціальні заходи по всьому світу. Також організатори наголошують на необхідності поширення важливої інформації про безпеку, фізичне здоров’я і про питання екологічного характеру.
Всесвітній день снігу швидко набрав популярність. Станом на 2017-й рік з нагоди цього Дня було заплановано вже близько 500 заходів по всьому світу, зареєструвалося понад 1,2 мільйона учасників. Наприклад, в 2013-му році один із заходів, присвячений Всесвітньому дню снігу відбувся у Донецьку, Україна. Основні офіційні заходи пройшли на території ботанічного саду і, незважаючи на теплу погоду, навіть дощ, багато учасників прийшли з сім’ями і друзями.
Нагадаємо, що FIS була заснована 18-го лютого 1910-го року і стала офіційно відома як Міжнародна федерація лижного спорту 2 лютого 1924 під час перших зимових Олімпійських ігор в Шамоні, Франція. Тоді вона нараховувала 14 країн-членів. Сьогодні організація об’єднала 123 Національні асоціації лижного спорту.
В 2017 році Всесвітній день снігу припадає на 15 січня.








15 СІЧНЯ 2017 РОКУ.






САЙТІ

https://infourok.ru

ТЕСТА








15 СІЧНЯ 2017 РОКУ.






САЙТІ

https://infourok.ru
ПУБЛІКАЦІЇ

РОЗРОБКА ТЕМИ: 

Тема 2. Одноклітинні організми.Перехід до багатоклітинності. 

(8 годин + 1 година - резервна)


КУРС БІОЛОГІЇ. 

6 КЛАСС.

В МЕЖАХ КУРСУ
Дидактичне проектування ЕППЗН
·                   

10.01-14.01 2017 року   


ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ЗЗШ  № 65

ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ

















Комментариев нет:

Отправить комментарий












16 СІЧНЯ.


От
BirdLife Ukraine
Кому:
development@birdlife.org.ua
Підсумки акції Птах 2016 року
 1 файл, 235 КБ
Шановні колеги,
До Вашої уваги Наказ про підсумки акції "Повзик - птах 2016 року".

Дякуємо усім школярам, учителям, керівникам гуртків і дитячих груп за таку активну участь!

Принагідно хочемо повідомити, що птахом 2017 року обрано Канюка звичайного.

З повагою,
Зоряна Лук’янчук

Українське товариство охорони птахів

Nakaz_Ptakh Roku 201...
Скачать  235 КБ
Нажмите здесь, чтобыОтветить,Ответить всемилиПереслать








17 СІЧНЯ.

Участь вчителя географії 

РОХСОХАЧ 

СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ 

У презентації карти 

"Дніпрові пороги".







17 січня о 16.30 в Запорізькій обласній науковій бібліотеці відбудеться презентація карти "Дніпрові пороги" (2 видання) за авторством Олег Власов

Видано детальну мапу порогів Дніпра. Звідки на ній "Смерть московським окупантам"

Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січняПетро Олійник18 січня 2017, 11:30
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня
На презентації найдетальнішої карти побував і журналіст порталу Depo.Запоріжжя.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 1
Презентована в Запорізькій обласній бібліотеці карта-схема "Пороги Дніпра" позначена особистим "клеймом" авторів: "Смерть московським окупантам".
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 2
Нова робота співробітників Національного заповідника "Хортиця", що тільки-но вийшла друком після тривалих досліджень, викликала неабиякий інтерес запорізької історико-краєзнавчої спільноти - як фахівців, так й аматорів, що зібралися на презентацію. Справа в тому, що карт Дніпрових порогів багато – сучасних та давніх. Проте, деякі з них суперечать одна одній. Або ж містять певні неточності, узагальнену інформацію тощо. Нова карта-схема, як запевняють автори, має дуже великий відсоток історичної достовірності місць розташування 632 об’єктів, серед яких: 9 порогів, 56 заборів, 180 каменів та скель, 5 печер, 67 островів, 184 балок, 14 річок, 5 озер, 48 населених пунктів та понад три десятки визначних археологічних пам’яток.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 3
В'ячеслав Зайцев і Олег Власов презентують нову мапу
Впродовж останніх десяти років збирав та уточнював цю картографічну інформацію молодший науковий співробітник відділу історії Національного заповідника "Хортиця" Олег Власов. Художнє оформлення карти-схеми виконала Юлія Горностай, а видана мапа за сприяння колеги Олега по заповіднику, депутата міськради, відомого запорізького "кіборга" В’ячеслава Зайцева.
Власне, участь В’ячеслава в АТО в боях за донецький аеропорт і підштовхнуло Олега позначити карту підписом "Смерть московським окупантам". Він якраз тоді готував її до друку. "Під час Другої світової війни на виготовленій продукції писали "Смерть фашистським окупантам". Тому й вирішив, поки мій товариш в окопах, а я перед монітором комп’ютера, малюю карту у теплі та затишку, мушу його підтримати. Так з’явилась "Смерть московським окупантам" на цьому нашому спільному проекті", - пояснив Олег.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 4
Відтворити на карті-схемі затоплене після запуску Дніпрогесу у тридцятих роках минулого століття Надпорожжя – давня мрія багатьох картографів та істориків. У кругах науковців панувала думка, що таке зробити практично неможливо, адже пороги вкриті кількаметровим шаром води та мулу, ландшафт довкілля змінений, карти загублені.
Поштовхом для створення нової карти стала відома книга Дмитра Яворницького "Дніпрові пороги", утім за нею мапу не намалюєш, оскільки вона містить узагальнене уявлення про Надпорожжя. Тож автори використовували також ксерокопію плану Дніпра з додатків проекту Івана Александрова, яку вдалося зробити свого часу, плани, зроблені під керівництвом полковника Полікарпова у 1886 році, видані у 1888-у - з бібліотеки Вернадського, один з проектів шлюзування Дніпра, що був складений у 1913 році та зберігається у Держархіві, розповів Власов.
Саме завдяки стародавнім картам історику вдалося визначити конкретне розташування певних об’єктів, навіть відтворити деякі стародавні та призабуті топоніми. Зокрема, урочище Стерник, що на Кічкасі.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 5
"Топонім "Стерник" з’являється на західноєвропейських картах ще за часів московсько-турецької війни 1735-39 років. Він позначений, як поріг. Але це було просто дуже складне місце для проходу суден. Мало назву - Школа. Тоді казали: "Не той лоцман, що пороги пройде, а той, хто Школу мине". Оця Школа, як з’ясувалося, у першій половині XVIII століття називалася - Стерник. І я зазначив цей топонім на новій карті", - зазначив Олег.
Щойно видана та презентована карта-схема "Пороги Дніпра" – не є остаточним варіантом. У подальшому її корегуватимуть - дослідники сподіваються знайти інші старі карти, де позначені пороги. Наприклад, картографічні матеріали до проекту Дніпрогесу Александрова, що створювалися на початку 1920-х років. Вони можуть у Москві, Петербурзі, або ж у Нью-Йорку, в офісі компанії Г’ю Лінкольн Купера, який консультував Дніпробуд. Не виключено, десь в інших містах та країнах зберігаються карти, що складалися з середини XIX століття за проектами шлюзування Дніпра.
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 6
За переконаннями авторів проекту, історично точна карта-схема "Пороги Дніпра" – це, перш за все, нагадування співвітчизникам про красу Запорізького краю, народженого поєднанням протилежних стихій – води і каменю. Вздовж майже ста кілометрів бурхливі води Славутича долали потужні виступи граніту Українського кристалічного щита, вік якого перевищує два з половиною мільярда років. Сюди приїздили туристи з усього світу полюбувалися розмаїттям гірських водоспадів та довколишніми краєвидами. Історики впевнені, що прийде час і Надпорожжя буде відроджено, відтворено його первозданний вид.
Нагадаємо, карта-схема "Пороги Дніпра" – не перший проект Олега Власова і В’ячеслава Зайцева. Раніше вони підготували та видали карти Хортиці та Великого Лугу. Також Олег Власов долучився до перевидання книги Дмитра Яворницького "Дніпрові пороги".
Карту-схему Дніпрових порогів, що з великим відсотком історичної достовірності відтворює місця розташування 632 об’єктів, презентували у Запоріжжі у вівторок, 17 січня - фото 7
По декілька сотень примірників карт були передані до шкіл та бібліотек. Придбати карти та книгу можна в Національному заповіднику "Хортиця".

Більше про життя в Запоріжжі та області читайте на Depo.Запоріжжя
http://zp.depo.ua/ukr/zp/vidano-detalnu-mapu-porogiv-dnipra-zvidki-na-niy-smert-18012017103000





Карты порогов



https://www.youtube.com/watch?

v=w9EvSTMBHEk







19 січня, четвер

Хрещення Господнє

Хрещення Господнє
Хрещення є одним з найважливіших церковних свят. В цей день Іоанн Хреститель хрестив Ісуса в річці Йордан. Ісус Христос прийшов до нього з Галілеї. Коли Іоанн побачив Його, то, впізнавши у Ньому Месію, спочатку хотів утримати Ісуса, кажучи: мені потрібно хреститися від Тебе, чому Ти приходиш
до мене? Але Ісус відповів йому: облиш зараз, бо так належить нам виконати усяку правду. Тобі Іоанн допустив Його. І, хрестившись, Ісус в той же час вийшов з води, - і, відкрилися Йому небеса, і побачив Іоанн Духа Божого, Який сходив, як голуб, і опускався на Нього. (Мф. 3:13-16)
Згідно християнського віроучення саме після Хрещення Ісус почав освічувати людей, осяюючи їх світом істини.
У західній церкві свято отримало назву Богоявлення, оскільки під час Хрещення Ісуса відбулося особливе явлення всіх трьох ликів Бога: Бог Отець з небес свідчив про Сина, що хрестився і Дух Святий у вигляді голуба зійшов на Ісуса, підтверджуючи таким чином Слово Отця.
У католиків центральним змістом свята Богоявлення є церковне сказання про поклоніння новонародженому Ісусу язичницьких королів – волхвів Каспара, Мельхіора і Валтасара, що прийшли з дарами у Віфлієм. В пам’ять про явлення Христа язичникам і поклонінні трьох королів в костелах відбуваються подячні молебні, Христу як Царю приноситься в жертву золото, як Богу – ладан, як людині – мірра. Свято Богоявлення отримало також назву Festum magorum (Свято волхвів) або Festum regum (Свято царів).








19 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

 САМООСВІТНЯ РОБОТА

   ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

         ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Вебінар 

Інтерактивної школи творчого вчителя

19.01.2017















                                                           

Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!

Ви зареєструвались на вебінар(и), 
що буде(уть) проводитися 
19 СІЧНЯ 2017 РОКУ
в рамках онлайн-проекту 
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».

ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ: 
 14:00–15:00

ТЕМА ВЕБІНАРУ:



Спікер:

Тагліна Ольга Валентинівна






УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ -182.

ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ:


\










  





















Комментариев нет:

Комментариев нет:

Отправить комментарий